quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dan mag et uit elkaar en er een nieuwe pakking tussen
En laat voortaan de noob die er aan zat niet meer aan kloten![]()
T is wel je cilinder die aan het lekken is, dus je benzine enzo lekt er uit.
Groter verbruik + prestatieverlies..
Je kan de buddyseat eruit halen, en dan kan je gewoon bij het blok, alleen niet helemaal makkelijk maar het kanquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dikke MHR speed.![]()
Mja dat is dus je koppakking.. Even je kop eraf pakken en nieuwe pakking ertussen duwen.. Stelt niks voor..
KVS eraf halen, slang van de KVS, moeren losdraaien, kop eraf, nieuwe pakking ertussen, kop er weer op.. moeren kruislangs aandraaien met ong. 20N (momentsleutel) KVS slang er weer op, en kvs weer bijvullen.
Half uurtje werk.Rekening houdende met het feit dat het een scooter is en je nergens bijkunt.
![]()
Kweet, maar je kunt er nog niet makkelijk bij.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan de buddyseat eruit halen, en dan kan je gewoon bij het blok, alleen niet helemaal makkelijk maar het kan
Klopt, en ik moet nog ff nieuwe remblokjes eronder laten zettenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kweet, maar je kunt er nog niet makkelijk bij.![]()
Toch 3 druppels hoger verbruik!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij lekte daarvoor al
En er zijn 3 druppels de laatste week uitgelopen denk ik!
Het bewijs dus dat een tzr bagger is.. aangeizne ik van de winter al mn knie aan de grodn reexd op mn puchquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef MosPos het volgende:
[..]
Oh ok. Ik ga sowieso nooit echt heel plat door de bocht want dan ben ik bang dat mn achterband wegglijdt![]()
Hier trouwens mijn Paint bij mn filmpie![]()
http://www.youtube.com/watch?v=b7wsmSN-uSg
[afbeelding]
blijf dat geloven jongquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Trektnietprut maakt al kutgeluid, rij dan met verotte demperwol, ik zie op de hoofdstraat iedereen mij aankijken en mensen weten al dat ik in de buurt van zonder dat ze me zien, waar dan ook.
"Jij reed gister langs"
O ja? waar
"Weet ik veel, ik hoorde je"
Zal es een video maken van die teringherrie![]()
@ no1
Mja, op een schakel rijden is wel leuk, maar als ze moeten kiezen tussen schakel en scooter kiezen ze toch eerder een schakel om op de rollerbank te gooien![]()
waarom niet? kan ie best lekkern hoor? allen rook ie iets meerquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euh? Waar je cilinder op je carter zit? Dat is je voetpakking he.. Daar zal die idd geen kvs lekken..
nee je brommer is nu doodquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:34 schreef MosPos het volgende:
Ik ging net mij ketting aanspannen op mn tzr, brak dat staafje af, dit is toch niet erg? Kan ik die een beetje makkelijk zelf vervangen?
je hebt al 2 kratten op man!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:37 schreef Ipho het volgende:
ik ga weer meer bier drinke:D
daar moet op gedronken worden hihahoquote:
Welk staafje, de bout die je aandraait?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:34 schreef MosPos het volgende:
Ik ging net mij ketting aanspannen op mn tzr, brak dat staafje af, dit is toch niet erg? Kan ik die een beetje makkelijk zelf vervangen?
Jouw brommer is mooierquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
Da's donkerrood.
ganz geilquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:31 schreef Ipho het volgende:
in zwolle voor une lollerpolizei weg gereden
Dat is dus een photoshop.quote:
Als het een photoshop is, dan is het wel netjes gedaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat is dus een photoshop.
@FS, bij je voetpakking kan je cilinder toch nooit koelvloeistof lekken man.Ik weet niet of bij jouw je KVS door het blok heen loopt maar bij toch echt niet..
![]()
ohnee, puch.![]()
Ja is ook, komt van Marktplaats af.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Als het een photoshop is, dan is het wel netjes gedaan
wou net zeggenquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat is dus een photoshop.
@FS, bij je voetpakking kan je cilinder toch nooit koelvloeistof lekken man.Ik weet niet of bij jouw je KVS door het blok heen loopt maar bij toch echt niet..
![]()
ohnee, puch.![]()
houd je bek kk noobquote:
Je typt dit bericht met een rietje in je mond?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:08 schreef Ipho het volgende:
Nek misschien/bijna gebroken
quote:
Het zal wel niet, want anders had je hier niet gezetenquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:08 schreef Ipho het volgende:
Nek misschien/bijna gebroken
gast ik kan hem niet bewegen maar nog niets ernstig maar kon een botje zijn die gebroken was. Kom net uit het ziekenhuis noobquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je typt dit bericht met een rietje in je mond?
Ja inderdaad, kut noob kom net uit ziekenhuis en hersenschudding.. Om de 2 uur moet ik wakker gemaakt worden ook enzo mag niet eens computer ga nu ook maar. anders liep ik blijvende hoofdpijn op voor het elvenquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Wacht je bent aangereden, dat is minder tof
f5'en voor je replied, nick![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ivo //brommer kapot. zegt:
en dat wijf histerisch doen joh
Ivo //brommer kapot. zegt:
wiesooo noob zei ik geoon :H
Nee natuurlijk niet, je hebt gewoon de cirkel, met de poorten enzo, en daar omheen is meer een 'bad' zeg maar.. En van bovenaf komt dan de KVS erin, en stroomt er via een tuitje op de cilinder zelf ook weer uit. Dus als er KVS uitkomt kan het alleen de kop zijn, omdat de voetpakking alleen het mengsel tegenhoudt.. Niet de KVS.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
wou net zeggen
maareh.. ja lijkt me zo ook maar he.. maar om de hele cil zit toch kvs dus als ie ergens lekt moet daar ook kvs kunnen lekker dunkt mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |