Dat is dan zonde van mijn 10k. Maar ik voel met je mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:57 schreef versabommie het volgende:
Je zou bijna 10 k neerleggen om er ff in te mogen om die mongool op zijn rattebek te raggen!
En Eric probeert dat ook te zeggen maar niemand luistert naar hemquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:01 schreef Soury het volgende:
Brian zit nu Amanda te manipuleren nu om te zeggen dat er dingen tegen haar wil zijn gebeurd![]()
Ik welquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En Eric probeert dat ook te zeggen maar niemand luistert naar hem
Zal ik het dan maar zeggen? "Sterretjes tellen", toch?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:00 schreef Gert het volgende:
En weer op mute, voordat ik hier policy-overschrijdende dingen ga schrijven, over een bepaald persoon die van mij op een gruwelijke manier mag ster.. oeps doe ik het bijna toch.
Er zijn er meer die het niet meer trekken: DGK HOOLIGANS # 8quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:00 schreef Gert het volgende:
En weer op mute, voordat ik hier policy-overschrijdende dingen ga schrijven, over een bepaald persoon die van mij op een gruwelijke manier mag ster.. oeps doe ik het bijna toch.
CarGlassquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar zeggen? "Sterretjes tellen", toch?![]()
Was het zó duidelijk?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar zeggen? "Sterretjes tellen", toch?![]()
Inderdaad. Ze lult met alle winden mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef blomst het volgende:
Waarom laat achter het filmpje niet even aan Amanda zien.
Dan weet ze waar over ze praat.
Primaat!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:57 schreef versabommie het volgende:
Je zou bijna 10 k neerleggen om er ff in te mogen om die mongool op zijn rattebek te raggen!
waarom dacht ik nu dat je het over een sterretje had?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:00 schreef Gert het volgende:
dat zijn maarliefst 3 lettergrepenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:09 schreef Copycat het volgende:
Amanda zegt perceptie.
laat toch, of vind je het stiekum leuk?quote:
Asco?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:14 schreef cindy10 het volgende:
ppfff viswijf natasia trekt dr bek open,dat brian en amanda asco zijn???
Zo slim is ie nouquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:13 schreef Gert het volgende:
Huub over Brian: "Die jongen vergeet constant één ding: dat er 24 uur per dag mensen naar streams kijken die álles zien."
Enkelen gingen je voor: DGK HOOLIGANS # 8quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:14 schreef the_undertaker het volgende:
ik word agressief van Brian
Wanneer gaat ie eens daad bij woord voegen (zelfmoord plegen)
graag vanavond op het piekuur van de livestreams!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:14 schreef the_undertaker het volgende:
Hoe wil je 't anders noemen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:10 schreef Soury het volgende:
Waarom zegt ze nou niet gewoon dat Huub haar lekker lag te beff...( sorry rotwoord)
Stomme muts![]()
Niet zon grappige opmerkingquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:14 schreef the_undertaker het volgende:
Das waar maar laat hem dan liever nog 60 jaar lijden ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:17 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hoezo? Hij zegt het zelf hoor
ik kon er wel om lachen....quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:17 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hoezo? Hij zegt het zelf hoor
Ja, goed he ...quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
Huub ontloopt Brian.
Dat is mooi, want dan zijn er dus streams zonder die liegende smeerlap met z'n walgelijke stemmetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |