OMG in Mei wordt het dus 25 graden in juni 30 graden enin Juli wordt het dus zo,n dikke 35 gradenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Het woord is hier niet van toepassing.
We hebben gewoon gezien dat ie iets van 5 cm heeft (maximaal) 2 dagen geleden of zo
Extrapolatie betekent : op basis van andere (rekenkundige) feiten beredeneren wat het antwoord is.
"als het in april 15 graden is, in mei 20 en in juni 25 graden, zal het in juli wel 30 graden worden" zoiets
Je hoorde toch wat ze tegen Natasia zei ....... En ze riep ook nog "Dank jullie wel voor het bericht".quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat plasmascherm zien als ik het op geen van de 4 streams zie?
Kan je nagaan wat ons in december te wachten staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:06 schreef maril het volgende:
[..]
OMG in Mei wordt het dus 25 graden in juni 30 graden enin Juli wordt het dus zo,n dikke 35 graden![]()
Achteraf niet gaan zeuren he? ( "Ik wilde niet, ik zei nee" )quote:
Ik schreef zelfs op wat ze aan Natasia vroeg... Natasia antwoordde nee. Toen keek Amanda in haar kast, deed daar iets en riep 'YES'. Het leek mij dus dat ze haar pilstrip controleerde.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je hoorde toch wat ze tegen Natasia zei ....... En ze riep ook nog "Dank jullie wel voor het bericht".
Demins gaat me dronken voeren dus dan kan ik er echt niks meer aan doen! Allemaal zijn schuld, laten we dat alvast even zwart op wit zetten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Achteraf niet gaan zeuren he? ( "Ik wilde niet, ik zei nee" )![]()
Goed zo meisjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Demins gaat me dronken voeren dus dan kan ik er echt niks meer aan doen! Allemaal zijn schuld, laten we dat alvast even zwart op wit zetten.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Demins gaat me dronken voeren dus dan kan ik er echt niks meer aan doen! Allemaal zijn schuld, laten we dat alvast even zwart op wit zetten.![]()
Ze vroeg Brian "Wanneer heb JIJ die gemaakt"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
Ik geloof dat Brian en Amanda de foto's staan te bekijken die Jaap vandaag van (een naakte?) Amanda heeft genomen.
En toen zei Brian iets wat ik niet verstond, waarop ze vroeg 'waar was jij dan?'. Als het de foto's van Jaap zijn, hoop ik dat hij ze nog niet heeft gescandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze vroeg Brian "Wanneer heb JIJ die gemaakt"
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:13 schreef miesy het volgende:
brian is wel erg leuk met die hondjes..
das toch wel het enige positieve aan hem tot nu toe.
Ach wat, hij vindt alleen zichzelf maar erg leuk als hij met ze bezig is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:13 schreef miesy het volgende:
brian is wel erg leuk met die hondjes..
das toch wel het enige positieve aan hem tot nu toe.
Praten zonder microfoon is het hoofddoel uiteraardquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:18 schreef Wopper1 het volgende:
Brian trekt Amanda de douche in... Duurde eigenlijk nog lang (4 dagen?)
misschien voelt ie een connectie omdat hij bepaalde eigenschappen met ze deelt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat, hij vindt alleen zichzelf maar erg leuk als hij met ze bezig is.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Positief en Brian gaan m.i. niet samen in één zin...
Positief getest op soa's?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Positief en Brian gaan m.i. niet samen in één zin...
Ze heeft dat ook niet van dr zwangerschappen maar gewoon van dat eeuwig jo-jo dieeten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
Wat een pens heeft Natasia toch......... vrouwen die ik ken hebben dat echt niet overgehouden aan 1 of 2 zwangerschappen.
Surgeons General warning: Suicide Killsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zoekt kennelijk muziek voor Brian "Suicide is painless"
Is thát so...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:26 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Surgeons General warning: Suicide Kills![]()
In de hoop dat Brian gaat kijken heeft Huub de tekst zelfs op z'n site gezet ........quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:26 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Surgeons General warning: Suicide Kills![]()
Duh...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga je nou schelden omdat Mootie naar Demins gaat?
Van Suicide is Painless??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de hoop dat Brian gaat kijken heeft Huub de tekst zelfs op z'n site gezet ........
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Bijna alle streamers..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Toen alle streamers naar bed waren, begonnen Jaap en Huub toch nog een gesprekje
Trustequote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
ZwaaiHelaas wordt er nu weer muziek gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |