ja kijk..als je zo'n negatieve houding aanneemt...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef Hoolie2k6 het volgende:
nou ik ben echt een type die gaat lopen denken van kut anderen hebben iemand (ik ben dr net een kwijt) maar wik wil weer ee nander, wil niet zon rukker worden die tot lengte van dage loopt te kutte
![]()
Lol, momenteel heb ik meer zo iets van, "aaah, ff lekker rust"quote:Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef Hoolie2k6 het volgende:
nou ik ben echt een type die gaat lopen denken van kut anderen hebben iemand (ik ben dr net een kwijt) maar wik wil weer ee nander, wil niet zon rukker worden die tot lengte van dage loopt te kutte
![]()
Hm, dat heb ik dan ook weer niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol, momenteel heb ik meer zo iets van, "aaah, ff lekker rust"
Lijkt me sterk dat je alleen niet gelukkig kan zijn.
Ja. Heel raar: het ene moment vind ik het helemaal prima, het moment dr na mis ik haar weer heel erg. Uiteindelijk zal het zo wel beter zijn.. Maar wil gewoon van dat gevoel af, steekt me steeds weer even.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:38 schreef Lakai het volgende:
wil niet zeggen dat de wereld vergaat als je geen vriendin meer hebt....(een tijdje wel natuurlijk)
Tuurlijk niet, heb 17 jaar lang zonder gedaan maar toen vond ik het wel tijd worden.. Het is me al die tijd uitstekend bevallen en zou graag weer een relatie willen als ik goed en wel over deze heen ben..quote:Op maandag 7 mei 2007 17:38 schreef Lakai het volgende:
wil niet zeggen dat de wereld vergaat als je geen vriendin meer hebt....(een tijdje wel natuurlijk)
Ja, lijkt me verschrikkelijk (maar alles is op dit moment verschrikkelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef Hoolie2k6 het volgende:
klopt ook, enige waar ik nu tegenaan hik is het moment dat ik weet dat ze een ander heeft... zal dat niet van haar gaan horen maar goed, then again ik kan ook diegene zijn... en over alles kom je wel heen
juist, dat heb ik dus ook heel sterk. Heel lang heb ik gedacht: 'waar-de-fuk-om heb ik dit allemaal moeten doormaken, het doet alleen maar pijn en ik snap er nix van' maar het voelt nu echt als een heel belangrijke levensles.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:45 schreef NiTiN het volgende:
en hoe verkloot het ook voelde, toen... (en in zwaaaaaar verdunde vorm nu in flitsen van momenten), ik denk toch dat ik er een boel van geleerd heb. Vooral over mezelf. De setting was dan ook echt ultiem kut, maar dat je daar bovenop komt/bent gekomen, geeft een goed gevoel.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:09 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Ik word er wel heel compleet van als ik nu denk aan zij met een ander of dat ze lekker aan het stappen is en met andere loopt te kloten![]()
maarjaaaaaa![]()
Dan moet je daar gewoon niet aan denken. Je hebt het tenslotte zelf uitgemaakt, dus de consequenties zijn voor jou. Lullig gezegd misschien, maar zo is het wel. Die exen van mij lagen ook na een tijdje al rond te krikken met andere jongens. Ga je eigen weg, dan heb je er ook geen last van.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:09 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Ik word er wel heel compleet van als ik nu denk aan zij met een ander of dat ze lekker aan het stappen is en met andere loopt te kloten![]()
maarjaaaaaa![]()
Ja, we hadden ook vooral een weekendrelatie door de afstand dus ik ben gewend haar een tijd niet te zien. Nu begint het pas (weer) te knagen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
tja alsof het allemaal nog niet erg genoeg is : het hele verwerkingsproces gaat nog met golfbewegingen ook, dus dat is wel logisch, ThE_ED.
Daarom moet je zorgen dat jezelf snel een ander hebt geneukt, klinkt barbaars maar het helpt wel, mij zou het nu niet zoveel schelen als me ex hetzelfde deed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:09 schreef Hoolie2k6 het volgende:
maarjaaaaaa![]()
lijkt me ook makkelijker als jij het eerst hebt gedaan, maar ik heb geen idee hoe je zo snel iemand vind voor een 'rebound fuck'quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Daarom moet je zorgen dat jezelf snel een ander hebt geneukt, klinkt barbaars maar het helpt wel, mij zou het nu niet zoveel schelen als me ex hetzelfde deed.
Het is een beetje het "Nu kan ik het jouw ook niet kwalijk nemen"-effect.
Heb je het geprobeerd dan? Als je ex-vriendin met een ander ligt te vozen word je daar echt niet vrolijk van tenzij je jezelf een leuke tijd gunt. toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Inderdaad, ze moet gewoon uit je systeem, ik heb zelf zoiets van eerst me eigen leven oppakken tot rust komen en dan komt de rest wel... dat rebound verhaal is niet iets voor mij...
Precies, haar uit je leven gooien, heb ik ook gedaan, werkt het best, maar als ze uit je leven is, waarom dan geen andere neuqen? Geen rekening meer houden met haar is ook een vorm van wegtiefen uit je leven.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Hoolie2k6 het volgende:
klopt tis maar net hoe jij "jezelf een leuke tijd gunnen" definieert:)
mn ex ram ik uit mn systeem, geen contact, geen fotos kijken, geen msn, hyves bla die bla bam weg oprotten
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Cloussea - Passie.. of ook wel bekend als droog je tranen.. Dat is precies hoe het is gegaan![]()
Ik word altijd verliefd op reboundsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:22 schreef QCC het volgende:
[..]
lijkt me ook makkelijker als jij het eerst hebt gedaan, maar ik heb geen idee hoe je zo snel iemand vind voor een 'rebound fuck'
Hahaha, het is wel een manier van verwerken natuurlijk. Maar nee, voorlopig ga ik alleen de confrontatie met mezelf aan, voor ik andere mensen confronteer met mijn problemo's.quote:
is verstandig.. maar praten met mensen die je vertrouwd kan geen kwaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hahaha, het is wel een manier van verwerken natuurlijk. Maar nee, voorlopig ga ik alleen de confrontatie met mezelf aan, voor ik andere mensen confronteer met mijn problemo's.
Tja, even rust lijkt me in jullie geval best wel verstandig. Met ziekelijk jaloers gedrag jaag je mensen alleen maar weg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef Kostertje het volgende:
Ik zit hier ook wel goed geloof ik, bij mij is het al ruim een half jaar uit.. maar zijn nog wel steeds vrienden..
We kunnen geloof ik niet met en niet zonder elkaar..delen ook nog met elkaar het bed..
maar het geval is dat ik hem niet vertrouw vanaf het begin al niet... elke x op zoek gaan naar dingen.. en hem verwijten maken.. daar ging het ook uit door..
Toch vrienden gebleven.. en het ging de laatste tijd heel goed.. maar nu ben ik zaterdag uit geweest en hij was daar ook, ik veel te veel gedronken...en ben helemaal uit mijn pan tegen hem gegaan.. echt heel erg.. nu ontzettend spijt van..
Heb hem net gebeld en hij wil me nu even niet zien. wat logisch is.. maar ik wordt echt gek nu..voel me zo ontzettend klote erdoor..
waarom altijd als het net goed gaat, verpest ik het weer..en ik weet dat het tussen ons nooit wat zal worden maar toch voelt het zo kut..
zo even het verhaal in het kort..weet nu gewoon niet wat ik moet doen,, ja hem even met rust laten...ooh...
Beetje rare situatie.. jullie krijgen iets, besluiten ermee te kappen maar na een half jaar slapen wel nog steeds samen (en daarbij ook seks denk ik?)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef Kostertje het volgende:
Ik zit hier ook wel goed geloof ik, bij mij is het al ruim een half jaar uit.. maar zijn nog wel steeds vrienden..
We kunnen geloof ik niet met en niet zonder elkaar..delen ook nog met elkaar het bed..
maar het geval is dat ik hem niet vertrouw vanaf het begin al niet... elke x op zoek gaan naar dingen.. en hem verwijten maken.. daar ging het ook uit door..
ja maar dan wel een "sex-relatie"....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef kanna het volgende:
Als je na een half jaar dat het uit is nog sex hebt en goeie vrienden bent heb je toch gewoon nog een relatie, of ligt dat aan mij?
ik heb met mijn "ex" ook een soort van sex-relatie gehad, wat uiteindelijk voor mij helemaal niet werkte...ik hield nog te veel van hem....en door mijn jaloersie en zijn "oneerlijkheid" is het dus helemaal fout gegaan...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef Kostertje het volgende:
Ja, rare situatie he.. vind ik ook wel eigenlijk..maar kan hem gewoon niet los laten...
En wat je zegt, ziekelijke jaloers jaagt alleen maar weg...
Hij heeft veel vrouwelijk vrienden, en gaat ook vaak stappen.. en dan hoor je of lees je iets.. en dan denk ik gelijk dat hij daar wat mee hebt gedaan..maar hij zegt dat er niets gebeurt.. maar ik geloof dat dan weer niet..
ik heb gezegd.. als je ook sex met anderen hebt.. dan houdt het voor mij op..
of is dat nou ook erg raar?? Weet het zelf niet meer haha..
Het voelt als een soort lat relatie..maar dat is het dus niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |