Ik probeer iedere dag iets te doen, overdag zo min mogelijk aan haar proberen te denken en city trips met vrienden, uitgaan etc. Alleen zijn is zwaar op het moment.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:59 schreef Skv het volgende:
Ik vind het ook kut dat ik me nu steeds kapot verveel. Normaal als ik niks te doen had, belde ik haar op of fietste ik even naar dr toe. Nu ga ik maar suf achter mn pc zitten of op bed liggen, ook niet echt tof.
Denk dat dit wel een nuttig verhaal is.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:49 schreef QCC het volgende:
verhaal...
Mjah, ik heb meteen die subtiele verwijzing maar uit mijn msn-naam gehaaldquote:Op zondag 6 mei 2007 01:23 schreef QCC het volgende:
Als ik het zo nalees heb ik best wel wat dingen gedaan die worden geadviseert niet te doen, ik heb met haar vriendin gepraat, ik heb haar laten weten hoeveel pijn het mij doet.
Oh ja, dat stond er ook nog in.. ga haar niet e-stalken (dus haar hyves/myspace/blog checken, foto's opzoeken wat ze heeft gedaan etc.) het helpt je niet verder.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:19 schreef Hoolie2k6 het volgende:
En toch ff smorgens checken of ze in de kroeg is geweest (via foto's internet), pfff brengt alleen maar verwarring die kut foto's ....
Ja, je denkt dat je er goed aan doet omdat je het zelf kwijt wil, maar medelijden opwekken helpt je niet verder. Het hele verhaal is natuurlijk niet heilig en voor iedereen verschilt het, maar de grote lijnen valt genoeg uit te halen om je te helpen.quote:JannekeMjah, ik heb meteen die subtiele verwijzing maar uit mijn msn-naam gehaald Er staan veel dingen in dit verhaal waarvan ik wist dat ik ze niet moest doen, maar toch deed, puur omdat je niet beter weet. Goed verhaal.
Zoek die afleiding bij je vrienden, ik persoonlijk vind het prettigst om zoveel mogelijk bij anderen te zijn. Af en toe alleen zijn en verdrietig voelen hoort erbij, maar probeer daarna weer verder te gaan..quote:Ruikertben ik ff blij dat mijn ex geen msn heeft...
Woon nu 2 dagen bij men ouders... krijg nu eigenlijk pas door dat het ook best klote is dat ik niet meer in de stad woon, 3 min fietsen van werk, 5 min. fietsen van uni, al mijn vrienden daar... Ik ga denk ik maar wat slaapzakken her en der verspreiden
Zo denk ik er ook over: was zij écht de 'ware' (quote:Op zondag 6 mei 2007 12:46 schreef Ruikert het volgende:
wie gelooft hier trouwens in het "lot". 'Als je echt bij elkaar hoort dan kom je weer bij elkaar, en zoniet, dan niet'
Ik probeer er wel in te gelovenmaakt het allemaal stukje makkelijker
Ik geloof daar ook in, als het echt voorbestemd is komen we elkaar wel weer tegen (hoe onwaarschijnlijk ook)quote:Op zondag 6 mei 2007 12:46 schreef Ruikert het volgende:
wie gelooft hier trouwens in het "lot". 'Als je echt bij elkaar hoort dan kom je weer bij elkaar, en zoniet, dan niet'
over dit trouwens : (ook gepost in hoe voel ik mij nu uitgedrukt in songteksten)quote:Op zondag 6 mei 2007 12:46 schreef Ruikert het volgende:
't is aan jou om toe te staan dat hij een spelletje met je kàn spelen.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:33 schreef Liebe het volgende:
ik ben echt verdrietig. Ik heb hier echt geen zin meer in in dit kut-gevoel.
En vooral niet omdat hij er nu al overheen is. Hij speelt nog steeds een spelletje met me en ik word echt gek..
's best moeilijk hoor, om je daaraan te onttrekken.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't is aan jou om toe te staan dat hij een spelletje met je kàn spelen.![]()
't gaat erom dat je verantwoordelijkheid voor jezelf en je eigen gevoel moet nemen. Dat hij spelletjes met haar speelt is moeilijk, maar het is je eigen keuze om daar in mee te gaan of je er gek door te laten maken.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:12 schreef Skv het volgende:
's best moeilijk hoor, om je daaraan te onttrekken.
Wat ze wel kan doen is eneurm boos worden dát hij dat spelletje überhaupt wil spelen. Boosheid helpt er goed en snel overheen..
hier zit hem nou net de crux. Het 'hem willen begrijpen' impliceert dat je nog wat met hem wil, en dat is nou net wat voorbij moet zijn, wil je verder kunnen komen.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:59 schreef Liebe het volgende:
Natuurlijk moet ik eroverheen komen enz, en natuurlijk is dat moeilijk.
Maar ik zou mezelf er echt wel doorheen kunnen slaan als.. weetikveel.. Als ik het gewoon begreep, het is niet goed afgesloten en we gaan nu zo vaag met elkaar om.
Dat herken ik helemaal niet, heb volop van elk moment genotenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:55 schreef Ruikert het volgende:
Heb ook niet de beste dag... herinneringen blijven maar omhoog komen en elke keer baal ik van mezelf dat ik alles maar als zo gewoon heb gezien... had er met andere woorden beter van moeten genieten (herkent iemand dit?)
Wil haar nog steeds terug, terwijl ik zelf op de breuk heb aangestuurd...
Waarschijnlijk wel hetzelfde, overdag als ik veel dingen te doen heb voel ik me wel redelijk, 's nachts lang wakker liggen en denken, vannacht over haar gedroomd (geen leuke droom zoals vroegerquote:Op zondag 6 mei 2007 16:56 schreef -janneke- het volgende:
QCC, ik weet niet of het voor jou hetzelfde is als bij mij. De ene dag dipperig en de andere dag voel ik me eigenlijk best oké. Ik heb gemerkt dat ik me voornamelijk na contact met hem dipperig voel. Vandaag hem op hyves gekicked, en langzaamaan aan het wennen aan weinig tot geen contact. Nu maar hopen dat het werkt.. Anyway, sterkte, morgen misschien een betere dag..
Ik voel me nu precies zo als jij het beschrijft..quote:Op zondag 6 mei 2007 17:46 schreef QCC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel hetzelfde, overdag als ik veel dingen te doen heb voel ik me wel redelijk, 's nachts lang wakker liggen en denken, vannacht over haar gedroomd (geen leuke droom zoals vroeger, dus mn onderbewuste is inmiddels ook al van de situatie bewust). Na het lezen van wat ze aan mij had geschreven stonden tranen weer in m,'n ogen en de rest van de dag denk ik alleen maar weer aan dingen die we samen deden en waarschijnlijk niet meer terugkomen.
![]()
Ja, klopt. Ik ben ook echt aan het worstelen met mezelf. En met mijn gevoelens voor hem. Ik dacht eerst dat ik het wel trok maar ik besefte me onlangs dat ik van hem hou, dat ik oud wil worden met hem en ik denk nu zelfs een klein beetje anders over kinderen maar dat kan van tijdelijke aard zijn natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
haha, grappig eigenlijk hoe je op verschillende subfora van Fok zo overduidelijk aan het worstelen bent met jezelf, Whoopsydaisy. Geeft natuurlijk helemaal nix, en welkom hier!
and true, it is a bitch, maar in september ben jij er al lang en breed klaar mee. Wedden?
Wel raar, het overkomt iedereen maar alleen als je er zelf mee zit doet het ertoe.. Het is alsof het regent in mijn hoofd, af en toe een bliksemflits met herinneringen aan haar en daarna donderslagen met de pijnlijke gevoelens dat het over is.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:53 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Ik voel me nu precies zo als jij het beschrijft..
het zal ms aan mij liggen, of dat ik natuurlijk niet weet hoe hij zijn verhaal verwoordt, maar dit is erg krom voor mij als buitenstaander. Als hij zo gek is op haar, was jij nooit in beeld geweest, had hij nooit twijfel-door-jou toegelaten.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dank je! Je hebt gelijk. Ik ga naar Brussel.
Of zijn toekomst troosteloos is, weet ik niet hoor. Hij begint af en toe dingen los te laten over zijn vriendin. Eigenlijk is ze heel erg leuk, volgens mij. Dat hij twijfelt aan hun relatie ligt ook niet aan haar, maar aan het feit dat hij zo stapeldol is op mij. Zij doet erg haar best om het hem naar de zin te maken en hij laat nu echt wel merken dat hij zonder mij nooit zou twijfelen en dat hij van haar houdt. Dat is goed voor mij, daar word ik weer nuchter van :-). Dus als hij doorgaat met haar, wordt hij sowieso gelukkig. Doorgaan met mij is in ieder geval geen optie.
Hij moet mij eigenlijk met rust laten, ik kan het contact met hem schijnbaar niet verbreken, dus ik wil dat hij dat doet. Ik ben er op dit moment niet sterk genoeg voor.
Als je weet dat het pijn doet, dan vooral offline gaan zelf. Pak de telefoon en zoek afleiding waarvoor je niet online hoeft te zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef QCC het volgende:
[..]
Wel raar, het overkomt iedereen maar alleen als je er zelf mee zit doet het ertoe.. Het is alsof het regent in mijn hoofd, af en toe een bliksemflits met herinneringen aan haar en daarna donderslagen met de pijnlijke gevoelens dat het over is.![]()
Ze is nu op msn (geblokkeerd en ik sta sowieso offline), ik wil met haar praten maar het doet toch alleen pijn, wat te doen![]()
Ik heb net eventjes met een goeie vriendin van me erover gepraat dat heeft wel geholpen. Maar het is altijd zo goed gegaan tussen mijn ex en mij en we zouden niets liever willen dan dit als super goede vrienden voortzetten, maar steeds als ik haar zie zie mijn vriendin voor me niet mijn ex. Voor haar is het helemaal over daar is ze duidelijk in geweest, maar ik zou zo graag die tijd terug willen.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef QCC het volgende:
[..]
Wel raar, het overkomt iedereen maar alleen als je er zelf mee zit doet het ertoe.. Het is alsof het regent in mijn hoofd, af en toe een bliksemflits met herinneringen aan haar en daarna donderslagen met de pijnlijke gevoelens dat het over is.![]()
Ze is nu op msn (geblokkeerd en ik sta sowieso offline), ik wil met haar praten maar het doet toch alleen pijn, wat te doen![]()
Dat opnieuw beginnen moet je uit je hoofd zetten. Misschien over een (paar) jaar. Het is nu uit, dat is voor beiden duidelijk. Je moet jezelf proberen niks in je hoofd te halen wat dat betreft. Ik heb ook drie weken rondgelopen met het idee van 'het komt wel weer goed, dit is gewoon even pauze'.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef QCC het volgende:
Ze was ook mijn beste vriendin, kon alles met haar bespreken.. Maar tegelijkertijd waren we erg tot elkaar aangetrokken dus ik zou haar niet (nu niet tenminste, misschien ooit mar betwijfel het) als 'gewoon' vriendin kunnen hebben.
De voornaamste reden waarom ik contact met haar zou willen (op dit moment) is denk ik toch nog met haar opnieuw beginnen, maar dat is gewoon niet verstandig. Daarom is het waarschijnlijk beter om zo lang mogelijk geen contact te hebben totdat ik erover heen ben en verder kan met mezelf. Het is nog een lange weg, heb er pas 1 week op zitten en vandaag was toch wel een van de moeilijkste dagen.
Zo denk ik er ook over!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zeg nooit nooit.. stel we vinden elkaar weer over een paar jaar.. (dan ben je allebei toch wat verder in je leven en wat veranderd enzo.. ) If it is meant to be we will see
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |