Denk je dat al die dingen nodig zijn altijd?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
Het valt me wel op he, iedereen zit hier te beunen aan de brommert, altijd wat mis, terwijl ik over het algemeen niet verder hoef te komen dan afstellen of een auspuffje vervangen
Strontderbi's en puchs en slomossen
Het valt me wel op he, iedereen patst hier met mooie ritten of leuke acties met zijn brommert, terwijl jij over het algemeen niet verder komt dan patsen met geld en gebrek aan onderhoud.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
Het valt me wel op he, iedereen zit hier te beunen aan de brommert, altijd wat mis, terwijl ik over het algemeen niet verder hoef te komen dan afstellen of een auspuffje vervangen
Strontderbi's en puchs en slomossen
Mijn laatste motorische onderhoud was een andere bougie. Wat niet eens nodig was. lang verhaalquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
Het valt me wel op he, iedereen zit hier te beunen aan de brommert, altijd wat mis, terwijl ik over het algemeen niet verder hoef te komen dan afstellen of een auspuffje vervangen
Strontderbi's en puchs en slomossen
nee jij reed gewoon je hele ding aan gort en doet er verder niets aanquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
Het valt me wel op he, iedereen zit hier te beunen aan de brommert, altijd wat mis, terwijl ik over het algemeen niet verder hoef te komen dan afstellen of een auspuffje vervangen
Strontderbi's en puchs en slomossen
owjaquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je hebt gewoon de cirkel, met de poorten enzo, en daar omheen is meer een 'bad' zeg maar.. En van bovenaf komt dan de KVS erin, en stroomt er via een tuitje op de cilinder zelf ook weer uit. Dus als er KVS uitkomt kan het alleen de kop zijn, omdat de voetpakking alleen het mengsel tegenhoudt.. Niet de KVS.
mooi.. ku n je teminste doen wat je wiltquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:32 schreef Ferrox het volgende:
rip Ivo
tof dimi
rip Harmen
ik kwam net thuis van mn werk
mn ma zo:"harmen, de volgende x dat je je kamer schoonmaakt hea, ruim je dan ook ff die shag kruimels op?"
harmen:![]()
maar mn brommert is weer ok
nee, want dan raken verder teleurgesteld in me,quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
mooi.. ku n je teminste doen wat je wilt![]()
ik ben vernoemd naar mn opa, en ja daar ben ik stiekem best trots opquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
Net ff lekker stukje getoerd.. Merk best verschil dat hij anders rijdt nu het warmer is.. Minder zuurstof in de lucht ofzo.. Iig luchtschroef wat verder opengezet en het was weg..Nja zal wel.
![]()
Knalt nu weer lekker.Ma kwil eigenlijk een nieuwe cilinder en krukas.. Denk dat ik deze verkoop en dan doppler asje koop + mhr team, of pro race ofzo.
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Watser allemaal met je brommer dan? Voorvork krom? En watskeburt precies? En reed je nogal altijd als een wijf?
ik reed niet als een wijf kneusquote:
ik dacht dat al die bloederige plekken door je sporten kwam man.. blij dat ik dat ook weetquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik een keer flink aan het rukken sla heb ik nog meer verwondingen man![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik dacht dat al die bloederige plekken door je sporten kwam man.. blij dat ik dat ook weet![]()
![]()
w0 der kenker ist u dan weer?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:53 schreef Jorjan het volgende:
c'est un TVP
Ah, is ie zo geboren of is het een ongeluk geweest?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Scooterrijder.
Is het scooter-virus niet een SOA?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah, is ie zo geboren of is het een ongeluk geweest?![]()
Wie heeft je aan die ideeën geholpen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Scooterrijder.
Dat is dus echt klotequote:Op zondag 29 april 2007 17:38 schreef PallominnoXIII het volgende:
Terwijl je een vonk en benzine in je tank hebt. Leuk.
Een relatief goedkoop probleem dusquote:Op zondag 29 april 2007 20:30 schreef viagraap het volgende:
Het probleem met mn Puch (alweer een paar reeksen geleden gepost) was trouwens de bougie, hij doet het weer
Moet ik van de week ook maar weer 'ns gaan doen, wil ook nog een keer m'n velgen spuiten.quote:Op zondag 29 april 2007 19:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ga denk ik zo me brommer poetsen.![]()
Kan je weer opnieuw beginnen om af te stellenquote:Op zondag 29 april 2007 20:54 schreef PallominnoXIII het volgende:
Heb trouwens wel een 17.5 gekocht voor voorlopig.
Pleur je ding dan in de verkoopquote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Hijacking het volgende:
[..]
nee grafding ben het zat om steeds alles te vervangen![]()
Dan kan je er net zoveel geld inpompenquote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef Hijacking het volgende:
daarvoor heb ik er te veel geld ingestoken
Ik ga deze zomer alleen mee touren daarna poetst ik hem op en dump hem bij een kennis in de schuur met deken er over en dan check ik dat ding wel over 10 jaar weer eens
Joh.. alsof het verschil tussen 17.5 en 14mm duidelijk merkbaar is.quote:Op zondag 29 april 2007 20:54 schreef PallominnoXIII het volgende:
Heb trouwens wel een 17.5 gekocht voor voorlopig.
Ik heb een 12.5(quote:Op zondag 29 april 2007 21:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Joh.. alsof het verschil tussen 17.5 en 14mm duidelijk merkbaar is.
Beter koop je 19..
Dat ook en een grotere demperquote:Op zondag 29 april 2007 22:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ding moet ook omhooggebogen worden..
Maar dat hebben alle RS2'en
Het gaat toch ook om de demperquote:Op zondag 29 april 2007 22:23 schreef Geqxon het volgende:
De demper. okay. Maar de scootmobiel die eraan hangt is belachelijk
Het is een soort van kruising, alleen die demper(omhuizing) is wel uber, al zit er geloof ik gewoon een kleine demper inquote:Op zondag 29 april 2007 22:26 schreef Jorjan het volgende:
mwoaah kvind m juist wel nice, voor een scooter dan. Je ziet teminste nog IETS van de motor.![]()
Inderdaad, maak er dan iig nog een schakel vanquote:Op zondag 29 april 2007 22:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga deze discussie niet nog eens houden, maar je zit er op als een schakel, alleen dan met een vario onder je reet
Vriend van een klasgenoot van me had er ook 1.. Dat ding is echt een grote grap.. Klinkt voor geen meter, en kwaliteit is ver te zoeken.quote:Op zondag 29 april 2007 22:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat ook en een grotere demper
Eigenlijk moeten ze er een zo'n demper oplassen:
[afbeelding]
En ook nog 'ns derby ipv Derbiquote:Op zondag 29 april 2007 22:33 schreef Jorjan het volgende:
ik zoek derby senda autste model zie foto
van marktplaats...![]()
Het klinkt best klote ja, maar die demperomhuizing is wel mooiquote:Op zondag 29 april 2007 22:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Vriend van een klasgenoot van me had er ook 1.. Dat ding is echt een grote grap.. Klinkt voor geen meter, en kwaliteit is ver te zoeken.![]()
Had hij hem net nieuw gekocht.. rijdt ie naar huis, breekt na 10km zijn tankophanging al af en zo'n soort grapjas.Ding is meer stuk dan lopend.
Hahaquote:Op zondag 29 april 2007 22:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja 't klinkt wel echt als zo'n bedevaartsoord, en aangezien ik ooit met de vader van No1uknow heb gemsnd, en alles weet over hun gedachten over het geloof, acht ik de kans aanwezig dat ze op bedevaart zijn.
Zeeland is de provincie met de meeste ouderenquote:Op zondag 29 april 2007 22:52 schreef Geqxon het volgende:
Vrouwenpolder, ala de Amazone bejaarde dames?
quote:Op zondag 29 april 2007 22:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja 't klinkt wel echt als zo'n bedevaartsoord, en aangezien ik ooit met de vader van No1uknow heb gemsnd, en alles weet over hun gedachten over het geloof, acht ik de kans aanwezig dat ze op bedevaart zijn.
Jouw kamer is meer een Mijnsheerenland.quote:Op zondag 29 april 2007 22:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vrouwenpolder, ala mijn waterbed.
quote:Op zondag 29 april 2007 22:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja kga ook slapen.. ben fucking moe, en moet morgen weer werken.
jaman.. verschil van 12 naar 13 was echt wowquote:Op zondag 29 april 2007 21:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
1mm?
Wat een nichtquote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef Hijacking het volgende:
fuck jumpstyle gek hiermee ga ik chicks pakken http://www.youtube.com/watch?v=7TsRdkrxl4g
Denk dat chicks dat best tof vinden als je dat kunt hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef Hijacking het volgende:
fuck jumpstyle gek hiermee ga ik chicks pakken http://www.youtube.com/watch?v=7TsRdkrxl4g
quote:Op maandag 30 april 2007 11:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Christus wat een zinloze post.
quote:
ldan val je iig wel opquote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef Hijacking het volgende:
fuck jumpstyle gek hiermee ga ik chicks pakken http://www.youtube.com/watch?v=7TsRdkrxl4g
Zou je gisteren toch ook al doen?quote:Op maandag 30 april 2007 15:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
Net brommer maar weer ff gewassen dan.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 16:17 schreef PallominnoXIII het volgende:
Als je sneller wilt zou ik wel investeren in je remmerij ja.
klauke shit, ik zou het kopenquote:Op maandag 30 april 2007 16:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal ik kopen? Staat te koop die shizzle.![]()
Voorvork + remschijf + remklauw.
Werkt dat nou echt? Mijn lieve puch trekt nu met mn ganz geile uitlaat harder dan een gemiddelde bus of vrachtwagen, maar ik voel me net wat veiliger als ik ook een beetje mee kan komen met de gemiddelde auto.quote:Heb je een 50cc (snel of niet) dan is het aan te raden een 2-klauws koppeling te nemen. Draai je bij deze koppeling de schroefjes helemaal in en dan 1,5 slagen (dus 360 + 180 = 540 graden) terug dan trek je al een stuk sneller op.
En bedoelen ze dan met helemaal indraaien draaien tot je niet meer verder kan, of dat de koppeling er tegenaan zit zegmaar, maar niet strak?quote:Op maandag 30 april 2007 17:30 schreef PallominnoXIII het volgende:
Kan wel, je moet je koppeling zo afstellen dat hij aangrijpt en op het toerental waar je cilinder het meeste vermogen levert he.
Da's over het algemeen wel wat hoogtoeriger dan je koppeling standaard doet idd
quote:Op maandag 30 april 2007 17:32 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik laat mijn koppeling overigens meestal grijpen bij 8000+
Handigquote:Op maandag 30 april 2007 19:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
warm weer + wind in + 2 personen = warmloper
Mijn wiskunde voor vandaag.
Ah kijk. Kan het ook wat met hoogtoerig lopen te maken hebben?quote:Op maandag 30 april 2007 19:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Bij een warmloper krijg je dat alles zo heet word en het flink gaat uitzetten dat je zuiger op een bepaald moment vast komt te zitten in je cillinder omdat ie steeds verder uitzet. Dit geeft vaak wat veegjes in de cillinder, misshien wat krassen in je zuiger, of als je echt pech hebt paar krassen in je cil.
Je brommer warm laten lopen omdat je geen batterijtje in je temperatuurteller hebt zitten. Man, ik heb geen eens één tellerquote:Op maandag 30 april 2007 19:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mja khad een stage 6 toeren + temp teller, maar dat batterijtje was leeg dus die heb ik er eergisteren afgehaald.![]()
Orginele dashboard heb ik niet meer.![]()
Ma kga nu ff cilidner eraf trekken.. Kan goed zijn dat ik gelijk me blokje opentrek, en nieuwe krukas enzo erin duw van de week.
Hoogtoerig = meer toeren = meer warmte, dus ja.quote:Op maandag 30 april 2007 19:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ah kijk. Kan het ook wat met hoogtoerig lopen te maken hebben?
[..]
Je brommer warm laten lopen omdat je geen batterijtje in je temperatuurteller hebt zitten. Man, ik heb geen eens één teller
Gooi je er iets meer olie in, olie zorgt gedeeltelijk voor de koeling van 't blok.quote:Op maandag 30 april 2007 19:46 schreef Geqxon het volgende:
Moet ik toch oppassen, met dit lekkere weer trek ik toch heel wat meer toeren.
Moet goed genoeg zijn, anders pleur je er een dopje bij.quote:Op maandag 30 april 2007 19:48 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben lui, tank altijd mix.
Nee, zorgt voor de smering.. Niet voor de koeling.quote:Op maandag 30 april 2007 19:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Gooi je er iets meer olie in, olie zorgt gedeeltelijk voor de koeling van 't blok.
Schat, als er meer olie is, is er meer smering = minder wrijving = minder warmteproductiequote:Op maandag 30 april 2007 20:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, zorgt voor de smering.. Niet voor de koeling.
@Geqxon.. Tsja heeft niet per se iets met hoogtoerig te maken, maar wat mstr zegt, hoogtoerig is meer hitte.. Maar mijn cilinder is totaal niet hoogtoerig.En mijn brommer die wordt wel iets warmer dan jouw tomos die 50km/h gaat.
Dus dan is zo'n tellertje wel handig.
![]()
Nee dit gaat alleen op als je te arm smeert.. Je moet gewoon zorgen dat je goed genoeg smeert, 1 op 40 bij de wat grotere cilinders ofzo.. Maar het is niet zo dat dat als je 1 op 20 smeert dat dan je cilinder niet meer boven de 60 graden komt.quote:Op maandag 30 april 2007 20:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Schat, als er meer olie is, is er meer smering = minder wrijving = minder warmteproductie
1:20 is ook wel een beetje errug overdrevenquote:Op maandag 30 april 2007 20:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee dit gaat alleen op als je te arm smeert.. Je moet gewoon zorgen dat je goed genoeg smeert, 1 op 40 bij de wat grotere cilinders ofzo.. Maar het is niet zo dat dat als je 1 op 20 smeert dat dan je cilinder niet meer boven de 60 graden komt.
Dan slaat je bougie juist vet en kun je helemaal niet meer fatsoenlijk rijden..
mertk je niet.. compressie is vast niet hoog genoeg man..quote:Op maandag 30 april 2007 20:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Of een Senda zonder oliepomp.
Ik tank altijd V power 98 of BP ultimate 98 of Total Excellium 98 of whatever.. En ik meng em 1 op 40 met TTS..![]()
Lekker dure shizzle maarja.. Op 98 loopt ie nét iets lekkerder dan op 95 heb ik het idee.. En aan olie geef ik liever wat meer uit dan mijn cilnder vastrammen met zo'n goedkope troep.![]()
Nja dan zit het tussen mijn oren, maar ik blijf toch stug 98 tanken.quote:Op maandag 30 april 2007 22:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
mertk je niet.. compressie is vast niet hoog genoeg man..
enne jij voorzichtig met je cillinder![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk een leuke ava..quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 22:43 schreef fs180 het volgende:
Het bewijs dat ik geen beuner benmeer verstand van zaken dan de gemid motorrijder.. ach dat heeft geq ook bijna dus das niet zo moeilijk :'0!!
owja..
de
reinste
porno
!!
http://picasaweb.google.nl/VanKatoen/ClassicRacers
quote:Op maandag 30 april 2007 23:11 schreef Hijacking het volgende:
net nog een scooters geboekt met mn spange mhr mt5 jwt !
chicks diggen mijn spiegelnde bril ben zeg maar ghostrider zonder de snelle motor en coole stunts
je moet je bek houden, anders kom ik je serieus bezoekenquote:Op maandag 30 april 2007 23:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, enkel de vrouwen uit jouw familie.
haha dus dan concludeer je dat je een vastloper hebquote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef Ferrox het volgende:
ik vermoed dat ik ook een warmloper heb gehad vanmiddag :x
ik zette mn brommert zo uit ( sleutel omdraaien)
pruttelt dat ding nog gewoon door![]()
en trouwens
ALLE MEIDEN ZIJN HOEREN![]()
ik had mn sleutel er ook al uit gehaaldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:02 schreef Hijacking het volgende:
[..]
haha dus dan concludeer je dat je een vastloper heb
mischien maakt het uitdraadje niet goed contact oid
Weet jij wel wat een warmloper is?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef MarkyB het volgende:
Weten jullie wel wat een warm/vast loper is?
Warmloper: je rijdt gewoon en ineens blokkeerd je zuiger in je cilinder (slaat af dus) en komt even later weer los in de cilinder met de nodige schade
een vastloper is hetzelfde, alleen zit je zuiger muurvast in je cilinder, en moet eruit gehaald worden met nodig geweld en de daarbij behorende schade.
Jij rijd scooterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:50 schreef MarkyB het volgende:
ff mijn startpost fotootje aangepast, zag dat het een dooie link was
jij verteld wat ik vertel met iets meer woorden..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Weet jij wel wat een warmloper is?
Bij een warmloper wordt je zuiger zo warm dat hij flink gaat uitzetten en daardoor de zuigerveer vast komt te zitten, of een beetje in je cilinder gaat happen.
Bij een warmloper heb je gewoon ineens compressieverlies omdat het carter niet meer vacuum zuigt omdat de zuigerveer vast zit, soms kun je er nog wel mee verder rijden, maar niet hoog in toeren. En soms valt hij gewoon uit, maar hij slaat écht niet vast hoor, dat is alleen bij hele ernstige warmlopers..
Ja maar hij slaat niet vast, wat jij wel beweert. Je hebt gewoon compressieverlies omdat er niet of nauwelijks een onderdruk in je carter ontstaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
jij verteld wat ik vertel met iets meer woorden..
die zijn geilquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nieuwe voorvork gekocht, USD.Die bruine Showa's die vroeger op Derbi's zaten..
Kga deze laten anodiseren, weet nog niet welke kleur.. Denk lekker orgineel zwart ofzo.![]()
Mwoah ben niet zo kapot van de kleur..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:26 schreef Ferrox het volgende:
[..]
die zijn geil![]()
niks aan doen man, zonde als je daar mee gaat kloten
die zijn zoooo vet
In je poepgatquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:00 schreef Geqxon het volgende:
Waar staat een bruine vork wel mooi op dan? Een oude roodbruine Daf?
het is niet zijn brommer kneus.. Al die noobs hier echt iritantquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef viagraap het volgende:
Haal die spiegels eraf, dat scheelt al.
De jouwe ligt in de prak, lollersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:03 schreef Ipho het volgende:
[..]
het is niet zijn brommer kneus.. Al die noobs hier echt iritant
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:41 schreef Ferrox het volgende:
zo,
het leven zuigt
bedrogen door mn bijna-vriendin,
straal bezoppen
gesjanst met een alleenstaande vrouw van 30 in een geheime zender,
ik zit er compleet door heen
maar mn brommert loopt nog wel
ik ben dronken, en ik heb het gehadquote:
Kneusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:49 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ik ben dronken, en ik heb het gehad
verdomme
het zit me niet mee
ik dacht dat er beter van zou worden,quote:
quote:
gelukkig dat je niet gevallen bent.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:40 schreef Sjibble het volgende:
heul verhaal
Toen lachte ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:40 schreef Sjibble het volgende:
Bij mij bleek ergens olie te lekken, maar het viel wel mee, dus ik dacht rot toch op man, vul ik vanzelf weer bij als het lampje gaat branden. Want die druppels waren groenachtig met wat donkere troep erdoorheen, troep van het blok ofzo en verder is dat de kleur van de olie.
Ik dus ff tanken, en met mn moeder (auto, ik met de scoot) ff naar Beverwijk om voor een bank te kijken, ik ging over de sluizen heen.
ff gekeken, en weer terug naar huis.
Ik denken, zal ik de pont nemen of de sluizen?
Toch maar de sluizen omdat ik heb gehoord dat ze wel eens met lollers bij de pont staan enzo.
Nja, ik dus gekke shit doen onderweg, jeweet. Er loopt daar een sjieke lange weg langs corus wat je gewoon loopt uit te lokken.
Ik trek hendig mn gas open, vlieg over mn dip heen en trek em zo hendig sjiek 100 over die weg (50 kmh weg). Ik haal een motorloller in, gaf 90 op zn meter aan enzodus + paar km's is redelijk precieze teller van mij
Na een paar seconden, inene gaat dat ding terug in toeren, alsof er geen benzine meer in komt, remt motorisch af naar de 80, slaat af.. ik dus heel snel het fietspad op voor mn leven. Ondertussen kapot dikke rookwolken onder mn scoot vandaan.
Probeer ik em aan te krijgen, niks, alleen maar getik.
Mocht ik godverdomme 5km lopen, ik hoorde ook niks van verbranding
Uiteindelijk thuis, 3 uur kutten om mn blok eraf te halen.
Cilinderkop eraf, is mn zuiger totaal naar de renkerdekenker
Er zit een redelijk dik gat in de zuiger en de randjes begonnen ook te brokkelen
PowerOne cilinders(hij ging wel 100
)
Nja, koop ik wel gelijk 50snel of 70cc, wel een toffe ervaring
Haal gewoon nieuw zuigertje, gewoon typische warmloper.. Zitten er ook putjes in je cilinderkop?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:40 schreef Sjibble het volgende:
Bij mij bleek ergens olie te lekken, maar het viel wel mee, dus ik dacht rot toch op man, vul ik vanzelf weer bij als het lampje gaat branden. Want die druppels waren groenachtig met wat donkere troep erdoorheen, troep van het blok ofzo en verder is dat de kleur van de olie.
Ik dus ff tanken, en met mn moeder (auto, ik met de scoot) ff naar Beverwijk om voor een bank te kijken, ik ging over de sluizen heen.
ff gekeken, en weer terug naar huis.
Ik denken, zal ik de pont nemen of de sluizen?
Toch maar de sluizen omdat ik heb gehoord dat ze wel eens met lollers bij de pont staan enzo.
Nja, ik dus gekke shit doen onderweg, jeweet. Er loopt daar een sjieke lange weg langs corus wat je gewoon loopt uit te lokken.
Ik trek hendig mn gas open, vlieg over mn dip heen en trek em zo hendig sjiek 100 over die weg (50 kmh weg). Ik haal een motorloller in, gaf 90 op zn meter aan enzodus + paar km's is redelijk precieze teller van mij
Na een paar seconden, inene gaat dat ding terug in toeren, alsof er geen benzine meer in komt, remt motorisch af naar de 80, slaat af.. ik dus heel snel het fietspad op voor mn leven. Ondertussen kapot dikke rookwolken onder mn scoot vandaan.
Probeer ik em aan te krijgen, niks, alleen maar getik.
Mocht ik godverdomme 5km lopen, ik hoorde ook niks van verbranding
Uiteindelijk thuis, 3 uur kutten om mn blok eraf te halen.
Cilinderkop eraf, is mn zuiger totaal naar de renkerdekenker
Er zit een redelijk dik gat in de zuiger en de randjes begonnen ook te brokkelen
PowerOne cilinders(hij ging wel 100
)
Nja, koop ik wel gelijk 50snel of 70cc, wel een toffe ervaring
Dat lampje van mij gaat branden als de oliepomp 't niet meer doet, oliepeil laag is of olie niet meer stroomt om wat voor reden dan ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Haal gewoon nieuw zuigertje, gewoon typische warmloper.. Zitten er ook putjes in je cilinderkop?
En jij hebt een lampje voor de blokolie? Gaaf.Als hij blokolie lekt gaat er echt geen lampje branden hoor. Dat lampje is van de olie van je olietankje..
![]()
blok olie?!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Haal gewoon nieuw zuigertje, gewoon typische warmloper.. Zitten er ook putjes in je cilinderkop?
En jij hebt een lampje voor de blokolie? Gaaf.Als hij blokolie lekt gaat er echt geen lampje branden hoor. Dat lampje is van de olie van je olietankje..
![]()
Ruilen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:58 schreef Ipho het volgende:
Ik zit er aan te denken me derbi te verkopen...
Ik heb een klein meisje in de aanbieding, bouwjaar ongeveer 1995, amper gebruikt, wel al ingereden natuurlijk. Niet compleet doorgestampt, gewoon gemiddeld ingereden.quote:
Die is ook nog inzetbaar voor de langere trektochten?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb een klein meisje in de aanbieding, bouwjaar ongeveer 1995, amper gebruikt, wel al ingereden natuurlijk. Niet compleet doorgestampt, gewoon gemiddeld ingereden.
Heeft volgens mij alleen wel een nieuwe zuiger nodig.
Maar het lijkt me nogal sterk dat opeens zijn squish te laag staat..quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:11 schreef MarkyB het volgende:
[..]
blok olie?!
jij weet het allemaal wel heel fantastisch te brengen
en oja, wtf, van een warmloper krijg je geen gat in je zuiger, das detonatie.
het ging over een scooter, en een schakel heeft versnellingsbak oliequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar het lijkt me nogal sterk dat opeens zijn squish te laag staat..
En blokolie.. Tsja, ik ben meer van de schakels, en die hebben gewoon natte koppelingsplaten.. En die olie waar ze inzitten wordt blokolie genoemd..
Blokolie dus scootersjonnyquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:35 schreef MarkyB het volgende:
[..]
het ging over een scooter, en een schakel heeft versnellingsbak olie![]()
Sinds wanneer rijd jij op een TZR?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef Geqxon het volgende:
Whehe, sta ik zo met mijn TZR naast het stoplicht naast zo'n Aerox he. Dus hij zo een beetje met zijn gas te spelen, stoer doen enzo. Dus ik knik zo even, doe verder niks. Stoplicht wordt groen, dus ik trek gelijk vol mijn gas open, dik 18.000 toeren, toerenteller vol in het rood, en het voorwiel schoot accuut omhoog. Terwijl mijn teller net over de 80 liep snel naar de twee overgeschakeld, nog steeds stijgeren dat wiel, accuut weer de 18.000 toeren in getrapt, en bij de derde versnelling kwam mijn voorwiel eindelijk weer op de grond. Shotje NOS gedaan, en mijn teller vloog ver over de 200km/h. Die turk wist niet wat hem overkwam met zijn Aerox, terwijl ik over de 250km/h vloog reed hij net bij het stoplicht weg!
Wie ben je dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:31 schreef BenitoMussolini het volgende:
omg ik moet wennen aan me username
Mja als ik hier naar de dealer ga en vraag om een flesje blokolie voor me senda krijg ik gewoon motorolie mee hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:10 schreef MarkyB het volgende:
Ga bij willekeurige scooteronderdelenwinkel vragen om een flesje blokolie![]()
Jouw velletje MHR-stickers is dus al op?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef Geqxon het volgende:
Whehe, sta ik zo met mijn Tomos naast het stoplicht naast zo'n Aerox he. Dus hij zo een beetje met zijn gas te spelen, stoer doen enzo. Dus ik knik zo even, doe verder niks. Stoplicht wordt groen, dus ik trek gelijk vol mijn gas open, dik 18.000 toeren, toerenteller vol in het rood, en het voorwiel schoot accuut omhoog. Terwijl mijn teller net over de 80 liep snel naar de twee overgeschakeld, nog steeds stijgeren dat wiel, accuut weer de 18.000 toeren in getrapt, en bij de derde versnelling kwam mijn voorwiel eindelijk weer op de grond. Shotje NOS gedaan, en mijn teller vloog ver over de 200km/h. Die turk wist niet wat hem overkwam met zijn Aerox, terwijl ik over de 250km/h vloog reed hij net bij het stoplicht weg!
en polini of speeeeeeeeeeeeeeed stickersquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
BCD is maar paar pk extra dusja, zal wel mogen.. Voor de brute tuning heb je MHR stickers.
ja is weg, word gemaaktquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:20 schreef Ferrox het volgende:
maar ipho, je brommert weg?
vertel es ?
laat je em maken of gaat ie in de prak weg?
omgz! Dat heb ik een tijdje geleden al gedaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb er nog stuk of 5 liggen.
Heb mijn fiets wel MHR getuned, mja vind 't nogal belachelijk om ze op mijn brommer te plakken.![]()
die zijn voor minder toeren.quote:
En dan ga je scooter rijden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:08 schreef Ipho het volgende:
[..]
ja is weg, word gemaakt
Alles wat er afkomt krijg ik ook thuis.. En daarnaar zie ik wel wat ik met de brommer doe, opzich wil ik hem verkopen maarja.
Waar slaat dat nou weer op, en ik heb al een derbi.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef Hijacking het volgende:
demi is meer van de mannenliefde![]()
sorry zin om te rellen
Nee, je hebt een Gilera.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op, en ik heb al een derbi.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:00 schreef Ipho het volgende:
Ik heb verkering
WTFquote:Sander zegt:
picca
Ivo (L) zegt:
nee
quote:
Rose Onlinequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef fs180 het volgende:
7<3 doe ik jazodra er 100+ dudes naar me rennen om mn cape te checken valt ie wel op iig xD
Je hebt een keerring?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:00 schreef Ipho het volgende:
Ik heb verkering
quote:
JA NOU IK WEL DIK OWNEN QUA VRIENDJUHS ENZOquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:07 schreef Hijacking het volgende:
hyvesdan is rose online niks
Als er 1 soort meuk triest is is het hyves wel :V
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |