quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dan mag et uit elkaar en er een nieuwe pakking tussen
En laat voortaan de noob die er aan zat niet meer aan kloten![]()
T is wel je cilinder die aan het lekken is, dus je benzine enzo lekt er uit.
Groter verbruik + prestatieverlies..
Je kan de buddyseat eruit halen, en dan kan je gewoon bij het blok, alleen niet helemaal makkelijk maar het kanquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dikke MHR speed.![]()
Mja dat is dus je koppakking.. Even je kop eraf pakken en nieuwe pakking ertussen duwen.. Stelt niks voor..
KVS eraf halen, slang van de KVS, moeren losdraaien, kop eraf, nieuwe pakking ertussen, kop er weer op.. moeren kruislangs aandraaien met ong. 20N (momentsleutel) KVS slang er weer op, en kvs weer bijvullen.
Half uurtje werk.Rekening houdende met het feit dat het een scooter is en je nergens bijkunt.
![]()
Kweet, maar je kunt er nog niet makkelijk bij.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan de buddyseat eruit halen, en dan kan je gewoon bij het blok, alleen niet helemaal makkelijk maar het kan
Klopt, en ik moet nog ff nieuwe remblokjes eronder laten zettenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kweet, maar je kunt er nog niet makkelijk bij.![]()
Toch 3 druppels hoger verbruik!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij lekte daarvoor al
En er zijn 3 druppels de laatste week uitgelopen denk ik!
Het bewijs dus dat een tzr bagger is.. aangeizne ik van de winter al mn knie aan de grodn reexd op mn puchquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef MosPos het volgende:
[..]
Oh ok. Ik ga sowieso nooit echt heel plat door de bocht want dan ben ik bang dat mn achterband wegglijdt![]()
Hier trouwens mijn Paint bij mn filmpie![]()
http://www.youtube.com/watch?v=b7wsmSN-uSg
[afbeelding]
blijf dat geloven jongquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Trektnietprut maakt al kutgeluid, rij dan met verotte demperwol, ik zie op de hoofdstraat iedereen mij aankijken en mensen weten al dat ik in de buurt van zonder dat ze me zien, waar dan ook.
"Jij reed gister langs"
O ja? waar
"Weet ik veel, ik hoorde je"
Zal es een video maken van die teringherrie![]()
@ no1
Mja, op een schakel rijden is wel leuk, maar als ze moeten kiezen tussen schakel en scooter kiezen ze toch eerder een schakel om op de rollerbank te gooien![]()
waarom niet? kan ie best lekkern hoor? allen rook ie iets meerquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euh? Waar je cilinder op je carter zit? Dat is je voetpakking he.. Daar zal die idd geen kvs lekken..
nee je brommer is nu doodquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:34 schreef MosPos het volgende:
Ik ging net mij ketting aanspannen op mn tzr, brak dat staafje af, dit is toch niet erg? Kan ik die een beetje makkelijk zelf vervangen?
je hebt al 2 kratten op man!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:37 schreef Ipho het volgende:
ik ga weer meer bier drinke:D
daar moet op gedronken worden hihahoquote:
Welk staafje, de bout die je aandraait?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:34 schreef MosPos het volgende:
Ik ging net mij ketting aanspannen op mn tzr, brak dat staafje af, dit is toch niet erg? Kan ik die een beetje makkelijk zelf vervangen?
Jouw brommer is mooierquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
Da's donkerrood.
ganz geilquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:31 schreef Ipho het volgende:
in zwolle voor une lollerpolizei weg gereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |