ik had mn sleutel er ook al uit gehaaldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:02 schreef Hijacking het volgende:
[..]
haha dus dan concludeer je dat je een vastloper heb
mischien maakt het uitdraadje niet goed contact oid
Weet jij wel wat een warmloper is?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef MarkyB het volgende:
Weten jullie wel wat een warm/vast loper is?
Warmloper: je rijdt gewoon en ineens blokkeerd je zuiger in je cilinder (slaat af dus) en komt even later weer los in de cilinder met de nodige schade
een vastloper is hetzelfde, alleen zit je zuiger muurvast in je cilinder, en moet eruit gehaald worden met nodig geweld en de daarbij behorende schade.
Jij rijd scooterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:50 schreef MarkyB het volgende:
ff mijn startpost fotootje aangepast, zag dat het een dooie link was
jij verteld wat ik vertel met iets meer woorden..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Weet jij wel wat een warmloper is?
Bij een warmloper wordt je zuiger zo warm dat hij flink gaat uitzetten en daardoor de zuigerveer vast komt te zitten, of een beetje in je cilinder gaat happen.
Bij een warmloper heb je gewoon ineens compressieverlies omdat het carter niet meer vacuum zuigt omdat de zuigerveer vast zit, soms kun je er nog wel mee verder rijden, maar niet hoog in toeren. En soms valt hij gewoon uit, maar hij slaat écht niet vast hoor, dat is alleen bij hele ernstige warmlopers..
Ja maar hij slaat niet vast, wat jij wel beweert. Je hebt gewoon compressieverlies omdat er niet of nauwelijks een onderdruk in je carter ontstaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
jij verteld wat ik vertel met iets meer woorden..
die zijn geilquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nieuwe voorvork gekocht, USD.Die bruine Showa's die vroeger op Derbi's zaten..
Kga deze laten anodiseren, weet nog niet welke kleur.. Denk lekker orgineel zwart ofzo.![]()
Mwoah ben niet zo kapot van de kleur..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:26 schreef Ferrox het volgende:
[..]
die zijn geil![]()
niks aan doen man, zonde als je daar mee gaat kloten
die zijn zoooo vet
In je poepgatquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:00 schreef Geqxon het volgende:
Waar staat een bruine vork wel mooi op dan? Een oude roodbruine Daf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |