Toch ook vrij logisch dat het spreken moeilijk gaat. Je relatie met haar is nu -opeens- een vriendschap in plaats van gebaseerd op liefde. Dat zijn echt twee compleet andere zaken o.a. qua intimiteit.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:42 schreef Lakai het volgende:
Ben nu met mijn ex aan het praten....
loopt een beetje moeizaam, maar ik merk gewoon dat ik veel beter kan praten met anderen
maar toch voel ik het als een soort uitdaging om weer goed contact te krijgen....hoe dom het ook is....
Vreemd, hé. Zo'n exquote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef radioanne het volgende:
Nou, ik heb een lekker druk weekend gehad en best weinig aan hem gedacht. Maarja nu, net terug van m'n werk, normaal zouden we nog even bellen of smsen, dan is t weer moeilijk.
Een vriendschap tussen ons zit er geloof ik ook niet meer in, hij heeft al een ander, wat totaal the opposite is van mij. Als ik hem op msn aanspreek (wat ook al meer dan een week geleden is) zegt hij haast niks terug en vraagt mij niks. Dat vind ik wel jammer, dat hij niet eens meer normaal met me wil praten.. Hij was zelfs degene die echt vriendschap wilde bewaren.
Maarja, gelukkig zijn de perioden waarin ik aan hem denk steeds korter en minder vaak. Ik kan alleen echt nog totaal niet open staan voor een nieuwe jongen denk ik, maar dat hoeft nu natuurlijk ook nog niet perse.
smartassquote:Op maandag 7 mei 2007 08:56 schreef milagro het volgende:
ms een schrale troost, ThE_ED, we zien elkaar allemaal maar 1 weekend per week
Ja, dat naast elkaar liggen 's nachts mis ik ook, nu ga ik altijd helemaal diagonaal liggen in bed..quote:Op maandag 7 mei 2007 09:08 schreef Ruikert het volgende:
vanochtend weer wakker geworden op de bank bij een vriend van me... Het blijft klote, 1,5 week geleden werd ik nog elke ochtend wakker naast haar en ontbeten we samen. Denk nog elke seconde aan haar.
Dat is bij in ieder geval zeker ook wel een aspect trouwens.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:17 schreef kanna het volgende:
Dan missen is volgens mij het lichamelijke, niet zozeer de persoon zelf.
same here..quote:Op maandag 7 mei 2007 10:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat is bij in ieder geval zeker ook wel een aspect trouwens.
Verder probeer ik gewoon allemaal leuke dingen te doen ipv. de dingen die we normaal samen deden, dus eigenlijk cheat ik mezelf door de gedachte weg te drukken. ik ben nogal sentimenteel meestal met herinneringen, dus daar durf ik nog niet aan te beginnen, aan terugdenken.
Je moet het zeker niet gaan wegdrukken of bang zijn voor die gedachtes. Die zijn er niet voor niets en hoort bij het verwerken. Ik zou het gewoon laten komen i.p.v. wegdrukken. Je moet ook niet expres gaan terugdenken, maar als er een flits door je heen gaat moet je het zeker niet negeren lijkt me. Dat wordt op den duur toch minder, althans het gevoel erom heen.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat is bij in ieder geval zeker ook wel een aspect trouwens.
Verder probeer ik gewoon allemaal leuke dingen te doen ipv. de dingen die we normaal samen deden, dus eigenlijk cheat ik mezelf door de gedachte weg te drukken. ik ben nogal sentimenteel meestal met herinneringen, dus daar durf ik nog niet aan te beginnen, aan terugdenken.
Maar ik wil dus zo graag dat die vriendschap er blijft....maar ja...misschien komt die helemaal niet meer terug....quote:Op zondag 6 mei 2007 23:02 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Toch ook vrij logisch dat het spreken moeilijk gaat. Je relatie met haar is nu -opeens- een vriendschap in plaats van gebaseerd op liefde. Dat zijn echt twee compleet andere zaken o.a. qua intimiteit.
Vreemd hé, dat je elkaar niet meer begrijpt. Nee, niet vreemd maar heel logisch. En geeft juist heel duidelijk aan dat je echt van haar hebt gehouden. Ook wat waard, dunkt me.
-edit na je laatste reaktie gelezen te hebben - : Als dit jouw manier is om over haar heen te komen, prima. Vergeet alleen niet wie ze was voor jou.
Van hardlopen is dus niet veel meer gekomen.. Maargoed dus gewoon even bij haar geweest, gezellig gepraat en vooral niet te veel over m'n gevoel van de afgelopen week gepraat. Ging allemaal ook wel goed.quote:
Goed bezig, niet met je laten sollenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef Liebe het volgende:
Ik ben hem op dit moment gewoon aan het negeren/koel/lullig tegen hem aan het doen. Ik wilde het eigenlijk niet zo doen, maar hij laat me geen keus (ja klinkt mss zielig ofz, maargoed). Kort antwoorden als hij wat vraagt, hem niet aankijken. Je kent het wel. Gaat me makkelijker af dan ik dacht, en ik begin eigenlijk steeds bozer te worden om hoe hij met me is omgegaan.
Ik dacht altijd dat ik me maar aanstelde, maar nou blijkt dat twee vrienden van hem door hoe ze zien hoe hij tegen mij doet heel erg teleurgesteld in hem zijn geraakt. Ik was dus niet gek geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |