Dat ook en een grotere demperquote:Op zondag 29 april 2007 22:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ding moet ook omhooggebogen worden..
Maar dat hebben alle RS2'en
Het gaat toch ook om de demperquote:Op zondag 29 april 2007 22:23 schreef Geqxon het volgende:
De demper. okay. Maar de scootmobiel die eraan hangt is belachelijk
Het is een soort van kruising, alleen die demper(omhuizing) is wel uber, al zit er geloof ik gewoon een kleine demper inquote:Op zondag 29 april 2007 22:26 schreef Jorjan het volgende:
mwoaah kvind m juist wel nice, voor een scooter dan. Je ziet teminste nog IETS van de motor.![]()
Inderdaad, maak er dan iig nog een schakel vanquote:Op zondag 29 april 2007 22:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga deze discussie niet nog eens houden, maar je zit er op als een schakel, alleen dan met een vario onder je reet
Vriend van een klasgenoot van me had er ook 1.. Dat ding is echt een grote grap.. Klinkt voor geen meter, en kwaliteit is ver te zoeken.quote:Op zondag 29 april 2007 22:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat ook en een grotere demper
Eigenlijk moeten ze er een zo'n demper oplassen:
[afbeelding]
En ook nog 'ns derby ipv Derbiquote:Op zondag 29 april 2007 22:33 schreef Jorjan het volgende:
ik zoek derby senda autste model zie foto
van marktplaats...![]()
Het klinkt best klote ja, maar die demperomhuizing is wel mooiquote:Op zondag 29 april 2007 22:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Vriend van een klasgenoot van me had er ook 1.. Dat ding is echt een grote grap.. Klinkt voor geen meter, en kwaliteit is ver te zoeken.![]()
Had hij hem net nieuw gekocht.. rijdt ie naar huis, breekt na 10km zijn tankophanging al af en zo'n soort grapjas.Ding is meer stuk dan lopend.
Hahaquote:Op zondag 29 april 2007 22:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja 't klinkt wel echt als zo'n bedevaartsoord, en aangezien ik ooit met de vader van No1uknow heb gemsnd, en alles weet over hun gedachten over het geloof, acht ik de kans aanwezig dat ze op bedevaart zijn.
Zeeland is de provincie met de meeste ouderenquote:Op zondag 29 april 2007 22:52 schreef Geqxon het volgende:
Vrouwenpolder, ala de Amazone bejaarde dames?
quote:Op zondag 29 april 2007 22:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja 't klinkt wel echt als zo'n bedevaartsoord, en aangezien ik ooit met de vader van No1uknow heb gemsnd, en alles weet over hun gedachten over het geloof, acht ik de kans aanwezig dat ze op bedevaart zijn.
Jouw kamer is meer een Mijnsheerenland.quote:Op zondag 29 april 2007 22:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vrouwenpolder, ala mijn waterbed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |