HEAR HEAR!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:53 schreef blomst het volgende:
Ik zou zeggen amanda dien een aanklacht in, dan komt de waarheid wel boven, en zijn we van het gezeur van brian af.
Ik kan alleen maar concluderen, zoals ik al eerder schreef, dat iemand daar achter er dezelfde denkbeelden op nahoudt over vrouwen als Brian en Natasia.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat hij ermee wegkomt is het slechtste signaal naar vrouwen als Amanda, en dat is de redactie aan te rekenen.
Hij heeft haar in het gezicht geduwd en gespuugd en ondertussen lijkt Amanda dat helemaal vergeten.
Huub's avances naar Amanda verdienen geen schoonheidsprijs omdat daar niets oprechts bij zat, het was alleen maar om Brian te stangen en Huub heeft haar daarmee ook tot gebruiksvoorwerp gedegradeerd.
Ik kan niet anders dan concluderen dat ze voor Brian niets meer is dan een gebruiksvoorwerp en dat is ook de enige reden dat Brian er zo kwaad om is: Huub heeft met zijn speeltje gespeeld.
Voor Brian is dit gewoon een overtreding van de "niet met persoonlijke eigendommen rotzooien" regel, hij is alleen snugger genoeg om dat te verbloemen als "misbruik maken van een onschuldig meisje"
Beetje jammer dat hij dat onschuldige meisje dan ook gelijk een hoer noemde.
Zijn loverboy-praatjes hebben zijn vruchten allang afgeworpen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:55 schreef Meganog het volgende:
Amanda is het eens met Brian. Ze laat zichzelf te makkelijk gaan. (De situatie's waarbij Brian zich laat gaan worden gemakshalve niet genoemd).
De hele groep hoeft niet, maar Brian even tot orde roepen en Huub en Amanda samen het filmpje laten bekijken lijkt mij voldoende.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:56 schreef Wopper1 het volgende:
Laten ze aub gewoon allemaal de film kijken in de livingroom. Dit is echt zo verwarrend voor alles en iedereen.
Amanda heeft nog nooit iets gezegd dat ze zo onwijs de hik had. Dat weet ze geeneens meer maar ze weet wel dat ze Huub heeft weggeduwd?
Ze lag gewoon te genieten, dat is alles.
DGK zou er hier zeker goed aan doen om de gehele groep bijeen te roepen en met zijn allen de 15 minuten te bekijken.
Laat ook maar zien aan mama tasia, met haar eigen werkelijkheid.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De hele groep hoeft niet, maar Brian even tot orde roepen en Huub en Amanda samen het filmpje laten bekijken lijkt mij voldoende.
Zielig gewoon. Brian de loverboyquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef shmoopy het volgende:
Wat is dit meisje een makkelijke prooi.![]()
zie je vaker bij vrouwen die mishandeld zijn geestelijk danwel lichamelijk...quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef shmoopy het volgende:
Keep on dreaming (samen met mij)quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De hele groep hoeft niet, maar Brian even tot orde roepen en Huub en Amanda samen het filmpje laten bekijken lijkt mij voldoende.
Luister naar me focking kutgezicht JA!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:59 schreef Joss-NL het volgende:
B: "Luister naar wat ik zeg, ik ben al veel verder dan jou.."
Het is woede en ongeloof. Ongeloof dat de redactie (Flens?) dit stuk vuil erin heeft gelaten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet dat jullie hier al uren naar kunnen luisteren. Ik heb al moeite om soms even de posts te lezen wat daar weer allemaal gebeurd.![]()
zeg maar tegen je collega's dat ze alle sjit kunnen schuilen nu!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:00 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Luister naar me focking kutgezicht JA!![]()
Niemand dringt tot Amanda door ook Sylvia niet.Amanda luistert alleen naar Brian.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:59 schreef mootie het volgende:
Syl heeft nog even wat werk te verzetten met Amanda vanavond!
vandaar mn songtekst van wolter kroes zn nummer.....ik ben je prooi! (eerder op de avond)quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef shmoopy het volgende:
Yup, jij snapt 'm.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:59 schreef versabommie het volgende:
Ohwja....Nee jij bent shmoopy! Nee JIJ bent shmoopy!![]()
En wat ik HELEMAAL niet snap is dat al die Braajen-lovers zich nu schuil houden op dit forum. Overtuigd van hun ongelijk?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet dat jullie hier al uren naar kunnen luisteren. Ik heb al moeite om soms even de posts te lezen wat daar weer allemaal gebeurd.![]()
Keel rekken voor een aantal bolletjesquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Daarom gaat een meisje continue naar een ander![]()
Mijn teiltje zit al vol, alleen door het lezen van de posts.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
Ik snap.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is woede en ongeloof. Ongeloof dat de redactie (Flens?) dit stuk vuil erin heeft gelaten.
What you want a cookie for that?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef solara4 het volgende:
wat een achterlijke lul, ik luister niet meer, ik heb trouwens de hele dag nog niet gekeken
ik kan nog beter naar jaap kijken die peuken op zijn pens probeert uit te drukken wat wel aangeeft hoe walgelijk die brian is!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Yup, jij snapt 'm.
Ik ga 'm uitzetten, dit is het walgelijkste gesprek dat ik ooit heb gehoord tussen 2 mensen.
tuuk je meisje laat zich likken in dronken toestand,en kreunt om meer,maar dat doet ze alleen omdat jij zo waanzinnig in bed bentquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Daarom gaat een meisje continue naar een ander![]()
Geloof me...het was echt heel erg.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn teiltje zit al vol, alleen door het lezen van de posts.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |