Sssssstttttquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wat ik HELEMAAL niet snap is dat al die Braajen-lovers zich nu schuil houden op dit forum. Overtuigd van hun ongelijk?
neuuu ,schamen zich in een hoekje....quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wat ik HELEMAAL niet snap is dat al die Braajen-lovers zich nu schuil houden op dit forum. Overtuigd van hun ongelijk?
Who needs streams he?quote:
Bwain-fans horen over het algemeen op dit tijdstip al op bed te liggen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O jij leest ook alleen, geen streampies aan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn teiltje zit al vol, alleen door het lezen van de posts.![]()
En hun hersentjes hebben rond deze tijd de maximale hoeveelheid info al opgeslagen en moeten dat nu allemaal gaan verwerken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bwain-fans horen over het algemeen op dit tijdstip al op bed te liggen!
tja die vallen nog onder de zuurballenwet he?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel hoor, alleen mute op de streams van A en B.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef itsme het volgende:
[..]
O jij leest ook alleen, geen streampies aan?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik was al zo verbaasd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel hoor, alleen het mute op de streams van A en B.
Ik wil wel een fles rose ! Oh een een pizzaquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat moet het zijn.
![]()
Offtopic Ik heb zin om wat te kopen. Om geld uit te geven.![]()
oquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Later vanavond, nadat ik mijn derde glas genuttigd heb moet ik m'n subjectieve observaties weer onderbouwen voor personen die zijn overtuigt van hun intelligentie en hun objectieviteit.
Drink ff door dan, kun je eerder beginnenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Later vanavond, nadat ik mijn derde glas genuttigd heb moet ik m'n subjectieve observaties weer onderbouwen voor personen die zijn overtuigt van hun intelligentie en hun objectieviteit.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil wel een fles rose ! Oh een een pizza
Ik verkoop mijn waardigheid voor weinigquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat moet het zijn.
![]()
Offtopic Ik heb zin om wat te kopen. Om geld uit te geven.![]()
Ik noem geen namen, maar het klinkt als... en mijn wc blijft er schoon van.quote:
Je was er één vergeten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ga zelf welquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar het klinkt als... en mijn wc blijft er schoon van.![]()
`quote:
Uh heb je een toerrek ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
`
Durf het bijna niet te zeggen maar heeft het iets te maken met mijn auto?
Sorryquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gezellie en een aanrader.
DGK HOOLIGANS # 8
waarom laten ze die filmpjes niet aan allemaal zien, in plaats van dat stomme pokerquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Dark, zie je de datum? Oud nieuws dus. BTW,als je de filmpjes hebt bekeken heb je deze info niet nodig.
Ik rijd in een Civic, dus ik denk het nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen maar heeft het iets te maken met mijn auto?
Durf haast niet maar thanksquote:
Na die streams van vanavond was ik even verward door je post. Er stond geen N tussen de a en de d.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gezellie en een aanrader.
DGK HOOLIGANS # 8
Heeft te maken met een jaarlijkse wettelijke keuring.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik rijd in een Civic, dus ik denk het niet.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Dark, zie je de datum? Oud nieuws dus. BTW,als je de filmpjes hebt bekeken heb je deze info niet nodig.
(VOL forum)quote:Nogmaals uit Huub zijnweblog:
Nog even geduld
Heel veel dingen aan de hand de afgelopen 30 uur in de villa,
heel erg veel, en zojuist nog iets enorms erbij gekomen, jullie weten waar ik het over heb,
vnvnd rond een uurtje of tien komt een uitleg van het hoe en wat van de gebeurtenissen van de afgelopen 30 uur,
kalm aan goed goan,
Huub
Proost, ik ga ff kijken of Syl nog eens een keer naast het potje durft te piesen nou ze toch morgen vertrekt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Het is echt niet mijn bedoeling iedereen te laten blozen hoor.![]()
Kop op en neem een borrel, proost.
Jemig, zooo OT allemaal.![]()
Die gelijkenisquote:
Nogmaals, check mijn sig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
Om tien uur komt er wat:
[..]
(VOL forum)
Luisteren naar poker, veel erger dus.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:31 schreef Charmian het volgende:
Ik log ff in en weer dat kutpoker![]()
Ze hadden toch een karaokeset besteld niet dat dat interessant is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |