quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:20 schreef Napster het volgende:
Brain en Natasia zijn echt zwaar overspannen
Extreem dom primitief volk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:20 schreef Napster het volgende:
Brain en Natasia zijn echt zwaar overspannen
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:21 schreef Napster het volgende:
Zucht, Brain geloofd zn eigen leugens
Dan kijk ik dus niet meer, al krijg ik er een miljoen voor.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:14 schreef versabommie het volgende:
Net vernomen uit zeer wel ingelichte bronnen dat Rob, die manke uit BB er in komt als vervanger van Sil![]()
![]()
![]()
Het einde is nabij![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Brainless: Word je weer gek, pak een hotelletje![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Brainless: Word je weer gek, pak een hotelletje![]()
Ga met Japio pratenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:22 schreef Disana het volgende:
'Foutje gemaakt op het gebied van Amanda'.
Ik word echt niet goed.
Het antwoord staat al in je vraag: omdat hij denkt dat zelfs zijn simpele uitspraken daarmee boeiend wordenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:23 schreef cindy10 het volgende:
waarom gebruikt die brian semi boeiende woorden,om iets simpels te zeggen?![]()
Je gelooft die dorpsgek toch niet???quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan kijk ik dus niet meer, al krijg ik er een miljoen voor.![]()
Brian gelooft niet alleen z'n eigen leugens, maar ook die van Amanda!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:23 schreef Mikaro het volgende:
Wat een kneus, hij gelooft echt zijn eigen leugens....
Als je niet meer hersens kunt bevatten als de omvang van een eikel dan komt er dat soort onzin uit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:23 schreef cindy10 het volgende:
waarom gebruikt die brian semi boeiende woorden,om iets simpels te zeggen?![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:24 schreef Mikaro het volgende:
Amanda heeft Huub toch helemaal niet weggeduwd?
hahaha,het blijft leeg gelul....ondanks zn moeilijke woordenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het antwoord staat al in je vraag: omdat hij denkt dat zelfs zijn simpele uitspraken daarmee boeiend worden
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:24 schreef Mikaro het volgende:
Amanda heeft Huub toch helemaal niet weggeduwd?
tuurlijk komt die niet, ik heb nog nooit betrouwbare bronnen gehadquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan kijk ik dus niet meer, al krijg ik er een miljoen voor.![]()
Maar hij maakt er zijn eigen verhaal van.... en dat gelooft hij dan weer als zijnde de waarheidquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:24 schreef Dark het volgende:
Brian gelooft niet alleen z'n eigen leugens, maar ook die van Amanda!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je niet meer hersens kunt bevatten als de omvang van een eikel dan komt er dat soort onzin uit.
Ik geloof alles wat Bommie zegt. Net zoals ik jou altijd geloof.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:24 schreef demins het volgende:
[..]
Je gelooft die dorpsgek toch niet???![]()
Aan jezelf, net als AmanDel? Kijk maar uit, staat zo op het weblog van Japio.quote:
Ik heb een boek gelezenquote:
Het erge is wel dat hij wel zeer ernstige aantijgingen doet naar aanleiding van een filmpje die hij officieel niet heeft mogen zien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:26 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Maar hij maakt er zijn eigen verhaal van.... en dat gelooft hij dan weer als zijnde de waarheid![]()
Domme, domme vrouw...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geloof alles wat Bommie zegt. Net zoals ik jou altijd geloof.![]()
Ik kook.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:27 schreef Gert het volgende:
En maar weer op mute.
Wat een afschuwelijke mensen zeg, die Brian en Natasia.
Brian mag zoals gewoonlijk allesquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:24 schreef Ashrak het volgende:
Waarom grijpt DGK niet in ... oh stom ... doen ze niet.
Waarom mag Brian het filmpje zien en waarom mag hij nu feiten verdraaien in zijn eigen voordeel.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk komt die niet, ik heb nog nooit betrouwbare bronnen gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |