Jouw velletje MHR-stickers is dus al op?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef Geqxon het volgende:
Whehe, sta ik zo met mijn Tomos naast het stoplicht naast zo'n Aerox he. Dus hij zo een beetje met zijn gas te spelen, stoer doen enzo. Dus ik knik zo even, doe verder niks. Stoplicht wordt groen, dus ik trek gelijk vol mijn gas open, dik 18.000 toeren, toerenteller vol in het rood, en het voorwiel schoot accuut omhoog. Terwijl mijn teller net over de 80 liep snel naar de twee overgeschakeld, nog steeds stijgeren dat wiel, accuut weer de 18.000 toeren in getrapt, en bij de derde versnelling kwam mijn voorwiel eindelijk weer op de grond. Shotje NOS gedaan, en mijn teller vloog ver over de 200km/h. Die turk wist niet wat hem overkwam met zijn Aerox, terwijl ik over de 250km/h vloog reed hij net bij het stoplicht weg!
en polini of speeeeeeeeeeeeeeed stickersquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
BCD is maar paar pk extra dusja, zal wel mogen.. Voor de brute tuning heb je MHR stickers.
ja is weg, word gemaaktquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:20 schreef Ferrox het volgende:
maar ipho, je brommert weg?
vertel es ?
laat je em maken of gaat ie in de prak weg?
omgz! Dat heb ik een tijdje geleden al gedaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb er nog stuk of 5 liggen.
Heb mijn fiets wel MHR getuned, mja vind 't nogal belachelijk om ze op mijn brommer te plakken.![]()
die zijn voor minder toeren.quote:
En dan ga je scooter rijden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:08 schreef Ipho het volgende:
[..]
ja is weg, word gemaakt
Alles wat er afkomt krijg ik ook thuis.. En daarnaar zie ik wel wat ik met de brommer doe, opzich wil ik hem verkopen maarja.
Waar slaat dat nou weer op, en ik heb al een derbi.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef Hijacking het volgende:
demi is meer van de mannenliefde![]()
sorry zin om te rellen
Nee, je hebt een Gilera.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op, en ik heb al een derbi.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:00 schreef Ipho het volgende:
Ik heb verkering
WTFquote:Sander zegt:
picca
Ivo (L) zegt:
nee
quote:
Rose Onlinequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef fs180 het volgende:
7<3 doe ik jazodra er 100+ dudes naar me rennen om mn cape te checken valt ie wel op iig xD
Je hebt een keerring?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:00 schreef Ipho het volgende:
Ik heb verkering
quote:
JA NOU IK WEL DIK OWNEN QUA VRIENDJUHS ENZOquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:07 schreef Hijacking het volgende:
hyvesdan is rose online niks
Als er 1 soort meuk triest is is het hyves wel :V
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |