Als het een photoshop is, dan is het wel netjes gedaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat is dus een photoshop.
@FS, bij je voetpakking kan je cilinder toch nooit koelvloeistof lekken man.Ik weet niet of bij jouw je KVS door het blok heen loopt maar bij toch echt niet..
![]()
ohnee, puch.![]()
Ja is ook, komt van Marktplaats af.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Als het een photoshop is, dan is het wel netjes gedaan
wou net zeggenquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat is dus een photoshop.
@FS, bij je voetpakking kan je cilinder toch nooit koelvloeistof lekken man.Ik weet niet of bij jouw je KVS door het blok heen loopt maar bij toch echt niet..
![]()
ohnee, puch.![]()
houd je bek kk noobquote:
Je typt dit bericht met een rietje in je mond?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:08 schreef Ipho het volgende:
Nek misschien/bijna gebroken
quote:
Het zal wel niet, want anders had je hier niet gezetenquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:08 schreef Ipho het volgende:
Nek misschien/bijna gebroken
gast ik kan hem niet bewegen maar nog niets ernstig maar kon een botje zijn die gebroken was. Kom net uit het ziekenhuis noobquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je typt dit bericht met een rietje in je mond?
Ja inderdaad, kut noob kom net uit ziekenhuis en hersenschudding.. Om de 2 uur moet ik wakker gemaakt worden ook enzo mag niet eens computer ga nu ook maar. anders liep ik blijvende hoofdpijn op voor het elvenquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Wacht je bent aangereden, dat is minder tof
f5'en voor je replied, nick![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ivo //brommer kapot. zegt:
en dat wijf histerisch doen joh
Ivo //brommer kapot. zegt:
wiesooo noob zei ik geoon :H
Nee natuurlijk niet, je hebt gewoon de cirkel, met de poorten enzo, en daar omheen is meer een 'bad' zeg maar.. En van bovenaf komt dan de KVS erin, en stroomt er via een tuitje op de cilinder zelf ook weer uit. Dus als er KVS uitkomt kan het alleen de kop zijn, omdat de voetpakking alleen het mengsel tegenhoudt.. Niet de KVS.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
wou net zeggen
maareh.. ja lijkt me zo ook maar he.. maar om de hele cil zit toch kvs dus als ie ergens lekt moet daar ook kvs kunnen lekker dunkt mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |