Zozo, jij post dus over iets wat je nog niet gezien hebt. Dat noem ik lef hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben het filmpje aan het downloaden... Ja je hebt gelijk en ben te voorbarig... ik liet mee even meeslepen in het gesprek... Maar blijf Amanda het slachtoffer vinden zoals ik meerdere keren gepost heb van Huub's gore streek. En voor mij ligt het heel dicht bij aanranding. En ik begrijp Brian dat ie het zo wil zien.
Doe jezelf geen pijn met dat hamertje. Het bestrijden van ongedierte is een nobel streven.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zelfs ik hoop dat.
Dit programma brengt het slechtste in me naar boven.![]()
Ik ben geen Brian fan maar weiger alles door een Huub bril te zien.... zoals sommigen hier...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:06 schreef itsme het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Alles wordt maar op Huub afgeschoven in dat huis en ook regelmatig hier op fok door de No brain fans.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Op dit moment walg ik zo van hem en zijn 'opgewekte' rotsmoel dat ik bijna naar HOOLIGANS zou gaan.
Is niet erg hoor, hebben meer users last van.quote:
Is Wilma Nanninga in disguise (shhht)quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zozo, jij post dus over iets wat je nog niet gezien hebt. Dat noem ik lef hebben.
Het is toch van de zotte?!? Een nacht met geweld van heb ik jou daar, en nog geen 40 uur later heeft hij Amanda een schuldgevoel aangepraat en zit hij te genieten op een paard.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik volgens mij ook, want het wordt echt per seconde erger.
Dat zei ik niet want ik heb het live gezien... en mijn indruk was anders... daarna ging alles heel snel...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zozo, jij post dus over iets wat je nog niet gezien hebt. Dat noem ik lef hebben.
happy me..... dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:08 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Huub na de gebeurtenissen van de afgelopen dagen weer met zijn voetjes op de aarde is geland. Ik vind hem een zeer prettig persoon sinds gisteravond en hoop dat hij deze lijn doortrekt. Het spel spelend om een eerlijke maar slimme manier, lekker dollen en het zien als een leuk spel waar hij in zit en alles eruit halen wat er in zit in positieve zin. Hoop dat er een leuk nieuw persoon in komt die goed met Huub klikt.
Misschien dat ik dan toch nog blijf kijken
Maar dit is echt ongedierte wat niet weg te krijgen is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe jezelf geen pijn met dat hamertje. Het bestrijden van ongedierte is een nobel streven.
Door een Huub-bril hoeft niet, maar gewoon een objectieve bril.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben geen Brian fan maar weiger alles door een Huub bril te zien.... zoals sommigen hier...
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:10 schreef Lipsch het volgende:
Ik vond de actie van Huub en aDEL (jawel, tezamen!) niet zozeer ranzig - een echt harde mindfuck die naar mijn mening in de top van het spelt thuishoort. Rat had er overigens al uit moeten liggen wegens het spugen naar aDEL en het veel te hard wegduwen van aDEL.
Ja dat had ik gisteren al in de poll gevoerd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat ie haar weer neukt. En dat zal vanavond wel weer gebeuren.
iemand die minder zuipt,en dus niet zo gevoelig voor huub?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat had ik gisteren al in de poll gevoerd.![]()
ze is olie dom en boter geil.wat wil iemand als Brian nog meer?![]()
Ik heb meer de indruk dat je eea niet eens door je eigen bril wil bekijken, voor je commentaar geeft!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben geen Brian fan maar weiger alles door een Huub bril te zien.... zoals sommigen hier...
oeiiii ik ga even stream aangooien,dat mag ik niet missen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:14 schreef Desii het volgende:
dit gaat weer fout.... Brian is al pissed.... stay tuned DGK
jammer.. het is al weer voorbijquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:14 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oeiiii ik ga even stream aangooien,dat mag ik niet missen!
Geduld (schoone zaak)quote:
Ze stond ertussen en was absoluut niet in staat om te zien of Huub's vegen überhaupt die tyfusrat hebben geraakt. wat een superdom mokkel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:12 schreef mootie het volgende:
IK STOND ERNAAST!!!!
Tarrot en opgerotquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:17 schreef Marrije het volgende:
Is dat nog even goed nieuws, Sylvia morgen al weg![]()
![]()
Ze krijgt wat ze verdient.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat ie haar weer neukt. En dat zal vanavond wel weer gebeuren.
Wat ruist daar in het struikgewasquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:18 schreef rooie3 het volgende:
Wie staat er achter dat bosje .
Leuk bedacht maar Brian had die conclusie direct al getrokken.. dus niet even rustig de feiten op een rijtje gezet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:15 schreef akveor het volgende:
En wat nou als die aanranding shit onzin is: Huub mag Brian wel uitlokken tot fysiek geweld maar wanneer Brian, in zijn ogen, de feiten op een rij zet en tot conclusie komt dat het eigenlijk ongewenste intimiteiten zijn mag dat niet. Alles om te winnen toch?
Meen je niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:14 schreef versabommie het volgende:
Net vernomen uit zeer wel ingelichte bronnen dat Rob, die manke uit BB er in komt als vervanger van Sil![]()
![]()
![]()
Het einde is nabij![]()
Dat hoort bij het 'menselijk schild' spelenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas is het meest fysiek aan de kant geflikkert door Braaaaajen. Dat vergeet ze maar voor haar goede orde.
Ik ben net een filmpje (meer dan een uur!) aan het kijken van de vorige clash. Beginnen ze al met de volgende!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |