escaleren? wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:48 schreef Hoolie2k6 het volgende:
I know i know en ik heb het nu echt laten escaleren en ik kan dan nu ook niks meer anders dan de rust terug te brengen. Je moet echt uitkijken dat je niet helemaal waus in je kop word:( moet me ook nog concentreren op de dingen van alle dag
Niet alleen zeggen, maar ook doen dan hequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:15 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Ja dat had ik al gedaan maar toch is er contact geweest en op een gegeven moment krijg je een spel van aantrekken en afstoten wat tot het grootste gezeik nu gaat leiden als ik niet uitkijk.
Ik ga me dan nu ook gewoon helemaal stil houden... heb het onderschat wat ik haar dr mee aandoe hoe gek dat ook klinkt.
idd, benieuwd of het dan ook echt lukt. erg verleidelijk om een quasi-nonchalant smsje te sturen bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Niet alleen zeggen, maar ook doen dan he
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
idd, benieuwd of het dan ook echt lukt. erg verleidelijk om een quasi-nonchalant smsje te sturen bijvoorbeeld...![]()
Hij zegt 'tquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Niet als je weet dat ze dr zelf anders ook aan onderdoor gaat.
msn uitlaten of iig haar eraf gooien of blocken en niet steeds over haar praten en ook anderen verzoeken niet meer over haar te beginnen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:18 schreef kanna het volgende:
Ik word ook nog steeds aangesproken op msn en gisteren kreeg ik dus ook wat te horen van haar waar ik flink pissig om was (wil er verder niet over in detail treden). Kreeg toen echt een indruk van haar van jesus, wat een snol en had verwacht me er beter door te voelen, maar het is het omgekeerde.
Af en toe snap ik er in ieder geval geen hol meer van hehe. Dat gedoe allemaal![]()
Ik zou eerlijk gezegd nu al niet meer hopen hoor......quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:15 schreef BillyBeflap het volgende:
Kreeg terug dat ze het ook superleuk vond, maar dat er nog steeds geen gevoelens waren. Zie haar as zondag of maandag nog een keer. Als het dan niet verbeterd ga ik niet meer hopen.
second that.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:19 schreef kanna het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd nu al niet meer hopen hoor......
Het is ook hopen tegen beter weten in. Ik vind gewoon voor mezelf dat ik het nog even een weekendje moet afwachten. Nu weet ik hoe ze over gisteren dacht. Laatste wat ik kan doen is nu tot zondag/maandag geen contact zoeken en kijken of ze me enigzins gaan missen de komende dagen. En als dat niet blijkt te zijn, dan is het echt voorbij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:19 schreef kanna het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd nu al niet meer hopen hoor......
Dat is inderdaad mijn doel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:02 schreef kanna het volgende:
Ok, als je dat als doel hebt gesteld en je daar aan houdt is het goed. Succes ermee in ieder geval![]()
Dat werkt idd het beste. Ik heb net lekker gesport en dat is toch goede afleiding. Aankomend weekend ga ik vol op stap, gewoon ff alles vergeten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bla voel me ineens rot zonder echte reden.. meer omdat ik me verveel en dan met dingen bezig ga.. Bijv of hij alweer openstaat voor anderen enzo
Dus ik ga maar afleiding zoeken want anders schiet het ook niet op..
Inderdaad, veel afleiding zoeken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bla voel me ineens rot zonder echte reden.. meer omdat ik me verveel en dan met dingen bezig ga.. Bijv of hij alweer openstaat voor anderen enzo
Dus ik ga maar afleiding zoeken want anders schiet het ook niet op..
Nou dat is goed nieuws!! Keep the spiritquote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:19 schreef NiTiN het volgende:
eergisteren voor het eerst sinds eigenlijk 2 weken ofzo aangesproken door haar op msn, maar aangezien ik de hele dag weg was las ik dat in de avond (en dan slaapt iedereen in NL). Dus een erg kort mailtje gestuurd toen, antwoord op een vraagje van haar en daarna kort informeel dat het allemaal wel goed gaat met me eigenlijk. Daarna vraag hoe het met haar ging, werk/leven/tante zijn.
Mailtje terug, en merk dat ik er nauwelijks nog pijnlijke gevoelens bij heb. Zal van de week ff reageren erop, als ik zin en tijd heb
. Maar bovenstaande constatering is wederom zeer oke
En waar het de laatste keer dat we elkaar spraken het een beetje erop leek dat het allemaal in stilzwijgen zou vallen... en ik uiteindelijk zoiets had van "oke, mocht dat zo zijn, so be it." sluit ze nu d'r mail af met "Laat zo af en toe s weten hoe t gaat, vind ik wel leuk."
En wie weet doe ik dat ook wel, af en toe. Erbovenop komen voelt goed![]()
Dromen is toch ook een manier van dingen verwerken. Als je het overdag "verdringt" komt het er 's nachts wel uit, maar das alleen maar goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah voel me wel al steeds beter.. Opzich lucht dat af en toe een beetje snikken ook wel op.. Echt huilen kan ik het niet noemen want het zijn 4 a 5 traantjes en weer verder..
Het enige nadeel is dat ik over hem blijf dromen.. en dromen kan je nu niet bepaald controleren..
Als ik wakker word denk ik dan wel van Yasha doe dat nou niet maarjawerkt niet echt..
Ach dat slijt ook vanzelf wel..
viel mee omdat je je er helemaal schrap voor zette denk ik..?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:33 schreef Lakai het volgende:
verder deed ze niet meer zo bitchy als dat ik in gedachte had...dus dat valt mee!
oh nee ik ben er heel relax onder....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
viel mee omdat je je er helemaal schrap voor zette denk ik..?
maar heb je nog wat aan dat gesprek gehad? gehoord wat je wilde horen?
je zou nog eens versteld kunnen staan wat een goede vriendschap je aan een liefdesrelatie over kunt houden, echtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik begin er eigenlijk steeds minder aan te denken.. deze vakantie is me echt honder procent meegevallen.. Alleen heb ik nu wel dat ik wat emotioneler ben als er wel ineens een bepaalt moment men gedachte in schiet..
Ik heb gewoon echt ook het gevoel dat ik mijn beste maatje aan het kwijtraken ben.. Maar misschien moet ik dat eerst ff laten gebeuren..hem echt even helemaal loslaten.. en als het echt zo goed zit als ik denk dat het zit kunnen we over een paar maanden ook wel weer vrienden zijn.. (waarschijnlijk niet meer zoals op het oude niveau maarja daar zaten ook andere gevoelens bij dus jah)
Maarja we zien het wel.. HIj is dadelijk toch bijna 3 weken int buitenland dus dan spreek ik hem toch niet
Begin dit weekend maar aan die brief, denk er nog een paar dagen over en verstuur hem dan (of niet, hangt ervanaf of je echt nog wat je voor haar voelt of met haar wilt. Besef dat).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:48 schreef QCC het volgende:
verhaal
ok, dus je bent op de goede weg lijkt het...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:45 schreef Lakai het volgende:
oh nee ik ben er heel relax onder....
het maakt me nie zo gek veel meer uit.....
...maar dit is dan toch een veeg teken, als je dit zo zegt.quote:ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze als ze mij ziet ofzo dat ze denkt hmpf das hij....
Dat gaat ze niet. Trust me. Alle vrouwen zijn anders en zelfs op het perfecte beeld wat je nu nog misschien nog van haar hebt zullen vrouwen langskomen waarvan je denkt: Damn...zo sprankelend.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:33 schreef Skv het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat ik elke toekomsitige vriendin van me zwaar ga vergelijken met mijn ex.
Om tot de conclusie te komen dat ze onder doet.
Maargoed, het leven is klote. Echt klote. Soms.
misschien zegt die zin niet allesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ok, dus je bent op de goede weg lijkt het...
[..]
...maar dit is dan toch een veeg teken, als je dit zo zegt.
En ik durf er vergif op in te nemen dat zij dit niet zo denken.![]()
vannacht toen ik wederom wakker lag geschreven. denk dat ik straks nog eens nalees en vanavond in bus gooi.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:01 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Begin dit weekend maar aan die brief, denk er nog een paar dagen over en verstuur hem dan (of niet, hangt ervanaf of je echt nog wat je voor haar voelt of met haar wilt. Besef dat).
Misschien heeft de breuk jullie wel wakker geschud wat betreft jullie hadden en waar aan gewerkt moet worden. Maar doe het rustig aan zodat je elkaar de ruimte geeft over alles goed na te denken. Dat lijkt me het eerlijkst.
Nou weet ik natuuurlijk niet van de hoed en de rand van jouw situatie en je brief. En als je voelt dat hij nu op de post moet, moet je dat doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:48 schreef QCC het volgende:
[..]
vannacht toen ik wederom wakker lag geschreven. denk dat ik straks nog eens nalees en vanavond in bus gooi.
Weet nog niet wat ik wil, mis haar ontzetten maar dat is normaal denk ik, ik wacht het maar af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |