Geeft nietsquote:
Ja, ik dus ook, daarom dacht ik dus dat ze Ton sprak........ach laat ook maarquote:Op maandag 30 april 2007 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geeft nietsIk hoorde op stream 3 terwijl Jaap stond te dreggen ook opeens 'met de mooiste negerin'
Op stream 4 zag ik haar de telefoon opnemen
![]()
Applaus voor jou, dat je er naar kan luisteren.quote:Op maandag 30 april 2007 23:23 schreef Disana het volgende:
Brian slist van zelfgenoegzaamheid. 'Ik sssseg het al tegen Tassss.'
Trustenquote:Op maandag 30 april 2007 23:23 schreef Ashrak het volgende:
Nou ik heb het wel weer gezien ... erg saaie dag vandaag.
Ze gaan weer pokeren en de vorige keer heb ik na een pokeravond een echte relnacht gemist, maar ik ga het toch weer proberen.
Slaap lekker allemaal
Kan heel goed Ton geweest zijnquote:Op maandag 30 april 2007 23:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook, daarom dacht ik dus dat ze Ton sprak........ach laat ook maar![]()
Daarom stookt ie de sauna vast op. Zei hij eerder.quote:Op maandag 30 april 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
Japie gaat dreggen in zijn zwembroek?
Blij dat iemand het doet, hoef ik alleen maar te lezen hierquote:Op maandag 30 april 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Applaus voor jou, dat je er naar kan luisteren.
wat doe tie...quote:Op maandag 30 april 2007 23:28 schreef Brici het volgende:
Jaap zit aan persoonlijke eigendommen
Hij kopieert de foto's die ze zojuist gekregen hebben en niemand weet ervan iederreen is int kantoorquote:
Miich en Melissa komen van donderdag tot en met zondag. Japio is gek, dus dat weet niemand. Copieeren zo te zien.quote:Op maandag 30 april 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Geen mitch of melissa vanavond ??? En wat is jaaap aan het doen ?
mitch en melissa zijn alleen maar donderdag t/m zondagquote:Op maandag 30 april 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Geen mitch of melissa vanavond ??? En wat is jaaap aan het doen ?
Tis zondag toch ?quote:Op maandag 30 april 2007 23:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Miich en Meliss komen van Donderdag tot en met zondag. Japio is gek, dus dat weet niemand. Copieeren zo te zien.
Ben je nuchter?quote:
wat voor foto's zijn dat en wat voor teksten staan er op?quote:Op maandag 30 april 2007 23:29 schreef Brici het volgende:
[..]
Hij kopieert de foto's die ze zojuist gekregen hebben en niemand weet ervan iederreen is int kantoor
En jaap lacht er heel para bij
Hebben ze daar dan een scanner?quote:Op maandag 30 april 2007 23:34 schreef beequeen het volgende:
Japio gaat die foto's op zijn weblog plaatsen denk ik, bij gebrek aan naaktfoto's van AmanDel.
Hoe kan dat nou. Hij traint de hele dag met spareribs, frites, mayo, koeken, repen, blokken kaas, ijs, slagroomquote:Op maandag 30 april 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Hij is wel weer dikker geworden die Jaap.
quote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Hij traint de hele dag met spareribs, frites, mayo, koeken, repen, blokken kaas, ijs, slagroom
Foto's van de bewoners. En de teksten geen id die zijn voor familie van de bewonersquote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
wat voor foto's zijn dat en wat voor teksten staan er op?
Brian heeft heel wat marionetten... hij trekt gewoon aan de touwtjes... en hup ze doen wat hij zegt.quote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
O ja, Jaap gaf daarnet ook nog aan dat hij vanmiddag voor het eerst écht kwaad was geworden in De Gouden Kooi. "Kun je zien wat voor bizar persoon ik ben: om cola líght!"
Waarna Brian zegt dat Eric ze had verstopt en dat hij daarom vooral Eric moet pakken, "want die levert jou smerige streken."
Dat moet wel, zo'n combi ding , denk ik.quote:
Wie, Wat, Waar????quote:Op maandag 30 april 2007 23:37 schreef versabommie het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niet weer naakt!
Was me nooit opgevallen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat moet wel, zo'n combi ding , denk ik.
Fijne timing.quote:Op maandag 30 april 2007 23:37 schreef versabommie het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niet weer naakt!
Je bent echt dronken. Wie wil dat nou zienquote:
idd! Pleur net de streams aan en wat zie ik? tadaaaaaaaaa!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |