abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 april 2007 @ 19:28:54 #1
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48846222
und weiter geht's...

stroll down memory lane: De kunst van het loslaten van een ex #46

laatste post mijnerzijds:
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:23 schreef Garisson72 het volgende:

[Garisson72, mag ik jou vragen of jezelf wel over je ex heen bent?]

mij een raadsel hoe je hier naar aanleiding van de gequote post op komt, maar niettemin mag je dat zeker vragen.
Ik kan nl volmondig en zonder knipperen der ogen, en bijpassend blijdschap, verklaren dat ik er zeker overheen ben. Ik blijf alleen veel in dit en aanverwante topics posten zolang ik mezelf herken in wat ik lees van anderen!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_48846379
Hoi Garisson72!

Gelukkig dat je mijn post goed begreep. Toen ik hem later terug las kon ik me voorstellen dat je het als een aanval zou kunnen zien. Aan de andere kant heb ik dan wel weer het vertrouwen in de mede-mens dat men het inziet dat ik het goed bedoel. Anyway..
Ik was gewoon benieuwd wat je bewoog om o.a. veel in dit topic te posten. Ik geloof wel dat er veel mensen wat aan hebben. Ervaring of een hart onder de riem.

tevens TVP
pi_48846576
Terugvindapparaat.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_48846679
Ik ben het met Skv eens
pi_48847490
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben het met Skv eens
ik ook
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 29 april 2007 @ 20:22:29 #6
94676 Garisson72
pi_48847704
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:36 schreef JoeDank het volgende:
Hoi Garisson72!

Gelukkig dat je mijn post goed begreep. Toen ik hem later terug las kon ik me voorstellen dat je het als een aanval zou kunnen zien. Aan de andere kant heb ik dan wel weer het vertrouwen in de mede-mens dat men het inziet dat ik het goed bedoel. Anyway..
Ik was gewoon benieuwd wat je bewoog om o.a. veel in dit topic te posten. Ik geloof wel dat er veel mensen wat aan hebben. Ervaring of een hart onder de riem.

tevens TVP
tof!
pi_48850116
tvptje!
Ik doe niet meer aan een signature
pi_48850383
tvp
pi_48855696
Maarre hoe hebben jullie het kunnen 'verwerken' als je ex binnen korte tijd met iemand anders krijgt? Bij mij is t na 2 weken al.. Iemand tips? Ik voel me echt als een vervangbaar iets.. Eerst dacht ik dat wat we hadden nog speciaal was, weer een illusie armer..
pi_48855797
quote:
Op maandag 30 april 2007 00:50 schreef radioanne het volgende:
Maarre hoe hebben jullie het kunnen 'verwerken' als je ex binnen korte tijd met iemand anders krijgt? Bij mij is t na 2 weken al.. Iemand tips? Ik voel me echt als een vervangbaar iets.. Eerst dacht ik dat wat we hadden nog speciaal was, weer een illusie armer..
Bij mij was het direct na tien jaar relatie . Ze werd patsboem verliefd op iemand anders.

Tja, verwerken: Beseffen dat je er niets meer mee te maken hebt. Begrijpen dat de ander kennelijk toch anders in elkaar zit en kennelijk geen enkel respect heeft voor de persoon die hij achter heeft gelaten. Geen respect heeft voor iemand anders gevoelens maar ook niet voor zichzelf. Zichzelf de tijd niet gunt.
Compleet loslaten en je dus niet vastbijten op iemand waar jij geen vat meer op hebt. Afstand nemen en nog meer afstand nemen.

Naderhand kom je wel weer iemand nieuw tegen

[ Bericht 4% gewijzigd door JoeDank op 30-04-2007 01:01:33 ]
pi_48855915
Ze heeft tegen mij altijd gezegd: ik ben voor eeuwig de jouwe totdat ik verliefd word op een ander Mja.... En dat gebeurde dus.
pi_48855967
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze heeft tegen mij altijd gezegd: ik ben voor eeuwig de jouwe totdat ik verliefd word op een ander Mja.... En dat gebeurde dus.
Alexxxx, ik heb niet al je posts op m'n netvlies hangen Maar heb je nog wel contact met haar ? Ik absoluut niet omdat het simpelweg niet kan (wat ze soms bij tijd en wijlen schijnt te vergeten )
pi_48856016
4 jaar samen gewoond en verloofd geweest Onlangs het huis uit geschopt, en nu heb ik weer een nieuw husije waar ik over een week of twee in ga wonen.. Ik woon op nummer 57, mn ex op 53, maar geen zicht op elkaar of elkaars tuin.

Mijn verhaal in het kort

Oh, en ik negeer haar zoveel mogelijk vooralsnog Ff geen contact. Hopelijk dat we in de toekomst weer als vrienden door een deur kunnen, want de 4 jaar dat het WEL goed ging waren de mooiste jaren van mnleven en daar ben ik haar nog steeds erg dankbaar voor
pi_48856061
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
4 jaar samen gewoond en verloofd geweest Onlangs het huis uit geschopt, en nu heb ik weer een nieuw husije waar ik over een week of twe ein ga wonen.. Ik woon op nummer 57, mn ex op 53, maar geen zicht op elkaar of elkaars tuin.

Mijn verhaal in het kort
Pracht verhaal ! Met sarcasme en herken de situatie wel It's a crazy world!

P.S. Ook dat met goede jaren overigens. Weet ook niets te verzinnen voor het topic irritante exen...helaas.
pi_48856250
Ja het is ook zo moeilijk om het los te laten. Hij is zelfs nu jarig heb hem toch maar een smsje gestuurd met gefeliciteerd, ondanks ik nog steeds boos op hem ben. En je zegt het goed, ik voel me ook totaal respectloos behandeld. Het helpt wel dat al zijn vrienden die nieuwe meid en stomme doos vinden
pi_48856408
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:21 schreef radioanne het volgende:
Ja het is ook zo moeilijk om het los te laten. Hij is zelfs nu jarig heb hem toch maar een smsje gestuurd met gefeliciteerd, ondanks ik nog steeds boos op hem ben. En je zegt het goed, ik voel me ook totaal respectloos behandeld. Het helpt wel dat al zijn vrienden die nieuwe meid en stomme doos vinden
Ik ben op één of andere manier wel trots op je dat je hem hebt gefeliciteerd . Ben je toch ook een mens met een groot hart. Hoewel het allemaal natuurlijk niet makkelijk is als iemand zo met je omgaat.
Ik heb dat omgekeerd overigens meegemaakt, ex ging dus vreemd en was spoorslags mijn verjaardag vergeten. En dan probeer je alles goed te doen en wordt jezelf slecht behandeld. Je kan er van leren maar dat wil ik niet Ik geloof liever in het goede van de mens. Dan maar een beetje naief.
pi_48856481
Dank je ja ik probeer de eer wel een beetje aan mezelf te houden, ik heb er geen zin in om als de nijdige, krankzinnige ex oid over te komen. Ik heb zijn ouders ook een bedank-kaartje gestuurd, hij de mijne niks, ook al was hij veel vaker bij de mijne dan ik bij zijn ouders.

Dat geeft me dan op zich wel weer een goed gevoel, dat ik toch nog vriendelijk kan zijn en menselijk en hij er zo respectloos en gemeen van door gaat met de volgende. Jammer dat hij het alleen zelf niet beseft.

Ik hoop er wel een beetje vlot over heen te komen, hoor, hij is het helemaal niet waard om dingen in mijn leven te verpesten, dat blijkt nu wel weer.. Ik wil niet meer aan hem denken! Ik wil er niet meer om geven wat hij allemaal met dat mens uithaalt en hoeveel lol hij wel niet zal hebben!
pi_48856564
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:39 schreef radioanne het volgende:
Dank je ja ik probeer de eer wel een beetje aan mezelf te houden, ik heb er geen zin in om als de nijdige, krankzinnige ex oid over te komen. Ik heb zijn ouders ook een bedank-kaartje gestuurd, hij de mijne niks, ook al was hij veel vaker bij de mijne dan ik bij zijn ouders.

Dat geeft me dan op zich wel weer een goed gevoel, dat ik toch nog vriendelijk kan zijn en menselijk en hij er zo respectloos en gemeen van door gaat met de volgende. Jammer dat hij het alleen zelf niet beseft.

Ik hoop er wel een beetje vlot over heen te komen, hoor, hij is het helemaal niet waard om dingen in mijn leven te verpesten, dat blijkt nu wel weer.. Ik wil niet meer aan hem denken! Ik wil er niet meer om geven wat hij allemaal met dat mens uithaalt en hoeveel lol hij wel niet zal hebben!
Zal ik je alvast vertellen dat dat niet zo makkelijk is (en dat je dat beseft) voor een persoontje als jij. Als ik die paar regeltjes lees ben je veel te goed voor deze wereld en heb je veel te veel begrip.
Althans, dat werd mij verteld: Veel te lief. En dat was ook zo. Maar eigenlijk vertel je dat ook zelf al met je kaartje. Koester wie je bent, dat heeft mij veel geholpen, heel dicht bij jezelf blijven. Maar niet denken dat je er iets aan kan doen. Dat kan je namelijk niet. Misschien komt hij later nog eens op je pad, en de rest van het verhaaltje hoef ik denk ik niet te vertellen. Dat moet je dan maar zien. En ja, je kan trots op jezelf zijn, prachtig meisje ben je Je hebt het goed gedaan!

[ Bericht 2% gewijzigd door JoeDank op 30-04-2007 01:53:28 ]
pi_48856589
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
tvp
Heb me anderhalf afgevraagd wat die f*cking afkorting 'TVP' toch betekende... Ein-de-lijk weet ik het!

Ontopic: geprobeerd (en nog) alles te vermijden waar m'n ex 'mee te maken' heeft... Wat voor vlammetje nog zou branden, dooft vanzelft.
pi_48856789
Hmm.. ik denk niét dat ik hem ooit nog terug wil.. we verschillen veel te veel en het zou ooit wel eens uitgegaan zijn, alleen ik hield wel echt van hem.. Er is een hele geschiedenis aan vooraf gegaan en eigenlijk waren we vanaf het begin al een beetje een 'rare' combi.. Ik het studentje, hij een paar jaar ouder en geen diploma's, behalve middelbare school. Niet dat het dan nooit zou kunnen, maar dan zou het echt 100% liefde moeten zijn..

En wat je zegt is waar; ik ben een nogal gevoelig en meelevend persoon, soms inderdaad iets té. Dankje voor de steun en bemoedigende woorden JoeDank

Nou morgen naar Utrecht en lol maken
pi_48856852
quote:
Op maandag 30 april 2007 02:09 schreef radioanne het volgende:
Hmm.. ik denk niét dat ik hem ooit nog terug wil.. we verschillen veel te veel en het zou ooit wel eens uitgegaan zijn, alleen ik hield wel echt van hem.. Er is een hele geschiedenis aan vooraf gegaan en eigenlijk waren we vanaf het begin al een beetje een 'rare' combi.. Ik het studentje, hij een paar jaar ouder en geen diploma's, behalve middelbare school. Niet dat het dan nooit zou kunnen, maar dan zou het echt 100% liefde moeten zijn..

En wat je zegt is waar; ik ben een nogal gevoelig en meelevend persoon, soms inderdaad iets té. Dankje voor de steun en bemoedigende woorden JoeDank

Ik geniet van de herkenbaarheid hoe jij in elkaar steekt . En ik denk dat dat genoeg is om te vertellen wat ik bedoel .

Het komt volgens mij wel allemaal goed met je en er zijn ook mannen die jouw respect, vertrouwen, intimiteit wel waard zijn. En waarom ik dat weet ? Omdat ik, andersom, dat soort vrouwen tegen kom. En ik verbaas me (en geniet zoals jij morgen ook lekker gaat doen).
De pijn in je hart is iets wat zichzelf moet oplossen. Dat gaat niet één, twee, drie. Maar goed, nogmaals, zo steek je in mijn ogen een beetje in elkaar.
  maandag 30 april 2007 @ 11:32:11 #22
94676 Garisson72
pi_48860468
quote:
Op maandag 30 april 2007 00:50 schreef radioanne het volgende:
heb ik ook meegemaakt (toevallig rondom Qday '04) dat een relatie uitging, en zij diezelfde seconde al een ander had (de goede verstaander signaleert de overlap - ze moet dus vreemd zijn gegaan).

Het was een zware klap, maar de positieve keerzijde voor mij was dat ik er juist daardoor bijzonder rap overheen was. Zoals je zegt, je voelt je even volstrekt uitwisselbaar, overbodig, vervangbaar. Als je zo makkelijk op een ander overstapt, hoe bijzonder was het dan?
maar dan kun je jezelf hervinden, ineens sta je daarboven, kies je voor jezelf, kan die ander in een baan om de aarde worden geschoten wat jou betreft!

wat dat aangaat overigens, natuurlijk was jullie relatie wel bijzonder, net zoals die van mij dat is geweest. Daar moet je niet aan twijfelen.

en aangaande de kleine dingetjes die je nog wel gewoon doet, zoals kaartjes sturen naar zijn ouders en hem sms'sen voor zijn verjaardag : zolang jij dat voor jezelf doet en mits jij je er goed bij voelt, vind ik het heel goed. Dan helpt het bij je verwerkingsproces.
De valkuil is echter dat je misschien onwillekeurig een tegenprestatie gaat verwachten (zoals je verbolgen opmerkt, hij stuurt nix terug). That's when shit hits fan...

[ Bericht 14% gewijzigd door Garisson72 op 30-04-2007 11:38:49 ]
pi_48860848
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 48% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:27 ]
  maandag 30 april 2007 @ 12:03:48 #24
94676 Garisson72
pi_48861089
mensen die dicht bij jullie staan/stonden hebben het vaak moeilijk met het omgaan met de situatie... terwijl het voor jullie gevoel helemaal niet nodig is! altijd die overtuiging dat er gekozen moet worden, dat krampachtige van niets verkeerd willen zeggen...
Aan de andere kant, jij verwacht kennelijk een bepaalde reactie van die zus, die zij niet waarmaakt. Maar mensen kunnen nu eenmaal onberekenbaar zijn in 'moeilijke' situaties.
pi_48861115

[ Bericht 44% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:27 ]
  maandag 30 april 2007 @ 12:09:03 #26
94676 Garisson72
pi_48861182
O, nou ja, daar heeft ze alleen zichzelf mee dan... als hij weer een relatie krijgt ooit, is dat ook weer voorbij.
Hoe dan ook, let it go, Yas! (maar dat deed je al...)
pi_48869275
quote:
Op maandag 30 april 2007 02:09 schreef radioanne het volgende:

heel herkenbaar dus voor mij..... ...zo verschillend en tch zo veel van elkaar houden....maar op een de een of ander manier niet met elkaar kunnen leven.... ..jammer want voor mij was hij "het" helemaal...
pi_48869511
ik denk dat ik binnenkort weer wat contact ga maken met 'r
die onbereikbaarheid maakt haar alleen maar interessanter....
moet ik of zij er wel voor zorgen dat ze niet leuk meer is
maar dat zien we dan wel....
ik vind het gewoon zo ergerlijk om zo afstandelijk te blijven.....en ik dacht adt dat na een tijdje wel weg ging....maar dat duurt nu al weer een maand of 3....

[ Bericht 1% gewijzigd door Lakai op 30-04-2007 20:10:05 ]
pi_48869560
quote:
Op maandag 30 april 2007 20:03 schreef Lakai het volgende:
ik denk dat ik binnenkort weer wat contact ga maken met 'r
die onbereikbaarheid maakt haar alleen maar interessanter....
moet ik of zij er wel voor zorgen dat ze neit leuk meer is
maar dat zien we dan wel....
ik vind het gewoon zo ergerlijk om zo afstandelijk te blijven.....en ik dacht adt dat na een tijdje wel weg ging....maar dat duurt nu al weer een maand of 3....
wat wil je ermee bereiken Lakai....???/ je maakt het jezelf alleen moeilijker....
pi_48869732
quote:
Op maandag 30 april 2007 20:06 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

wat wil je ermee bereiken Lakai....???/ je maakt het jezelf alleen moeilijker....
Geen idee ...
maar ik zei al dat die afstandelijkheid mij alleen maar aan haar doet denken.....
als ik wat meer weet what she's up to....dan hoef ik er ook niet over te fantaseren.....
en misschien valt ze alleen maar enorm tegen als ik met haar praat...er zijn andere mensen en vooral meisjes waar ik lekker mee kan leuteren zonder dat het ergens over gaat....maar haar kon dat ook
maar als dat nu niet meer is....is dat alleen maar mooi
  maandag 30 april 2007 @ 20:16:37 #31
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_48869795
quote:
Op maandag 30 april 2007 20:14 schreef Lakai het volgende:

[..]

Geen idee ...
maar ik zei al dat die afstandelijkheid mij alleen maar aan haar doet denken.....
als ik wat meer weet what she's up to....dan hoef ik er ook niet over te fantaseren.....
en misschien valt ze alleen maar enorm tegen als ik met haar praat...er zijn andere mensen en vooral meisjes waar ik lekker mee kan leuteren zonder dat het ergens over gaat....maar haar kon dat ook
Je moet het niet willen weten. Dat gaat je alleen maar pijn doen.
Thinking about thinking of you.
pi_48872503
quote:
Op maandag 30 april 2007 20:14 schreef Lakai het volgende:

[..]

Geen idee ...
volgens mij ben je gewoon op zoek naar een escuus om haar te zien.... ...laat haar gaan....zo zul je het nooit kunnen verwerken....
pi_48875396
Nou terug van een gezellig dagje Utrecht, maar nu thuis is weer een van die moeilijke momenten.. Zo alleen..

Ik heb mn ex van mn MSN gewist, dat is denk ik al een stapje in de goede richting. Ik wil hem echt even niet spreken, hij doet toch alleen lullig en ongeïnteresseerd. Ik ben wel meer te weten gekomen over die nieuwe vriendin van mijn ex vandaag. Zij vond hem al langere tijd leuk, ik denk dat mn ex daarom zo snel en plotseling kwam met het uitmaken.. Hij had toch al een 'reserve'.

Vandaag ook weer met vrienden over alles gepraat, zij kenden mijn ex ook. Ik ben nu al wel tot de conclusie gekomen dat het echt beter zo is, dat het uit is. Hij heeft nogal zijn minpunten, die ik eerder 'vergat' door mijn verliefdheid.

Helaas heb ik deze week tentamen. Zit ik hele dagen thuis alleen te studeren en ook veel aan hem te denken, dat weet ik nu al.. Ik zou liever uit willen gaan en leuke dingen doen om alles te vergeten, maar dat zit er even helaas niet in..
  dinsdag 1 mei 2007 @ 04:15:35 #34
77575 NiTiN
Move On Up
pi_48879414
Sinds mn ouders sinds vandaag voor een weekje hier zijn heb ik ook weer even iets leuks om mee bezig te zijn*, en tijd om eindelijk face to face te praten. Fijn idee, sommige dingen zullen niet tof zijn. Maar goed

* hoewel dit eigenlijk al beter en beter ging

TeringVettePost dit trouwens.
I went clubbing. Softest coat ever.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 09:04:37 #35
94676 Garisson72
pi_48880423
quote:
Op maandag 30 april 2007 23:08 schreef radioanne het volgende:
Ik heb mn ex van mn MSN gewist, dat is denk ik al een stapje in de goede richting. Ik wil hem echt even niet spreken, hij doet toch alleen lullig en ongeïnteresseerd. Ik ben wel meer te weten gekomen over die nieuwe vriendin van mijn ex vandaag. Zij vond hem al langere tijd leuk, ik denk dat mn ex daarom zo snel en plotseling kwam met het uitmaken.. Hij had toch al een 'reserve'.
dit moet je jezelf niet aandoen, zo druk je ms een heel negatief beeld op de relatie die jullie hadden, en zo zal het niet geweest zijn.
Hoewel het wel logisch en natuurlijk is om ergens tijdens je verwerking te gaan focussen op de negatieve punten van hem en van jullie relatie (zodat je daarna grootmoedig kunt gaan roepen dat je bijna blij toe bent dat het uit is), lijkt het mij beter om er eerlijk tegenaan te kijken. Snappez-vous?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 10:03:43 #36
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48881587
Sinds dit weekend ook weer single, voor het eerst na 2 jaar.. We hadden redelijke ruzie gehad waarin zij al haar frustaties uitte over mij en er gewoon geen goed woord meer vanaf kon, 2 dagen later was het over..

Af en toe momenten dat ik me down voel, de eerste avond meteen met vrienden gaan stappen maar de dagen erna lang wakker liggen etc.

Heb dr al paar dagen niet gezien of enige vorm van contact gehad, heb ook momenteel totaal geen behoefte om 'vrienden' te zijn

Moet er even overheen komen
pi_48887803
sinds afgelopen donderdag vrijgezel... dik 4 jaar een relatie gehad en 5 maanden samengewoond. Doet erg veel pijn. Ik moet denken dat dit de beste oplossing is maar krijg die gedachte moeilijk in mijn hoofd.

Heb heel veel spijtgevoelens. Baal ervan dat ik niet beter mijn best heb gedaan. We wilden allebei andere dingen, ik net begonnen met een 2e studie, zij net klaar met stage en nu een vaste baan. Zij moest elke avond vroeg op bed, ik wilde elke avond leuke dingen doen (met vrienden, want die hadden daar tijd voor). Heb er spijt van dat ik er niet harder voor gevochten heb, want hou nog steeds van haar. Zag het eigenlijk al aankomen, ik ergerde me aan te veel dingen en heb op veel momenten erg met mijzelf gezeten, dat ik eigenlijk wist dat ik niet gelukkig met haar kon worden, dat ik toch doorging, maar altijd in gedachten hield dat het wel eens niet voor eeuwig kon zijn.

afgelopen maanden vaak discussies, over hoe zij wilde dat we leven t.o.v. hou ik wilde dat we leven. Het was duidelijk dat we niet zonder elkaar konden, maar met elkaar was ook geen pretje meer. heb in de afgelopen weken de grens opgezocht en nu is het over... Zij lijkt er al weer overheen, Ik ben de afgelopen dagen maar gaan feesten met vrienden. Kon moeilijk meer in ons huis komen dus heb bij een vriend op de bank geslapen.

nouja, vanavond afgesproken om de boel financieel te regelen etc. Deze week verhuizen naar mijn ouders (zij mag het appartement houden). Voel me zo doelloos op het moment...

moest ik ff allemaal kwijt volgens mij zit ik hier wel goed.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:57:19 #38
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48888279
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:42 schreef Ruikert het volgende: Voel me zo doelloos op het moment...
Herken het wel een beetje.. geen idee wat ik moet doen.

Heb 1 leuk meisje op msn maar die zit int buitenland en dat wordt de komende tijd toch niks, weet uberhaupt niet of ik nu weer een relatie wil, vond het opzich wel erg fijn iemand te hebben om alles mee te delen en dat is nu weg.
pi_48888453
mjah, denk dat het gevaarlijkste is om meteen in een nieuwe relatie te storten, aan de ene kant wil je dat ene persoon die altijd voor je klaarstond en waarmee je alles kon delen meteen terug, maar de kans bestaat dat je straks weer in dezelfde situatie terecht komt, dat het niet de juiste persoon is.

de ochtenden zijn bij mij het moeilijkst, wakker worden en het opnieuw beseffen... ben bang dat ik het straks ook moeilijk krijg, woonde 3 minuten fietsen van men bijbaantje, werkte daar vaak tot 10 uur en dan wachtte zij altijd op mij, gingen we samen op bed. Straks ben ik vrij en moet ik een half uur met de bus naar men ouders
pi_48888625
moet trouwens wel eerlijk zijn, meestal wilde ik nog wat ondernemen na 22 uur, dus zat het me niet lekker om meteen op bed te gaan. dat sprak ik ook vaak uit en dat leverde veel problemen op. Stomme is dat als ik er dus nu op terug kijk, ik besef dat ze wel heel lief voor me was en dat ik de waarde van dat soort momenten nu pas inzie, dat zuigt!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:40:21 #41
94676 Garisson72
pi_48889655
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef Ruikert het volgende:
Stomme is dat als ik er dus nu op terug kijk, ik besef dat ze wel heel lief voor me was en dat ik de waarde van dat soort momenten nu pas inzie, dat zuigt!
ach ja, love that isn't love until it's lost... (prince (c) )

Het is voor jullie allebei nog erg kort na het uitgaan van de respectievelijke relaties, dus logischerwijs zit je nu in deze fase van schuldgevoel en had-ik-maar... moet je ff doorheen, probeer zoveel mogelijk jezelf te zeggen niet in het verleden te leven, want daar schiet je écht nix mee op.

Schrijf dat van je af bijvoorbeeld, maar zorg tegelijk dat je daar constructief mee omgaat - geen gezwelg van 'en dus is het allemaal mijn schuld' o.i.d. Het is zo gegaan zoals het is gegaan, jij hebt gereageerd zoals je hebt gereageerd en wellicht had je daar op dat moment nog een reden voor ook.
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:02 schreef Ruikert het volgende:
de ochtenden zijn bij mij het moeilijkst, wakker worden en het opnieuw beseffen...
owja, dat vond ik ook zo'n hel steeds... de eerste paar seconden is er rien á la main, maar dan ineens bedenk je dat er iets heel naars was wat je wil vergeten... en dan beukt het je hoofd binnen. Dan begint je dag alweer met een achterstand hè...

veel sterkte, ook aan QCC natuurlijk, schrijf hier zo af en toe wat van je af, dat helpt.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:50:09 #42
77575 NiTiN
Move On Up
pi_48889986
"Had ik maars" proberen zo snel mogelijk van je af te zetten, hoe moeilijk ook. NIKS maar dan ook NIKS meer aan te doen, (soms helaas ) maar dat zal nu moeilijk zijn natuurlijk.

Afleiding zoeken, vrienden enzo of eropuit gaan. Leer alleen zijn, en uitdaging te zoeken in andere dingen. Ook al suckt het in eerste instantie
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:56:24 #43
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48890148
Heb niet het gevoel alsof het mijn schuld is, ik ben er altijd voor haar geweest maar op een gegeven moment was het allemaal niet goed meer..

Eerst wilde ze elkaar minder zien, daarna zegt ze dat ik te weinig er ben, dat soort dingen. Ze nam me allerlei dingen kwalijk terwijl er van mijn kant vrijwel nooit verwijten over haar kwamen.

Het is zo raar, bijna 2 jaar denk je gelukkig te zijn (meestal ben je ook gewoon gelukkig) en binnen een paar dagen is het allemaal weg, alles wat je samen deelde is er niet meer. Van de ene kant is het wel fijn dat ik me niet constant hoef af te vragen wat ze nou precies verlangt maar toch voel ik me er op het moment niet beter op..

De eerste dag voelde ik me niet eens heel slecht, maar nu zit ik in een soort van dipje, ik lig niet de hele dag huilend in bed of loop niet met een doos tissues rond maar toch heb ik eigenlijk nergens zin in en zit ik maar te denken en suf te internetten.
pi_48890539
is de afgelopen dag ook mijn ochtend/middag ritueel geweest. Het fok forum doorspitten en alles lezen over relatieproblemen enzo. vandaag maar besloten om men oude accountje weer op te spitten.

Lijkt me klote dat je het niet aan zag komen qcc. Ik zag dat wel en heb er ook zelf op aangestuurd (bewust of onbewust), nadeel daarvan is dat ik nu met die spijtgevoelens zit, had het zelf in de hand...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:33:44 #45
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48891365
Niet zien aankomen valt wel mee, ze had af en toe periodes waarin me iets werd verweten en ik overwoog of ik nog wel zin had om zo door te gaan maar dan ging het daarna weer goed. Vorige week weer zo, het liep niet helemaal lekker en ik dacht dat het wel goed zou komen, dag erna hele dag weg geweest en toen ik 's avonds terugkwam was het helemaal mis, toen was bij mij het gevoel dat je hoort te hebben ook weg, dat het paar dagen later uit was kwam niet helemaal meer als een verrassing.

Net langsgegaan om m'n sleutels op te halen, voelde vreemd want voor vorige week was het gewoon een plek om op mn gemak te zijn. Ze had niet gedacht me nog te zien zei ze, (dit had ik in een lang verleden gezegd, dat wanneer het ooit uit zou gaan ik haar niet zo nodig meer hoefde te zien), daarna vroeg ze hoe het met me ging maar ik had echt geen zin om te praten, ben nog geen minuut binnen geweest. Ze leek redelijk vrolijk toen ik binnenkwam, maar ze had alleen haar huisgenoten verwacht, ik weet niet hoe zij zich nu voelt maar eigenlijk maakt het toch niet meer uit..
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:40:57 #46
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_48891611
Officieel is het nog niet uit, maar de kans dat dat de komende dagen gaat gebeuren is zeer groot.
Ik heb ook pas 3 maanden met haar, maar toch doet het enorm veel pijn.

Toen ik nog jonger was boeide het me niet zoveel en ik wisselde relaties af met vrijgezel zijn. Toen ben ik bewust enkele jaren vrijgezel geweest (20-22 jaar), wat echt een geweldige tijd was. Ongeveer een jaar geleden begon alles weer beetje te kriebelen en kwam op gegeven moment meisje tegen. Bleek achteraf een kutwijf te zijn en ik heb daar echt flinke deuken opgelopen. Het heeft ook vrij lang geduurd voordat ik doorhad dat ze niet goed voor me was. En als donderslag bij heldere hemel kwam ik meteen het weekend erop mn huidige vriendin tegen. De klik was beangstigend en na enkele malen daten waren we al hoteldebotel verliefd op elkaar. Eerste deel van de relatie was echt een droom, ik had precies wat mijn hartje begeerde. Daarna werd ze steeds vaker moe en ik irriteerde me daaraan, want leuke dingen doen en sex gingen achteruit. Bleek dat ze Pfeiffer had, waardoor ik dus uiteraard begrip kreeg voor haar moeheid. Maar toch was het kwaad toen al een beetje geschied. Zij was door mijn gezeur en geklaag al gedeeltelijk haar goede gevoel kwijtgeraakt. Hierdoor werd ze iets afstandelijker wat weer irritaties bij mij opriep. Hierdoor zijn we in een vicieuze cirkel beland. Totdat afgelopen zondag de bom is gebarsten. Ik was knetterzat op het PSV-kampioensfeest en ja hoor ik ging weer moeilijk doen tegen haar. Hierdoor allebei onze avonden verknald en de volgende morgen kwam het hoge woord eruit: het gevoel bij haar is weg.

Nu baaaaaaaaaaaal ik zoooooooooo erg van mijn stomme gedrag. Ze is zo'n lief en tof meisje en met haar verveelde ik me nooit. Maar ja, ik heb het gewoon kapotgemaakt door constant haar te claimen, pushen, etc. En nu ben ik uiteraard gaan nadenken en ik denk dat het is gekomen doordat ik eerst 2 jaar single was en erna een kutmeisje had. Toen ik dus deze vriendin kreeg had ik echt een overdosis liefde te geven en dat deed ik ook. Maar ik eiste hetzelfde ook van haar terug, en aangezien zij anders in elkaar steekt (zij is meer nuchter en rlxt qua denken), kreeg ik voor mijn gevoel niet hetzelfde terug.

Ik weet gewoon dat een wat relaxtere benadering van mij alles was wat ze wilde, dan was er werkelijk geen vuiltje aan de lucht geweest. Ook al is het pas 3 maanden, ik ben zoveel om dat meisje gaan geven. En nu is het dan waarschijnlijk over, zeer pijnlijk. Pijnlijk omdat de leukste persoon die ik momenteel heb in mijn leven dreigt te verdwijnen....
pi_48891724
ik weet denk ik hoe je je voelt... We waren helemaal gelukkig met ons 4 kamer appartement in centrum van de stad, was echt een fijn huis. ga er nu heen om ff te douchen/omkleden. daarna even bij vrienden op het balkon zitten en om half 7 met haar dingen regelen. Ben bang ik het emotioneel niet trek, dat ik verkeerde dingen ga zeggen. diep in mijn hart wil ik haar niet kwijt... mjah vrijdag dus verhuizen. Het gaat me pijn doen om straks langs "ons droomhuisje" te fietsen, wetende dat zij er blijft wonen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:46:30 #48
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48891802
Balen, je zou kunnen proberen om haar nog terug te winnen, aangezien je duidelijk nog bij haar wil zijn.. Mocht dat niet lukken, welcome to the club
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:54:00 #49
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_48892036
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef QCC het volgende:
Balen, je zou kunnen proberen om haar nog terug te winnen, aangezien je duidelijk nog bij haar wil zijn.. Mocht dat niet lukken, welcome to the club
Ik heb al geluld als brugman. Ik doe echt mijn best om haar terug te winnen, maar zij zegt terecht dat ze niet zomaar haar goede gevoel kan terugtoveren. Ze had dit zelf ook liever anders gezien zegt ze.
We gaan nog wel een paar keer afspreken, te beginnen met morgen. Dat was mijn idee, omdat ik hoop dat ze zo iets van haar goede gevoel terugkrijgt. Ze wilde dus best afspreken, maar had me wel gewaarschuwd dat ik niet teveel moet verwachten. Ik gooi me dus de komende dagen/weken bewust in een mogelijke martelgang, maar ik vind dat ik deze kans moet riskeren. Ik wil namelijk echt 100% zeker verder met haar. En ja, als het gevoel dus niet terugkomt zal ik het moeten accepteren en haar helaas moeten loslaten.

Weet je wat ik ook zo pijnlijk vind aan situaties als deze? Denken aan de dingen die nog op het programma stonden (haar moeder wordt bijna 50 incl. groot feest, dagjes ondernemen zoals strand/stedentripjes, vakantie, etc.). En uiteraard de gedachte dat ze iemand anders ontmoet. Het is zo slecht om aan dat soort dingen te denken, maar het is zo verleidelijk als je je toch al kut voelt....
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:00:05 #50
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48892283
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:54 schreef BillyBeflap het volgende:

Weet je wat ik ook zo pijnlijk vind aan situaties als deze? Denken aan de dingen die nog op het programma stonden (haar moeder wordt bijna 50 incl. groot feest, dagjes ondernemen zoals strand/stedentripjes, vakantie, etc.). En uiteraard de gedachte dat ze iemand anders ontmoet. Het is zo slecht om aan dat soort dingen te denken, maar het is zo verleidelijk als je je toch al kut voelt....
Ja precies, zit met hetzelfde. Kan wel met vrienden op vakantie maar is niet zeker of ze gaan of niet, aangezien sommigen nu ook (of wel ) een vriendin hebben en daarmee gaan, andere vriend gaat naar t buitenland studeren. Misschien dat ik zelf nog een last minute uitwisseling kan doen en volgend collegejaar lekker in een ander land begin, dan kom ik er zeker wel overheen (hoewel ik hoop dat ik me tegen die tijd wel een stuk beter voel).
Ook de gedachte dat ze een ander ontmoet, lijkt me vooral lastig als jij zelf nog niemand hebt.. Je hebt een hele tijd van alles gedeeld en gehoopt dat het altijd zo zou blijven en straks doet ze al die dingen die jij had willen doen met een of andere gozer die in jouw ogen lang niet zo goed is als jij..
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:08:56 #51
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_48892609
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:00 schreef QCC het volgende:

[..]

Ja precies, zit met hetzelfde. Kan wel met vrienden op vakantie maar is niet zeker of ze gaan of niet, aangezien sommigen nu ook (of wel ) een vriendin hebben en daarmee gaan, andere vriend gaat naar t buitenland studeren. Misschien dat ik zelf nog een last minute uitwisseling kan doen en volgend collegejaar lekker in een ander land begin, dan kom ik er zeker wel overheen (hoewel ik hoop dat ik me tegen die tijd wel een stuk beter voel).
Ook de gedachte dat ze een ander ontmoet, lijkt me vooral lastig als jij zelf nog niemand hebt.. Je hebt een hele tijd van alles gedeeld en gehoopt dat het altijd zo zou blijven en straks doet ze al die dingen die jij had willen doen met een of andere gozer die in jouw ogen lang niet zo goed is als jij..
Ja dat is zo dubbel. Mocht het uitgaan, hoop ik echt dat ze gelukkig wordt want ze heeft echt een gouden hart. Maar ik zou gewoon zo graag willen dat ze met mij gelukkig zou worden.
En het erge is dat het zo erg mijn fout is dat het zo is gelopen. Ze heeft me nota bene paar keer gewaarschuwd dat het zo de verkeerde kant opging met mijn gedrag. En ik zei ja en amen en dat het niet meer zou gebeuren. Maar keer op keer toch weer! En ik heb niks schandaligs gedaan zoals vreemdgaan, maar gewoon door zeuren en zeiken heel het leuke van de relatie kapotgemaakt.
En nu is het verdomme te laat en zie ik pas echt in wat ik heb gedaan. Ik zou zo graag nog een kans willen, maar ja nu is haar gevoel al naar de knoppen... En hoe krijg je dat weer terug............konden we maar opnieuw starten
pi_48892660

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:27 ]
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:15:16 #53
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48892822
Als clubje singles gaan dan ?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:21:42 #54
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_48893061
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:15 schreef QCC het volgende:
Als clubje singles gaan dan ?
Haha zal een lekker deprimerende bedoeling worden!
Hier in Brabant is er een gezegde: Er zijn meer vrouwen dan kerktorens
Oftewel: overal zijn vrouwen

Als het daadwerkelijk uitgaat kom ik er heus wel weer overheen (zal niet makkelijk zijn) en komen er vanzelf ook bij mij anderen op mijn pad. Maar ik heb nu echt zo'n gevoel dat geen enkele relatie nog ooit zal lukken. Ik geef zoveel om dit meisje en zelfs dan verpest ik het nog. En meestal komt het van 2 kanten dat het niet meer zo goed loopt, maar dit heb ik echt zelf verpest. Voel me zo stom nu!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:53:46 #55
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48902403
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:21 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Haha zal een lekker deprimerende bedoeling worden!
Hier in Brabant is er een gezegde: Er zijn meer vrouwen dan kerktorens
Oftewel: overal zijn vrouwen

Als het daadwerkelijk uitgaat kom ik er heus wel weer overheen (zal niet makkelijk zijn) en komen er vanzelf ook bij mij anderen op mijn pad. Maar ik heb nu echt zo'n gevoel dat geen enkele relatie nog ooit zal lukken. Ik geef zoveel om dit meisje en zelfs dan verpest ik het nog. En meestal komt het van 2 kanten dat het niet meer zo goed loopt, maar dit heb ik echt zelf verpest. Voel me zo stom nu!
Je leert weer van elke relatie..

Was net m'n gsm aant legen, kwam langs oude sms-jes van haar (bewaarde altijd de bijzondere) en werd echt heel kwaad, begrijp gewoon niet hoe een relatie binnen zo korte tijd helemaal tot niks gereduceerd kan worden.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:01:58 #56
94676 Garisson72
pi_48902708
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:53 schreef QCC het volgende:

Was net m'n gsm aant legen, kwam langs oude sms-jes van haar (bewaarde altijd de bijzondere) en werd echt heel kwaad, begrijp gewoon niet hoe een relatie binnen zo korte tijd helemaal tot niks gereduceerd kan worden.
je dacht, ik ga die pijn eens even opzoeken?
Ik heb daar zelf echt heel lang mee gewacht, wist vantevoren dat ik het niet zou trekken...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:07:04 #57
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48902935
nja, kon anders niks meer ontvangen dus moest wat legen, en vorige week waren de smsjes nog zo lief als maar kan..

morgen weer flink op stap
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:09:34 #58
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_48903059
vandaag precies 5 jaar na ons eerste gesprek Doet toch nog pijn, had ik niet gedacht....
pi_48903199

[ Bericht 52% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:28 ]
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:16:20 #60
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48903363
Sterkte..
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:21:07 #61
94676 Garisson72
pi_48903600
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:07 schreef QCC het volgende:
nja, kon anders niks meer ontvangen dus moest wat legen, en vorige week waren de smsjes nog zo lief als maar kan..

morgen weer flink op stap
sja, overmacht dus...
ik bedoelde ermee te zeggen dat ik je ellende snapte
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:24:05 #62
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_48903740
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:53 schreef QCC het volgende:

[..]

Je leert weer van elke relatie..

Ik gooide ook nooit smsjes weg aangezien ik 4 gb hd in me phone heb waren dat onderhand ontzettend veel.

Kwams laatst een rekening tegen van telfort waar ik binnen 3 maanden ongeveer 600 smsjes over en heen had verstuurd.

Toch weer pijnlijk als je dan zo'n meisje hebt wat gewoon heel graag bij je wilt zijn maar het gewoon om 1 of andere reden niet blijkt te werken
Because they will last that long.
pi_48912067
Het gaat weer even heel erg slecht. Ik heb d'r inmiddels weer een paar keer gezien.... niet gesproken, maar gedaan alsof we elkaar niet zagen. Ze was altijd zo lief voor me en ze wilde me niet pijn doen, zelfs niet toen ze uit maakte, maar nu praten we niet eens meer en ben ik bang dat ze nu totaal niks meer voor me voelt.

Na haar te hebben gezien en nog wat foto's te hebben bekeken weet ik weer waarom ik nog steeds niet over d'r heen ben. Ik kijk naar de foto's en denk: "Dit is de mooiste vrouw ter wereld". En dat is zo oneerlijk voor alle andere mooie vrouwen die ik heb mogen leren kennen, die zelfs veel liever voor mij zijn geweest dan zij.
Doe eens wild ....
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:15:55 #64
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48912195
Hoe lang is het uit Tarot?

Ik dacht ook dat ik haar vandaag zag, tot 2x toe, alle twee de keren was het iemand die vaag op haar leek.. 1 keer zelfs omgelopen om haar te ontwijken (uiteindelijk was het een ander meisje )
pi_48912689
Nou ik ben echt blij dat mn ex 100 km verderop woont dan, zou al helemaal rot zijn als ik hem op eens zie lopen met zn nieuwe vriendin.. Maar dat zal niet zo snel gebeuren
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:58:15 #66
67670 Skv
Cynist.
pi_48913198
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja dat heb ik morgen dus.. morgen 2 jaar geleden voor het eerst gekust.. En eigenlijk hadden we morgen ook 2 jaar.. (datum achteraf bepaalt )
Dat soort dingen heb ik ook nog in mijn agenda staan, die zullen nog wel eens voorbij komen de komende tijd..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_48913518
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:15 schreef QCC het volgende:
Hoe lang is het uit Tarot? Ik dacht ook dat ik haar vandaag zag, tot 2x toe, alle twee de keren was het iemand die vaag op haar leek.. 1 keer zelfs omgelopen om haar te ontwijken (uiteindelijk was het een ander meisje )
Heel herkenbaar. Zelfs als ik in het buitenland ben denk ik haar steeds te zien. En als in in de buurt van haar huis of werk ben, ontwijk ik ook vrouwen die op haar lijken. Het is trouwens al vrij lang uit, maar aangezien de liefde ongeveer het gene is waar ik de meest waarde aan hecht, duurt het verwerken nogal lang.
Doe eens wild ....
  woensdag 2 mei 2007 @ 06:19:31 #68
77575 NiTiN
Move On Up
pi_48915305
Precies om bovenstaande redenen lees ik nu nog steeds niet verder in het cadeau wat ze mij gegeven heeft toen ik hiernaartoe vertrok: Een boek met voor elke dag een verhaaltje/foto's/gedichtje/ander liefs... het meest persoonlijke cadeau wat ik ooit gehad heb... Waar heel veel tijd, aandacht en liefde in heeft gezeten. Uitlezen komt wel een keer, maar nu niet.

Gek wel, omdat ik toch wel het gevoel heb er redelijk over te zijn.
pi_48919075
gisteravond in `ons` appartement wat dingen besproken. Ze was heel kil en afstandelijk. Ze zei dat het tot nu toe alleen nog maar als een opluchting had gevoeld. Boos op mij omdat ze van mensne had gehoord dat er tijdens koninginnedag niks aan mij te merken was... Boos op mij omdat ik contact met haar had gezocht... Hebben uiteindelijk paar kamers leeggeruimd en ook nog wel beetje gekletst. Ze maakten nog opmerkingen als, `kan nu eindelijk weer vooruitgaan, met jou ging ik alleen maar achteruit`... zou denk ik heel veel pijn moeten doen, maar had eigenlijk zelfde gevoel, wilde niet meer met haar vooruit.
Heb nog geporbeerd om dingen uit te praten, maar ze zei dat ik niet bij haar moest zijn met mijn verdriet. Vanavodn weer paar kamers leegruimen, ga me maar wat minder open en kwtsbaar opstellen
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:51:59 #70
94676 Garisson72
pi_48919395
merk je nu dat het voor jou ook gemakkelijker wordt om afstandelijk te zijn, doordat zij zich zo opstelt?
of is de coole toon in je post meer zelfbescherming?

Aangezien je in je voorlaatste post nog verwachtte dat je het niet zou trekken...
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:01:22 #71
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48919685
Ze probeert je nu alleen maar pijn te doen met zulke opmerkingen, omdat ze verwacht dat jij veel verdriet hebt na de break-up maar naar buiten vrij weinig laat merken denkt ze misschien dat het je niets doet en daar wordt zij weer ongelukkig van..

Ze verwijt jou haar te 'kwetsen' terwijl ze zelf niets anders doet door te zeggen hoe blij ze wel niet is dat het over is.
pi_48920627
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:01 schreef QCC het volgende:
Ze probeert je nu alleen maar pijn te doen met zulke opmerkingen, omdat ze verwacht dat jij veel verdriet hebt na de break-up maar naar buiten vrij weinig laat merken denkt ze misschien dat het je niets doet en daar wordt zij weer ongelukkig van..

Ze verwijt jou haar te 'kwetsen' terwijl ze zelf niets anders doet door te zeggen hoe blij ze wel niet is dat het over is.
Yep, goed verwoord

Er is helemaal niets mis met open en kwetsbaar opstellen.. er is WEL iets mis met een schuldgevoel aan laten praten..
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:36:26 #73
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48920920
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Yep, goed verwoord
Het is vaak makkelijker om de situatie van anderen te analyseren dan je eigen, ik weet echt niet wat er nou zo enorm mis is gegaan, weet alleen dat ik het wel ga missen maar ook een beetje blij ben dat we voor onszelf hebben gekozen.
pi_48920950
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:36 schreef QCC het volgende:

[..]

Het is vaak makkelijker om de situatie van anderen te analyseren dan je eigen, ik weet echt niet wat er nou zo enorm mis is gegaan, weet alleen dat ik het wel ga missen maar ook een beetje blij ben dat we voor onszelf hebben gekozen.
Ook dat is 100% waar.. als ik naar mijzelf kijk dan heb ik ook fouten gemaakt.. magoed.. leerzame ervaringen
pi_48926080
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:51 schreef Garisson72 het volgende:
merk je nu dat het voor jou ook gemakkelijker wordt om afstandelijk te zijn, doordat zij zich zo opstelt?
of is de coole toon in je post meer zelfbescherming?

Aangezien je in je voorlaatste post nog verwachtte dat je het niet zou trekken...
trok het in het begin ook even niet, kreeg tranen in mijn ogen toen ik haar zag. maar toen ze zo kil deed zag ik weer hoe `niet leuk` ze soms kon zijn, dat maakt het wat makkelijker. Voelde me redelijk goed daarna. Maar alles is gewoon dubbel, aan de ene kant blij dat het over is want dat was ook wat ik wilde (zag gewoon geen toekomst samen), aan de andere kant een groot gemis. Zit nog steeds in de fase dat ik alleen aan de leuke dingen blijf denken en aan haar goeie punten, terwijl ik bij wijze van spreke 3 week geleden geen 1 positief punt aan haar kon noemen.... Kan slecht tegen dat klote gevoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')