abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:03:17 #151
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49046243
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:59 schreef Skv het volgende:
Ik vind het ook kut dat ik me nu steeds kapot verveel. Normaal als ik niks te doen had, belde ik haar op of fietste ik even naar dr toe. Nu ga ik maar suf achter mn pc zitten of op bed liggen, ook niet echt tof.
Ik probeer iedere dag iets te doen, overdag zo min mogelijk aan haar proberen te denken en city trips met vrienden, uitgaan etc. Alleen zijn is zwaar op het moment.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:07:27 #152
67670 Skv
Cynist.
pi_49046364
Oh, ik doe genoeg dingen hoor. Breng hele dagen en nachten in de stad door, maar toch die momenten af en toe als je eventjes niks zit te doen en even zou willen bellen oid..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:16:00 #153
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49046607
Hoe lang is het nu uit?
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:20:06 #154
67670 Skv
Cynist.
pi_49046717
Een week of vijf, zes..
pi_49048058
Okee, ik ga even mee lezen met jullie mensen. Life sucks op het moment, tis net 2 weken uit en dit is de eerste keer dat ik écht stuk ben van het eindigen van een relatie. Dus goede verwerkings-tips zijn welkom, maar ik zal ook ff de topics een beetje doorspitten
  zondag 6 mei 2007 @ 00:13:04 #156
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49051324

[ Bericht 100% gewijzigd door QCC op 06-05-2007 01:24:14 ]
  zondag 6 mei 2007 @ 00:49:37 #157
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49052205
Hier op een ander forum een topic over einde van je relatie:

http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=1826659

Samengevat (of eigenlijk vertaalt):

Regel 1: Het is voorbij. Het is moeilijk maar essentieel als je eroverheen wilt komen.

Break-up

Je gaat door 5 stages van het verlies van je relatie:

Ontkenning
Onderhandeling
Woede
Wanhoop
Acceptatie

Misschien niet alle 5 en misschien niet deze volgorde, maar wel herkenbaar (bij mij iig).

Ontkenning - Dit heeft geen zin, en je moet hier overheen wanneer je over hem/haar wilt komen

Onderhandelen - Misschien kun je dingen echt veranderen, je zou het kunnen proberen. Lukt het niet, geef dan op, als het voorbij is is het voorbij

Woede - Je bent boos, begrijpelijk, het gebeurt, zet je eroverheen

Wanhoop - Je gaat huilen, probeer niet zielig te doen. Huilen mag, maar probeer geen medelijden op te wekken bij je ex, dit wekt alleen woede op van zijn/haar kant.

Acceptatie - regel 1, het is over, laat het gaan

Als het uit is...

Deze fase duurt het langst, probeer het te accepteren.

Je bent weer alleen, probeer met je emoties om te gaan, huil, wees boos, ga sporten, schrijf het van je af op Fok!, vind iemand om je te troosten. Praat er met je eigen vrienden over. Probeer niet als een hoopje ellende de hele dag in bed te liggen, dit helpt niemand.

Laat het weten aan je vrienden, zij kunnen je helpen met verwerken. Doe herinneringen aan hem/haar weg (foto's, kaarten, etc)

Ga erop uit, doe normaal, ga geen plotselinge onoverwogen dingen doen. Het leger ingaan helpt niet, wegrennen helpt niet, zelfmoord poging helpt niet, haar spullen stuk maken helpt niet. Ga niet rotzooien met zijn/haar vriend(inn)en, ga zijn/haar mogelijke nieuwe geliefde niet bedreigen. Gebruik Regel 1, het helpt dingen te relativeren

Ga verder met je leven, je kunt niet veel meer doen, je kunt wel veel dingen laten waar je later spijt van krijgt.

Breng tijd door zonder hem/haar. Het is een vreemde situatie, stel je ziet haar een tijdje niet en vervolgens wel weer, dit laat je terugvallen in je verwerkingsproces. De volgende keer dat je haar ziet val je minder ver terug, iedere keer weer doet het je minder. Verwerken is een langdurig proces. Probeer je ex te vermijden, je hoeft elkaar niet uit de weg te gaan maar laat de ander weten dat je hem/haar even niet wil zien.

Ga niet al te zielig doen. Je bent boos en hebt verdriet, deel het met je vrienden, niet met hem/haar of zijn/haar vrienden. Ga geen zielige MSN namen nemen of iets dergelijks. Het is begrijpelijk dat je je ex wil laten weten dat het je pijn doet, maar het zal niet veel goeds teweeg brengen, denk aan Regel 1. Ga niet naar hetzelfde feestje als hem/haar en depressief in een hoekje zitten, zo neemt zij je echt niet terug.

Ga hem/haar niet opzoeken. Dat doet pijn. Voor de heren: dames zijn wreed, ze zullen je knuffelen en vertellen dat ze je ook missen, maar denk aan Regel 1: Het is over, ze wil je niet terug, ze wil zichzelf beter laten voelen. Als ze je terug wil zal ze je dat zelf zeggen. Als je om haar heen hangt zal het haar irriteren en jou alleen kwetsen.

Ga niet op zoek naar antwoorden. Als je verstanding bent heb je de vragen bij die antwoorden al gevraagd toen jullie besloten uit elkaar te gaan. Ga niet zijn/haar vriend(inn)en bellen/sms-en/mailen. Ze zijn wel close met haar en weten wat er speelt, maar waarschijnlijk vertellen ze je toch niet wat je moet weten. Ze zijn op de eerste plaats zijn/haar vriend(inn)en, daarna pas de jouwe. Als je toch besluit dit te doen kom je toch niks goeds te weten. Wil je echt weten of ze een ander heeft? Wil je weten of ze in bed ligt te huilen omdat ze je mist? Regel 1. Hij/zij heeft zijn/haar eigen verwerkingsproces, en wil geen relatie meer met je. Probeer het te laten gaan, zijn/haar vriend(inn)en zullen doorvertellen wat jij hen zegt, en hij/zij zal het je kwalijk nemen dat je bij hen informatie probeert te krijgen.

[ Bericht 89% gewijzigd door QCC op 06-05-2007 01:20:07 ]
  zondag 6 mei 2007 @ 01:23:53 #158
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49052887
Als ik het zo nalees heb ik best wel wat dingen gedaan die worden geadviseert niet te doen, ik heb met haar vriendin gepraat, ik heb haar laten weten hoeveel pijn het mij doet.

Wel probeer ik verder te gaan met mijn eigen leven, en zoveel mogelijk andere dingen te doen en bij haar weg te blijven.
  zondag 6 mei 2007 @ 05:21:51 #159
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49055203
quote:
Op zondag 6 mei 2007 00:49 schreef QCC het volgende:
verhaal...
Denk dat dit wel een nuttig verhaal is.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_49055708
En toch ff smorgens checken of ze in de kroeg is geweest (via foto's internet), pfff brengt alleen maar verwarring die kut foto's ....
pi_49056063
quote:
Op zondag 6 mei 2007 01:23 schreef QCC het volgende:
Als ik het zo nalees heb ik best wel wat dingen gedaan die worden geadviseert niet te doen, ik heb met haar vriendin gepraat, ik heb haar laten weten hoeveel pijn het mij doet.
Mjah, ik heb meteen die subtiele verwijzing maar uit mijn msn-naam gehaald Er staan veel dingen in dit verhaal waarvan ik wist dat ik ze niet moest doen, maar toch deed, puur omdat je niet beter weet. Goed verhaal.
pi_49057822
ben ik ff blij dat mijn ex geen msn heeft...
Woon nu 2 dagen bij men ouders... krijg nu eigenlijk pas door dat het ook best klote is dat ik niet meer in de stad woon, 3 min fietsen van werk, 5 min. fietsen van uni, al mijn vrienden daar... Ik ga denk ik maar wat slaapzakken her en der verspreiden
  zondag 6 mei 2007 @ 12:32:13 #163
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49058459
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:19 schreef Hoolie2k6 het volgende:
En toch ff smorgens checken of ze in de kroeg is geweest (via foto's internet), pfff brengt alleen maar verwarring die kut foto's ....
Oh ja, dat stond er ook nog in.. ga haar niet e-stalken (dus haar hyves/myspace/blog checken, foto's opzoeken wat ze heeft gedaan etc.) het helpt je niet verder.

quote:
JannekeMjah, ik heb meteen die subtiele verwijzing maar uit mijn msn-naam gehaald Er staan veel dingen in dit verhaal waarvan ik wist dat ik ze niet moest doen, maar toch deed, puur omdat je niet beter weet. Goed verhaal.
Ja, je denkt dat je er goed aan doet omdat je het zelf kwijt wil, maar medelijden opwekken helpt je niet verder. Het hele verhaal is natuurlijk niet heilig en voor iedereen verschilt het, maar de grote lijnen valt genoeg uit te halen om je te helpen.
quote:
Ruikertben ik ff blij dat mijn ex geen msn heeft...
Woon nu 2 dagen bij men ouders... krijg nu eigenlijk pas door dat het ook best klote is dat ik niet meer in de stad woon, 3 min fietsen van werk, 5 min. fietsen van uni, al mijn vrienden daar... Ik ga denk ik maar wat slaapzakken her en der verspreiden
Zoek die afleiding bij je vrienden, ik persoonlijk vind het prettigst om zoveel mogelijk bij anderen te zijn. Af en toe alleen zijn en verdrietig voelen hoort erbij, maar probeer daarna weer verder te gaan..

Zelf ben ik stiekem toch wel een beetje benieuwd hoe ze op die brief reageert, ik hoop dat ze terugschrijft/mailt, praten of telefoneren 'lukt' nog niet denk ik

[ Bericht 58% gewijzigd door QCC op 06-05-2007 12:39:07 ]
pi_49058543
mmm ik doe dus werkelijk alles verkeerd (oops)
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_49058829
wie gelooft hier trouwens in het "lot". 'Als je echt bij elkaar hoort dan kom je weer bij elkaar, en zoniet, dan niet'

Ik probeer er wel in te geloven maakt het allemaal stukje makkelijker
  zondag 6 mei 2007 @ 13:11:01 #166
67670 Skv
Cynist.
pi_49059383
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:46 schreef Ruikert het volgende:
wie gelooft hier trouwens in het "lot". 'Als je echt bij elkaar hoort dan kom je weer bij elkaar, en zoniet, dan niet'

Zo denk ik er ook over: was zij écht de 'ware' ( ), dan zullen we elkaar op den duur vast wel weer opzoeken of tegenkomen.
En anders was ze het niet, misschien heeft zij binnenkort iemand anders waar ze het nog veel beter mee kan vinden dan ze het ooit met mij kon. Of andersom, dat ik iemand anders leer kennen.
Maar daar sta ik nog niet echt open voor om eerlijk te zijn..
  zondag 6 mei 2007 @ 13:13:47 #167
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_49059452
quote:

Ik geloof daar ook in, als het echt voorbestemd is komen we elkaar wel weer tegen (hoe onwaarschijnlijk ook)
mocht ik per ongeluk tegen em aan lopen, weet ik hoelaat het is
Besefte gisteravond dat ik eigenlijk compleet over mn ex heen ben, en dat ie me echt niks meer doet, voel me nu vrijer dan ik al was, en het voelt goed

Sterkte aan iedereen hier die nog midden in de ellende zit, het gaat over, echt
  zondag 6 mei 2007 @ 13:30:01 #168
171560 Lakai
Blieb
pi_49059884
Ik kan sinds kort zeggen wat er allemaal fout was aan mijn ex
die ik eerst niet zag door mijn verliefdheidsbrilletje

Het is nu niet zo dat ik haar de grond in boor (ook niet in mijn gedachte), maar het helpt redelijk, om ff lekker cinisch te doen, over haar
Ik doe niet meer aan een signature
  zondag 6 mei 2007 @ 13:31:58 #169
171560 Lakai
Blieb
pi_49059930
quote:

over dit trouwens : (ook gepost in hoe voel ik mij nu uitgedrukt in songteksten)

Solo - Better Man (Album: Solopeople)

Could've been a better man,
A better lover, and a better friend,
could've been what I was told to be,

Could've been what you wanted to, but I
Never do the things I should,
I'll become what I've been all along,

It takes time to find your life,
And a life to find that time,
It takes as little as we know,

It takes fashion, it takes peace,
Fights and disbelief,
But where life leads you you must go,

Could've been a pawnor,
Simply be the boy next door,
Off to war, soldiers smoking roses,

I have had my money worth,
Bought and sold and fame had heard,
But destiny's the ground beneath our feet, (deze alinea weet ik niet helemaal zeker)

And it takes time to find your life,
And a life to find that time,
it takes as little as we know,

Faith and disbelief,
But where life leads you you must go,

And when it all comes down,
And when it all glows up,
When the choises have been made,

When it all glows up,
When it all comes down,
We are free to choose our faith,

It takes time to find yiour life,
A life to find that time,
It takes as little as we know,

Fights and disbelief,
But where life leads you you must go

kortom , ik kan me er dus wel in vinden
Ik doe niet meer aan een signature
  zondag 6 mei 2007 @ 14:33:54 #170
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_49061772
ik ben echt verdrietig. Ik heb hier echt geen zin meer in in dit kut-gevoel.
En vooral niet omdat hij er nu al overheen is. Hij speelt nog steeds een spelletje met me en ik word echt gek..
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  zondag 6 mei 2007 @ 15:08:52 #171
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49062750
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:33 schreef Liebe het volgende:
ik ben echt verdrietig. Ik heb hier echt geen zin meer in in dit kut-gevoel.
En vooral niet omdat hij er nu al overheen is. Hij speelt nog steeds een spelletje met me en ik word echt gek..
't is aan jou om toe te staan dat hij een spelletje met je kàn spelen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 6 mei 2007 @ 15:12:03 #172
67670 Skv
Cynist.
pi_49062880
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:08 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

't is aan jou om toe te staan dat hij een spelletje met je kàn spelen.
's best moeilijk hoor, om je daaraan te onttrekken.
Wat ze wel kan doen is eneurm boos worden dát hij dat spelletje überhaupt wil spelen. Boosheid helpt er goed en snel overheen..

Wie heeft er hier trouwens nog een 'goede relatie' als in dat jullie elkaar nog gewoon spreken enzo?
Ik heb eventjes heel veel ruzie gehad, maar we spreken elkaar nu nog wel steeds een paar keer per week. Is altijd wel erg leuk, maar moet er wel goed aan denken dat ik in mijn achterhoofd houd dat het over is.. Ben wel blij dat het goed gaat het met haar, met mij gaat het ook wel goed komen..

Ben ook benieuwd of we volgend jaar (als ze ergens anders studeert etc.) elkaar nog zullen spreken of niet. Nouja, zie het vanzelf wel. Plannen werkt toch nooit!
  zondag 6 mei 2007 @ 15:52:18 #173
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_49064117
Ja dat is het em nou juist, ik laat het toe. Of nouja, ik laat het me zo te pakken krijgen zegmaar. Ik laat het me zo beinvloeden.

Vorige week donderdag stond hij tijdens uitgaan weer constant bij me, armen om me heen, knuffelen, lieve dingen zeggen maar soms ook weer stomme dingen zeggen. Terwijl het sinds die zaterdag daarvoor uit was gegaan. Hij dingen zeggen als 'Je maakt t me wel heel moeilijk nu', maar ook 'weetje dat ik het wel meer naar me zin heb nu dan dat ik toe wil geven', en dan ook weer dat hij het echt niet meer wist, maar hij liet me niet los. Als ik hem wilde zoenen zoende hij me niet terug maar trok hij ook niet zn hoofd weg of zei hij dat ik dat maar beter niet kon doen (heb uiteindelijk zelf mn hoofd maar weggetrokken).

Ik kreeg weer hoop. En nu laat hij niks meer van zich horen. Dernet waren we allebei online op msn, en hij vraagt niet eens hoe mn vakantie is geweest, terwijl we zogenaamd vrienden zouden blijven.
En morgen zie ik hem weer (we zitten allebei nog op school): hij zal tijdens m&o gewoon naast me gaan zitten en doen alsof er nooit wat gebeurt is tussen ons.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  zondag 6 mei 2007 @ 15:52:54 #174
94676 Garisson72
pi_49064127
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:12 schreef Skv het volgende:

's best moeilijk hoor, om je daaraan te onttrekken.
Wat ze wel kan doen is eneurm boos worden dát hij dat spelletje überhaupt wil spelen. Boosheid helpt er goed en snel overheen..
't gaat erom dat je verantwoordelijkheid voor jezelf en je eigen gevoel moet nemen. Dat hij spelletjes met haar speelt is moeilijk, maar het is je eigen keuze om daar in mee te gaan of je er gek door te laten maken.

Dat is gemakkelijk gezegd en moeilijk uitgevoerd, I know, maar ik weet zeker dat het daar wel op neerkomt. Het is misschien lomp en bot gezegd, maar je hebt in zo'n rouwperiode meer dan genoeg aan jezelf zonder dat soort spelletjes (en dan weet ik dus niet eens welke spelletjes het precies zijn) dus lijkt het mij beter om je daarvan los te rukken.
Laat het links liggen.
Wegwezen daarmee.
  zondag 6 mei 2007 @ 15:59:25 #175
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_49064305
Natuurlijk moet ik eroverheen komen enz, en natuurlijk is dat moeilijk.
Maar ik zou mezelf er echt wel doorheen kunnen slaan als.. weetikveel.. Als ik het gewoon begreep, het is niet goed afgesloten en we gaan nu zo vaag met elkaar om.

Het vrienden blijven/ opnieuw vrienden worden valt me een stuk zwaarder dan ik verwachtte. Denk ik.
pi_49064319
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:29 ]
  zondag 6 mei 2007 @ 16:11:09 #177
94676 Garisson72
pi_49064734
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:59 schreef Liebe het volgende:
Natuurlijk moet ik eroverheen komen enz, en natuurlijk is dat moeilijk.
Maar ik zou mezelf er echt wel doorheen kunnen slaan als.. weetikveel.. Als ik het gewoon begreep, het is niet goed afgesloten en we gaan nu zo vaag met elkaar om.
hier zit hem nou net de crux. Het 'hem willen begrijpen' impliceert dat je nog wat met hem wil, en dat is nou net wat voorbij moet zijn, wil je verder kunnen komen.
Accepteer dát het voorbij is, ongeacht de toedracht. Maar dat is moeilijk.
  zondag 6 mei 2007 @ 16:29:44 #178
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_49065312
Ja ik wil em nog terug, natuurlijk. Het is hartstikke rot en onlogisch gegaan. En het accepteren duurt me ff. Het ene moment gaat het goed, het andere moment zit ik me weer af te vragen waarom?

Ik weet mezelf ook echt geen houding te geven. C'est vraiment difficile.
  zondag 6 mei 2007 @ 16:43:02 #179
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49065800
Je moet er echt vanaf, hij heeft de touwtjes in handen en dat doet jou alleen maar pijn om steeds aangetrokken en afgewezen te worden. Probeer het te laten gaan..

Zelf heb ik antwoord op m'n brief gehad, zij vindt het ook moeilijk, is haar beste vriend kwijt en vindt het jammer dat ik haar niet meer wil zien, maargoed, dat is voor mij nodig om haar te kunnen vergeten.

Vandaag weer een beetje slechte dag, voel me down..
pi_49066275
Heb ook niet de beste dag... herinneringen blijven maar omhoog komen en elke keer baal ik van mezelf dat ik alles maar als zo gewoon heb gezien... had er met andere woorden beter van moeten genieten (herkent iemand dit?)

Wil haar nog steeds terug, terwijl ik zelf op de breuk heb aangestuurd...
pi_49066307
QCC, ik weet niet of het voor jou hetzelfde is als bij mij. De ene dag dipperig en de andere dag voel ik me eigenlijk best oké. Ik heb gemerkt dat ik me voornamelijk na contact met hem dipperig voel. Vandaag hem op hyves gekicked, en langzaamaan aan het wennen aan weinig tot geen contact. Nu maar hopen dat het werkt.. Anyway, sterkte, morgen misschien een betere dag..
  zondag 6 mei 2007 @ 17:05:26 #182
67670 Skv
Cynist.
pi_49066620
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:55 schreef Ruikert het volgende:
Heb ook niet de beste dag... herinneringen blijven maar omhoog komen en elke keer baal ik van mezelf dat ik alles maar als zo gewoon heb gezien... had er met andere woorden beter van moeten genieten (herkent iemand dit?)

Wil haar nog steeds terug, terwijl ik zelf op de breuk heb aangestuurd...
Dat herken ik helemaal niet, heb volop van elk moment genoten
  zondag 6 mei 2007 @ 17:46:23 #183
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49068190
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:56 schreef -janneke- het volgende:
QCC, ik weet niet of het voor jou hetzelfde is als bij mij. De ene dag dipperig en de andere dag voel ik me eigenlijk best oké. Ik heb gemerkt dat ik me voornamelijk na contact met hem dipperig voel. Vandaag hem op hyves gekicked, en langzaamaan aan het wennen aan weinig tot geen contact. Nu maar hopen dat het werkt.. Anyway, sterkte, morgen misschien een betere dag..
Waarschijnlijk wel hetzelfde, overdag als ik veel dingen te doen heb voel ik me wel redelijk, 's nachts lang wakker liggen en denken, vannacht over haar gedroomd (geen leuke droom zoals vroeger , dus mn onderbewuste is inmiddels ook al van de situatie bewust). Na het lezen van wat ze aan mij had geschreven stonden tranen weer in m,'n ogen en de rest van de dag denk ik alleen maar weer aan dingen die we samen deden en waarschijnlijk niet meer terugkomen.
pi_49068452
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:46 schreef QCC het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel hetzelfde, overdag als ik veel dingen te doen heb voel ik me wel redelijk, 's nachts lang wakker liggen en denken, vannacht over haar gedroomd (geen leuke droom zoals vroeger , dus mn onderbewuste is inmiddels ook al van de situatie bewust). Na het lezen van wat ze aan mij had geschreven stonden tranen weer in m,'n ogen en de rest van de dag denk ik alleen maar weer aan dingen die we samen deden en waarschijnlijk niet meer terugkomen.
Ik voel me nu precies zo als jij het beschrijft..
pi_49070347
Whoopsydaisy meldt zich hier ook maar eens. Liefdesverdriet is a bitch. En ik heb niet eens officieel een relatie gehad met hem. Vandaag heb ik overigens een redelijk goeie dag. Pas 2 keer wezen hardlopen en een beetje FOKken helpt me meestal ook wel.

Ik ben niet het tranen met tuiten-type. Ik voel me de laatste dagen een klein beetje neerslachtig. Een paar dagen geleden besefte ik me dat ik van hem hou en het is maar goed dat ik Nederland ga verlaten in september. Hoe verder weg, hoe beter. Ik hoop voor die tijd wel een beetje over hem heen te zijn, schone lei daar zou me goed doen. En ondertussen zoveel mogelijk afleiding die ik zeker niet in combinatie met drank in de kroeg ga zoeken want ik ben al teveel los gegaan de laatste tijd.
  zondag 6 mei 2007 @ 18:49:21 #186
94676 Garisson72
pi_49070559
haha, grappig eigenlijk hoe je op verschillende subfora van Fok zo overduidelijk aan het worstelen bent met jezelf, Whoopsydaisy. Geeft natuurlijk helemaal nix, en welkom hier!

and true, it is a bitch, maar in september ben jij er al lang en breed klaar mee. Wedden?
pi_49070948
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
haha, grappig eigenlijk hoe je op verschillende subfora van Fok zo overduidelijk aan het worstelen bent met jezelf, Whoopsydaisy. Geeft natuurlijk helemaal nix, en welkom hier!

and true, it is a bitch, maar in september ben jij er al lang en breed klaar mee. Wedden?
Ja, klopt. Ik ben ook echt aan het worstelen met mezelf. En met mijn gevoelens voor hem. Ik dacht eerst dat ik het wel trok maar ik besefte me onlangs dat ik van hem hou, dat ik oud wil worden met hem en ik denk nu zelfs een klein beetje anders over kinderen maar dat kan van tijdelijke aard zijn natuurlijk.

Hij is nu op vakantie, komende week even geen contact dus. Contact verbreken blijkt overigens lastig, via MSN nog wel contact gehad dus. Verder geen seks meer en sinds ik aangekondigd heb dat ik naar Brussel ga, heeft hij besloten het nog 1 keer te proberen met zijn vriendin. Ik hoop dat hij heel erg gelukkig wordt. Zo niet, dan ga ik evengoed wel naar Brussel. Dus de kansen op een relatie zijn nu wel echt verkeken. Ik denk niet dat de afstand te overbruggen is, in ieder geval.
  zondag 6 mei 2007 @ 19:07:32 #188
94676 Garisson72
pi_49071280
ja ik kan nu weer hetzelfde vertellen tegen jou als hiervoor tegen Liebe:
je laat dus ook het een en ander van hèm afhangen. waarom moet je zeggen dat je evengoed naar Brussel gaat, als hij niet gelukkig wordt met zijn vriendin?
Jij gaat naar Brussel, full stop. Dat is jouw nabije toekomst, en hij heeft zijn leven waarin hij niet voor jou kiest maar een andere (troosteloze, let's be realistic) toekomst.
Accepteer dat het los van elkaar staat vanaf nu, en dat jij een toptijd gaat hebben in Brussel!
pi_49071714
Dank je! Je hebt gelijk. Ik ga naar Brussel.

Of zijn toekomst troosteloos is, weet ik niet hoor. Hij begint af en toe dingen los te laten over zijn vriendin. Eigenlijk is ze heel erg leuk, volgens mij. Dat hij twijfelt aan hun relatie ligt ook niet aan haar, maar aan het feit dat hij zo stapeldol is op mij. Zij doet erg haar best om het hem naar de zin te maken en hij laat nu echt wel merken dat hij zonder mij nooit zou twijfelen en dat hij van haar houdt. Dat is goed voor mij, daar word ik weer nuchter van :-). Dus als hij doorgaat met haar, wordt hij sowieso gelukkig. Doorgaan met mij is in ieder geval geen optie.

Hij moet mij eigenlijk met rust laten, ik kan het contact met hem schijnbaar niet verbreken, dus ik wil dat hij dat doet. Ik ben er op dit moment niet sterk genoeg voor.
  zondag 6 mei 2007 @ 19:21:12 #190
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49071839
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:53 schreef Rubbish11 het volgende:

[..]

Ik voel me nu precies zo als jij het beschrijft..
Wel raar, het overkomt iedereen maar alleen als je er zelf mee zit doet het ertoe.. Het is alsof het regent in mijn hoofd, af en toe een bliksemflits met herinneringen aan haar en daarna donderslagen met de pijnlijke gevoelens dat het over is.

Ze is nu op msn (geblokkeerd en ik sta sowieso offline), ik wil met haar praten maar het doet toch alleen pijn, wat te doen
  zondag 6 mei 2007 @ 19:38:06 #191
94676 Garisson72
pi_49072557
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dank je! Je hebt gelijk. Ik ga naar Brussel.

Of zijn toekomst troosteloos is, weet ik niet hoor. Hij begint af en toe dingen los te laten over zijn vriendin. Eigenlijk is ze heel erg leuk, volgens mij. Dat hij twijfelt aan hun relatie ligt ook niet aan haar, maar aan het feit dat hij zo stapeldol is op mij. Zij doet erg haar best om het hem naar de zin te maken en hij laat nu echt wel merken dat hij zonder mij nooit zou twijfelen en dat hij van haar houdt. Dat is goed voor mij, daar word ik weer nuchter van :-). Dus als hij doorgaat met haar, wordt hij sowieso gelukkig. Doorgaan met mij is in ieder geval geen optie.

Hij moet mij eigenlijk met rust laten, ik kan het contact met hem schijnbaar niet verbreken, dus ik wil dat hij dat doet. Ik ben er op dit moment niet sterk genoeg voor.
het zal ms aan mij liggen, of dat ik natuurlijk niet weet hoe hij zijn verhaal verwoordt, maar dit is erg krom voor mij als buitenstaander. Als hij zo gek is op haar, was jij nooit in beeld geweest, had hij nooit twijfel-door-jou toegelaten.

Maar goed, dat zegt wat over hem, en we hebben het nu over jou.
Ik vind altijd dat iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zijn/haar eigen leven, respect verdient. Dus komop, jij moet nu het heft in handen nemen!
je bent sterker dan je denkt.
pi_49072932

[ Bericht 64% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:29 ]
pi_49073640
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef QCC het volgende:

[..]

Wel raar, het overkomt iedereen maar alleen als je er zelf mee zit doet het ertoe.. Het is alsof het regent in mijn hoofd, af en toe een bliksemflits met herinneringen aan haar en daarna donderslagen met de pijnlijke gevoelens dat het over is.

Ze is nu op msn (geblokkeerd en ik sta sowieso offline), ik wil met haar praten maar het doet toch alleen pijn, wat te doen
Als je weet dat het pijn doet, dan vooral offline gaan zelf. Pak de telefoon en zoek afleiding waarvoor je niet online hoeft te zijn.
pi_49073982
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef QCC het volgende:

[..]

Ik heb net eventjes met een goeie vriendin van me erover gepraat dat heeft wel geholpen. Maar het is altijd zo goed gegaan tussen mijn ex en mij en we zouden niets liever willen dan dit als super goede vrienden voortzetten, maar steeds als ik haar zie zie mijn vriendin voor me niet mijn ex. Voor haar is het helemaal over daar is ze duidelijk in geweest, maar ik zou zo graag die tijd terug willen.

Nu heeft ze gister avond weer is met iemand anders gezoend voor de 2e keer in 3 weken tijd dat het uit is.. Ze meent er zelf spijt van te hebben, maar dat zei ze die keer daarvoor ook...

Nou ga ik morgen met haar hardlopen (dat hebben we altijd gedaan en blijven we voorlopig nog wel doen) en dan kijk ik wel verder.. Ik probeer er een leuke dag van te maken, maarja ik kijk wel hoe t gaat.

Edit: En ojah als je met haar wil praten moet je het gewoon rustig doen, maar je moet er wel klaar voor zijn.. Niet te veel zielig doen gewoon rustig even met elkaar praten. Als je zielig loopt doen wordt zij alleen maar meer boos dat heb ik zelf wel gemerkt. Ik heb er ook nog steeds moeite mee, maar het is dat zij het ook zo dolgraag goed tussen ons wil hebben als vrienden zijnde.
  zondag 6 mei 2007 @ 20:24:00 #195
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49074610
Ze was ook mijn beste vriendin, kon alles met haar bespreken.. Maar tegelijkertijd waren we erg tot elkaar aangetrokken dus ik zou haar niet (nu niet tenminste, misschien ooit mar betwijfel het) als 'gewoon' vriendin kunnen hebben.

De voornaamste reden waarom ik contact met haar zou willen (op dit moment) is denk ik toch nog met haar opnieuw beginnen, maar dat is gewoon niet verstandig. Daarom is het waarschijnlijk beter om zo lang mogelijk geen contact te hebben totdat ik erover heen ben en verder kan met mezelf. Het is nog een lange weg, heb er pas 1 week op zitten en vandaag was toch wel een van de moeilijkste dagen.
  zondag 6 mei 2007 @ 21:06:03 #196
67670 Skv
Cynist.
pi_49077258
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef QCC het volgende:
Ze was ook mijn beste vriendin, kon alles met haar bespreken.. Maar tegelijkertijd waren we erg tot elkaar aangetrokken dus ik zou haar niet (nu niet tenminste, misschien ooit mar betwijfel het) als 'gewoon' vriendin kunnen hebben.

De voornaamste reden waarom ik contact met haar zou willen (op dit moment) is denk ik toch nog met haar opnieuw beginnen, maar dat is gewoon niet verstandig. Daarom is het waarschijnlijk beter om zo lang mogelijk geen contact te hebben totdat ik erover heen ben en verder kan met mezelf. Het is nog een lange weg, heb er pas 1 week op zitten en vandaag was toch wel een van de moeilijkste dagen.
Dat opnieuw beginnen moet je uit je hoofd zetten. Misschien over een (paar) jaar. Het is nu uit, dat is voor beiden duidelijk. Je moet jezelf proberen niks in je hoofd te halen wat dat betreft. Ik heb ook drie weken rondgelopen met het idee van 'het komt wel weer goed, dit is gewoon even pauze'.
Als je er dan achter komt dat het écht uit is, komt het nog een keer zo hard aan..
pi_49077351

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:29 ]
  zondag 6 mei 2007 @ 21:10:23 #198
67670 Skv
Cynist.
pi_49077544
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:07 schreef Yashaaaaa het volgende:

Ik zeg nooit nooit.. stel we vinden elkaar weer over een paar jaar.. (dan ben je allebei toch wat verder in je leven en wat veranderd enzo.. ) If it is meant to be we will see
Zo denk ik er ook over!
Verder gun ik haar nu gewoon de vrijheid, die ze eigenlijk nooit heeft gehad (we hadden al wat vanaf dat ze 14 was..) Zij moet ook gewoon van alle dingen die het leven te bieden heeft kunnen genieten!
En als ze na alles meegemaakt te hebben nog steeds denkt dat het met mij wel erg leuk was, wie weet krijgen we dan wel weer contact zoals eerst. Maar dat kan je wsl. pas over een lange tijd zeggen.
Ik hoop iig dat we contact blijven houden, we kennen elkaar zó goed..
pi_49077890

[ Bericht 48% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:29 ]
  zondag 6 mei 2007 @ 21:17:51 #200
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49077919
Zo sloot zij ook de mail af die ik als antwoord had ontvangen, dat we allebei vrij zijn en als het zo bedoeld was we uiteindelijk weer bij elkaar zouden komen.. Geloof zelf alleen niet in het lot, ben daar te rationeel voor.. Hoewel mijn huidige gedrag volstrekt irrationeel is, maargoed dat is de schuld van de liefde, die is blijkbaar niet gebonden aan regels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')