abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48954945
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:44 schreef Skv het volgende:

[..]

Haha, zij maakte het uit!
en heb je daar ook een rede voor gekregen?
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:51:59 #102
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48954946
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
Garrison .... jouw ondertitel
haha, goed hè... and so true
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:55:44 #103
94676 Garisson72
pi_48955039
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:48 schreef Hoolie2k6 het volgende:
I know i know en ik heb het nu echt laten escaleren en ik kan dan nu ook niks meer anders dan de rust terug te brengen. Je moet echt uitkijken dat je niet helemaal waus in je kop word:( moet me ook nog concentreren op de dingen van alle dag
escaleren? wat is er gebeurd dan?
tja, afleiding zoeken is het devies, zoals je weet. ga eens iets doen wat je nog nooit hebt gedaan of zo.
pi_48955168
in de zin van contact houden, waardoor de 1 hoop krijgt en gek wordt gemaakt.
gvd echt afsluiten basta nu... straks komt er nog de grootste herrie door
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:11:48 #105
94676 Garisson72
pi_48955505
goede beslissing om écht geen contact meer te hebben.
Heb ik toen ook gedaan; helemaal rigoreus door ook foto's, mails, msn-logs, sms, álles weg te gooien of op te bergen waar ik het niet zou tegenkomen. ga je ook zo ver?
pi_48955601
Ja dat had ik al gedaan maar toch is er contact geweest en op een gegeven moment krijg je een spel van aantrekken en afstoten wat tot het grootste gezeik nu gaat leiden als ik niet uitkijk.
Ik ga me dan nu ook gewoon helemaal stil houden... heb het onderschat wat ik haar dr mee aandoe hoe gek dat ook klinkt.
pi_48955704
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:15 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Ja dat had ik al gedaan maar toch is er contact geweest en op een gegeven moment krijg je een spel van aantrekken en afstoten wat tot het grootste gezeik nu gaat leiden als ik niet uitkijk.
Ik ga me dan nu ook gewoon helemaal stil houden... heb het onderschat wat ik haar dr mee aandoe hoe gek dat ook klinkt.
Niet alleen zeggen, maar ook doen dan he
pi_48955809
mag ook wel zo onderhand
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:06:11 #109
94676 Garisson72
pi_48957215
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Niet alleen zeggen, maar ook doen dan he
idd, benieuwd of het dan ook echt lukt. erg verleidelijk om een quasi-nonchalant smsje te sturen bijvoorbeeld...
pi_48957536
Niet als je weet dat ze dr zelf anders ook aan onderdoor gaat.
pi_48957735
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

idd, benieuwd of het dan ook echt lukt. erg verleidelijk om een quasi-nonchalant smsje te sturen bijvoorbeeld...
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Niet als je weet dat ze dr zelf anders ook aan onderdoor gaat.
Hij zegt 't
pi_48957747
Ik word ook nog steeds aangesproken op msn en gisteren kreeg ik dus ook wat te horen van haar waar ik flink pissig om was (wil er verder niet over in detail treden). Kreeg toen echt een indruk van haar van jesus, wat een snol en had verwacht me er beter door te voelen, maar het is het omgekeerde.

Af en toe snap ik er in ieder geval geen hol meer van hehe. Dat gedoe allemaal
Smart went Crazy....
pi_48958245
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:18 schreef kanna het volgende:
Ik word ook nog steeds aangesproken op msn en gisteren kreeg ik dus ook wat te horen van haar waar ik flink pissig om was (wil er verder niet over in detail treden). Kreeg toen echt een indruk van haar van jesus, wat een snol en had verwacht me er beter door te voelen, maar het is het omgekeerde.

Af en toe snap ik er in ieder geval geen hol meer van hehe. Dat gedoe allemaal
msn uitlaten of iig haar eraf gooien of blocken en niet steeds over haar praten en ook anderen verzoeken niet meer over haar te beginnen.

ik snap dat nooit zo, als alles inzake een ander je alleen maar rot doet voelen, waarom dan kontakt houden ? het is toch over en uit?

kontakt , leuk kontakt is pas mogelijk als alle leed geleden is, zolang dat niet het geval is, verleng je het leed enkel maar.
een minuutje praten levert weer een klotegevoel voor uren op, doe het dan gewoon niet.

en ja dat klinkt simpel, omdat het ook gewoon simpel is.
je moet het zelf enkel maar echt willen, en als dat niet het geval is, dan moet je ook niet klagen.

en los daarvan, maandenlang hier posten schiet ook niet op

(niet persoonlijk tegen jou gericht, hoor, maar meer een algemene opmerking, voor alle loslaters , die dus niet loslaten)
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48959080
Ik kan je er eigenlijk alleen maar gelijk in geven Klotegevoel is alweer voorbij overigens hoor

[ Bericht 35% gewijzigd door kanna op 03-05-2007 13:15:55 ]
Smart went Crazy....
pi_48960693
Ik heb dat ook heel erg dat als ik haar zie...dat ik weet wat ik mis...(moet missen really)
Ze was ook echt heel erg knap, en mijn eerste vriendin dus dat zal ook vrij moeilijk gaan met volgende relaties denk ik.....
ja en ik vind het echt klote dat ze op msn een bitch is, en irl doet lacht ze echt heel mooi naar me
Ik doe niet meer aan een signature
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:15:50 #116
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_48962464
Heb dus na haar gister gezien te hebben (verhaal van gezelligheid etc., zie mijn vorige post) maar een sms gestuurd dat ik het zo gezellig vond.
Kreeg terug dat ze het ook superleuk vond, maar dat er nog steeds geen gevoelens waren. Zie haar as zondag of maandag nog een keer. Als het dan niet verbeterd ga ik niet meer hopen. Dan heeft het weinig nut meer en kan ik beter starten met het verwerkingsproces. Ik wacht dus nog eventjes af, maar erna moet ik toch echt verder met mijn leven. Gewoon uit zelfprotectie, want het liefst zou ik blijven knokken.

Het is nou eenmaal zo, hoe erg ik er ook van baal. Ik hou namelijk oprecht van dat meisje. Ik heb een stuk of 5 serieuze relaties gehad, maar dan maakte of ik het uit of was de liefde gewoon al zwaar bekoeld waardoor het minder pijn deed als het uitging. Dit is voor het eerst dat mijn liefde echt nog 100% aanwezig is, terwijl het over is. Ben benieuwd hoe ik hiermee zal omgaan. Het zal een pijnlijke tijd worden. Verdomme!
pi_48962626
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:15 schreef BillyBeflap het volgende:
Kreeg terug dat ze het ook superleuk vond, maar dat er nog steeds geen gevoelens waren. Zie haar as zondag of maandag nog een keer. Als het dan niet verbeterd ga ik niet meer hopen.
Ik zou eerlijk gezegd nu al niet meer hopen hoor......
Smart went Crazy....
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:39:10 #118
94676 Garisson72
pi_48963352
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:19 schreef kanna het volgende:

[..]

second that.
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:59:10 #119
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_48964128
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:19 schreef kanna het volgende:

[..]

Het is ook hopen tegen beter weten in. Ik vind gewoon voor mezelf dat ik het nog even een weekendje moet afwachten. Nu weet ik hoe ze over gisteren dacht. Laatste wat ik kan doen is nu tot zondag/maandag geen contact zoeken en kijken of ze me enigzins gaan missen de komende dagen. En als dat niet blijkt te zijn, dan is het echt voorbij.
Dat is echt de laatste strohalm en daarna rest me niets meer dan berusten in mijn lot en verder te gaan met mijn leven.
pi_48964327
Ok, als je dat als doel hebt gesteld en je daar aan houdt is het goed. Succes ermee in ieder geval
Smart went Crazy....
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:07:11 #121
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_48964498
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:02 schreef kanna het volgende:
Ok, als je dat als doel hebt gesteld en je daar aan houdt is het goed. Succes ermee in ieder geval
Dat is inderdaad mijn doel.
Dankje. Ik zal het nodig hebben....want wat doet het toch pijn om de meest leuke persoon in je leven (momenteel) te moeten laten gaan....
pi_48977432
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:28 ]
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:00:22 #123
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_48979248
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bla voel me ineens rot zonder echte reden.. meer omdat ik me verveel en dan met dingen bezig ga.. Bijv of hij alweer openstaat voor anderen enzo
Dus ik ga maar afleiding zoeken want anders schiet het ook niet op..
Dat werkt idd het beste. Ik heb net lekker gesport en dat is toch goede afleiding. Aankomend weekend ga ik vol op stap, gewoon ff alles vergeten.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 01:38:01 #124
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48990229
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bla voel me ineens rot zonder echte reden.. meer omdat ik me verveel en dan met dingen bezig ga.. Bijv of hij alweer openstaat voor anderen enzo
Dus ik ga maar afleiding zoeken want anders schiet het ook niet op..
Inderdaad, veel afleiding zoeken.

Ben gister met vrienden wezen stappen en hele ochtend en middag nodig gehad om bij te komen, 's avonds weer bij andere vrienden gezeten. Morgen ook weer de hele dag op pad, dus niet echt tijd om me rot te voelen..

Soms wel van die momenten dat je je realiseert dat je bepaalde dingen moet gaan missen, zoals gezellig eten met schoonfamilie of het lichamelijke contact. Ook op je kamer veranderen er dingen, foto's enzo weggehaald en dat twee persoons bed dat je speciaal net nieuw hebt gekocht lijkt ineens wel heel groot en leeg.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 04:19:37 #125
77575 NiTiN
Move On Up
pi_48991824
eergisteren voor het eerst sinds eigenlijk 2 weken ofzo aangesproken door haar op msn, maar aangezien ik de hele dag weg was las ik dat in de avond (en dan slaapt iedereen in NL). Dus een erg kort mailtje gestuurd toen, antwoord op een vraagje van haar en daarna kort informeel dat het allemaal wel goed gaat met me eigenlijk . Daarna vraag hoe het met haar ging, werk/leven/tante zijn.

Mailtje terug, en merk dat ik er nauwelijks nog pijnlijke gevoelens bij heb . Zal van de week ff reageren erop, als ik zin en tijd heb . Maar bovenstaande constatering is wederom zeer oke

En waar het de laatste keer dat we elkaar spraken het een beetje erop leek dat het allemaal in stilzwijgen zou vallen... en ik uiteindelijk zoiets had van "oke, mocht dat zo zijn, so be it." sluit ze nu d'r mail af met "Laat zo af en toe s weten hoe t gaat, vind ik wel leuk."

En wie weet doe ik dat ook wel, af en toe. Erbovenop komen voelt goed
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_48993759

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:28 ]
pi_48993769
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 04:19 schreef NiTiN het volgende:
eergisteren voor het eerst sinds eigenlijk 2 weken ofzo aangesproken door haar op msn, maar aangezien ik de hele dag weg was las ik dat in de avond (en dan slaapt iedereen in NL). Dus een erg kort mailtje gestuurd toen, antwoord op een vraagje van haar en daarna kort informeel dat het allemaal wel goed gaat met me eigenlijk . Daarna vraag hoe het met haar ging, werk/leven/tante zijn.

Mailtje terug, en merk dat ik er nauwelijks nog pijnlijke gevoelens bij heb . Zal van de week ff reageren erop, als ik zin en tijd heb . Maar bovenstaande constatering is wederom zeer oke

En waar het de laatste keer dat we elkaar spraken het een beetje erop leek dat het allemaal in stilzwijgen zou vallen... en ik uiteindelijk zoiets had van "oke, mocht dat zo zijn, so be it." sluit ze nu d'r mail af met "Laat zo af en toe s weten hoe t gaat, vind ik wel leuk."

En wie weet doe ik dat ook wel, af en toe. Erbovenop komen voelt goed
Nou dat is goed nieuws!! Keep the spirit
pi_48993871
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 09:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah voel me wel al steeds beter.. Opzich lucht dat af en toe een beetje snikken ook wel op.. Echt huilen kan ik het niet noemen want het zijn 4 a 5 traantjes en weer verder..

Het enige nadeel is dat ik over hem blijf dromen.. en dromen kan je nu niet bepaald controleren..
Als ik wakker word denk ik dan wel van Yasha doe dat nou niet maarja werkt niet echt..
Ach dat slijt ook vanzelf wel..
Dromen is toch ook een manier van dingen verwerken. Als je het overdag "verdringt" komt het er 's nachts wel uit, maar das alleen maar goed.
Smart went Crazy....
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:40:53 #129
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_48997707
Jeetje, ik snap hem niet. Klein puberaal jongetje.
2 weken terug op een zaterdag op een ontzettend lullige manier officieel 'uitgemaakt'. (ik wilde praten, wilde dat hij langskwam want ik wilde weten waar ik aan toe was nadat hij 4 weken lang moest nadenken. Hij heeft geen zin in gedoe dus moet het maar over msn, kort samengevat)
die donderdag erna gaan we uit, ik hem eerst negeren, daarna toch met elkaar gaan praten en daarna de hele avond bij elkaar gestaan (hij armen om me middel, tegen m aanstaan etcetc) wil ik hem zoenen, maar hij doet niks, zoent niet terug, maar trekt ook zn hoofd niet weg.

Was gewoon gezellig, gekloot, niet gezoend maar wel tegen elkaar aan gestaan, geknuffeld, lieve dingen gezegt,
maar we gingen allebei de volgende dag op vakantie, maar ik heb gewoon niks van m gehoord, geen smsje, geen niks. Ik weet echt niet wat die wil hr.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:45:30 #130
67670 Skv
Cynist.
pi_49015821
Bij ons is het echt over, maar ze blijft een topding.
Ben er trots op dat ik zolang samen met haar ben geweest. Nu lekker rustig aan doen, er komt vanzelf wel weer eens iemand in mn leven. het is me wel duidelijk dat ik kan doen dat ik wil en dat accepteer ik natuurlijk ook..
Dat hele stuk van verdriet en woede heb ik nu wel redelijk achter me gelaten.. Berusting is oké.

[ Bericht 12% gewijzigd door Skv op 04-05-2007 19:53:36 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_49020103
Ik heb vandaag met 'r gepraat....ondanks jullie doe-het-niet-geroep

Was een heel kort gesprek....ze ging film kijken.....

verder deed ze niet meer zo bitchy als dat ik in gedachte had...dus dat valt mee!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 21:40:09 #132
94676 Garisson72
pi_49020326
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 21:33 schreef Lakai het volgende:

verder deed ze niet meer zo bitchy als dat ik in gedachte had...dus dat valt mee!
viel mee omdat je je er helemaal schrap voor zette denk ik..?
maar heb je nog wat aan dat gesprek gehad? gehoord wat je wilde horen?
pi_49020494
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 21:40 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

viel mee omdat je je er helemaal schrap voor zette denk ik..?
maar heb je nog wat aan dat gesprek gehad? gehoord wat je wilde horen?
oh nee ik ben er heel relax onder....
het maakt me nie zo gek veel meer uit.....

en wat ik al zei het was een heel kort gesprekje....
maar ik heb zijn schijthekel aan dat negerende gedoe....

ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze als ze mij ziet ofzo dat ze denkt hmpf das hij....
pi_49023637

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:28 ]
pi_49025624
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik begin er eigenlijk steeds minder aan te denken.. deze vakantie is me echt honder procent meegevallen.. Alleen heb ik nu wel dat ik wat emotioneler ben als er wel ineens een bepaalt moment men gedachte in schiet..

Ik heb gewoon echt ook het gevoel dat ik mijn beste maatje aan het kwijtraken ben.. Maar misschien moet ik dat eerst ff laten gebeuren..hem echt even helemaal loslaten.. en als het echt zo goed zit als ik denk dat het zit kunnen we over een paar maanden ook wel weer vrienden zijn.. (waarschijnlijk niet meer zoals op het oude niveau maarja daar zaten ook andere gevoelens bij dus jah)

Maarja we zien het wel.. HIj is dadelijk toch bijna 3 weken int buitenland dus dan spreek ik hem toch niet
je zou nog eens versteld kunnen staan wat een goede vriendschap je aan een liefdesrelatie over kunt houden, echt
een combinatie als relatie kan ms niet ideaal geweest zijn of zelfs helemaal niet gelopen hebben, maar soms klikt het als 'gewone' vrienden wel heel goed, als je elkaar of iig jezelf even de tijd geeft het oude zeer een plek te geven.

al die mensen die roepen dat een ex nooit een vriend kan worden, onzin, dat geldt ms voor hen, maar is zeker geen regel, dus even doorbijten , dat hartzeer slijt vanzelf als je een beetje met de genade meewerkt en wie weet wordt hij voor jou een betere vriend dan hij een partner was en vice versa

sterkte iig voor jou en alle anderen hier, prettig weekend
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 5 mei 2007 @ 00:48:09 #136
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49026371
Vandaag zelf weer druk bezig geweest met andere dingen dan aan haar te denken, kwam daarna 's avonds bij mn ouders thuis en m'n moeder was blijkbaar mn ex tegengekomen in de stad en hebben ze gepraat.

Zij (ex) realiseerde wat ze had weggegooid, zei dat ze nog van me hield etc en ik was best opgelucht dat te horen, ben dus niet de enige die het moeilijk heeft en twijfel er minder aan of het toch niet allemaal mijn schuld was. Daarna hadden ze nog gepraat over wat er fout zat in de relatie (had het er zelf eerder al uitvoerig met mn moeder over gehad) en waarom ik geen contact meer wilde met haar (omdat het me nog teveel pijn doet haar te zien).

Voel me wel een stuk beter nu, zit erover te denken haar een brief te sturen om m'n gevoelens te uitten, want praten is nog te moeilijk.. Als ik alleen ben denk ik vaak nog aan de dingen die zo fijn waren aan samenzijn en ik mis het wel en ik heb een soort van rare hoop dat het nog goed komt, helemaal omdat zij het volgens mij ook nog wel een beetje heeft, weet alleen niet of ik er goed aan zou doen terug bij elkaar te komen, straks gaat het weer mis en wat dan..? Het lijkt nu wel het meest aanlokkelijke om haar gewoon weer bij me te hebben
pi_49026720
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 00:48 schreef QCC het volgende:
verhaal
Begin dit weekend maar aan die brief, denk er nog een paar dagen over en verstuur hem dan (of niet, hangt ervanaf of je echt nog wat je voor haar voelt of met haar wilt. Besef dat).

Misschien heeft de breuk jullie wel wakker geschud wat betreft jullie hadden en waar aan gewerkt moet worden. Maar doe het rustig aan zodat je elkaar de ruimte geeft over alles goed na te denken. Dat lijkt me het eerlijkst.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 01:32:13 #138
94676 Garisson72
pi_49027384
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 21:45 schreef Lakai het volgende:

oh nee ik ben er heel relax onder....
het maakt me nie zo gek veel meer uit.....
ok, dus je bent op de goede weg lijkt het...
quote:
ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze als ze mij ziet ofzo dat ze denkt hmpf das hij....
...maar dit is dan toch een veeg teken, als je dit zo zegt.
En ik durf er vergif op in te nemen dat zij dit niet zo denken.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 02:33:51 #139
67670 Skv
Cynist.
pi_49028323
Toch denk ik nog steeds dat ik elke toekomsitige vriendin van me zwaar ga vergelijken met mijn ex.
Om tot de conclusie te komen dat ze onder doet.
Maargoed, het leven is klote. Echt klote. Soms.
pi_49028430
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 02:33 schreef Skv het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat ik elke toekomsitige vriendin van me zwaar ga vergelijken met mijn ex.
Om tot de conclusie te komen dat ze onder doet.
Maargoed, het leven is klote. Echt klote. Soms.
Dat gaat ze niet. Trust me. Alle vrouwen zijn anders en zelfs op het perfecte beeld wat je nu nog misschien nog van haar hebt zullen vrouwen langskomen waarvan je denkt: Damn...zo sprankelend.
En tegelijkertijd sta jij ook niet stil qua ontwikkeling en wat je wilt / zoekt in de tijd die nog gaat komen. Verliefd worden doe je op een moment en niet in een continuum. En houden van is de waardering voor je relatie.

[ Bericht 2% gewijzigd door JoeDank op 05-05-2007 02:48:17 ]
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:55:02 #141
67670 Skv
Cynist.
pi_49032390
U spreekt ware woorden.
pi_49033985
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 01:32 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ok, dus je bent op de goede weg lijkt het...
[..]

...maar dit is dan toch een veeg teken, als je dit zo zegt.
En ik durf er vergif op in te nemen dat zij dit niet zo denken.
misschien zegt die zin niet alles
kijk (nu ik een ex heb), ze was 14 maanden alles voor mij....en ik voor haar (misschien iets minder , omdat zij zonodig erover moest gaan twijfelen)
dan kan ik het niet indenken dat als je elkaar weer ziet dat het gewoon niks is.....ze zal toch zeker nog wel benieuwd naar me zijn enzo?
pi_49034293
Ik vind het weleens jammer dat ik het bij een van mijn ex-vriendjes verpest heb.
Was een goeie jongen enzo, alleen liep alles verkeerd ...
Hij ging de stad uit, ver weg
en nu hen ik m opgezocht via hyves ...

Hij heeft al net zolang als het uit is ongeveer een nieuwe vriendin. Ben toch blij te weten dat het goed met hem gaat. Heb geen kontakt gezocht met m, wou alleen ff weten hoe t met m was en wat hij allemaal doet tegenwoordig

Vind het soms idd leuk te weten hoe het nou met die ander is
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_49036670
hoopte na dit weekend naar het singles topic te gaan... hoopte ook men laatste traantjes gelaten te hebben... helaas.

Gisteren verhuist van "ons" appartement naar mijn ouders. Nog een dikke ruzie gehad over geld dat ik van haar kreeg (uiteindelijk maar laten zitten)... uiteindelijk kwam het erop neer dat ze erg overspannen is (ook door invloeden van buitenaf, maar volgens mij ook door mij). Gelukkig zei ze nog dat ze niet boos op me was, dat ze liever niet zo hard wilde zijn maar dat ze geen keuze had, het zou teveel energie kosten om ons verdriet samen te delen.

Ik voel me klote, klote omdat zij zich kloten voelt, klote omdat ik haar mis, klote om zo veel redenen. Het enige wat steeds in mijn hoofd blijft zitten is dat het goed had kunnen gaan als als als als....(heel veel als)
Het lieft zal ik haar willen spreken en alles wat ik de afgelopen week heb overdacht met haar willen delen. Heb daarentegen wel besloten dat ik gewoon nog minstens 2 week wacht, om te kijken hoe mijn gevoel erover dan is.
pi_49040137
Pff.. 'T is nu net 3 weken uit met mijn vriendin, na iets langer dan een jaar verkering.

Het is allemaal fijn gegaan zelfs de manier waarop het uitging, maar telkens als ik der nu weer zie wil ik haar terug. Ik heb het met haar erover gehad, maar zij wil het gewoon niet meer proberen. Het rotte is dat ze mij sinds ongeveer een week niet meer leuk vind, en ik heb haar toen niet gesproken anders was het misschien nog wel goedgekomen.

Ze was dus woensdag jarig en ik ben natuurlijk even op haar feestje geweest, maar als je dan weer bij haar thuis komt zie je alles weer en weet je wat je mist.

Ze is ook bang dat als we nu op deze manier verder gaan het helemaal kapot gaat tussen ons, terwijl we zulke goeie vrienden aan elkaar kunnen hebben.

Ik laat het nu gewoon een tijdje rusten.. Maandag zien we elkaar sowieso weer, dus dat word kijken hoe het dan gaat. Ik denk dat het niks meer kan worden sowieso van haar kant niet meer, dus ik moet het maar accepteren en verder gaat als super goede vrienden,want ze wil niets liever dan dat.

Misschien dat als we langzaam wat meer tijd aan elkaar besteden dat het ooit nog terugkomt, maar ik ben bang van niet.
pi_49040937

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:29 ]
  zaterdag 5 mei 2007 @ 18:48:16 #147
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49042284
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 01:01 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Begin dit weekend maar aan die brief, denk er nog een paar dagen over en verstuur hem dan (of niet, hangt ervanaf of je echt nog wat je voor haar voelt of met haar wilt. Besef dat).

Misschien heeft de breuk jullie wel wakker geschud wat betreft jullie hadden en waar aan gewerkt moet worden. Maar doe het rustig aan zodat je elkaar de ruimte geeft over alles goed na te denken. Dat lijkt me het eerlijkst.
vannacht toen ik wederom wakker lag geschreven. denk dat ik straks nog eens nalees en vanavond in bus gooi.

Weet nog niet wat ik wil, mis haar ontzetten maar dat is normaal denk ik, ik wacht het maar af..
pi_49044016
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:48 schreef QCC het volgende:

[..]

vannacht toen ik wederom wakker lag geschreven. denk dat ik straks nog eens nalees en vanavond in bus gooi.

Weet nog niet wat ik wil, mis haar ontzetten maar dat is normaal denk ik, ik wacht het maar af..
Nou weet ik natuuurlijk niet van de hoed en de rand van jouw situatie en je brief. En als je voelt dat hij nu op de post moet, moet je dat doen.

Maar ik wil je wel waarschuwen dat je haar wel enige ruimte moet geven, anders voelt ze zich misschien bedreigt. Wat ik bedoel te zeggen is: Ze heeft net met je moeder gesproken en krijgt direct maandag een brief van jou. Geen ademruimte.
Aan de andere kant kan ze naar zo'n teken snakken, dat er over gevoel en de situatie gesproken wordt, je je blootgeeft.
Maar jij kent haar en jouw situatie het beste en als ik je zo zie typen heb je daar waarschijnlijk al over nagedacht.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:51:48 #149
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49045927
Nja, weet niet wat ze ermee doet, het was ook voor mijzelf fijn om alles op papier te zetten en nu laat ik het aan haar over.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:59:02 #150
67670 Skv
Cynist.
pi_49046116
Ik vind het ook kut dat ik me nu steeds kapot verveel. Normaal als ik niks te doen had, belde ik haar op of fietste ik even naar dr toe. Nu ga ik maar suf achter mn pc zitten of op bed liggen, ook niet echt tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')