Ja, dat ik er maar 1 open heb als dat het geval is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
3 streams op Brainless, dat zegt toch genoeg![]()
Nou dat zou een DGK primeur zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
Brian zit te giechelen om Jaaps weblog, waarschijnlijk om de brief van Amanda die Jaap online heeft gezet voorzien van commentaar. Straks komt Brian nog klaar
Inderdaad, en ik ben bang dat er een heleboel van dat soort meiden rondlopen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonder meer. En kijk hem nou eens hoog van de toren kraaien. Volkomen onterecht en een slecht signaal naar vrouwen als Amanda.
Bedoel je niet lidvermaakquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dat is dan ook het enige leedvermaak dat ik nog voel.
En ervoor! Zowel Brian als Huub hebben 'gebruik' gemaakt van Amanda. Ieder met een eigen reden. Beiden hebben plannen gehad om de ander tot geweld aan te zetten, en beiden hebben hun zelfbeheersing verloren. Amanda huppelt er als een onschuldig lammetje tussendoor, zonder zelf verantwoordelijkheid te durven nemen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:40 schreef Disana het volgende:
In het hele incident was Amanda niet eens belangrijk, vindt Natasia. 'Het gaat om erna.'
Kan hij niet gewoon een keer ophouden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
Brian preekt nu over jonge meisjes.
Pilletjes in de drankquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
Brian preekt nu over jonge meisjes.
Pardon......bedoel je het log van Huub? Daar staat nog niks op.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
'Heb jij dat geschreven', vraagt Amanda als ze bij hem op tafel komt zitten in de private room. 'Nee, Huub, op z'n log.'
zie het nu jaquote:
U zegt?quote:
Het is wat Brian zei. Ik denk eerlijk gezegd dat hij loog tegen Amanda. Om een log van Huub zou hij nooit zo smerig lachen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pardon......bedoel je het log van Huub? Daar staat nog niks op.
Dat hij ermee wegkomt is het slechtste signaal naar vrouwen als Amanda, en dat is de redactie aan te rekenen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonder meer. En kijk hem nou eens hoog van de toren kraaien. Volkomen onterecht en een slecht signaal naar vrouwen als Amanda.
Amanda is verliefd op Brian en ze brengt alles zo dat Brian's woede richting Huub gaat en zo min mogelijk naar haar zelf. Ze is ook gewoon bang voor Brian, maar helaas ook verliefd, dus de alarmsignalen gaan niet af.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:49 schreef Meganog het volgende:
Amanda liegt weer. Ze zegt dat er niks gebeurd is en dat Brian en Natasia op tijd kwamen om haar te redden. Brian wijst haar op ahar fouten.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand het gesprek van B en A verslaan. Ik kan het niet meer aanhoren.![]()
Ze beaamt Brians gestoorde versie steeds meer, ja.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef shmoopy het volgende:
Zit Amanda nou te suggereren dat ze is aangerand door Huub?
Check mijn sig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wat Brian zei. Ik denk eerlijk gezegd dat hij loog tegen Amanda. Om een log van Huub zou hij nooit zo smerig lachen.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef shmoopy het volgende:
Alles om hem terug te krijgen. Brian wil Amanda wakker schudden zodat ze ziet wat zij fout heeft gedaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze beaamt Brians gestoorde versie steeds meer, ja.
Ja klopt. Volgens Brian heeft Huub misbruik gemaakt omdat ze dronken was.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef shmoopy het volgende:
Die gedachtengang bij Amanda is idd inmiddels bewerkstelligd door Brian "Gods gift to women" Kubatz.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef shmoopy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |