Die Aprillia SR Factory is toch welquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ja echt he! Aprilia RS zijn gewoon niet echt mooi. En de Rieju RS2 vind ik te smal, en de Motohispania...![]()
Pic?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Die Aprillia SR Factory is toch welhoor.
Met de tzr kun je ook aardig in de bochten hoor. Met de RS bedoel je de Rieju?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oud model Aprilia RS rijdt fijnste van alle buikschuivers waar ik op gereden heb.
Dan nieuw model RS (zelfde als nieuwe GPR)
En dan TZR. Tzr is veel logger, RS kun je lekker in de bochten gooien, veel meer als TZR.
Maarja, ik ben terug van vakantie.. Damn, kheb een kater.![]()
Ik paint nu ff waar ik reed met dat filmpie ( http://www.youtube.com/watch?v=b7wsmSN-uSg )quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:05 schreef no1uknow het volgende:
TZR![]()
Nee, niet de jouwe, pallo
Bij de weg, wat moet ik me voorstellen bij Kampereiland
Nee Aprilia.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:36 schreef MosPos het volgende:
[..]
Met de tzr kun je ook aardig in de bochten hoor. Met de RS bedoel je de Rieju?
Oh ok. Ik ga sowieso nooit echt heel plat door de bocht want dan ben ik bang dat mn achterband wegglijdtquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee Aprilia.
TZR kun je zeker ook mooi door de bochten.. maar die is stuk logger dan de RS, bij een RS lig je ook veel meer dan bij een TZR, daar zit je veel meer rechtop.
Dit model bedoel ik met RS:
[afbeelding]
Gewoon zorgen dat de wangen van je band ook mooi op temperatuur zijn, en gewoon op goed droog asfalt doen.. nieuw aangelegde rotonde op een zonnige dag met >25c ofzo..quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef MosPos het volgende:
[..]
Oh ok. Ik ga sowieso nooit echt heel plat door de bocht want dan ben ik bang dat mn achterband wegglijdt![]()
Hier trouwens mijn Paint bij mn filmpie![]()
http://www.youtube.com/watch?v=b7wsmSN-uSg
[afbeelding]
Ja, op het asfalt durf ik ook wel best plat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat de wangen van je band ook mooi op temperatuur zijn, en gewoon op goed droog asfalt doen.. nieuw aangelegde rotonde op een zonnige dag met >25c ofzo..
En dan gewoon steeds wat platter gaan..
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:48 schreef Geqxon het volgende:
De in dezelfde style gebouwde RS vind ik anders wel geil:
[afbeelding]
Damn! Ik reed 1 of 2 weken terug 85 over de kade, nog niet eens top snelheid, maat met DNA ff meting doen, ook 85-86.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:42 schreef mstr het volgende:
Damn, ik reed testraks 90 op de teller
Dus +- 75 echte km (Speedfights tellers kennende)
ik zal es painten waar ik 90 ging, was ik op weg naar zwanenburg deze maandag, tussen spaarndam en Halfweg, wel een teringweg maar geen popo dus lekker blazenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef MosPos het volgende:
[..]
Oh ok. Ik ga sowieso nooit echt heel plat door de bocht want dan ben ik bang dat mn achterband wegglijdt![]()
Hier trouwens mijn Paint bij mn filmpie![]()
http://www.youtube.com/watch?v=b7wsmSN-uSg
[afbeelding]
Scooterquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:18 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Damn! Ik reed 1 of 2 weken terug 85 over de kade, nog niet eens top snelheid, maat met DNA ff meting doen, ook 85-86.
Mn teller klopt, zijne is digit en wijkt 3 kmh af (100 real, 103 digit teller op zn DNA).
Ik ging em laats over de heerenduinweg boeken met mn nieuwe rollen.
3,5 gram witte malos drukveer, te licht? Nee hoor, hij trekt alleen maar harder en gaat daadwerkelijk harder!
105 kmh(gok ik, max 100 op de teller en daar ging ie overheen
)
Phantoms![]()
![]()
Maar ik zal eens meten hoeveel mn teller afwijkt met GPS ofzo, dan kan ik vertellen hoe hard ie echt gaat, met mn techniprut next.. die demper is haast dikker als die pijp zelf en met een power one cilinder kom je ook niet ver.. Blijkbaar is het geen STD cilinder meer als ie echt 100 gaat? Of heeft ie dan gewoon een zwaardere overbrenging/groter achterwiel?Mij lijkt alles te kloppen...
Alleen nog een gele drukveer kopen en alles zal wel oke zijn denk ik zo..
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:21 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ik zal es painten waar ik 90 ging, was ik op weg naar zwanenburg deze maandag, tussen spaarndam en Halfweg, wel een teringweg maar geen popo dus lekker blazen(teller klopt vrijwel, geijkt met een maat)
Trektnietprut maakt al kutgeluid, rij dan met verotte demperwol, ik zie op de hoofdstraat iedereen mij aankijken en mensen weten al dat ik in de buurt van zonder dat ze me zien, waar dan ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:21 schreef mstr het volgende:
Ik heb op m'n top dus 90 gereden (toen was de weg op)
Maar ik heb geen idee hoeveel echte km/u het precies is, zal ik 'ns moeten kijken met de tomtom van iemand.
Bij mij ligt er een Gianelli Extra Chroom onder, maakt best veel geluid
Mjn top was ooit es 105 op mn Tzr, maar daar moet je denkik wel 5 km afhalen. Maar toen moest hij ivm keuring worden afgevoerd, nu is hij weer opgevoerd, en reed ik 101 op de tellerquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:21 schreef mstr het volgende:
Ik heb op m'n top dus 90 gereden (toen was de weg op)
Maar ik heb geen idee hoeveel echte km/u het precies is, zal ik 'ns moeten kijken met de tomtom van iemand.
Bij mij ligt er een Gianelli Extra Chroom onder, maakt best veel geluid
Zal ik van de week ook'ns doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Trektnietprut maakt al kutgeluid, rij dan met verotte demperwol, ik zie op de hoofdstraat iedereen mij aankijken en mensen weten al dat ik in de buurt van zonder dat ze me zien, waar dan ook.
"Jij reed gister langs"
O ja? waar
"Weet ik veel, ik hoorde je"
Zal es een video maken van die teringherrie![]()
Heb ik op gereden, zelfde kleur.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:48 schreef Geqxon het volgende:
De in dezelfde style gebouwde RS vind ik anders wel geil:
[afbeelding]
Zo te zien was er nog geen KVS uit...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Gewoon rustig rijden, kun je best wel ff zonder KVS doen hoor..Met dit weer wel wat moeilijker mja.
Je weet zeker dat je koppakking lek is?quote:
Ja, want waar de 2 delen van de cilinder op elkaar gaan, zit aan de onderkant allemaal vloeistof of een donkere vlek van waar de vloeistof opgedroogd is...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je koppakking lek is?
@ Ipho? Wtf? Dna is kut ja.
Euh? Waar je cilinder op je carter zit? Dat is je voetpakking he.. Daar zal die idd geen kvs lekken..quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, want waar de 2 delen van de cilinder op elkaar gaan, zit aan de onderkant allemaal vloeistof of een donkere vlek van waar de vloeistof opgedroogd is...
Nee, wacht, ik voel een paintje aankomenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euh? Waar je cilinder op je carter zit? Dat is je voetpakking he.. Daar zal die idd geen kvs lekken..
heb je die ook zonder blokjes?quote:
dan mag et uit elkaar en er een nieuwe pakking tussenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:30 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Even een foto gestolen van een andere cilinder, maar voor het idee
Tussen deze 2 dingen lekt 'ie dus, die je hier op de foto ziet.
Hij lekte daarvoor alquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dan mag et uit elkaar en er een nieuwe pakking tussen
En laat voortaan de noob die er aan zat niet meer aan kloten![]()
T is wel je cilinder die aan het lekken is, dus je benzine enzo lekt er uit.
Groter verbruik + prestatieverlies..
Dikke MHR speed.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:30 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Even een foto gestolen van een andere cilinder, maar voor het idee
Tussen deze 2 dingen lekt 'ie dus, die je hier op de foto ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |