quote:Op zondag 29 april 2007 19:23 schreef Garisson72 het volgende:
[Garisson72, mag ik jou vragen of jezelf wel over je ex heen bent?]
mij een raadsel hoe je hier naar aanleiding van de gequote post op komt, maar niettemin mag je dat zeker vragen.
Ik kan nl volmondig en zonder knipperen der ogen, en bijpassend blijdschap, verklaren dat ik er zeker overheen ben. Ik blijf alleen veel in dit en aanverwante topics posten zolang ik mezelf herken in wat ik lees van anderen!![]()
ik ookquote:
tof!quote:Op zondag 29 april 2007 19:36 schreef JoeDank het volgende:
Hoi Garisson72!
Gelukkig dat je mijn post goed begreep. Toen ik hem later terug las kon ik me voorstellen dat je het als een aanval zou kunnen zien. Aan de andere kant heb ik dan wel weer het vertrouwen in de mede-mens dat men het inziet dat ik het goed bedoel. Anyway..
Ik was gewoon benieuwd wat je bewoog om o.a. veel in dit topic te posten. Ik geloof wel dat er veel mensen wat aan hebben. Ervaring of een hart onder de riem.![]()
tevens TVP![]()
Bij mij was het direct na tien jaar relatiequote:Op maandag 30 april 2007 00:50 schreef radioanne het volgende:
Maarre hoe hebben jullie het kunnen 'verwerken' als je ex binnen korte tijd met iemand anders krijgt? Bij mij is t na 2 weken al.. Iemand tips? Ik voel me echt als een vervangbaar iets.. Eerst dacht ik dat wat we hadden nog speciaal was, weer een illusie armer..
Alexxxx, ik heb niet al je posts op m'n netvlies hangenquote:Op maandag 30 april 2007 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze heeft tegen mij altijd gezegd: ik ben voor eeuwig de jouwe totdat ik verliefd word op een ander![]()
Mja.... En dat gebeurde dus.
Pracht verhaalquote:Op maandag 30 april 2007 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
4 jaar samen gewoond en verloofd geweestOnlangs het huis uit geschopt, en nu heb ik weer een nieuw husije waar ik over een week of twe ein ga wonen.. Ik woon op nummer 57, mn ex op 53, maar geen zicht op elkaar of elkaars tuin.
Mijn verhaal in het kort
Ik ben op één of andere manier wel trots op je dat je hem hebt gefeliciteerdquote:Op maandag 30 april 2007 01:21 schreef radioanne het volgende:
Ja het is ook zo moeilijk om het los te laten. Hij is zelfs nu jarigheb hem toch maar een smsje gestuurd met gefeliciteerd, ondanks ik nog steeds boos op hem ben. En je zegt het goed, ik voel me ook totaal respectloos behandeld. Het helpt wel dat al zijn vrienden die nieuwe meid en stomme doos vinden
![]()
Zal ik je alvast vertellen dat dat niet zo makkelijk is (en dat je dat beseft) voor een persoontje als jij. Als ik die paar regeltjes lees ben je veel te goed voor deze wereld en heb je veel te veel begrip.quote:Op maandag 30 april 2007 01:39 schreef radioanne het volgende:
Dank jeja ik probeer de eer wel een beetje aan mezelf te houden, ik heb er geen zin in om als de nijdige, krankzinnige ex oid over te komen. Ik heb zijn ouders ook een bedank-kaartje gestuurd, hij de mijne niks, ook al was hij veel vaker bij de mijne dan ik bij zijn ouders.
Dat geeft me dan op zich wel weer een goed gevoel, dat ik toch nog vriendelijk kan zijn en menselijk en hij er zo respectloos en gemeen van door gaat met de volgende. Jammer dat hij het alleen zelf niet beseft.
Ik hoop er wel een beetje vlot over heen te komen, hoor, hij is het helemaal niet waard om dingen in mijn leven te verpesten, dat blijkt nu wel weer.. Ik wil niet meer aan hem denken! Ik wil er niet meer om geven wat hij allemaal met dat mens uithaalt en hoeveel lol hij wel niet zal hebben!![]()
Heb me anderhalf afgevraagd wat die f*cking afkorting 'TVP' toch betekende... Ein-de-lijk weet ik het!quote:
Ik geniet van de herkenbaarheid hoe jij in elkaar steektquote:Op maandag 30 april 2007 02:09 schreef radioanne het volgende:
Hmm.. ik denk niét dat ik hem ooit nog terug wil.. we verschillen veel te veel en het zou ooit wel eens uitgegaan zijn, alleen ik hield wel echt van hem.. Er is een hele geschiedenis aan vooraf gegaan en eigenlijk waren we vanaf het begin al een beetje een 'rare' combi.. Ik het studentje, hij een paar jaar ouder en geen diploma's, behalve middelbare school. Niet dat het dan nooit zou kunnen, maar dan zou het echt 100% liefde moeten zijn..
En wat je zegt is waar; ik ben een nogal gevoelig en meelevend persoon, soms inderdaad iets té. Dankje voor de steun en bemoedigende woorden JoeDank![]()
Nou morgen naar Utrecht en lol maken![]()
heb ik ook meegemaakt (toevallig rondom Qday '04) dat een relatie uitging, en zij diezelfde seconde al een ander had (de goede verstaander signaleert de overlap - ze moet dus vreemd zijn gegaan).quote:Op maandag 30 april 2007 00:50 schreef radioanne het volgende:
Maarre hoe hebben jullie het kunnen 'verwerken' als je ex binnen korte tijd met iemand anders krijgt? Bij mij is t na 2 weken al.. Iemand tips? Ik voel me echt als een vervangbaar iets.. Eerst dacht ik dat wat we hadden nog speciaal was, weer een illusie armer..
heel herkenbaar dus voor mij.....quote:Op maandag 30 april 2007 02:09 schreef radioanne het volgende:
Hmm.. ik denk niét dat ik hem ooit nog terug wil.. we verschillen veel te veel en het zou ooit wel eens uitgegaan zijn, alleen ik hield wel echt van hem.. Er is een hele geschiedenis aan vooraf gegaan en eigenlijk waren we vanaf het begin al een beetje een 'rare' combi.. Ik het studentje, hij een paar jaar ouder en geen diploma's, behalve middelbare school. Niet dat het dan nooit zou kunnen, maar dan zou het echt 100% liefde moeten zijn..
En wat je zegt is waar; ik ben een nogal gevoelig en meelevend persoon, soms inderdaad iets té. Dankje voor de steun en bemoedigende woorden JoeDank![]()
Nou morgen naar Utrecht en lol maken![]()
wat wil je ermee bereiken Lakai....???/ je maakt het jezelf alleen moeilijker....quote:Op maandag 30 april 2007 20:03 schreef Lakai het volgende:
ik denk dat ik binnenkort weer wat contact ga maken met 'r
die onbereikbaarheid maakt haar alleen maar interessanter....
moet ik of zij er wel voor zorgen dat ze neit leuk meer is
maar dat zien we dan wel....
ik vind het gewoon zo ergerlijk om zo afstandelijk te blijven.....en ik dacht adt dat na een tijdje wel weg ging....maar dat duurt nu al weer een maand of 3....
Geen ideequote:Op maandag 30 april 2007 20:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat wil je ermee bereiken Lakai....???/ je maakt het jezelf alleen moeilijker....![]()
Je moet het niet willen weten. Dat gaat je alleen maar pijn doen.quote:Op maandag 30 april 2007 20:14 schreef Lakai het volgende:
[..]
Geen idee...
maar ik zei al dat die afstandelijkheid mij alleen maar aan haar doet denken.....
als ik wat meer weet what she's up to....dan hoef ik er ook niet over te fantaseren.....
en misschien valt ze alleen maar enorm tegen als ik met haar praat...er zijn andere mensen en vooral meisjes waar ik lekker mee kan leuteren zonder dat het ergens over gaat....maar haar kon dat ook
maar als dat nu niet meer is....is dat alleen maar mooi
volgens mij ben je gewoon op zoek naar een escuus om haar te zien....quote:Op maandag 30 april 2007 20:14 schreef Lakai het volgende:
[..]
Geen idee...
maar ik zei al dat die afstandelijkheid mij alleen maar aan haar doet denken.....
als ik wat meer weet what she's up to....dan hoef ik er ook niet over te fantaseren.....
en misschien valt ze alleen maar enorm tegen als ik met haar praat...er zijn andere mensen en vooral meisjes waar ik lekker mee kan leuteren zonder dat het ergens over gaat....maar haar kon dat ook
maar als dat nu niet meer is....is dat alleen maar mooi
dit moet je jezelf niet aandoen, zo druk je ms een heel negatief beeld op de relatie die jullie hadden, en zo zal het niet geweest zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 23:08 schreef radioanne het volgende:
Ik heb mn ex van mn MSN gewist, dat is denk ik al een stapje in de goede richting. Ik wil hem echt even niet spreken, hij doet toch alleen lullig en ongeïnteresseerd. Ik ben wel meer te weten gekomen over die nieuwe vriendin van mijn ex vandaag. Zij vond hem al langere tijd leuk, ik denk dat mn ex daarom zo snel en plotseling kwam met het uitmaken.. Hij had toch al een 'reserve'.
Herken het wel een beetje.. geen idee wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:42 schreef Ruikert het volgende: Voel me zo doelloos op het moment...
ach ja, love that isn't love until it's lost... (prince (c) )quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef Ruikert het volgende:
Stomme is dat als ik er dus nu op terug kijk, ik besef dat ze wel heel lief voor me was en dat ik de waarde van dat soort momenten nu pas inzie, dat zuigt!
owja, dat vond ik ook zo'n hel steeds... de eerste paar seconden is er rien á la main, maar dan ineens bedenk je dat er iets heel naars was wat je wil vergeten... en dan beukt het je hoofd binnen. Dan begint je dag alweer met een achterstand hè...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:02 schreef Ruikert het volgende:
de ochtenden zijn bij mij het moeilijkst, wakker worden en het opnieuw beseffen...
Ik heb al geluld als brugman. Ik doe echt mijn best om haar terug te winnen, maar zij zegt terecht dat ze niet zomaar haar goede gevoel kan terugtoveren. Ze had dit zelf ook liever anders gezien zegt ze.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef QCC het volgende:
Balen, je zou kunnen proberen om haar nog terug te winnen, aangezien je duidelijk nog bij haar wil zijn.. Mocht dat niet lukken, welcome to the club![]()
Ja precies, zit met hetzelfde. Kan wel met vrienden op vakantie maar is niet zeker of ze gaan of niet, aangezien sommigen nu ook (of welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:54 schreef BillyBeflap het volgende:
Weet je wat ik ook zo pijnlijk vind aan situaties als deze? Denken aan de dingen die nog op het programma stonden (haar moeder wordt bijna 50 incl. groot feest, dagjes ondernemen zoals strand/stedentripjes, vakantie, etc.). En uiteraard de gedachte dat ze iemand anders ontmoet. Het is zo slecht om aan dat soort dingen te denken, maar het is zo verleidelijk als je je toch al kut voelt....
Ja dat is zo dubbel. Mocht het uitgaan, hoop ik echt dat ze gelukkig wordt want ze heeft echt een gouden hart. Maar ik zou gewoon zo graag willen dat ze met mij gelukkig zou worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:00 schreef QCC het volgende:
[..]
Ja precies, zit met hetzelfde. Kan wel met vrienden op vakantie maar is niet zeker of ze gaan of niet, aangezien sommigen nu ook (of wel) een vriendin hebben en daarmee gaan, andere vriend gaat naar t buitenland studeren. Misschien dat ik zelf nog een last minute uitwisseling kan doen en volgend collegejaar lekker in een ander land begin, dan kom ik er zeker wel overheen (hoewel ik hoop dat ik me tegen die tijd wel een stuk beter voel).
Ook de gedachte dat ze een ander ontmoet, lijkt me vooral lastig als jij zelf nog niemand hebt.. Je hebt een hele tijd van alles gedeeld en gehoopt dat het altijd zo zou blijven en straks doet ze al die dingen die jij had willen doen met een of andere gozer die in jouw ogen lang niet zo goed is als jij..![]()
Haha zal een lekker deprimerende bedoeling worden!quote:
Je leert weer van elke relatie..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:21 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Haha zal een lekker deprimerende bedoeling worden!
Hier in Brabant is er een gezegde: Er zijn meer vrouwen dan kerktorens
Oftewel: overal zijn vrouwen
Als het daadwerkelijk uitgaat kom ik er heus wel weer overheen (zal niet makkelijk zijn) en komen er vanzelf ook bij mij anderen op mijn pad. Maar ik heb nu echt zo'n gevoel dat geen enkele relatie nog ooit zal lukken. Ik geef zoveel om dit meisje en zelfs dan verpest ik het nog. En meestal komt het van 2 kanten dat het niet meer zo goed loopt, maar dit heb ik echt zelf verpest. Voel me zo stom nu!
je dacht, ik ga die pijn eens even opzoeken?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:53 schreef QCC het volgende:
Was net m'n gsm aant legen, kwam langs oude sms-jes van haar (bewaarde altijd de bijzondere) en werd echt heel kwaad, begrijp gewoon niet hoe een relatie binnen zo korte tijd helemaal tot niks gereduceerd kan worden.![]()
sja, overmacht dus...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:07 schreef QCC het volgende:
nja, kon anders niks meer ontvangen dus moest wat legen, en vorige week waren de smsjes nog zo lief als maar kan..![]()
morgen weer flink op stap
Ik gooide ook nooit smsjes weg aangezien ik 4 gb hd in me phone heb waren dat onderhand ontzettend veel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:53 schreef QCC het volgende:
[..]
Je leert weer van elke relatie..
Was net m'n gsm aant legen, kwam langs oude sms-jes van haar (bewaarde altijd de bijzondere) en werd echt heel kwaad, begrijp gewoon niet hoe een relatie binnen zo korte tijd helemaal tot niks gereduceerd kan worden.![]()
Dat soort dingen heb ik ook nog in mijn agenda staan, die zullen nog wel eens voorbij komen de komende tijd..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja dat heb ik morgen dus.. morgen 2 jaar geleden voor het eerst gekust.. En eigenlijk hadden we morgen ook 2 jaar.. (datum achteraf bepaalt)
Heel herkenbaar. Zelfs als ik in het buitenland ben denk ik haar steeds te zien. En als in in de buurt van haar huis of werk ben, ontwijk ik ook vrouwen die op haar lijken. Het is trouwens al vrij lang uit, maar aangezien de liefde ongeveer het gene is waar ik de meest waarde aan hecht, duurt het verwerken nogal lang.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:15 schreef QCC het volgende:
Hoe lang is het uit Tarot? Ik dacht ook dat ik haar vandaag zag, tot 2x toe, alle twee de keren was het iemand die vaag op haar leek.. 1 keer zelfs omgelopen om haar te ontwijken (uiteindelijk was het een ander meisje)
Yep, goed verwoordquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:01 schreef QCC het volgende:
Ze probeert je nu alleen maar pijn te doen met zulke opmerkingen, omdat ze verwacht dat jij veel verdriet hebt na de break-up maar naar buiten vrij weinig laat merken denkt ze misschien dat het je niets doet en daar wordt zij weer ongelukkig van..
Ze verwijt jou haar te 'kwetsen' terwijl ze zelf niets anders doet door te zeggen hoe blij ze wel niet is dat het over is.
Het is vaak makkelijker om de situatie van anderen te analyseren dan je eigen, ik weet echt niet wat er nou zo enorm mis is gegaan, weet alleen dat ik het wel ga missen maar ook een beetje blij ben dat we voor onszelf hebben gekozen.quote:
Ook dat is 100% waar.. als ik naar mijzelf kijk dan heb ik ook fouten gemaakt.. magoed.. leerzame ervaringenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:36 schreef QCC het volgende:
[..]
Het is vaak makkelijker om de situatie van anderen te analyseren dan je eigen, ik weet echt niet wat er nou zo enorm mis is gegaan, weet alleen dat ik het wel ga missen maar ook een beetje blij ben dat we voor onszelf hebben gekozen.
trok het in het begin ook even niet, kreeg tranen in mijn ogen toen ik haar zag. maar toen ze zo kil deed zag ik weer hoe `niet leuk` ze soms kon zijn, dat maakt het wat makkelijker. Voelde me redelijk goed daarna. Maar alles is gewoon dubbel, aan de ene kant blij dat het over is want dat was ook wat ik wilde (zag gewoon geen toekomst samen), aan de andere kant een groot gemis. Zit nog steeds in de fase dat ik alleen aan de leuke dingen blijf denken en aan haar goeie punten, terwijl ik bij wijze van spreke 3 week geleden geen 1 positief punt aan haar kon noemen.... Kan slecht tegen dat klote gevoel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:51 schreef Garisson72 het volgende:
merk je nu dat het voor jou ook gemakkelijker wordt om afstandelijk te zijn, doordat zij zich zo opstelt?
of is de coole toon in je post meer zelfbescherming?
Aangezien je in je voorlaatste post nog verwachtte dat je het niet zou trekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |