quote:Op zondag 29 april 2007 19:23 schreef Garisson72 het volgende:
[Garisson72, mag ik jou vragen of jezelf wel over je ex heen bent?]
mij een raadsel hoe je hier naar aanleiding van de gequote post op komt, maar niettemin mag je dat zeker vragen.
Ik kan nl volmondig en zonder knipperen der ogen, en bijpassend blijdschap, verklaren dat ik er zeker overheen ben. Ik blijf alleen veel in dit en aanverwante topics posten zolang ik mezelf herken in wat ik lees van anderen!![]()
ik ookquote:
tof!quote:Op zondag 29 april 2007 19:36 schreef JoeDank het volgende:
Hoi Garisson72!
Gelukkig dat je mijn post goed begreep. Toen ik hem later terug las kon ik me voorstellen dat je het als een aanval zou kunnen zien. Aan de andere kant heb ik dan wel weer het vertrouwen in de mede-mens dat men het inziet dat ik het goed bedoel. Anyway..
Ik was gewoon benieuwd wat je bewoog om o.a. veel in dit topic te posten. Ik geloof wel dat er veel mensen wat aan hebben. Ervaring of een hart onder de riem.![]()
tevens TVP![]()
Bij mij was het direct na tien jaar relatiequote:Op maandag 30 april 2007 00:50 schreef radioanne het volgende:
Maarre hoe hebben jullie het kunnen 'verwerken' als je ex binnen korte tijd met iemand anders krijgt? Bij mij is t na 2 weken al.. Iemand tips? Ik voel me echt als een vervangbaar iets.. Eerst dacht ik dat wat we hadden nog speciaal was, weer een illusie armer..
Alexxxx, ik heb niet al je posts op m'n netvlies hangenquote:Op maandag 30 april 2007 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze heeft tegen mij altijd gezegd: ik ben voor eeuwig de jouwe totdat ik verliefd word op een ander![]()
Mja.... En dat gebeurde dus.
Pracht verhaalquote:Op maandag 30 april 2007 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
4 jaar samen gewoond en verloofd geweestOnlangs het huis uit geschopt, en nu heb ik weer een nieuw husije waar ik over een week of twe ein ga wonen.. Ik woon op nummer 57, mn ex op 53, maar geen zicht op elkaar of elkaars tuin.
Mijn verhaal in het kort
Ik ben op één of andere manier wel trots op je dat je hem hebt gefeliciteerdquote:Op maandag 30 april 2007 01:21 schreef radioanne het volgende:
Ja het is ook zo moeilijk om het los te laten. Hij is zelfs nu jarigheb hem toch maar een smsje gestuurd met gefeliciteerd, ondanks ik nog steeds boos op hem ben. En je zegt het goed, ik voel me ook totaal respectloos behandeld. Het helpt wel dat al zijn vrienden die nieuwe meid en stomme doos vinden
![]()
Zal ik je alvast vertellen dat dat niet zo makkelijk is (en dat je dat beseft) voor een persoontje als jij. Als ik die paar regeltjes lees ben je veel te goed voor deze wereld en heb je veel te veel begrip.quote:Op maandag 30 april 2007 01:39 schreef radioanne het volgende:
Dank jeja ik probeer de eer wel een beetje aan mezelf te houden, ik heb er geen zin in om als de nijdige, krankzinnige ex oid over te komen. Ik heb zijn ouders ook een bedank-kaartje gestuurd, hij de mijne niks, ook al was hij veel vaker bij de mijne dan ik bij zijn ouders.
Dat geeft me dan op zich wel weer een goed gevoel, dat ik toch nog vriendelijk kan zijn en menselijk en hij er zo respectloos en gemeen van door gaat met de volgende. Jammer dat hij het alleen zelf niet beseft.
Ik hoop er wel een beetje vlot over heen te komen, hoor, hij is het helemaal niet waard om dingen in mijn leven te verpesten, dat blijkt nu wel weer.. Ik wil niet meer aan hem denken! Ik wil er niet meer om geven wat hij allemaal met dat mens uithaalt en hoeveel lol hij wel niet zal hebben!![]()
Heb me anderhalf afgevraagd wat die f*cking afkorting 'TVP' toch betekende... Ein-de-lijk weet ik het!quote:
Ik geniet van de herkenbaarheid hoe jij in elkaar steektquote:Op maandag 30 april 2007 02:09 schreef radioanne het volgende:
Hmm.. ik denk niét dat ik hem ooit nog terug wil.. we verschillen veel te veel en het zou ooit wel eens uitgegaan zijn, alleen ik hield wel echt van hem.. Er is een hele geschiedenis aan vooraf gegaan en eigenlijk waren we vanaf het begin al een beetje een 'rare' combi.. Ik het studentje, hij een paar jaar ouder en geen diploma's, behalve middelbare school. Niet dat het dan nooit zou kunnen, maar dan zou het echt 100% liefde moeten zijn..
En wat je zegt is waar; ik ben een nogal gevoelig en meelevend persoon, soms inderdaad iets té. Dankje voor de steun en bemoedigende woorden JoeDank![]()
Nou morgen naar Utrecht en lol maken![]()
heb ik ook meegemaakt (toevallig rondom Qday '04) dat een relatie uitging, en zij diezelfde seconde al een ander had (de goede verstaander signaleert de overlap - ze moet dus vreemd zijn gegaan).quote:Op maandag 30 april 2007 00:50 schreef radioanne het volgende:
Maarre hoe hebben jullie het kunnen 'verwerken' als je ex binnen korte tijd met iemand anders krijgt? Bij mij is t na 2 weken al.. Iemand tips? Ik voel me echt als een vervangbaar iets.. Eerst dacht ik dat wat we hadden nog speciaal was, weer een illusie armer..
heel herkenbaar dus voor mij.....quote:Op maandag 30 april 2007 02:09 schreef radioanne het volgende:
Hmm.. ik denk niét dat ik hem ooit nog terug wil.. we verschillen veel te veel en het zou ooit wel eens uitgegaan zijn, alleen ik hield wel echt van hem.. Er is een hele geschiedenis aan vooraf gegaan en eigenlijk waren we vanaf het begin al een beetje een 'rare' combi.. Ik het studentje, hij een paar jaar ouder en geen diploma's, behalve middelbare school. Niet dat het dan nooit zou kunnen, maar dan zou het echt 100% liefde moeten zijn..
En wat je zegt is waar; ik ben een nogal gevoelig en meelevend persoon, soms inderdaad iets té. Dankje voor de steun en bemoedigende woorden JoeDank![]()
Nou morgen naar Utrecht en lol maken![]()
wat wil je ermee bereiken Lakai....???/ je maakt het jezelf alleen moeilijker....quote:Op maandag 30 april 2007 20:03 schreef Lakai het volgende:
ik denk dat ik binnenkort weer wat contact ga maken met 'r
die onbereikbaarheid maakt haar alleen maar interessanter....
moet ik of zij er wel voor zorgen dat ze neit leuk meer is
maar dat zien we dan wel....
ik vind het gewoon zo ergerlijk om zo afstandelijk te blijven.....en ik dacht adt dat na een tijdje wel weg ging....maar dat duurt nu al weer een maand of 3....
Geen ideequote:Op maandag 30 april 2007 20:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat wil je ermee bereiken Lakai....???/ je maakt het jezelf alleen moeilijker....![]()
Je moet het niet willen weten. Dat gaat je alleen maar pijn doen.quote:Op maandag 30 april 2007 20:14 schreef Lakai het volgende:
[..]
Geen idee...
maar ik zei al dat die afstandelijkheid mij alleen maar aan haar doet denken.....
als ik wat meer weet what she's up to....dan hoef ik er ook niet over te fantaseren.....
en misschien valt ze alleen maar enorm tegen als ik met haar praat...er zijn andere mensen en vooral meisjes waar ik lekker mee kan leuteren zonder dat het ergens over gaat....maar haar kon dat ook
maar als dat nu niet meer is....is dat alleen maar mooi
volgens mij ben je gewoon op zoek naar een escuus om haar te zien....quote:Op maandag 30 april 2007 20:14 schreef Lakai het volgende:
[..]
Geen idee...
maar ik zei al dat die afstandelijkheid mij alleen maar aan haar doet denken.....
als ik wat meer weet what she's up to....dan hoef ik er ook niet over te fantaseren.....
en misschien valt ze alleen maar enorm tegen als ik met haar praat...er zijn andere mensen en vooral meisjes waar ik lekker mee kan leuteren zonder dat het ergens over gaat....maar haar kon dat ook
maar als dat nu niet meer is....is dat alleen maar mooi
dit moet je jezelf niet aandoen, zo druk je ms een heel negatief beeld op de relatie die jullie hadden, en zo zal het niet geweest zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 23:08 schreef radioanne het volgende:
Ik heb mn ex van mn MSN gewist, dat is denk ik al een stapje in de goede richting. Ik wil hem echt even niet spreken, hij doet toch alleen lullig en ongeïnteresseerd. Ik ben wel meer te weten gekomen over die nieuwe vriendin van mijn ex vandaag. Zij vond hem al langere tijd leuk, ik denk dat mn ex daarom zo snel en plotseling kwam met het uitmaken.. Hij had toch al een 'reserve'.
Herken het wel een beetje.. geen idee wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:42 schreef Ruikert het volgende: Voel me zo doelloos op het moment...
ach ja, love that isn't love until it's lost... (prince (c) )quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef Ruikert het volgende:
Stomme is dat als ik er dus nu op terug kijk, ik besef dat ze wel heel lief voor me was en dat ik de waarde van dat soort momenten nu pas inzie, dat zuigt!
owja, dat vond ik ook zo'n hel steeds... de eerste paar seconden is er rien á la main, maar dan ineens bedenk je dat er iets heel naars was wat je wil vergeten... en dan beukt het je hoofd binnen. Dan begint je dag alweer met een achterstand hè...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:02 schreef Ruikert het volgende:
de ochtenden zijn bij mij het moeilijkst, wakker worden en het opnieuw beseffen...
Ik heb al geluld als brugman. Ik doe echt mijn best om haar terug te winnen, maar zij zegt terecht dat ze niet zomaar haar goede gevoel kan terugtoveren. Ze had dit zelf ook liever anders gezien zegt ze.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef QCC het volgende:
Balen, je zou kunnen proberen om haar nog terug te winnen, aangezien je duidelijk nog bij haar wil zijn.. Mocht dat niet lukken, welcome to the club![]()
Ja precies, zit met hetzelfde. Kan wel met vrienden op vakantie maar is niet zeker of ze gaan of niet, aangezien sommigen nu ook (of welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:54 schreef BillyBeflap het volgende:
Weet je wat ik ook zo pijnlijk vind aan situaties als deze? Denken aan de dingen die nog op het programma stonden (haar moeder wordt bijna 50 incl. groot feest, dagjes ondernemen zoals strand/stedentripjes, vakantie, etc.). En uiteraard de gedachte dat ze iemand anders ontmoet. Het is zo slecht om aan dat soort dingen te denken, maar het is zo verleidelijk als je je toch al kut voelt....
Ja dat is zo dubbel. Mocht het uitgaan, hoop ik echt dat ze gelukkig wordt want ze heeft echt een gouden hart. Maar ik zou gewoon zo graag willen dat ze met mij gelukkig zou worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:00 schreef QCC het volgende:
[..]
Ja precies, zit met hetzelfde. Kan wel met vrienden op vakantie maar is niet zeker of ze gaan of niet, aangezien sommigen nu ook (of wel) een vriendin hebben en daarmee gaan, andere vriend gaat naar t buitenland studeren. Misschien dat ik zelf nog een last minute uitwisseling kan doen en volgend collegejaar lekker in een ander land begin, dan kom ik er zeker wel overheen (hoewel ik hoop dat ik me tegen die tijd wel een stuk beter voel).
Ook de gedachte dat ze een ander ontmoet, lijkt me vooral lastig als jij zelf nog niemand hebt.. Je hebt een hele tijd van alles gedeeld en gehoopt dat het altijd zo zou blijven en straks doet ze al die dingen die jij had willen doen met een of andere gozer die in jouw ogen lang niet zo goed is als jij..![]()
Haha zal een lekker deprimerende bedoeling worden!quote:
Je leert weer van elke relatie..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:21 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Haha zal een lekker deprimerende bedoeling worden!
Hier in Brabant is er een gezegde: Er zijn meer vrouwen dan kerktorens
Oftewel: overal zijn vrouwen
Als het daadwerkelijk uitgaat kom ik er heus wel weer overheen (zal niet makkelijk zijn) en komen er vanzelf ook bij mij anderen op mijn pad. Maar ik heb nu echt zo'n gevoel dat geen enkele relatie nog ooit zal lukken. Ik geef zoveel om dit meisje en zelfs dan verpest ik het nog. En meestal komt het van 2 kanten dat het niet meer zo goed loopt, maar dit heb ik echt zelf verpest. Voel me zo stom nu!
je dacht, ik ga die pijn eens even opzoeken?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:53 schreef QCC het volgende:
Was net m'n gsm aant legen, kwam langs oude sms-jes van haar (bewaarde altijd de bijzondere) en werd echt heel kwaad, begrijp gewoon niet hoe een relatie binnen zo korte tijd helemaal tot niks gereduceerd kan worden.![]()
sja, overmacht dus...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:07 schreef QCC het volgende:
nja, kon anders niks meer ontvangen dus moest wat legen, en vorige week waren de smsjes nog zo lief als maar kan..![]()
morgen weer flink op stap
Ik gooide ook nooit smsjes weg aangezien ik 4 gb hd in me phone heb waren dat onderhand ontzettend veel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:53 schreef QCC het volgende:
[..]
Je leert weer van elke relatie..
Was net m'n gsm aant legen, kwam langs oude sms-jes van haar (bewaarde altijd de bijzondere) en werd echt heel kwaad, begrijp gewoon niet hoe een relatie binnen zo korte tijd helemaal tot niks gereduceerd kan worden.![]()
Dat soort dingen heb ik ook nog in mijn agenda staan, die zullen nog wel eens voorbij komen de komende tijd..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja dat heb ik morgen dus.. morgen 2 jaar geleden voor het eerst gekust.. En eigenlijk hadden we morgen ook 2 jaar.. (datum achteraf bepaalt)
Heel herkenbaar. Zelfs als ik in het buitenland ben denk ik haar steeds te zien. En als in in de buurt van haar huis of werk ben, ontwijk ik ook vrouwen die op haar lijken. Het is trouwens al vrij lang uit, maar aangezien de liefde ongeveer het gene is waar ik de meest waarde aan hecht, duurt het verwerken nogal lang.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:15 schreef QCC het volgende:
Hoe lang is het uit Tarot? Ik dacht ook dat ik haar vandaag zag, tot 2x toe, alle twee de keren was het iemand die vaag op haar leek.. 1 keer zelfs omgelopen om haar te ontwijken (uiteindelijk was het een ander meisje)
Yep, goed verwoordquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:01 schreef QCC het volgende:
Ze probeert je nu alleen maar pijn te doen met zulke opmerkingen, omdat ze verwacht dat jij veel verdriet hebt na de break-up maar naar buiten vrij weinig laat merken denkt ze misschien dat het je niets doet en daar wordt zij weer ongelukkig van..
Ze verwijt jou haar te 'kwetsen' terwijl ze zelf niets anders doet door te zeggen hoe blij ze wel niet is dat het over is.
Het is vaak makkelijker om de situatie van anderen te analyseren dan je eigen, ik weet echt niet wat er nou zo enorm mis is gegaan, weet alleen dat ik het wel ga missen maar ook een beetje blij ben dat we voor onszelf hebben gekozen.quote:
Ook dat is 100% waar.. als ik naar mijzelf kijk dan heb ik ook fouten gemaakt.. magoed.. leerzame ervaringenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:36 schreef QCC het volgende:
[..]
Het is vaak makkelijker om de situatie van anderen te analyseren dan je eigen, ik weet echt niet wat er nou zo enorm mis is gegaan, weet alleen dat ik het wel ga missen maar ook een beetje blij ben dat we voor onszelf hebben gekozen.
trok het in het begin ook even niet, kreeg tranen in mijn ogen toen ik haar zag. maar toen ze zo kil deed zag ik weer hoe `niet leuk` ze soms kon zijn, dat maakt het wat makkelijker. Voelde me redelijk goed daarna. Maar alles is gewoon dubbel, aan de ene kant blij dat het over is want dat was ook wat ik wilde (zag gewoon geen toekomst samen), aan de andere kant een groot gemis. Zit nog steeds in de fase dat ik alleen aan de leuke dingen blijf denken en aan haar goeie punten, terwijl ik bij wijze van spreke 3 week geleden geen 1 positief punt aan haar kon noemen.... Kan slecht tegen dat klote gevoel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:51 schreef Garisson72 het volgende:
merk je nu dat het voor jou ook gemakkelijker wordt om afstandelijk te zijn, doordat zij zich zo opstelt?
of is de coole toon in je post meer zelfbescherming?
Aangezien je in je voorlaatste post nog verwachtte dat je het niet zou trekken...
Denk ook dat dat waar is, weet hoe ze is en wist ook vantevoren dat als het over zou zijn dat ze zo zou doen. Ze laat mensen moeilijk toe in haar leven en heeft weinig problemen met mensen eruit `kicken`. Ze wil er ook niet meer over praten, misschein dat ze mij niet de lol wil doen om te laten zien dat ze het eigenlijk ook wel kut vindt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:01 schreef QCC het volgende:
Ze probeert je nu alleen maar pijn te doen met zulke opmerkingen, omdat ze verwacht dat jij veel verdriet hebt na de break-up maar naar buiten vrij weinig laat merken denkt ze misschien dat het je niets doet en daar wordt zij weer ongelukkig van..
Ze verwijt jou haar te 'kwetsen' terwijl ze zelf niets anders doet door te zeggen hoe blij ze wel niet is dat het over is.
Het is de komende tijd even hard.. maar zoals je zelf aan aangeeft.. je hebt haar kille koude kant ook weer gezien.. Het is en blijft een kwestie van het maken van de afweging.. en blijkbaar hebben de negatieve factoren zwaarder gewogen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:21 schreef Ruikert het volgende:
[..]
Denk ook dat dat waar is, weet hoe ze is en wist ook vantevoren dat als het over zou zijn dat ze zo zou doen. Ze laat mensen moeilijk toe in haar leven en heeft weinig problemen met mensen eruit `kicken`. Ze wil er ook niet meer over praten, misschein dat ze mij niet de lol wil doen om te laten zien dat ze het eigenlijk ook wel kut vindt.
ja, herkenbaar - het focussen op / uitvergroten van de slechte eigenschappen van je ex. Ik zag dat bij mezelf vooral als soort-van-afweermechanisme: de pijn die je voelt overschreeuwen met "eigenlijk is het ook maar beter!"quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:18 schreef Ruikert het volgende:
trok het in het begin ook even niet, kreeg tranen in mijn ogen toen ik haar zag. maar toen ze zo kil deed zag ik weer hoe `niet leuk` ze soms kon zijn, dat maakt het wat makkelijker. Voelde me redelijk goed daarna.
Haha, ja dat ben ik ook van plan. Na me de afgelopen dagen best down en alleen te hebben gevoeld, voel ik me vandaag vrolijk, vrij en blij :p t begint me eindelijk minder te schelen wat me ex allemaal uitspookt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:02 schreef Ruikert het volgende:
hoop volgende week in het singles topic te zitten
en uiteindelijk zal het jou geen ene moer meer schelen.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef radioanne het volgende:
[..]
Haha, ja dat ben ik ook van plan. Na me de afgelopen dagen best down en alleen te hebben gevoeld, voel ik me vandaag vrolijk, vrij en blij :p t begint me eindelijk minder te schelen wat me ex allemaal uitspookt.![]()
yaaay we komen er wel overheenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kdacht dat vandaag echt een kutdag zou worden.. maar heb er eigenlijk alleen vanochtend even bij stil gestaan.. en nu even op het moment dat ik dit typ.. maar voor de rest een lekker dagje gehad
Als ik nu al zie waar ik sta had ik dat echt niet verwacht de dag dat hij het uit zou maken.. ik dacht over 3 weken zit ik nog in zak en as.. (maar dat heb ik helemaal niet gehad) Het is bijna 3 weken geleden ook dat ik hem voor het laatst gezien heb.. das dan het enige puntje waar ik het een beetje moeilijk meeheb.. maarja dat slijt ook wel.. tis al veel minder dan eind vorige/begin deze week..![]()
Heb jij het uitgemaakt.. of zij? Is dat in vrede gegaan.. of niet..?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:40 schreef Skv het volgende:
Kwam haar vandaag weer tegen, net als afgelopen zaterdag..
Mis dr ook weer wat meer. Wel vreemd, steeds als ik haar zie bedenk ik me weer wat ik mis.. en hoe kut dat eigenlijk is.
Niet zo handig.
stel je hier vooral op in; zoals je zegt de meest reële verklaring voor hetgeen gebeurde. Het uitgaan van jullie relatie zal haar ook niet in de koude kleren zitten, dus waardeert ze dit soort momenten ook heel erg en dus is het niet gek dat er zo'n gezellig-als-vanouds sfeer ontstaat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:30 schreef BillyBeflap het volgende:
Ik weet bij god niet wat te doen nu. Ze zei immers dat haar gevoel weg was, maar die gezelligheid erna was niet bepaald onplezierig. Ik twijfel of dat ik morgen moet vragen naar haar ervaringen van vanavond of dat ik haar gewoon een paar dagen met rust moet laten en afwachten of zij evt. de gezelligheid fijn vond en me gaat missen. Ik verwacht overigens (probeer reeel te blijven) dat ze het gewoon gezellig vond omdat ze me een leuke jongen vindt, maar dat ze haar gevoelens niet meer heeft.
Haha, zij maakte het uit!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Heb jij het uitgemaakt.. of zij? Is dat in vrede gegaan.. of niet..?
Als jij het uitgemaakt hebt dan heb je destijds een afweging gemaakt van de situatie op dat moment.. Je hebt de positeve kanten laten opwegen tegen de negatieve kanten.. De negatieven kanten wogen hier zwaarder!
Na verloop van tijd is dit meestal wel te relativeren.. maar je kunt op dat gebied (mijn inziens) geen foute beslissingen maken.. Het is hoe je je op dat moment voelde en hoe je er op dat moment over dacht..
So.. keep ur head up straight!
escaleren? wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:48 schreef Hoolie2k6 het volgende:
I know i know en ik heb het nu echt laten escaleren en ik kan dan nu ook niks meer anders dan de rust terug te brengen. Je moet echt uitkijken dat je niet helemaal waus in je kop word:( moet me ook nog concentreren op de dingen van alle dag
Niet alleen zeggen, maar ook doen dan hequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:15 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Ja dat had ik al gedaan maar toch is er contact geweest en op een gegeven moment krijg je een spel van aantrekken en afstoten wat tot het grootste gezeik nu gaat leiden als ik niet uitkijk.
Ik ga me dan nu ook gewoon helemaal stil houden... heb het onderschat wat ik haar dr mee aandoe hoe gek dat ook klinkt.
idd, benieuwd of het dan ook echt lukt. erg verleidelijk om een quasi-nonchalant smsje te sturen bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Niet alleen zeggen, maar ook doen dan he
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
idd, benieuwd of het dan ook echt lukt. erg verleidelijk om een quasi-nonchalant smsje te sturen bijvoorbeeld...![]()
Hij zegt 'tquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Niet als je weet dat ze dr zelf anders ook aan onderdoor gaat.
msn uitlaten of iig haar eraf gooien of blocken en niet steeds over haar praten en ook anderen verzoeken niet meer over haar te beginnen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:18 schreef kanna het volgende:
Ik word ook nog steeds aangesproken op msn en gisteren kreeg ik dus ook wat te horen van haar waar ik flink pissig om was (wil er verder niet over in detail treden). Kreeg toen echt een indruk van haar van jesus, wat een snol en had verwacht me er beter door te voelen, maar het is het omgekeerde.
Af en toe snap ik er in ieder geval geen hol meer van hehe. Dat gedoe allemaal![]()
Ik zou eerlijk gezegd nu al niet meer hopen hoor......quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:15 schreef BillyBeflap het volgende:
Kreeg terug dat ze het ook superleuk vond, maar dat er nog steeds geen gevoelens waren. Zie haar as zondag of maandag nog een keer. Als het dan niet verbeterd ga ik niet meer hopen.
second that.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:19 schreef kanna het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd nu al niet meer hopen hoor......
Het is ook hopen tegen beter weten in. Ik vind gewoon voor mezelf dat ik het nog even een weekendje moet afwachten. Nu weet ik hoe ze over gisteren dacht. Laatste wat ik kan doen is nu tot zondag/maandag geen contact zoeken en kijken of ze me enigzins gaan missen de komende dagen. En als dat niet blijkt te zijn, dan is het echt voorbij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:19 schreef kanna het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd nu al niet meer hopen hoor......
Dat is inderdaad mijn doel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:02 schreef kanna het volgende:
Ok, als je dat als doel hebt gesteld en je daar aan houdt is het goed. Succes ermee in ieder geval![]()
Dat werkt idd het beste. Ik heb net lekker gesport en dat is toch goede afleiding. Aankomend weekend ga ik vol op stap, gewoon ff alles vergeten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bla voel me ineens rot zonder echte reden.. meer omdat ik me verveel en dan met dingen bezig ga.. Bijv of hij alweer openstaat voor anderen enzo
Dus ik ga maar afleiding zoeken want anders schiet het ook niet op..
Inderdaad, veel afleiding zoeken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bla voel me ineens rot zonder echte reden.. meer omdat ik me verveel en dan met dingen bezig ga.. Bijv of hij alweer openstaat voor anderen enzo
Dus ik ga maar afleiding zoeken want anders schiet het ook niet op..
Nou dat is goed nieuws!! Keep the spiritquote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:19 schreef NiTiN het volgende:
eergisteren voor het eerst sinds eigenlijk 2 weken ofzo aangesproken door haar op msn, maar aangezien ik de hele dag weg was las ik dat in de avond (en dan slaapt iedereen in NL). Dus een erg kort mailtje gestuurd toen, antwoord op een vraagje van haar en daarna kort informeel dat het allemaal wel goed gaat met me eigenlijk. Daarna vraag hoe het met haar ging, werk/leven/tante zijn.
Mailtje terug, en merk dat ik er nauwelijks nog pijnlijke gevoelens bij heb. Zal van de week ff reageren erop, als ik zin en tijd heb
. Maar bovenstaande constatering is wederom zeer oke
En waar het de laatste keer dat we elkaar spraken het een beetje erop leek dat het allemaal in stilzwijgen zou vallen... en ik uiteindelijk zoiets had van "oke, mocht dat zo zijn, so be it." sluit ze nu d'r mail af met "Laat zo af en toe s weten hoe t gaat, vind ik wel leuk."
En wie weet doe ik dat ook wel, af en toe. Erbovenop komen voelt goed![]()
Dromen is toch ook een manier van dingen verwerken. Als je het overdag "verdringt" komt het er 's nachts wel uit, maar das alleen maar goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah voel me wel al steeds beter.. Opzich lucht dat af en toe een beetje snikken ook wel op.. Echt huilen kan ik het niet noemen want het zijn 4 a 5 traantjes en weer verder..
Het enige nadeel is dat ik over hem blijf dromen.. en dromen kan je nu niet bepaald controleren..
Als ik wakker word denk ik dan wel van Yasha doe dat nou niet maarjawerkt niet echt..
Ach dat slijt ook vanzelf wel..
viel mee omdat je je er helemaal schrap voor zette denk ik..?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:33 schreef Lakai het volgende:
verder deed ze niet meer zo bitchy als dat ik in gedachte had...dus dat valt mee!
oh nee ik ben er heel relax onder....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
viel mee omdat je je er helemaal schrap voor zette denk ik..?
maar heb je nog wat aan dat gesprek gehad? gehoord wat je wilde horen?
je zou nog eens versteld kunnen staan wat een goede vriendschap je aan een liefdesrelatie over kunt houden, echtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik begin er eigenlijk steeds minder aan te denken.. deze vakantie is me echt honder procent meegevallen.. Alleen heb ik nu wel dat ik wat emotioneler ben als er wel ineens een bepaalt moment men gedachte in schiet..
Ik heb gewoon echt ook het gevoel dat ik mijn beste maatje aan het kwijtraken ben.. Maar misschien moet ik dat eerst ff laten gebeuren..hem echt even helemaal loslaten.. en als het echt zo goed zit als ik denk dat het zit kunnen we over een paar maanden ook wel weer vrienden zijn.. (waarschijnlijk niet meer zoals op het oude niveau maarja daar zaten ook andere gevoelens bij dus jah)
Maarja we zien het wel.. HIj is dadelijk toch bijna 3 weken int buitenland dus dan spreek ik hem toch niet
Begin dit weekend maar aan die brief, denk er nog een paar dagen over en verstuur hem dan (of niet, hangt ervanaf of je echt nog wat je voor haar voelt of met haar wilt. Besef dat).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:48 schreef QCC het volgende:
verhaal
ok, dus je bent op de goede weg lijkt het...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:45 schreef Lakai het volgende:
oh nee ik ben er heel relax onder....
het maakt me nie zo gek veel meer uit.....
...maar dit is dan toch een veeg teken, als je dit zo zegt.quote:ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze als ze mij ziet ofzo dat ze denkt hmpf das hij....
Dat gaat ze niet. Trust me. Alle vrouwen zijn anders en zelfs op het perfecte beeld wat je nu nog misschien nog van haar hebt zullen vrouwen langskomen waarvan je denkt: Damn...zo sprankelend.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:33 schreef Skv het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat ik elke toekomsitige vriendin van me zwaar ga vergelijken met mijn ex.
Om tot de conclusie te komen dat ze onder doet.
Maargoed, het leven is klote. Echt klote. Soms.
misschien zegt die zin niet allesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ok, dus je bent op de goede weg lijkt het...
[..]
...maar dit is dan toch een veeg teken, als je dit zo zegt.
En ik durf er vergif op in te nemen dat zij dit niet zo denken.![]()
vannacht toen ik wederom wakker lag geschreven. denk dat ik straks nog eens nalees en vanavond in bus gooi.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:01 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Begin dit weekend maar aan die brief, denk er nog een paar dagen over en verstuur hem dan (of niet, hangt ervanaf of je echt nog wat je voor haar voelt of met haar wilt. Besef dat).
Misschien heeft de breuk jullie wel wakker geschud wat betreft jullie hadden en waar aan gewerkt moet worden. Maar doe het rustig aan zodat je elkaar de ruimte geeft over alles goed na te denken. Dat lijkt me het eerlijkst.
Nou weet ik natuuurlijk niet van de hoed en de rand van jouw situatie en je brief. En als je voelt dat hij nu op de post moet, moet je dat doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:48 schreef QCC het volgende:
[..]
vannacht toen ik wederom wakker lag geschreven. denk dat ik straks nog eens nalees en vanavond in bus gooi.
Weet nog niet wat ik wil, mis haar ontzetten maar dat is normaal denk ik, ik wacht het maar af..
Ik probeer iedere dag iets te doen, overdag zo min mogelijk aan haar proberen te denken en city trips met vrienden, uitgaan etc. Alleen zijn is zwaar op het moment.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:59 schreef Skv het volgende:
Ik vind het ook kut dat ik me nu steeds kapot verveel. Normaal als ik niks te doen had, belde ik haar op of fietste ik even naar dr toe. Nu ga ik maar suf achter mn pc zitten of op bed liggen, ook niet echt tof.
Denk dat dit wel een nuttig verhaal is.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:49 schreef QCC het volgende:
verhaal...
Mjah, ik heb meteen die subtiele verwijzing maar uit mijn msn-naam gehaaldquote:Op zondag 6 mei 2007 01:23 schreef QCC het volgende:
Als ik het zo nalees heb ik best wel wat dingen gedaan die worden geadviseert niet te doen, ik heb met haar vriendin gepraat, ik heb haar laten weten hoeveel pijn het mij doet.
Oh ja, dat stond er ook nog in.. ga haar niet e-stalken (dus haar hyves/myspace/blog checken, foto's opzoeken wat ze heeft gedaan etc.) het helpt je niet verder.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:19 schreef Hoolie2k6 het volgende:
En toch ff smorgens checken of ze in de kroeg is geweest (via foto's internet), pfff brengt alleen maar verwarring die kut foto's ....
Ja, je denkt dat je er goed aan doet omdat je het zelf kwijt wil, maar medelijden opwekken helpt je niet verder. Het hele verhaal is natuurlijk niet heilig en voor iedereen verschilt het, maar de grote lijnen valt genoeg uit te halen om je te helpen.quote:JannekeMjah, ik heb meteen die subtiele verwijzing maar uit mijn msn-naam gehaald Er staan veel dingen in dit verhaal waarvan ik wist dat ik ze niet moest doen, maar toch deed, puur omdat je niet beter weet. Goed verhaal.
Zoek die afleiding bij je vrienden, ik persoonlijk vind het prettigst om zoveel mogelijk bij anderen te zijn. Af en toe alleen zijn en verdrietig voelen hoort erbij, maar probeer daarna weer verder te gaan..quote:Ruikertben ik ff blij dat mijn ex geen msn heeft...
Woon nu 2 dagen bij men ouders... krijg nu eigenlijk pas door dat het ook best klote is dat ik niet meer in de stad woon, 3 min fietsen van werk, 5 min. fietsen van uni, al mijn vrienden daar... Ik ga denk ik maar wat slaapzakken her en der verspreiden
Zo denk ik er ook over: was zij écht de 'ware' (quote:Op zondag 6 mei 2007 12:46 schreef Ruikert het volgende:
wie gelooft hier trouwens in het "lot". 'Als je echt bij elkaar hoort dan kom je weer bij elkaar, en zoniet, dan niet'
Ik probeer er wel in te gelovenmaakt het allemaal stukje makkelijker
Ik geloof daar ook in, als het echt voorbestemd is komen we elkaar wel weer tegen (hoe onwaarschijnlijk ook)quote:Op zondag 6 mei 2007 12:46 schreef Ruikert het volgende:
wie gelooft hier trouwens in het "lot". 'Als je echt bij elkaar hoort dan kom je weer bij elkaar, en zoniet, dan niet'
over dit trouwens : (ook gepost in hoe voel ik mij nu uitgedrukt in songteksten)quote:Op zondag 6 mei 2007 12:46 schreef Ruikert het volgende:
't is aan jou om toe te staan dat hij een spelletje met je kàn spelen.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:33 schreef Liebe het volgende:
ik ben echt verdrietig. Ik heb hier echt geen zin meer in in dit kut-gevoel.
En vooral niet omdat hij er nu al overheen is. Hij speelt nog steeds een spelletje met me en ik word echt gek..
's best moeilijk hoor, om je daaraan te onttrekken.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't is aan jou om toe te staan dat hij een spelletje met je kàn spelen.![]()
't gaat erom dat je verantwoordelijkheid voor jezelf en je eigen gevoel moet nemen. Dat hij spelletjes met haar speelt is moeilijk, maar het is je eigen keuze om daar in mee te gaan of je er gek door te laten maken.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:12 schreef Skv het volgende:
's best moeilijk hoor, om je daaraan te onttrekken.
Wat ze wel kan doen is eneurm boos worden dát hij dat spelletje überhaupt wil spelen. Boosheid helpt er goed en snel overheen..
hier zit hem nou net de crux. Het 'hem willen begrijpen' impliceert dat je nog wat met hem wil, en dat is nou net wat voorbij moet zijn, wil je verder kunnen komen.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:59 schreef Liebe het volgende:
Natuurlijk moet ik eroverheen komen enz, en natuurlijk is dat moeilijk.
Maar ik zou mezelf er echt wel doorheen kunnen slaan als.. weetikveel.. Als ik het gewoon begreep, het is niet goed afgesloten en we gaan nu zo vaag met elkaar om.
Dat herken ik helemaal niet, heb volop van elk moment genotenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:55 schreef Ruikert het volgende:
Heb ook niet de beste dag... herinneringen blijven maar omhoog komen en elke keer baal ik van mezelf dat ik alles maar als zo gewoon heb gezien... had er met andere woorden beter van moeten genieten (herkent iemand dit?)
Wil haar nog steeds terug, terwijl ik zelf op de breuk heb aangestuurd...
Waarschijnlijk wel hetzelfde, overdag als ik veel dingen te doen heb voel ik me wel redelijk, 's nachts lang wakker liggen en denken, vannacht over haar gedroomd (geen leuke droom zoals vroegerquote:Op zondag 6 mei 2007 16:56 schreef -janneke- het volgende:
QCC, ik weet niet of het voor jou hetzelfde is als bij mij. De ene dag dipperig en de andere dag voel ik me eigenlijk best oké. Ik heb gemerkt dat ik me voornamelijk na contact met hem dipperig voel. Vandaag hem op hyves gekicked, en langzaamaan aan het wennen aan weinig tot geen contact. Nu maar hopen dat het werkt.. Anyway, sterkte, morgen misschien een betere dag..
Ik voel me nu precies zo als jij het beschrijft..quote:Op zondag 6 mei 2007 17:46 schreef QCC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel hetzelfde, overdag als ik veel dingen te doen heb voel ik me wel redelijk, 's nachts lang wakker liggen en denken, vannacht over haar gedroomd (geen leuke droom zoals vroeger, dus mn onderbewuste is inmiddels ook al van de situatie bewust). Na het lezen van wat ze aan mij had geschreven stonden tranen weer in m,'n ogen en de rest van de dag denk ik alleen maar weer aan dingen die we samen deden en waarschijnlijk niet meer terugkomen.
![]()
Ja, klopt. Ik ben ook echt aan het worstelen met mezelf. En met mijn gevoelens voor hem. Ik dacht eerst dat ik het wel trok maar ik besefte me onlangs dat ik van hem hou, dat ik oud wil worden met hem en ik denk nu zelfs een klein beetje anders over kinderen maar dat kan van tijdelijke aard zijn natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
haha, grappig eigenlijk hoe je op verschillende subfora van Fok zo overduidelijk aan het worstelen bent met jezelf, Whoopsydaisy. Geeft natuurlijk helemaal nix, en welkom hier!
and true, it is a bitch, maar in september ben jij er al lang en breed klaar mee. Wedden?
Wel raar, het overkomt iedereen maar alleen als je er zelf mee zit doet het ertoe.. Het is alsof het regent in mijn hoofd, af en toe een bliksemflits met herinneringen aan haar en daarna donderslagen met de pijnlijke gevoelens dat het over is.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:53 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Ik voel me nu precies zo als jij het beschrijft..
het zal ms aan mij liggen, of dat ik natuurlijk niet weet hoe hij zijn verhaal verwoordt, maar dit is erg krom voor mij als buitenstaander. Als hij zo gek is op haar, was jij nooit in beeld geweest, had hij nooit twijfel-door-jou toegelaten.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dank je! Je hebt gelijk. Ik ga naar Brussel.
Of zijn toekomst troosteloos is, weet ik niet hoor. Hij begint af en toe dingen los te laten over zijn vriendin. Eigenlijk is ze heel erg leuk, volgens mij. Dat hij twijfelt aan hun relatie ligt ook niet aan haar, maar aan het feit dat hij zo stapeldol is op mij. Zij doet erg haar best om het hem naar de zin te maken en hij laat nu echt wel merken dat hij zonder mij nooit zou twijfelen en dat hij van haar houdt. Dat is goed voor mij, daar word ik weer nuchter van :-). Dus als hij doorgaat met haar, wordt hij sowieso gelukkig. Doorgaan met mij is in ieder geval geen optie.
Hij moet mij eigenlijk met rust laten, ik kan het contact met hem schijnbaar niet verbreken, dus ik wil dat hij dat doet. Ik ben er op dit moment niet sterk genoeg voor.
Als je weet dat het pijn doet, dan vooral offline gaan zelf. Pak de telefoon en zoek afleiding waarvoor je niet online hoeft te zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef QCC het volgende:
[..]
Wel raar, het overkomt iedereen maar alleen als je er zelf mee zit doet het ertoe.. Het is alsof het regent in mijn hoofd, af en toe een bliksemflits met herinneringen aan haar en daarna donderslagen met de pijnlijke gevoelens dat het over is.![]()
Ze is nu op msn (geblokkeerd en ik sta sowieso offline), ik wil met haar praten maar het doet toch alleen pijn, wat te doen![]()
Ik heb net eventjes met een goeie vriendin van me erover gepraat dat heeft wel geholpen. Maar het is altijd zo goed gegaan tussen mijn ex en mij en we zouden niets liever willen dan dit als super goede vrienden voortzetten, maar steeds als ik haar zie zie mijn vriendin voor me niet mijn ex. Voor haar is het helemaal over daar is ze duidelijk in geweest, maar ik zou zo graag die tijd terug willen.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef QCC het volgende:
[..]
Wel raar, het overkomt iedereen maar alleen als je er zelf mee zit doet het ertoe.. Het is alsof het regent in mijn hoofd, af en toe een bliksemflits met herinneringen aan haar en daarna donderslagen met de pijnlijke gevoelens dat het over is.![]()
Ze is nu op msn (geblokkeerd en ik sta sowieso offline), ik wil met haar praten maar het doet toch alleen pijn, wat te doen![]()
Dat opnieuw beginnen moet je uit je hoofd zetten. Misschien over een (paar) jaar. Het is nu uit, dat is voor beiden duidelijk. Je moet jezelf proberen niks in je hoofd te halen wat dat betreft. Ik heb ook drie weken rondgelopen met het idee van 'het komt wel weer goed, dit is gewoon even pauze'.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef QCC het volgende:
Ze was ook mijn beste vriendin, kon alles met haar bespreken.. Maar tegelijkertijd waren we erg tot elkaar aangetrokken dus ik zou haar niet (nu niet tenminste, misschien ooit mar betwijfel het) als 'gewoon' vriendin kunnen hebben.
De voornaamste reden waarom ik contact met haar zou willen (op dit moment) is denk ik toch nog met haar opnieuw beginnen, maar dat is gewoon niet verstandig. Daarom is het waarschijnlijk beter om zo lang mogelijk geen contact te hebben totdat ik erover heen ben en verder kan met mezelf. Het is nog een lange weg, heb er pas 1 week op zitten en vandaag was toch wel een van de moeilijkste dagen.
Zo denk ik er ook over!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zeg nooit nooit.. stel we vinden elkaar weer over een paar jaar.. (dan ben je allebei toch wat verder in je leven en wat veranderd enzo.. ) If it is meant to be we will see
Toch ook vrij logisch dat het spreken moeilijk gaat. Je relatie met haar is nu -opeens- een vriendschap in plaats van gebaseerd op liefde. Dat zijn echt twee compleet andere zaken o.a. qua intimiteit.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:42 schreef Lakai het volgende:
Ben nu met mijn ex aan het praten....
loopt een beetje moeizaam, maar ik merk gewoon dat ik veel beter kan praten met anderen
maar toch voel ik het als een soort uitdaging om weer goed contact te krijgen....hoe dom het ook is....
Vreemd, hé. Zo'n exquote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef radioanne het volgende:
Nou, ik heb een lekker druk weekend gehad en best weinig aan hem gedacht. Maarja nu, net terug van m'n werk, normaal zouden we nog even bellen of smsen, dan is t weer moeilijk.
Een vriendschap tussen ons zit er geloof ik ook niet meer in, hij heeft al een ander, wat totaal the opposite is van mij. Als ik hem op msn aanspreek (wat ook al meer dan een week geleden is) zegt hij haast niks terug en vraagt mij niks. Dat vind ik wel jammer, dat hij niet eens meer normaal met me wil praten.. Hij was zelfs degene die echt vriendschap wilde bewaren.
Maarja, gelukkig zijn de perioden waarin ik aan hem denk steeds korter en minder vaak. Ik kan alleen echt nog totaal niet open staan voor een nieuwe jongen denk ik, maar dat hoeft nu natuurlijk ook nog niet perse.
smartassquote:Op maandag 7 mei 2007 08:56 schreef milagro het volgende:
ms een schrale troost, ThE_ED, we zien elkaar allemaal maar 1 weekend per week
Ja, dat naast elkaar liggen 's nachts mis ik ook, nu ga ik altijd helemaal diagonaal liggen in bed..quote:Op maandag 7 mei 2007 09:08 schreef Ruikert het volgende:
vanochtend weer wakker geworden op de bank bij een vriend van me... Het blijft klote, 1,5 week geleden werd ik nog elke ochtend wakker naast haar en ontbeten we samen. Denk nog elke seconde aan haar.
Dat is bij in ieder geval zeker ook wel een aspect trouwens.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:17 schreef kanna het volgende:
Dan missen is volgens mij het lichamelijke, niet zozeer de persoon zelf.
same here..quote:Op maandag 7 mei 2007 10:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat is bij in ieder geval zeker ook wel een aspect trouwens.
Verder probeer ik gewoon allemaal leuke dingen te doen ipv. de dingen die we normaal samen deden, dus eigenlijk cheat ik mezelf door de gedachte weg te drukken. ik ben nogal sentimenteel meestal met herinneringen, dus daar durf ik nog niet aan te beginnen, aan terugdenken.
Je moet het zeker niet gaan wegdrukken of bang zijn voor die gedachtes. Die zijn er niet voor niets en hoort bij het verwerken. Ik zou het gewoon laten komen i.p.v. wegdrukken. Je moet ook niet expres gaan terugdenken, maar als er een flits door je heen gaat moet je het zeker niet negeren lijkt me. Dat wordt op den duur toch minder, althans het gevoel erom heen.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat is bij in ieder geval zeker ook wel een aspect trouwens.
Verder probeer ik gewoon allemaal leuke dingen te doen ipv. de dingen die we normaal samen deden, dus eigenlijk cheat ik mezelf door de gedachte weg te drukken. ik ben nogal sentimenteel meestal met herinneringen, dus daar durf ik nog niet aan te beginnen, aan terugdenken.
Maar ik wil dus zo graag dat die vriendschap er blijft....maar ja...misschien komt die helemaal niet meer terug....quote:Op zondag 6 mei 2007 23:02 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Toch ook vrij logisch dat het spreken moeilijk gaat. Je relatie met haar is nu -opeens- een vriendschap in plaats van gebaseerd op liefde. Dat zijn echt twee compleet andere zaken o.a. qua intimiteit.
Vreemd hé, dat je elkaar niet meer begrijpt. Nee, niet vreemd maar heel logisch. En geeft juist heel duidelijk aan dat je echt van haar hebt gehouden. Ook wat waard, dunkt me.
-edit na je laatste reaktie gelezen te hebben - : Als dit jouw manier is om over haar heen te komen, prima. Vergeet alleen niet wie ze was voor jou.
Van hardlopen is dus niet veel meer gekomen.. Maargoed dus gewoon even bij haar geweest, gezellig gepraat en vooral niet te veel over m'n gevoel van de afgelopen week gepraat. Ging allemaal ook wel goed.quote:
Goed bezig, niet met je laten sollenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef Liebe het volgende:
Ik ben hem op dit moment gewoon aan het negeren/koel/lullig tegen hem aan het doen. Ik wilde het eigenlijk niet zo doen, maar hij laat me geen keus (ja klinkt mss zielig ofz, maargoed). Kort antwoorden als hij wat vraagt, hem niet aankijken. Je kent het wel. Gaat me makkelijker af dan ik dacht, en ik begin eigenlijk steeds bozer te worden om hoe hij met me is omgegaan.
Ik dacht altijd dat ik me maar aanstelde, maar nou blijkt dat twee vrienden van hem door hoe ze zien hoe hij tegen mij doet heel erg teleurgesteld in hem zijn geraakt. Ik was dus niet gek geworden
oooooooooooooh!!quote:niet dat ik James Blunt ofzoiets triests luister,
Ja het zal vast voor hem ook moeilijk zijn hoor, daar twijfel ik niet aan. Hij weet vast ook niet wat hij met me aanmoet, en hoe hij moet doen. Maar hij springt van het ene naar het andere, en ik ben zo iemand die daar constant over gaat lopen piekeren en ik besefte gewoon dat ik dat niet meer moet doen, voor hem duidelijk maken dat ik niet alles pik van hem.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:28 schreef Garisson72 het volgende:
@Liebe, vergeet niet dat voor hem hetzelfde geldt als voor jou: de relatie is ten einde, en dat is klote en zorgt ervoor dat ook hij niet goed raad met zichzelf weet en wellicht dus rare dingen gaat doen danwel zeggen.
Jij besluit nu dat je hem maar gaat negeren, bot & lullig gaat doen en korte antwoorden gaat geven, terwijl je als je eerlijk bent weet dat je dat liever niet zou doen - sterker nog, dat het misschien niet bij je hoort. Datzelfde zal bij hem aan de hand zijn, daar kun je vanuit gaan!
Ik zeg niet dat je nu ineens maar begrip voor hem moet hebben; ik vind dat je hem links moet laten liggen. Ik bedoel wel dat zijn reactie een heel logische is, net zoals de jouwe dat is.
Mag ik me hier bij aansluiten!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe dan ook, je conclusie in de laatste zin is helemaal goed. Het is voorbij, je hebt je handen vol aan jezelf en dus is het zwaar rekening met hem te houden. En het hoeft ook helemaal niet - want het is voorbij.
Cirkeltje rond!
Haha, ja dat kreeg ik ook van mn werk.. Heb me maar afgemeld..quote:Op maandag 7 mei 2007 16:09 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Ik ben zelf zo iemand geweest die zelf ene kant wel wist dat het niet meer ging maar niet de conclusie krachtig trok of knopen doorhakte, hierdoor heb ik haar af en toe nog aangetrokken en weer afgestoten. Resultaat --> een grote psychische teringbende waarbij beide zich klote voelen....
Maar goed, krijg net een uitnodiging, Jij en je partner zijn welkom ... aaaarggggggg weer lekker alleen dr op af![]()
Ik ook niet.. Ga met stappen lekker met mn vrienden ouwehoeren, niet achter vrouwen aan. Heeft ook tweeëneenhalf jaar niet gehoeven natuurlijk..quote:Op maandag 7 mei 2007 16:18 schreef QCC het volgende:
Kans om een andere leuke date mee te nemen?
Zou zelf trouwens niet weten waar ik een nieuwe vriendin vandaan moet halen (is ook nog vroeg), ben niet echt het typ dat vrouwen in de kroeg met openingszinnen bestookt.
Ik ben denk ik nog een stap erger...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Ga met stappen lekker met mn vrienden ouwehoeren, niet achter vrouwen aan. Heeft ook tweeëneenhalf jaar niet gehoeven natuurlijk..
..En wat betreft dat ex met 'n ander-verhaal: Brrr![]()
Komt er natuurlijk toch wel van.. Hoop toch dat ik het dan wel van haar zelf hoor ipv via via.
Weet ook wel zeker dat ik er dan niet al te blij van kan worden. Bah
Hm, ik ga sta twee á drie avonden per week te pilsen in de stad, daar zal het niet direct aan liggen. Maar ik ga niet voor vrouwen daar naartoe, als je mensen dronken leert kennen zijn ze (en ben jij) toch heel anders dan in het echt. Handig voor een one night stand, maar daar heb ik ook niet veel mee.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef Lakai het volgende:
[..]
Ik ben denk ik nog een stap erger...
want ik ga al niet uit, en ik zit voornamelijk thuis.....
Ik vind het zo moeilijk om nieuwe mensen te leren kennen
Wanhoopspogingen om het met jou goed te maken. Werkt niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:30 schreef Liebe het volgende:
Ik moet toch weer ff wat kwijt. Mijn vriendin had net een gesprek met hem, over mij. En hij snapt het écht niet he. Waarom ik zo doe. Hij loopt alles te verdraaien en zichzelf in een heilig daglicht te stellen.
Hij snapt niet waarom ik ineens zo onaardig doe. Want hij deed zgn zo zn best voor die vriendschap. Right, veel van gemerkt.
Nee datingsites begin ik ook niet aanquote:Op maandag 7 mei 2007 16:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Hm, ik ga sta twee á drie avonden per week te pilsen in de stad, daar zal het niet direct aan liggen. Maar ik ga niet voor vrouwen daar naartoe, als je mensen dronken leert kennen zijn ze (en ben jij) toch heel anders dan in het echt. Handig voor een one night stand, maar daar heb ik ook niet veel mee.
En tja, hoe leer je verder nieuwe mensen kennen? Nieuwe lichting van mn studentenvereniging kan wel, maar mocht dat mis gaan kijk je nog drie jaar tegen dr kop aan.
Datingsites ga ik ook echt niet aan beginnen, dan krijg je allemaal zielig volk. Daar komt nog bij dat ik ook nog wel redelijk kieskeurig ben.
Zal dus wachten worden tot ik ooit ergens een keer iemand tegen kom
Maarja, ik ben toch niet op zoek ofzo, eerst dit maar laten bezinken. Hoewel ik, mocht ik zeker weten dat het iets zou worden, wel opnieuw een relatie aan zou willen en kunnen gaan. Dat is tof namelijk.
Misschien over een jaar (of wat)..
Nou, niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef Lakai het volgende:
[..]
Nee datingsites begin ik ook niet aan
vind het soms al te ver gaan dat mensen via myspacen gaan kleffen.....
ik onderneem denk ik gewoon niet genoeg maar voor mij is het dan heel moeilijk om te zeggen van: nou, dan gaan we wel wat ondernemen
ik zou niet weten waar ik moet beginnen...
klopt Hoolie....dus..niet meer zoeken...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:08 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Ben zelf te lang te druk op zoek geweest en je straalt het uit![]()
waarom zou je gestressed door het leven gaan...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:12 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Nee maar is echt de kunst hoor, je gaat zo gestressed leven dr op focussen dan gaat de kwaliteit van het leven ook niet echt op vooruit ...
leuke dingen doen die geen "vriendin hebben" eisenquote:kanna - maandag 7 mei 2007 @ 17:13
Hoe schakel je het verlangen naar een vriendin uit dan? Dat wil ik wel eens weten
het is niet een kwestie om het verlangen uit te schakkelen...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:13 schreef kanna het volgende:
Hoe schakel je het verlangen naar een vriendin uit dan? Dat wil ik wel eens weten
ja kijk..als je zo'n negatieve houding aanneemt...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef Hoolie2k6 het volgende:
nou ik ben echt een type die gaat lopen denken van kut anderen hebben iemand (ik ben dr net een kwijt) maar wik wil weer ee nander, wil niet zon rukker worden die tot lengte van dage loopt te kutte
![]()
Lol, momenteel heb ik meer zo iets van, "aaah, ff lekker rust"quote:Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef Hoolie2k6 het volgende:
nou ik ben echt een type die gaat lopen denken van kut anderen hebben iemand (ik ben dr net een kwijt) maar wik wil weer ee nander, wil niet zon rukker worden die tot lengte van dage loopt te kutte
![]()
Hm, dat heb ik dan ook weer niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol, momenteel heb ik meer zo iets van, "aaah, ff lekker rust"
Lijkt me sterk dat je alleen niet gelukkig kan zijn.
Ja. Heel raar: het ene moment vind ik het helemaal prima, het moment dr na mis ik haar weer heel erg. Uiteindelijk zal het zo wel beter zijn.. Maar wil gewoon van dat gevoel af, steekt me steeds weer even.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:38 schreef Lakai het volgende:
wil niet zeggen dat de wereld vergaat als je geen vriendin meer hebt....(een tijdje wel natuurlijk)
Tuurlijk niet, heb 17 jaar lang zonder gedaan maar toen vond ik het wel tijd worden.. Het is me al die tijd uitstekend bevallen en zou graag weer een relatie willen als ik goed en wel over deze heen ben..quote:Op maandag 7 mei 2007 17:38 schreef Lakai het volgende:
wil niet zeggen dat de wereld vergaat als je geen vriendin meer hebt....(een tijdje wel natuurlijk)
Ja, lijkt me verschrikkelijk (maar alles is op dit moment verschrikkelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef Hoolie2k6 het volgende:
klopt ook, enige waar ik nu tegenaan hik is het moment dat ik weet dat ze een ander heeft... zal dat niet van haar gaan horen maar goed, then again ik kan ook diegene zijn... en over alles kom je wel heen
juist, dat heb ik dus ook heel sterk. Heel lang heb ik gedacht: 'waar-de-fuk-om heb ik dit allemaal moeten doormaken, het doet alleen maar pijn en ik snap er nix van' maar het voelt nu echt als een heel belangrijke levensles.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:45 schreef NiTiN het volgende:
en hoe verkloot het ook voelde, toen... (en in zwaaaaaar verdunde vorm nu in flitsen van momenten), ik denk toch dat ik er een boel van geleerd heb. Vooral over mezelf. De setting was dan ook echt ultiem kut, maar dat je daar bovenop komt/bent gekomen, geeft een goed gevoel.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:09 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Ik word er wel heel compleet van als ik nu denk aan zij met een ander of dat ze lekker aan het stappen is en met andere loopt te kloten![]()
maarjaaaaaa![]()
Dan moet je daar gewoon niet aan denken. Je hebt het tenslotte zelf uitgemaakt, dus de consequenties zijn voor jou. Lullig gezegd misschien, maar zo is het wel. Die exen van mij lagen ook na een tijdje al rond te krikken met andere jongens. Ga je eigen weg, dan heb je er ook geen last van.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:09 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Ik word er wel heel compleet van als ik nu denk aan zij met een ander of dat ze lekker aan het stappen is en met andere loopt te kloten![]()
maarjaaaaaa![]()
Ja, we hadden ook vooral een weekendrelatie door de afstand dus ik ben gewend haar een tijd niet te zien. Nu begint het pas (weer) te knagen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
tja alsof het allemaal nog niet erg genoeg is : het hele verwerkingsproces gaat nog met golfbewegingen ook, dus dat is wel logisch, ThE_ED.
Daarom moet je zorgen dat jezelf snel een ander hebt geneukt, klinkt barbaars maar het helpt wel, mij zou het nu niet zoveel schelen als me ex hetzelfde deed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:09 schreef Hoolie2k6 het volgende:
maarjaaaaaa![]()
lijkt me ook makkelijker als jij het eerst hebt gedaan, maar ik heb geen idee hoe je zo snel iemand vind voor een 'rebound fuck'quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Daarom moet je zorgen dat jezelf snel een ander hebt geneukt, klinkt barbaars maar het helpt wel, mij zou het nu niet zoveel schelen als me ex hetzelfde deed.
Het is een beetje het "Nu kan ik het jouw ook niet kwalijk nemen"-effect.
Heb je het geprobeerd dan? Als je ex-vriendin met een ander ligt te vozen word je daar echt niet vrolijk van tenzij je jezelf een leuke tijd gunt. toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Inderdaad, ze moet gewoon uit je systeem, ik heb zelf zoiets van eerst me eigen leven oppakken tot rust komen en dan komt de rest wel... dat rebound verhaal is niet iets voor mij...
Precies, haar uit je leven gooien, heb ik ook gedaan, werkt het best, maar als ze uit je leven is, waarom dan geen andere neuqen? Geen rekening meer houden met haar is ook een vorm van wegtiefen uit je leven.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Hoolie2k6 het volgende:
klopt tis maar net hoe jij "jezelf een leuke tijd gunnen" definieert:)
mn ex ram ik uit mn systeem, geen contact, geen fotos kijken, geen msn, hyves bla die bla bam weg oprotten
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Cloussea - Passie.. of ook wel bekend als droog je tranen.. Dat is precies hoe het is gegaan![]()
Ik word altijd verliefd op reboundsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:22 schreef QCC het volgende:
[..]
lijkt me ook makkelijker als jij het eerst hebt gedaan, maar ik heb geen idee hoe je zo snel iemand vind voor een 'rebound fuck'
Hahaha, het is wel een manier van verwerken natuurlijk. Maar nee, voorlopig ga ik alleen de confrontatie met mezelf aan, voor ik andere mensen confronteer met mijn problemo's.quote:
is verstandig.. maar praten met mensen die je vertrouwd kan geen kwaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hahaha, het is wel een manier van verwerken natuurlijk. Maar nee, voorlopig ga ik alleen de confrontatie met mezelf aan, voor ik andere mensen confronteer met mijn problemo's.
Tja, even rust lijkt me in jullie geval best wel verstandig. Met ziekelijk jaloers gedrag jaag je mensen alleen maar weg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef Kostertje het volgende:
Ik zit hier ook wel goed geloof ik, bij mij is het al ruim een half jaar uit.. maar zijn nog wel steeds vrienden..
We kunnen geloof ik niet met en niet zonder elkaar..delen ook nog met elkaar het bed..
maar het geval is dat ik hem niet vertrouw vanaf het begin al niet... elke x op zoek gaan naar dingen.. en hem verwijten maken.. daar ging het ook uit door..
Toch vrienden gebleven.. en het ging de laatste tijd heel goed.. maar nu ben ik zaterdag uit geweest en hij was daar ook, ik veel te veel gedronken...en ben helemaal uit mijn pan tegen hem gegaan.. echt heel erg.. nu ontzettend spijt van..
Heb hem net gebeld en hij wil me nu even niet zien. wat logisch is.. maar ik wordt echt gek nu..voel me zo ontzettend klote erdoor..
waarom altijd als het net goed gaat, verpest ik het weer..en ik weet dat het tussen ons nooit wat zal worden maar toch voelt het zo kut..
zo even het verhaal in het kort..weet nu gewoon niet wat ik moet doen,, ja hem even met rust laten...ooh...
Beetje rare situatie.. jullie krijgen iets, besluiten ermee te kappen maar na een half jaar slapen wel nog steeds samen (en daarbij ook seks denk ik?)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef Kostertje het volgende:
Ik zit hier ook wel goed geloof ik, bij mij is het al ruim een half jaar uit.. maar zijn nog wel steeds vrienden..
We kunnen geloof ik niet met en niet zonder elkaar..delen ook nog met elkaar het bed..
maar het geval is dat ik hem niet vertrouw vanaf het begin al niet... elke x op zoek gaan naar dingen.. en hem verwijten maken.. daar ging het ook uit door..
ja maar dan wel een "sex-relatie"....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef kanna het volgende:
Als je na een half jaar dat het uit is nog sex hebt en goeie vrienden bent heb je toch gewoon nog een relatie, of ligt dat aan mij?
ik heb met mijn "ex" ook een soort van sex-relatie gehad, wat uiteindelijk voor mij helemaal niet werkte...ik hield nog te veel van hem....en door mijn jaloersie en zijn "oneerlijkheid" is het dus helemaal fout gegaan...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef Kostertje het volgende:
Ja, rare situatie he.. vind ik ook wel eigenlijk..maar kan hem gewoon niet los laten...
En wat je zegt, ziekelijke jaloers jaagt alleen maar weg...
Hij heeft veel vrouwelijk vrienden, en gaat ook vaak stappen.. en dan hoor je of lees je iets.. en dan denk ik gelijk dat hij daar wat mee hebt gedaan..maar hij zegt dat er niets gebeurt.. maar ik geloof dat dan weer niet..
ik heb gezegd.. als je ook sex met anderen hebt.. dan houdt het voor mij op..
of is dat nou ook erg raar?? Weet het zelf niet meer haha..
Het voelt als een soort lat relatie..maar dat is het dus niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |