Ik hoop het ook....quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:18 schreef Ashrak het volgende:
En gelukkig moet Amanda even naar achteren komen.
Hopelijk gaan ze toch even met haar praten en laten ze zelfs het filmpje zien.
It take's one to know one, pik!quote:
Helaas ... Amanda is erg snel terug.quote:
iS nICOBLAAS NOG NIET NAAR HUIS?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:20 schreef Lipsch het volgende:
Nicolaas is ook helemaal aan het inkakken de afgelopn week, hoe zit dat dan? Trekt hij niveautje Rat/Rasia/Jaap nu al niet meer?
wat zeg je?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
[..]
iS nICOBLAAS NOG NIET NAAR HUIS?
IK HAD GEDACHT DAT HET EEN MAN VAN ZIJN WOORD WAS.
Klopt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef cindy10 het volgende:
zit trouwens even op sylvia te letten.....maar zal zij niet gewoon de slimste zijn met haar vertrek?
laten we eerlijk zijn...langer blijven in dat huis,is gewoon je eigenwaarde omlaag halen.![]()
wie houd nu wel zn woord in dat huis?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
[..]
iS nICOBLAAS NOG NIET NAAR HUIS?
IK HAD GEDACHT DAT HET EEN MAN VAN ZIJN WOORD WAS.
beter als 2 neptepels.....(die er vast ook nog gaan komen,gezien haar liefde voor plastische chirurgie)quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef Soury het volgende:
Natas heeft ook nog pijn van die nacht. Ze moest 2 nepnagels verwijderen![]()
Kunnen ze Natasja in het geheel verwijderen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef Soury het volgende:
Natas heeft ook nog pijn van die nacht. Ze moest 2 nepnagels verwijderen![]()
Sylvia wel die zegt ik ga naar huis, en morgen gaat ze naar huis.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wie houd nu wel zn woord in dat huis?
de bewoners niet....de redactie niet(die passen alle regels aan,aan hun eigen gemak)![]()
Doe Brian maar als eerste hoor .. wat een walgelijk ventje.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kunnen ze Natasja in het geheel verwijderen?
ja dacht ik ook,toen ik keek naar sylvia...wrm zou je in godsnaam nog willen zitten in zo`n huis?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Klopt.
Hier kan geen weldenkend mens meer tussen blijven zitten, het programma is een farce geworden.
Tjoekie tjoekie tjoekquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
[[url=http://www.theimageplace.net/uploads/42599b6950.jpg]afbeelding][/url]
hulde aan sylvia,vind het een zeer verstandige keuze!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Sylvia wel die zegt ik ga naar huis, en morgen gaat ze naar huis.
Voor boven je bed?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
Spuugt, stoot, en mag blijven.
"Je hebt een motherfucking kutgesicht, seg je self. Kom maar gauw bij Mammie schat".quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:25 schreef Soury het volgende:
En Brian wil zijn moeder bellen. Tring Mam Huub lag Amanda te beff..n? Wat moet ik nu![]()
Voor in de plee ! Dan missen de mannen niet meerquote:
Dat is gegarandeerd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor in de plee ! Dan missen de mannen niet meer![]()
Hij zal helemaal niet misstaan op een gesloten afdeling (buiten de kooi hequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
Spuugt, stoot, en mag blijven.
En ik doe de dames ook een plezierquote:
Ik ken geen 'mannen' zoals Brian. Ik gun dat elke vrouw.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dan wel als het schrikbeeld van mannen in het algemeen?
Nee, daarom maakte ik de cap ook. Niet dat zijn beschermvrouwe Flens hem zal zien...quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij zal helemaal niet misstaan op een gesloten afdeling (buiten de kooi he)
ken ze ook niet,en wil dat graag zo houden!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken geen 'mannen' zoals Brian. Ik gun dat elke vrouw.
Ja, ik ben ook blij dat ik nog nooit een man als Brian ben tegengekomen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was geweest had ik hem voor pasen geleerd wat hier de traditie is: fel gekleurde eieren tijdens die feestdagen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook blij dat ik nog nooit een man als Brian ben tegengekomen.
Snap ook niet wat vrouwen uberhaupt in hem zien.
Ongelooflijk en best walgelijk hoe deze figuur gisterennacht zich misdraagt en als een zielige stumper zelfs voor de veiligheid van zichzelf en de rest een nacht buiten de kooi in de armen van heks Natasia moet doorbrengen en nu weer triomfantelijk zijn macho praatjes etaleert.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Donker blauw wellichtquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was geweest had ik hem voor pasen geleerd wat hier de traditie is: fel gekleurde eieren tijdens die feestdagen.
Ik reken dit Natasia en 'achter' nog het meest aan. Amanda weet helaas niet beter.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ongelooflijk en best walgelijk hoe deze figuur gisterennacht zich misdraagt en als een zielige stumper zelfs voor de veiligheid van zichzelf en de rest een nacht buiten de kooi in de armen van heks Natasia moet doorbrengen en nu weer triomfantelijk zijn macho praatjes etaleert.
Dat kun je vooral ook Amanda aanrekenen, haar afhankelijkhied maakt deze rat sterker. In plaats daarvan had zij zich hard moeten maken voor het vertrek van Brian, wegens slaan en spugen (hoe kun je erger vernederd worden).
Maar goed...zo zijn mensen blijkbaar.
Schijten doe ik graag op de harses van Brainlessquote:
Tis ook geen echte man, dus ga je gangquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijten doe ik graag op de harses van Brainless![]()
![]()
niet echt ladylike, maar ach.
Daar heb je gelijk in. Natasia is heel belangrijk voor Brian en samen hebben ze een voorkeusbehandeling gekregen van DGK. Het had Natasia meer gesierd als ze de kant van Amanda had gekozen. Dan had Brian nu thuis gezeten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik reken dit Natasia en 'achter' nog het meest aan. Amanda weet helaas niet beter.
Zegt naar mijn mening ook heel veel over de mensen bij de buren.Door brian in de kooi te laten en ook hierquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ongelooflijk en best walgelijk hoe deze figuur gisterennacht zich misdraagt en als een zielige stumper zelfs voor de veiligheid van zichzelf en de rest een nacht buiten de kooi in de armen van heks Natasia moet doorbrengen en nu weer triomfantelijk zijn macho praatjes etaleert.
Dat kun je vooral ook Amanda aanrekenen, haar afhankelijkhied maakt deze rat sterker. In plaats daarvan had zij zich hard moeten maken voor het vertrek van Brian, wegens slaan en spugen (hoe kun je erger vernederd worden).
Maar goed...zo zijn mensen blijkbaar.
En dan hoop ik dat je diarree hebt, dat stinkt ook nog eens goed, dat verdient hij.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Zonder meer. En kijk hem nou eens hoog van de toren kraaien. Volkomen onterecht en een slecht signaal naar vrouwen als Amanda.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:40 schreef kybe het volgende:
[..]
Zegt naar mijn mening ook heel veel over de mensen bij de buren.Door brian in de kooi te laten en ook hier
weer niets mee te doen, daarmee geef je toch aan dat je met dat soort praktijken instemt.
Waarom zo bescheiden bijenkoninginnetje. Ook hare majesteit weet waar faeces thuis horen: in de plee, en dan netjes doortrekken ( en handjes wassen).quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Het is gewoon belachelijk dat Brian (en Natasia en waarom eigenlijk zij ook) uit de villa gehaald zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:40 schreef kybe het volgende:
[..]
Zegt naar mijn mening ook heel veel over de mensen bij de buren.Door brian in de kooi te laten en ook hier
weer niets mee te doen, daarmee geef je toch aan dat je met dat soort praktijken instemt.
3 streams op Brainless, dat zegt toch genoegquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:40 schreef kybe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |