Denk je dat al die dingen nodig zijn altijd?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
Het valt me wel op he, iedereen zit hier te beunen aan de brommert, altijd wat mis, terwijl ik over het algemeen niet verder hoef te komen dan afstellen of een auspuffje vervangen
Strontderbi's en puchs en slomossen
Het valt me wel op he, iedereen patst hier met mooie ritten of leuke acties met zijn brommert, terwijl jij over het algemeen niet verder komt dan patsen met geld en gebrek aan onderhoud.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
Het valt me wel op he, iedereen zit hier te beunen aan de brommert, altijd wat mis, terwijl ik over het algemeen niet verder hoef te komen dan afstellen of een auspuffje vervangen
Mijn laatste motorische onderhoud was een andere bougie. Wat niet eens nodig was. lang verhaalquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
nee jij reed gewoon je hele ding aan gort en doet er verder niets aanquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
owjaquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je hebt gewoon de cirkel, met de poorten enzo, en daar omheen is meer een 'bad' zeg maar.. En van bovenaf komt dan de KVS erin, en stroomt er via een tuitje op de cilinder zelf ook weer uit. Dus als er KVS uitkomt kan het alleen de kop zijn, omdat de voetpakking alleen het mengsel tegenhoudt.. Niet de KVS.
mooi.. ku n je teminste doen wat je wiltquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:32 schreef Ferrox het volgende:
rip Ivo
tof dimi
rip Harmen
ik kwam net thuis van mn werk
mn ma zo:"harmen, de volgende x dat je je kamer schoonmaakt hea, ruim je dan ook ff die shag kruimels op?"
harmen:![]()
maar mn brommert is weer ok
nee, want dan raken verder teleurgesteld in me,quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
mooi.. ku n je teminste doen wat je wilt![]()
ik ben vernoemd naar mn opa, en ja daar ben ik stiekem best trots opquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
Net ff lekker stukje getoerd.. Merk best verschil dat hij anders rijdt nu het warmer is.. Minder zuurstof in de lucht ofzo.. Iig luchtschroef wat verder opengezet en het was weg..Nja zal wel.
![]()
Knalt nu weer lekker.Ma kwil eigenlijk een nieuwe cilinder en krukas.. Denk dat ik deze verkoop en dan doppler asje koop + mhr team, of pro race ofzo.
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Watser allemaal met je brommer dan? Voorvork krom? En watskeburt precies? En reed je nogal altijd als een wijf?
ik reed niet als een wijf kneusquote:
ik dacht dat al die bloederige plekken door je sporten kwam man.. blij dat ik dat ook weetquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik een keer flink aan het rukken sla heb ik nog meer verwondingen man![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik dacht dat al die bloederige plekken door je sporten kwam man.. blij dat ik dat ook weet![]()
![]()
w0 der kenker ist u dan weer?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:53 schreef Jorjan het volgende:
c'est un TVP
Ah, is ie zo geboren of is het een ongeluk geweest?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Scooterrijder.
Is het scooter-virus niet een SOA?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah, is ie zo geboren of is het een ongeluk geweest?![]()
Wie heeft je aan die ideeën geholpen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Scooterrijder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |