Dat heeft hij even eerder 'een foutje op het gebied van Amanda' genoemd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:28 schreef schatje het volgende:
Je bent ook de enige die haar een tik in het gezicht heeft gegeven en gespuugd.
Je denkt als Brian!quote:
LOLquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
Aan jezelf, net als AmanDel? Kijk maar uit, staat zo op het weblog van Japio.
Ik hoop ook wel dat ze dat doen, want er wordt haar (al een hele tijd) door Brian al van alles ingepraat en het zijn niet de minste aantijgingen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:29 schreef kybe het volgende:
[..]
Brian mag zoals gewoonlijk alles![]()
En Amanda zouden ze even het filmpje moeten laten zien.
Ik ookquote:
Verstuur maar, misschien heeft ze er toch wat aan....quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
LOL
Aan Amanda. Heel erg vanuit mezelf, omdat ik met schaamrood op mijn kaken wel wat van de vroegere Cc herken in Amanda.
Of ik 'm ook daadwerkelijk ga versturen weet ik nog niet. Omdat het waarschijnlijk toch niet bij haar beklijft. Maar aan de andere kant, 40 cent voor een postzegel is ook peanuts.
Daarom zet ik het ook af. Hier kijk ik niet voor m'n plezier meer naar. Het gaat verder dan "lekker ergeren". Wat een ziek stuk vuil.quote:
Ik weet het, ik ben dom geweest. Het is allemaal mijn schuld.quote:
Kindjes van god mag je niet zo maar uitzetten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:31 schreef yellowfirst het volgende:
Ik zet de streams aan en hoor Brian tegen Natasia zeggen:" Wij zijn gevoelsmensen."Uit die stream!!!!
Amanda weet wel beter maar ze probeert Brian weer voor zich te winnen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:29 schreef kybe het volgende:
[..]
Brian mag zoals gewoonlijk alles![]()
En Amanda zouden ze even het filmpje moeten laten zien.
enge is.....zelf ziet hij dat niet.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:32 schreef FSR het volgende:
Bwian verwijt Huub, wat Bwian zelf heeft gedaan en of doet..
Opsturen dus. Helpen doet het niet, het gaat om het idee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Aan Amanda. Heel erg vanuit mezelf, omdat ik met schaamrood op mijn kaken wel wat van de vroegere Cc herken in Amanda.
Of ik 'm ook daadwerkelijk ga versturen weet ik nog niet. Omdat het waarschijnlijk toch niet bij haar beklijft. Maar aan de andere kant, 40 cent voor een postzegel is ook peanuts.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:31 schreef demins het volgende:
[..]
Zo hoort het ook! Kun je het een beetje?![]()
hebben ze al eens gedaan met dat stoelschop incident van Huub. Huub schopte tegen de stoel en daarna mochten ze 1 voor 1 nog herhaaldelijk de beelden uit alle hoeken bekijken. Huub bleek tegen een schoel geschopt te hebben maar ze bleven zolang tegen elkaar door te liegen dat ze de waarheid op beeld niet eens zagen en gewoon vol bleven houden dat Huub NL had geschopt!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is al zo vaak voorgesteld door de users van dit forum: confronteer ze met de beelden....
Gebeurt toch niet.![]()
Das niks nieuws, maar ik blijf het een te ernstige beschuldiging vinden om het zo te laten gaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:32 schreef FSR het volgende:
Bwian verwijt Huub, wat Bwian zelf heeft gedaan en of doet..
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kindjes van god mag je niet zo maar uitzetten.
Dat meeeeeeeen je nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:14 schreef versabommie het volgende:
Net vernomen uit zeer wel ingelichte bronnen dat Rob, die manke uit BB er in komt als vervanger van Sil![]()
![]()
![]()
Het einde is nabij![]()
Gelukkig was het een foutje. Zonder camera's had hij haar tot moes geslagen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heeft hij even eerder 'een foutje op het gebied van Amanda' genoemd.
gewoon dat volhouden van die leugens ...schuim staat op m'n muilquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom zet ik het ook af. Hier kijk ik niet voor m'n plezier meer naar. Het gaat verder dan "lekker ergeren". Wat een ziek stuk vuil.
Mama tasia is degene die BabyBrian helemaal loco maakt,de hele tijd 'ben je boos' zeggen enquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
Het is maar goed dat Mama Tasia ( ik krijg het bijna niet uit mijn strot ) Brainless regelmatig een glaasje water geeft, met een pammetje erin.
Jij denkt als Versabommie, dat is stukken erger!quote:
Wat te denken van Amanda, die bleef volhouden dat Huub NL bij de keel had gegrepen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
hebben ze al eens gedaan met dat stoelschop incident van Huub. Huub schopte tegen de stoel en daarna mochten ze 1 voor 1 nog herhaaldelijk de beelden uit alle hoeken bekijken. Huub bleek tegen een schoel geschopt te hebben maar ze bleven zolang tegen elkaar door te liegen dat ze de waarheid op beeld niet eens zagen en gewoon vol bleven houden dat Huub NL had geschopt!
In bepaalde culturen is het een gegeven dat als je blijft ontkennen dan is het niet gebeurt ....schijnbaar is brian er daar 1 van?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:34 schreef cindy10 het volgende:
brian is weer effe gevoed dat zn gevoelens juist zijn,door natasiaa!
dus let maar op.....vanavond word weer knallen!![]()
Ze maken elkaar gek, Natasia begon ermee tegen Brian te zeggen, dat Amanda er niet bij lag, alsof ze er tegen haar zin lag.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:34 schreef kybe het volgende:
Mama tasia is degene die BabyBrian helemaal loco maakt,de hele tijd 'ben je boos' zeggen en
dan de boel op fokken zodat Brian weer over de rooie gaat en troost zoekt bij mama tasia.
Je gaat maar in een hotelletje zittenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:35 schreef demins het volgende:
[..]
Laat me met rust! Ik laat jou ook met rust...
Ik zet er een biertje langs.Mag dat ook?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
bakje pinda`s en wat fris,en kom maar op met die streams!
Ja, ik denk wel dat ik 'm ga versturen. Maar nu eerst even koken en nog van de laatste zonnestraaltjes in de tuin genieten. Met boek, zonder walgelijke duivelse kindertjes van God.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Opsturen dus. Helpen doet het niet, het gaat om het idee.
Jeeees Cc......heftig.
graag zelfs!!! wij mogen natuurlijk wel meer als 3 drankjes per dag!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zet er een biertje langs.Mag dat ook?![]()
![]()
En wat lees je 'boys from Brazil'quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat ik 'm ga versturen. Maar nu eerst even koken en nog van de laatste zonnestraaltjes in de tuin genieten. Met boek, zonder walgelijke duivelse kindertjes van God.
What doesn't kill you enzo.
![]()
Ik zou ze echt elke week confronteren met iedereen erbij en dan voorzien van tekstueel commentaar bij de beelden...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat te denken van Amanda, die bleef volhouden dat Huub NL bij de keel had gegrepen.
Huub: "Amanda, we hebben allemaal de beelden bekeken! Ik heb NL niet bij de keel gegrepen!"
Amanda: "En tóch is het zo. Ik heb het zelf gezien."
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |