Deze reacties op de plasmaschermen in de kooi, dat lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou ze echt elke week confronteren met iedereen erbij en dan voorzien van tekstueel commentaar bij de beelden...
Bijvoorbeeld "hier spuugt brian twee keer Amanda in het gezicht" etc etc ..
Dan zouden ze misschien, heel misschien die leugens niet vol kunnen houden! die vieze liegende stinkschoften!![]()
Nee (wel een geweldig verhaal, trouwens!) Ik ben sinds een paar dagen helemaal into Henning Mankell's Wallanderquote:
"Ik rapporteer deze aanrandingsshit!"quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:44 schreef schatje het volgende:
Brian is natuurlijk naar de Febo om verhaal te halen.
Tja zou in mijn optiek de enige manier zijn om ze misschien eens van de leugens af te krijgen of beter de groep om hen heen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze reacties op de plasmaschermen in de kooi, dat lijkt me wel wat.![]()
Dank voor de tipquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee (wel een geweldig verhaal, trouwens!) Ik ben sinds een paar dagen helemaal into Henning Mankell's Wallander.
En wil toch nog even het gesprek tussen Huub en Amanda en Eric volgen.
"zeg maar tegen de collega's dat ze deze shit niet kunnen sjuilen! Ik wil 24 uur zelfmoord aanvragen voor deze aanrandingssjit! "quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Ik rapporteer deze aanrandingsshit!"
Mooi zo, komt ie een illusie armer weer terug.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:44 schreef schatje het volgende:
Brian is natuurlijk naar de Febo om verhaal te halen.
Ze gaat niet tegen Brian in omdat ze zo snel mogelijk weer door hem geneukt wil worden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:44 schreef Wopper1 het volgende:
Amanda is absoluut verkeerd bezig.
Tegen Brian trekt ze haar mond niet open, en geeft Huub de schuld. Nu aan tafel bij SHE en Nicolaas lult ze vrolijk met de rest mee.
Of de beelden zijn "gemanipuleerd" , net als bij de kopstoot.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:45 schreef itsme het volgende:
Goed idee versabommie.
Bllijkbaar hebben ze woord voor woord uitleg bij de beelden nodig en dan nog zullen ze (lees brian en Natasia) alleen hun eigen waarheid zien.![]()
![]()
En hoe vaak ze het ook ontkent ... ze is gewoon stapel en stapelverliefd op hem.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze gaat niet tegen Brian in omdat ze zo snel mogelijk weer door hem geneukt wil worden.
Hebben ze net nog ff gedaan tijdens zijn gesprek met Natasiaquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Of de beelden zijn "gemanipuleerd" , net als bij de kopstoot.![]()
Lekker, doe mij maar een grillburger.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:48 schreef F04 het volgende:
Febo?
Ik een speciaaltje en een satekroket!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Lekker, doe mij maar een grillburger.
WAT NOU GERT, IK STOND ER TOCH NAAST ( ook keer tien)quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:49 schreef Gert het volgende:
[..]
De redactie/produktie ook nog te herkennen aan 'de buren'of 'achter'of 'het keukenterras'.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:48 schreef F04 het volgende:
Febo?
hahaha met amanda toen met NL-gate gewoon blijven roepen wat Huub had gedaan omdat die schele oetje ernaast zat, ja ernaast zat ze idd wel !quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WAT NOU GERT, IK STOND ER TOCH NAAST ( ook keer tien)
Laat maar.![]()
En ze heeft een hele hartelijke lach.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
Sylvia over Natasia: Ze heeft best wel goede dingen hoor.
Nicolaas' reactie: Ze kan best wel goed koken.
O ja.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:49 schreef Gert het volgende:
[..]
De walgkop heeft zichzelf met behulp van Natasia weer iets aangepraat, en voelt zich sterk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:55 schreef Lipsch het volgende:
prettig, rat komt er lekker intimiderend bij zitten - wie weet wat aDEL dan allemaal gaat zeggen!
Die beelden zijn in het verleden gemonteerd of zoietsquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:56 schreef Gert het volgende:
Brian ga van mijn streams af, smerige gore zieke schijnheilige klootzak.
Ze is al maanden slachtoffer van Brian zijn gore plannetje (wel neuken, geen relatie, en maar aan het kort gebonden lijntje houden). Als Amanda al van iemand slachtoffer is, dan is het wel van Brrrian.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef akveor het volgende:
Net het filmpjeweer terug gezien dus moet ik mijn woorden terugtrekken vanwege een vermeende aanranding.
Ik vond Amanda heel ver heen en ondanks dat Huub ook ver heen was blijf ik vinden dat Amanda slachtoffer is van een goor plannetje van Huub.
Dat is dan zonde van mijn 10k. Maar ik voel met je mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:57 schreef versabommie het volgende:
Je zou bijna 10 k neerleggen om er ff in te mogen om die mongool op zijn rattebek te raggen!
En Eric probeert dat ook te zeggen maar niemand luistert naar hemquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:01 schreef Soury het volgende:
Brian zit nu Amanda te manipuleren nu om te zeggen dat er dingen tegen haar wil zijn gebeurd![]()
Ik welquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En Eric probeert dat ook te zeggen maar niemand luistert naar hem
Zal ik het dan maar zeggen? "Sterretjes tellen", toch?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:00 schreef Gert het volgende:
En weer op mute, voordat ik hier policy-overschrijdende dingen ga schrijven, over een bepaald persoon die van mij op een gruwelijke manier mag ster.. oeps doe ik het bijna toch.
Er zijn er meer die het niet meer trekken: DGK HOOLIGANS # 8quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:00 schreef Gert het volgende:
En weer op mute, voordat ik hier policy-overschrijdende dingen ga schrijven, over een bepaald persoon die van mij op een gruwelijke manier mag ster.. oeps doe ik het bijna toch.
CarGlassquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar zeggen? "Sterretjes tellen", toch?![]()
Was het zó duidelijk?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar zeggen? "Sterretjes tellen", toch?![]()
Inderdaad. Ze lult met alle winden mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef blomst het volgende:
Waarom laat achter het filmpje niet even aan Amanda zien.
Dan weet ze waar over ze praat.
Primaat!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:57 schreef versabommie het volgende:
Je zou bijna 10 k neerleggen om er ff in te mogen om die mongool op zijn rattebek te raggen!
waarom dacht ik nu dat je het over een sterretje had?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:00 schreef Gert het volgende:
dat zijn maarliefst 3 lettergrepenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:09 schreef Copycat het volgende:
Amanda zegt perceptie.
laat toch, of vind je het stiekum leuk?quote:
Asco?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:14 schreef cindy10 het volgende:
ppfff viswijf natasia trekt dr bek open,dat brian en amanda asco zijn???
Zo slim is ie nouquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:13 schreef Gert het volgende:
Huub over Brian: "Die jongen vergeet constant één ding: dat er 24 uur per dag mensen naar streams kijken die álles zien."
Enkelen gingen je voor: DGK HOOLIGANS # 8quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:14 schreef the_undertaker het volgende:
ik word agressief van Brian
Wanneer gaat ie eens daad bij woord voegen (zelfmoord plegen)
graag vanavond op het piekuur van de livestreams!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:14 schreef the_undertaker het volgende:
Hoe wil je 't anders noemen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:10 schreef Soury het volgende:
Waarom zegt ze nou niet gewoon dat Huub haar lekker lag te beff...( sorry rotwoord)
Stomme muts![]()
Niet zon grappige opmerkingquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:14 schreef the_undertaker het volgende:
Das waar maar laat hem dan liever nog 60 jaar lijden ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:17 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hoezo? Hij zegt het zelf hoor
ik kon er wel om lachen....quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:17 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hoezo? Hij zegt het zelf hoor
Ja, goed he ...quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
Huub ontloopt Brian.
Dat is mooi, want dan zijn er dus streams zonder die liegende smeerlap met z'n walgelijke stemmetje.
Ik hoop het ook....quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:18 schreef Ashrak het volgende:
En gelukkig moet Amanda even naar achteren komen.
Hopelijk gaan ze toch even met haar praten en laten ze zelfs het filmpje zien.
It take's one to know one, pik!quote:
Helaas ... Amanda is erg snel terug.quote:
iS nICOBLAAS NOG NIET NAAR HUIS?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:20 schreef Lipsch het volgende:
Nicolaas is ook helemaal aan het inkakken de afgelopn week, hoe zit dat dan? Trekt hij niveautje Rat/Rasia/Jaap nu al niet meer?
wat zeg je?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
[..]
iS nICOBLAAS NOG NIET NAAR HUIS?
IK HAD GEDACHT DAT HET EEN MAN VAN ZIJN WOORD WAS.
Klopt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef cindy10 het volgende:
zit trouwens even op sylvia te letten.....maar zal zij niet gewoon de slimste zijn met haar vertrek?
laten we eerlijk zijn...langer blijven in dat huis,is gewoon je eigenwaarde omlaag halen.![]()
wie houd nu wel zn woord in dat huis?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
[..]
iS nICOBLAAS NOG NIET NAAR HUIS?
IK HAD GEDACHT DAT HET EEN MAN VAN ZIJN WOORD WAS.
beter als 2 neptepels.....(die er vast ook nog gaan komen,gezien haar liefde voor plastische chirurgie)quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef Soury het volgende:
Natas heeft ook nog pijn van die nacht. Ze moest 2 nepnagels verwijderen![]()
Kunnen ze Natasja in het geheel verwijderen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef Soury het volgende:
Natas heeft ook nog pijn van die nacht. Ze moest 2 nepnagels verwijderen![]()
Sylvia wel die zegt ik ga naar huis, en morgen gaat ze naar huis.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wie houd nu wel zn woord in dat huis?
de bewoners niet....de redactie niet(die passen alle regels aan,aan hun eigen gemak)![]()
Doe Brian maar als eerste hoor .. wat een walgelijk ventje.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kunnen ze Natasja in het geheel verwijderen?
ja dacht ik ook,toen ik keek naar sylvia...wrm zou je in godsnaam nog willen zitten in zo`n huis?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Klopt.
Hier kan geen weldenkend mens meer tussen blijven zitten, het programma is een farce geworden.
Tjoekie tjoekie tjoekquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
[[url=http://www.theimageplace.net/uploads/42599b6950.jpg]afbeelding][/url]
hulde aan sylvia,vind het een zeer verstandige keuze!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Sylvia wel die zegt ik ga naar huis, en morgen gaat ze naar huis.
Voor boven je bed?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
Spuugt, stoot, en mag blijven.
"Je hebt een motherfucking kutgesicht, seg je self. Kom maar gauw bij Mammie schat".quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:25 schreef Soury het volgende:
En Brian wil zijn moeder bellen. Tring Mam Huub lag Amanda te beff..n? Wat moet ik nu![]()
Voor in de plee ! Dan missen de mannen niet meerquote:
Dat is gegarandeerd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor in de plee ! Dan missen de mannen niet meer![]()
Hij zal helemaal niet misstaan op een gesloten afdeling (buiten de kooi hequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
Spuugt, stoot, en mag blijven.
En ik doe de dames ook een plezierquote:
Ik ken geen 'mannen' zoals Brian. Ik gun dat elke vrouw.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dan wel als het schrikbeeld van mannen in het algemeen?
Nee, daarom maakte ik de cap ook. Niet dat zijn beschermvrouwe Flens hem zal zien...quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij zal helemaal niet misstaan op een gesloten afdeling (buiten de kooi he)
ken ze ook niet,en wil dat graag zo houden!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken geen 'mannen' zoals Brian. Ik gun dat elke vrouw.
Ja, ik ben ook blij dat ik nog nooit een man als Brian ben tegengekomen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was geweest had ik hem voor pasen geleerd wat hier de traditie is: fel gekleurde eieren tijdens die feestdagen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook blij dat ik nog nooit een man als Brian ben tegengekomen.
Snap ook niet wat vrouwen uberhaupt in hem zien.
Ongelooflijk en best walgelijk hoe deze figuur gisterennacht zich misdraagt en als een zielige stumper zelfs voor de veiligheid van zichzelf en de rest een nacht buiten de kooi in de armen van heks Natasia moet doorbrengen en nu weer triomfantelijk zijn macho praatjes etaleert.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Donker blauw wellichtquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was geweest had ik hem voor pasen geleerd wat hier de traditie is: fel gekleurde eieren tijdens die feestdagen.
Ik reken dit Natasia en 'achter' nog het meest aan. Amanda weet helaas niet beter.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ongelooflijk en best walgelijk hoe deze figuur gisterennacht zich misdraagt en als een zielige stumper zelfs voor de veiligheid van zichzelf en de rest een nacht buiten de kooi in de armen van heks Natasia moet doorbrengen en nu weer triomfantelijk zijn macho praatjes etaleert.
Dat kun je vooral ook Amanda aanrekenen, haar afhankelijkhied maakt deze rat sterker. In plaats daarvan had zij zich hard moeten maken voor het vertrek van Brian, wegens slaan en spugen (hoe kun je erger vernederd worden).
Maar goed...zo zijn mensen blijkbaar.
Schijten doe ik graag op de harses van Brainlessquote:
Tis ook geen echte man, dus ga je gangquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijten doe ik graag op de harses van Brainless![]()
![]()
niet echt ladylike, maar ach.
Daar heb je gelijk in. Natasia is heel belangrijk voor Brian en samen hebben ze een voorkeusbehandeling gekregen van DGK. Het had Natasia meer gesierd als ze de kant van Amanda had gekozen. Dan had Brian nu thuis gezeten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik reken dit Natasia en 'achter' nog het meest aan. Amanda weet helaas niet beter.
Zegt naar mijn mening ook heel veel over de mensen bij de buren.Door brian in de kooi te laten en ook hierquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ongelooflijk en best walgelijk hoe deze figuur gisterennacht zich misdraagt en als een zielige stumper zelfs voor de veiligheid van zichzelf en de rest een nacht buiten de kooi in de armen van heks Natasia moet doorbrengen en nu weer triomfantelijk zijn macho praatjes etaleert.
Dat kun je vooral ook Amanda aanrekenen, haar afhankelijkhied maakt deze rat sterker. In plaats daarvan had zij zich hard moeten maken voor het vertrek van Brian, wegens slaan en spugen (hoe kun je erger vernederd worden).
Maar goed...zo zijn mensen blijkbaar.
En dan hoop ik dat je diarree hebt, dat stinkt ook nog eens goed, dat verdient hij.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Zonder meer. En kijk hem nou eens hoog van de toren kraaien. Volkomen onterecht en een slecht signaal naar vrouwen als Amanda.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:40 schreef kybe het volgende:
[..]
Zegt naar mijn mening ook heel veel over de mensen bij de buren.Door brian in de kooi te laten en ook hier
weer niets mee te doen, daarmee geef je toch aan dat je met dat soort praktijken instemt.
Waarom zo bescheiden bijenkoninginnetje. Ook hare majesteit weet waar faeces thuis horen: in de plee, en dan netjes doortrekken ( en handjes wassen).quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Het is gewoon belachelijk dat Brian (en Natasia en waarom eigenlijk zij ook) uit de villa gehaald zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:40 schreef kybe het volgende:
[..]
Zegt naar mijn mening ook heel veel over de mensen bij de buren.Door brian in de kooi te laten en ook hier
weer niets mee te doen, daarmee geef je toch aan dat je met dat soort praktijken instemt.
3 streams op Brainless, dat zegt toch genoegquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:40 schreef kybe het volgende:
[..]
Ja, dat ik er maar 1 open heb als dat het geval is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
3 streams op Brainless, dat zegt toch genoeg![]()
Nou dat zou een DGK primeur zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
Brian zit te giechelen om Jaaps weblog, waarschijnlijk om de brief van Amanda die Jaap online heeft gezet voorzien van commentaar. Straks komt Brian nog klaar
Inderdaad, en ik ben bang dat er een heleboel van dat soort meiden rondlopen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonder meer. En kijk hem nou eens hoog van de toren kraaien. Volkomen onterecht en een slecht signaal naar vrouwen als Amanda.
Bedoel je niet lidvermaakquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dat is dan ook het enige leedvermaak dat ik nog voel.
En ervoor! Zowel Brian als Huub hebben 'gebruik' gemaakt van Amanda. Ieder met een eigen reden. Beiden hebben plannen gehad om de ander tot geweld aan te zetten, en beiden hebben hun zelfbeheersing verloren. Amanda huppelt er als een onschuldig lammetje tussendoor, zonder zelf verantwoordelijkheid te durven nemen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:40 schreef Disana het volgende:
In het hele incident was Amanda niet eens belangrijk, vindt Natasia. 'Het gaat om erna.'
Kan hij niet gewoon een keer ophouden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
Brian preekt nu over jonge meisjes.
Pilletjes in de drankquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
Brian preekt nu over jonge meisjes.
Pardon......bedoel je het log van Huub? Daar staat nog niks op.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
'Heb jij dat geschreven', vraagt Amanda als ze bij hem op tafel komt zitten in de private room. 'Nee, Huub, op z'n log.'
zie het nu jaquote:
U zegt?quote:
Het is wat Brian zei. Ik denk eerlijk gezegd dat hij loog tegen Amanda. Om een log van Huub zou hij nooit zo smerig lachen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pardon......bedoel je het log van Huub? Daar staat nog niks op.
Dat hij ermee wegkomt is het slechtste signaal naar vrouwen als Amanda, en dat is de redactie aan te rekenen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonder meer. En kijk hem nou eens hoog van de toren kraaien. Volkomen onterecht en een slecht signaal naar vrouwen als Amanda.
Amanda is verliefd op Brian en ze brengt alles zo dat Brian's woede richting Huub gaat en zo min mogelijk naar haar zelf. Ze is ook gewoon bang voor Brian, maar helaas ook verliefd, dus de alarmsignalen gaan niet af.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:49 schreef Meganog het volgende:
Amanda liegt weer. Ze zegt dat er niks gebeurd is en dat Brian en Natasia op tijd kwamen om haar te redden. Brian wijst haar op ahar fouten.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand het gesprek van B en A verslaan. Ik kan het niet meer aanhoren.![]()
Ze beaamt Brians gestoorde versie steeds meer, ja.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef shmoopy het volgende:
Zit Amanda nou te suggereren dat ze is aangerand door Huub?
Check mijn sig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wat Brian zei. Ik denk eerlijk gezegd dat hij loog tegen Amanda. Om een log van Huub zou hij nooit zo smerig lachen.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef shmoopy het volgende:
Alles om hem terug te krijgen. Brian wil Amanda wakker schudden zodat ze ziet wat zij fout heeft gedaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze beaamt Brians gestoorde versie steeds meer, ja.
Ja klopt. Volgens Brian heeft Huub misbruik gemaakt omdat ze dronken was.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef shmoopy het volgende:
Die gedachtengang bij Amanda is idd inmiddels bewerkstelligd door Brian "Gods gift to women" Kubatz.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef shmoopy het volgende:
HEAR HEAR!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:53 schreef blomst het volgende:
Ik zou zeggen amanda dien een aanklacht in, dan komt de waarheid wel boven, en zijn we van het gezeur van brian af.
Ik kan alleen maar concluderen, zoals ik al eerder schreef, dat iemand daar achter er dezelfde denkbeelden op nahoudt over vrouwen als Brian en Natasia.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat hij ermee wegkomt is het slechtste signaal naar vrouwen als Amanda, en dat is de redactie aan te rekenen.
Hij heeft haar in het gezicht geduwd en gespuugd en ondertussen lijkt Amanda dat helemaal vergeten.
Huub's avances naar Amanda verdienen geen schoonheidsprijs omdat daar niets oprechts bij zat, het was alleen maar om Brian te stangen en Huub heeft haar daarmee ook tot gebruiksvoorwerp gedegradeerd.
Ik kan niet anders dan concluderen dat ze voor Brian niets meer is dan een gebruiksvoorwerp en dat is ook de enige reden dat Brian er zo kwaad om is: Huub heeft met zijn speeltje gespeeld.
Voor Brian is dit gewoon een overtreding van de "niet met persoonlijke eigendommen rotzooien" regel, hij is alleen snugger genoeg om dat te verbloemen als "misbruik maken van een onschuldig meisje"
Beetje jammer dat hij dat onschuldige meisje dan ook gelijk een hoer noemde.
Zijn loverboy-praatjes hebben zijn vruchten allang afgeworpen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:55 schreef Meganog het volgende:
Amanda is het eens met Brian. Ze laat zichzelf te makkelijk gaan. (De situatie's waarbij Brian zich laat gaan worden gemakshalve niet genoemd).
De hele groep hoeft niet, maar Brian even tot orde roepen en Huub en Amanda samen het filmpje laten bekijken lijkt mij voldoende.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:56 schreef Wopper1 het volgende:
Laten ze aub gewoon allemaal de film kijken in de livingroom. Dit is echt zo verwarrend voor alles en iedereen.
Amanda heeft nog nooit iets gezegd dat ze zo onwijs de hik had. Dat weet ze geeneens meer maar ze weet wel dat ze Huub heeft weggeduwd?
Ze lag gewoon te genieten, dat is alles.
DGK zou er hier zeker goed aan doen om de gehele groep bijeen te roepen en met zijn allen de 15 minuten te bekijken.
Laat ook maar zien aan mama tasia, met haar eigen werkelijkheid.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De hele groep hoeft niet, maar Brian even tot orde roepen en Huub en Amanda samen het filmpje laten bekijken lijkt mij voldoende.
Zielig gewoon. Brian de loverboyquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef shmoopy het volgende:
Wat is dit meisje een makkelijke prooi.![]()
zie je vaker bij vrouwen die mishandeld zijn geestelijk danwel lichamelijk...quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef shmoopy het volgende:
Keep on dreaming (samen met mij)quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De hele groep hoeft niet, maar Brian even tot orde roepen en Huub en Amanda samen het filmpje laten bekijken lijkt mij voldoende.
Luister naar me focking kutgezicht JA!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:59 schreef Joss-NL het volgende:
B: "Luister naar wat ik zeg, ik ben al veel verder dan jou.."
Het is woede en ongeloof. Ongeloof dat de redactie (Flens?) dit stuk vuil erin heeft gelaten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet dat jullie hier al uren naar kunnen luisteren. Ik heb al moeite om soms even de posts te lezen wat daar weer allemaal gebeurd.![]()
zeg maar tegen je collega's dat ze alle sjit kunnen schuilen nu!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:00 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Luister naar me focking kutgezicht JA!![]()
Niemand dringt tot Amanda door ook Sylvia niet.Amanda luistert alleen naar Brian.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:59 schreef mootie het volgende:
Syl heeft nog even wat werk te verzetten met Amanda vanavond!
vandaar mn songtekst van wolter kroes zn nummer.....ik ben je prooi! (eerder op de avond)quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef shmoopy het volgende:
Yup, jij snapt 'm.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:59 schreef versabommie het volgende:
Ohwja....Nee jij bent shmoopy! Nee JIJ bent shmoopy!![]()
En wat ik HELEMAAL niet snap is dat al die Braajen-lovers zich nu schuil houden op dit forum. Overtuigd van hun ongelijk?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet dat jullie hier al uren naar kunnen luisteren. Ik heb al moeite om soms even de posts te lezen wat daar weer allemaal gebeurd.![]()
Keel rekken voor een aantal bolletjesquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Daarom gaat een meisje continue naar een ander![]()
Mijn teiltje zit al vol, alleen door het lezen van de posts.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
Ik snap.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is woede en ongeloof. Ongeloof dat de redactie (Flens?) dit stuk vuil erin heeft gelaten.
What you want a cookie for that?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef solara4 het volgende:
wat een achterlijke lul, ik luister niet meer, ik heb trouwens de hele dag nog niet gekeken
ik kan nog beter naar jaap kijken die peuken op zijn pens probeert uit te drukken wat wel aangeeft hoe walgelijk die brian is!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Yup, jij snapt 'm.
Ik ga 'm uitzetten, dit is het walgelijkste gesprek dat ik ooit heb gehoord tussen 2 mensen.
tuuk je meisje laat zich likken in dronken toestand,en kreunt om meer,maar dat doet ze alleen omdat jij zo waanzinnig in bed bentquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Daarom gaat een meisje continue naar een ander![]()
Geloof me...het was echt heel erg.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn teiltje zit al vol, alleen door het lezen van de posts.![]()
Sssssstttttquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wat ik HELEMAAL niet snap is dat al die Braajen-lovers zich nu schuil houden op dit forum. Overtuigd van hun ongelijk?
neuuu ,schamen zich in een hoekje....quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wat ik HELEMAAL niet snap is dat al die Braajen-lovers zich nu schuil houden op dit forum. Overtuigd van hun ongelijk?
Who needs streams he?quote:
Bwain-fans horen over het algemeen op dit tijdstip al op bed te liggen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O jij leest ook alleen, geen streampies aan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn teiltje zit al vol, alleen door het lezen van de posts.![]()
En hun hersentjes hebben rond deze tijd de maximale hoeveelheid info al opgeslagen en moeten dat nu allemaal gaan verwerken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bwain-fans horen over het algemeen op dit tijdstip al op bed te liggen!
tja die vallen nog onder de zuurballenwet he?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel hoor, alleen mute op de streams van A en B.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef itsme het volgende:
[..]
O jij leest ook alleen, geen streampies aan?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik was al zo verbaasd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel hoor, alleen het mute op de streams van A en B.
Ik wil wel een fles rose ! Oh een een pizzaquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat moet het zijn.
![]()
Offtopic Ik heb zin om wat te kopen. Om geld uit te geven.![]()
oquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Later vanavond, nadat ik mijn derde glas genuttigd heb moet ik m'n subjectieve observaties weer onderbouwen voor personen die zijn overtuigt van hun intelligentie en hun objectieviteit.
Drink ff door dan, kun je eerder beginnenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Later vanavond, nadat ik mijn derde glas genuttigd heb moet ik m'n subjectieve observaties weer onderbouwen voor personen die zijn overtuigt van hun intelligentie en hun objectieviteit.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil wel een fles rose ! Oh een een pizza
Ik verkoop mijn waardigheid voor weinigquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat moet het zijn.
![]()
Offtopic Ik heb zin om wat te kopen. Om geld uit te geven.![]()
Ik noem geen namen, maar het klinkt als... en mijn wc blijft er schoon van.quote:
Je was er één vergeten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ga zelf welquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar het klinkt als... en mijn wc blijft er schoon van.![]()
`quote:
Uh heb je een toerrek ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
`
Durf het bijna niet te zeggen maar heeft het iets te maken met mijn auto?
Sorryquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gezellie en een aanrader.
DGK HOOLIGANS # 8
waarom laten ze die filmpjes niet aan allemaal zien, in plaats van dat stomme pokerquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Dark, zie je de datum? Oud nieuws dus. BTW,als je de filmpjes hebt bekeken heb je deze info niet nodig.
Ik rijd in een Civic, dus ik denk het nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen maar heeft het iets te maken met mijn auto?
Durf haast niet maar thanksquote:
Na die streams van vanavond was ik even verward door je post. Er stond geen N tussen de a en de d.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gezellie en een aanrader.
DGK HOOLIGANS # 8
Heeft te maken met een jaarlijkse wettelijke keuring.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik rijd in een Civic, dus ik denk het niet.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Dark, zie je de datum? Oud nieuws dus. BTW,als je de filmpjes hebt bekeken heb je deze info niet nodig.
(VOL forum)quote:Nogmaals uit Huub zijnweblog:
Nog even geduld
Heel veel dingen aan de hand de afgelopen 30 uur in de villa,
heel erg veel, en zojuist nog iets enorms erbij gekomen, jullie weten waar ik het over heb,
vnvnd rond een uurtje of tien komt een uitleg van het hoe en wat van de gebeurtenissen van de afgelopen 30 uur,
kalm aan goed goan,
Huub
Proost, ik ga ff kijken of Syl nog eens een keer naast het potje durft te piesen nou ze toch morgen vertrekt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Het is echt niet mijn bedoeling iedereen te laten blozen hoor.![]()
Kop op en neem een borrel, proost.
Jemig, zooo OT allemaal.![]()
Die gelijkenisquote:
Nogmaals, check mijn sig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
Om tien uur komt er wat:
[..]
(VOL forum)
Luisteren naar poker, veel erger dus.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:31 schreef Charmian het volgende:
Ik log ff in en weer dat kutpoker![]()
Ze hadden toch een karaokeset besteld niet dat dat interessant is
Mag ik het doen? Ik brand van verlangen mijn verhaal NOG een keer kwijt te kunnenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
Wie opent de nieuwe COS, met alle toeters en bellen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |