abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49107349
nou ik ben echt een type die gaat lopen denken van kut anderen hebben iemand (ik ben dr net een kwijt ) maar wik wil weer ee nander, wil niet zon rukker worden die tot lengte van dage loopt te kutte
pi_49107442
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef Hoolie2k6 het volgende:
nou ik ben echt een type die gaat lopen denken van kut anderen hebben iemand (ik ben dr net een kwijt ) maar wik wil weer ee nander, wil niet zon rukker worden die tot lengte van dage loopt te kutte
ja kijk..als je zo'n negatieve houding aanneemt... ..dus jij denkt dat je nu zo'n oude rukker wordt... ...vertel mij eens waarom...???..ik zou persoonlijk niet weten waarom...
  maandag 7 mei 2007 @ 17:20:02 #253
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49107443
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Lol, momenteel heb ik meer zo iets van, "aaah, ff lekker rust"
Lijkt me sterk dat je alleen niet gelukkig kan zijn.
Thinking about thinking of you.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:32:31 #254
67670 Skv
Cynist.
pi_49107923
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:20 schreef shifto het volgende:

[..]

Lol, momenteel heb ik meer zo iets van, "aaah, ff lekker rust"
Lijkt me sterk dat je alleen niet gelukkig kan zijn.
Hm, dat heb ik dan ook weer niet.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:32:38 #255
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49107931
Een vriendin hebben betekent wel dat je iemand hebt om alles mee te delen, om dingen te doen, om samen mee te eten, om samen mee te slapen, samensamensamen..

Sommige dingen kun je lekker alleen doen, of met je vrienden, maar veel dingen zijn met vriendin toch leuker
pi_49108138
wil niet zeggen dat de wereld vergaat als je geen vriendin meer hebt....(een tijdje wel natuurlijk)
Ik doe niet meer aan een signature
  maandag 7 mei 2007 @ 17:47:07 #257
67670 Skv
Cynist.
pi_49108523
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:38 schreef Lakai het volgende:
wil niet zeggen dat de wereld vergaat als je geen vriendin meer hebt....(een tijdje wel natuurlijk)
Ja. Heel raar: het ene moment vind ik het helemaal prima, het moment dr na mis ik haar weer heel erg. Uiteindelijk zal het zo wel beter zijn.. Maar wil gewoon van dat gevoel af, steekt me steeds weer even.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_49108539
klopt ook, enige waar ik nu tegenaan hik is het moment dat ik weet dat ze een ander heeft... zal dat niet van haar gaan horen maar goed, then again ik kan ook diegene zijn... en over alles kom je wel heen
  maandag 7 mei 2007 @ 17:50:33 #259
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49108646
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:38 schreef Lakai het volgende:
Tuurlijk niet, heb 17 jaar lang zonder gedaan maar toen vond ik het wel tijd worden.. Het is me al die tijd uitstekend bevallen en zou graag weer een relatie willen als ik goed en wel over deze heen ben..

Het lijkt me wel lastig, mijn vorige vriendin pastte echt goed bij me om dan weer iemand te vinden waar het zo mee klikt en dan die weer helemaal te versieren en iets mee op te bouwen.. Wel een leuke tijd natuurlijk als alles nieuw is en spannend.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:52:45 #260
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49108732
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef Hoolie2k6 het volgende:
klopt ook, enige waar ik nu tegenaan hik is het moment dat ik weet dat ze een ander heeft... zal dat niet van haar gaan horen maar goed, then again ik kan ook diegene zijn... en over alles kom je wel heen
Ja, lijkt me verschrikkelijk (maar alles is op dit moment verschrikkelijk ). Heb het daar wel eens met mn vriendin over gehad, 'wat als het uit is en de ander heeft eerder een nieuwe relatie', leek haar ook moeilijk overigens..
pi_49109598
tja daarom maar goed ook daar moet je doorheen, als dat het enige is wat me verder nu klote laat voelen, nou f*ck it ik kom wel weer iemand tegen... je maakt alles mee voor een reden ben ik van mening...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 06:45:34 #262
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49130610
en hoe verkloot het ook voelde, toen... (en in zwaaaaaar verdunde vorm nu in flitsen van momenten), ik denk toch dat ik er een boel van geleerd heb. Vooral over mezelf. De setting was dan ook echt ultiem kut, maar dat je daar bovenop komt/bent gekomen, geeft een goed gevoel.

en de hulp van mensen om je heen, zowel directe omgeving als op afstand (omdat iedereen zover van me vandaan zit) heeft ook intern hier nieuwe inzichten beetje gekweekt.
I went clubbing. Softest coat ever.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:07:33 #263
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49131826
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 06:45 schreef NiTiN het volgende:
en hoe verkloot het ook voelde, toen... (en in zwaaaaaar verdunde vorm nu in flitsen van momenten), ik denk toch dat ik er een boel van geleerd heb. Vooral over mezelf. De setting was dan ook echt ultiem kut, maar dat je daar bovenop komt/bent gekomen, geeft een goed gevoel.
juist, dat heb ik dus ook heel sterk. Heel lang heb ik gedacht: 'waar-de-fuk-om heb ik dit allemaal moeten doormaken, het doet alleen maar pijn en ik snap er nix van' maar het voelt nu echt als een heel belangrijke levensles.

Zoals Hoolie eerder al zei: alles gebeurt met een reden, en dat hoeft je imo niet als iets heel verhevens te zien - de reden is dat je er een completer mens van wordt, die weer iets meer van zichzelf en het leven snapt!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_49131883
Ik word er wel heel compleet van als ik nu denk aan zij met een ander of dat ze lekker aan het stappen is en met andere loopt te kloten
maarjaaaaaa
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:17:42 #265
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49132068
Het is nu een week uit, maar gek genoeg begin ik haar nu pas weer echt te missen. Had ik ook wel voorspeld eigenlijk, dus misschien zit ik gewoon mezelf op te fokken.
[KNE]-Mod
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:33:47 #266
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49132423
tja alsof het allemaal nog niet erg genoeg is : het hele verwerkingsproces gaat nog met golfbewegingen ook, dus dat is wel logisch, ThE_ED.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:04:21 #267
153954 NZYM
Genosha Records
pi_49133253
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:09 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Ik word er wel heel compleet van als ik nu denk aan zij met een ander of dat ze lekker aan het stappen is en met andere loopt te kloten
maarjaaaaaa
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_49133830
quote:
maarjaaaaaa
Dan moet je daar gewoon niet aan denken. Je hebt het tenslotte zelf uitgemaakt, dus de consequenties zijn voor jou. Lullig gezegd misschien, maar zo is het wel. Die exen van mij lagen ook na een tijdje al rond te krikken met andere jongens. Ga je eigen weg, dan heb je er ook geen last van.
Smart went Crazy....
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:35:13 #269
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49136281
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
tja alsof het allemaal nog niet erg genoeg is : het hele verwerkingsproces gaat nog met golfbewegingen ook, dus dat is wel logisch, ThE_ED.
Ja, we hadden ook vooral een weekendrelatie door de afstand dus ik ben gewend haar een tijd niet te zien. Nu begint het pas (weer) te knagen.

Verder zijn we ook niet slecht uit elkaar gegaan ofzo, ze heeft het wel uitgemaakt omdat ze vond dat het als relatie niet meer ging maar we vinden elkaar niet onaardig ofzo. Maar misschien had dat het ook niet makkelijk gemaakt...
[KNE]-Mod
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:44:15 #270
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49136582
quote:
maarjaaaaaa
Daarom moet je zorgen dat jezelf snel een ander hebt geneukt, klinkt barbaars maar het helpt wel, mij zou het nu niet zoveel schelen als me ex hetzelfde deed.

Het is een beetje het "Nu kan ik het jouw ook niet kwalijk nemen"-effect.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:22:11 #271
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49138031
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:44 schreef shifto het volgende:

[..]

Daarom moet je zorgen dat jezelf snel een ander hebt geneukt, klinkt barbaars maar het helpt wel, mij zou het nu niet zoveel schelen als me ex hetzelfde deed.

Het is een beetje het "Nu kan ik het jouw ook niet kwalijk nemen"-effect.
lijkt me ook makkelijker als jij het eerst hebt gedaan, maar ik heb geen idee hoe je zo snel iemand vind voor een 'rebound fuck'
pi_49138249
Mwah, ik weet het niet hoor. In mijn ogen allemaal tekens dat er onbewust nog te veel met de ander rekening gehouden wordt. Wel logisch, vooral in het begin en iedereen doet dat weer op een andere manier. Pak je gewoon je eigen leven weer op alleen dan zonder haar.
Smart went Crazy....
pi_49138368
Inderdaad, ze moet gewoon uit je systeem, ik heb zelf zoiets van eerst me eigen leven oppakken tot rust komen en dan komt de rest wel... dat rebound verhaal is niet iets voor mij...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:53:35 #274
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49139273
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Inderdaad, ze moet gewoon uit je systeem, ik heb zelf zoiets van eerst me eigen leven oppakken tot rust komen en dan komt de rest wel... dat rebound verhaal is niet iets voor mij...
Heb je het geprobeerd dan? Als je ex-vriendin met een ander ligt te vozen word je daar echt niet vrolijk van tenzij je jezelf een leuke tijd gunt. toch?
pi_49139351
klopt tis maar net hoe jij "jezelf een leuke tijd gunnen" definieert:)
mn ex ram ik uit mn systeem, geen contact, geen fotos kijken, geen msn, hyves bla die bla bam weg oprotten
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:57:02 #276
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49139410
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Hoolie2k6 het volgende:
klopt tis maar net hoe jij "jezelf een leuke tijd gunnen" definieert:)
mn ex ram ik uit mn systeem, geen contact, geen fotos kijken, geen msn, hyves bla die bla bam weg oprotten
Precies, haar uit je leven gooien, heb ik ook gedaan, werkt het best, maar als ze uit je leven is, waarom dan geen andere neuqen? Geen rekening meer houden met haar is ook een vorm van wegtiefen uit je leven.
pi_49139645
ik praat dan meer over NU zolang ik nu nog bezig ben met dat uit me leven gooien wil ik niet iemand anders bij me fftjes wil gewoon ff verwerken, maar goed dat ben ik en iedereen is anders (gelukkig )
pi_49140361
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 45% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:30 ]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:22:48 #279
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49140480
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Cloussea - Passie.. of ook wel bekend als droog je tranen.. Dat is precies hoe het is gegaan

clouseau word je echt droevig van
pi_49141015
Nina Simone - I aint got no, i got life
lekker vrolijk !
wel een remixje (die NOG vrolijker is )
Ik doe niet meer aan een signature
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:55:57 #281
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49141913
Bon Jovi - You give love a bad name
Nickelback ( ) - Do this anymore
Rage against the machine - Killin in the name of
Led Zeppelin - Babe im gonna leave you
pi_49142019
nee nee nee, dames en heren, geen tranentrekkers

Gloria Gaynor natuurlijk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49142099

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:30 ]
pi_49142142
ja geeft wel een boost he als je andere dingen positief afrond
pi_49142216

[ Bericht 39% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:30 ]
pi_49145268
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:22 schreef QCC het volgende:

[..]

lijkt me ook makkelijker als jij het eerst hebt gedaan, maar ik heb geen idee hoe je zo snel iemand vind voor een 'rebound fuck'
Ik word altijd verliefd op rebounds
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:34:25 #287
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49146073
Dan heb je steeds meer rebounds nodig
pi_49147081
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:34 schreef QCC het volgende:
Dan heb je steeds meer rebounds nodig
Hahaha, het is wel een manier van verwerken natuurlijk. Maar nee, voorlopig ga ik alleen de confrontatie met mezelf aan, voor ik andere mensen confronteer met mijn problemo's.
pi_49147491
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hahaha, het is wel een manier van verwerken natuurlijk. Maar nee, voorlopig ga ik alleen de confrontatie met mezelf aan, voor ik andere mensen confronteer met mijn problemo's.
is verstandig.. maar praten met mensen die je vertrouwd kan geen kwaad
pi_49149340
Ik zit hier ook wel goed geloof ik, bij mij is het al ruim een half jaar uit.. maar zijn nog wel steeds vrienden..
We kunnen geloof ik niet met en niet zonder elkaar..delen ook nog met elkaar het bed..
maar het geval is dat ik hem niet vertrouw vanaf het begin al niet... elke x op zoek gaan naar dingen.. en hem verwijten maken.. daar ging het ook uit door..
Toch vrienden gebleven.. en het ging de laatste tijd heel goed.. maar nu ben ik zaterdag uit geweest en hij was daar ook, ik veel te veel gedronken...en ben helemaal uit mijn pan tegen hem gegaan.. echt heel erg.. nu ontzettend spijt van..
Heb hem net gebeld en hij wil me nu even niet zien. wat logisch is.. maar ik wordt echt gek nu..voel me zo ontzettend klote erdoor..
waarom altijd als het net goed gaat, verpest ik het weer..en ik weet dat het tussen ons nooit wat zal worden maar toch voelt het zo kut..
zo even het verhaal in het kort..weet nu gewoon niet wat ik moet doen,, ja hem even met rust laten...ooh...
pi_49149921
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef Kostertje het volgende:
Ik zit hier ook wel goed geloof ik, bij mij is het al ruim een half jaar uit.. maar zijn nog wel steeds vrienden..
We kunnen geloof ik niet met en niet zonder elkaar..delen ook nog met elkaar het bed..
maar het geval is dat ik hem niet vertrouw vanaf het begin al niet... elke x op zoek gaan naar dingen.. en hem verwijten maken.. daar ging het ook uit door..
Toch vrienden gebleven.. en het ging de laatste tijd heel goed.. maar nu ben ik zaterdag uit geweest en hij was daar ook, ik veel te veel gedronken...en ben helemaal uit mijn pan tegen hem gegaan.. echt heel erg.. nu ontzettend spijt van..
Heb hem net gebeld en hij wil me nu even niet zien. wat logisch is.. maar ik wordt echt gek nu..voel me zo ontzettend klote erdoor..
waarom altijd als het net goed gaat, verpest ik het weer..en ik weet dat het tussen ons nooit wat zal worden maar toch voelt het zo kut..
zo even het verhaal in het kort..weet nu gewoon niet wat ik moet doen,, ja hem even met rust laten...ooh...
Tja, even rust lijkt me in jullie geval best wel verstandig. Met ziekelijk jaloers gedrag jaag je mensen alleen maar weg.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:01:54 #292
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49149933
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef Kostertje het volgende:

Beetje rare situatie.. jullie krijgen iets, besluiten ermee te kappen maar na een half jaar slapen wel nog steeds samen (en daarbij ook seks denk ik?)

Waarom vertrouw je hem niet? Gaat hij vreemd? Houdt hij dingen verborgen?
pi_49150274

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:30 ]
pi_49150695
Als je na een half jaar dat het uit is nog sex hebt en goeie vrienden bent heb je toch gewoon nog een relatie, of ligt dat aan mij?
Smart went Crazy....
pi_49150810

[ Bericht 69% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:30 ]
pi_49150843
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef kanna het volgende:
Als je na een half jaar dat het uit is nog sex hebt en goeie vrienden bent heb je toch gewoon nog een relatie, of ligt dat aan mij?
ja maar dan wel een "sex-relatie"....
pi_49151449
Ja, rare situatie he.. vind ik ook wel eigenlijk..maar kan hem gewoon niet los laten...

En wat je zegt, ziekelijke jaloers jaagt alleen maar weg...

Hij heeft veel vrouwelijk vrienden, en gaat ook vaak stappen.. en dan hoor je of lees je iets.. en dan denk ik gelijk dat hij daar wat mee hebt gedaan..maar hij zegt dat er niets gebeurt.. maar ik geloof dat dan weer niet..
ik heb gezegd.. als je ook sex met anderen hebt.. dan houdt het voor mij op..
of is dat nou ook erg raar?? Weet het zelf niet meer haha..
Het voelt als een soort lat relatie..maar dat is het dus niet...
pi_49151543
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef Kostertje het volgende:
Ja, rare situatie he.. vind ik ook wel eigenlijk..maar kan hem gewoon niet los laten...

En wat je zegt, ziekelijke jaloers jaagt alleen maar weg...

Hij heeft veel vrouwelijk vrienden, en gaat ook vaak stappen.. en dan hoor je of lees je iets.. en dan denk ik gelijk dat hij daar wat mee hebt gedaan..maar hij zegt dat er niets gebeurt.. maar ik geloof dat dan weer niet..
ik heb gezegd.. als je ook sex met anderen hebt.. dan houdt het voor mij op..
of is dat nou ook erg raar?? Weet het zelf niet meer haha..
Het voelt als een soort lat relatie..maar dat is het dus niet...
ik heb met mijn "ex" ook een soort van sex-relatie gehad, wat uiteindelijk voor mij helemaal niet werkte...ik hield nog te veel van hem....en door mijn jaloersie en zijn "oneerlijkheid" is het dus helemaal fout gegaan...
pi_49151611
hehe, jawel een beetje raar. Het is uit, dus hard gezegd heb je daarin weinig te willen. Hij kan gewoon seks hebben met andere vrouwen als die dat wil want hij is je geen verantwoording meer schuldig. Eigenlijk maak je het een beetje moeilijk voor jezelf op deze manier....
Smart went Crazy....
pi_49151900

[ Bericht 73% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')