ach...de benzine(diesel) kost me niks.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:05 schreef Marsepein het volgende:
Of de afstand voor truttebosje te groot is, dat kan truttebosje beter zelf aangeven. Het is slechts een voorstel, alternatieven zijn uiteraard welkom, en sanger je hebt gelijk. Ik heb niet goed gelezen.
Maar daar is toch wel uit te komen?
Er waren nog wat andere FOK!kers die wel aangegeven hebben mee te willen doen, maar verder niets meer hebben laten horen, dus misschien komt er nog e.e.a. bij.
@sanger je hebt toch zeker ook nog wel andere klusjes?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef sanger het volgende:
Marsepein! Ik dacht dat ik had aangegeven geen hulp te willen ontvangen omdat ik de kinderkamer per se zelf wilde doen
@ Charisma! Roept u maar!
Hetzelfde geldt voor mij, hoewel ik in Belgie niet mag tanken maar dat kan simpel worden opgelost. Dus truttebosje, ik kom je helpenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:17 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ach...de benzine(diesel) kost me niks.
airco aan en blazen maar.
ik heb zelf niet echt problemen met de afstand.
maar kan me voorstellen dat iemand anders problemen heeft om bij mij te komen ivm afstand.
als dit zo is wil ik het anders ook alleen bij helpen houden.
Cybersijp helpt alleen, en alleen op Texel. En aangezien we niet heel veel aanmeldingen vanaf Texel hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:25 schreef truttebosje het volgende:
waarom staat cijbersijp trouwens alleen in het bovenste lijstje?
doet hij toch niet mee?
joehoeeeequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mij, hoewel ik in Belgie niet mag tanken maar dat kan simpel worden opgelost. Dus truttebosje, ik kom je helpen![]()
Voor mij geld niet hetzelfde, maar ik wil best een eindje rijden om te helpenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mij, hoewel ik in Belgie niet mag tanken maar dat kan simpel worden opgelost. Dus truttebosje, ik kom je helpen![]()
Er is nog wel genoeg wat gedaan moet worden indd, maar niet waar direct aan begonnen kan worden. De zolder is zo goed als af, en de babykamer is dan het volgende project.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:27 schreef truttebosje het volgende:
[..]
@sanger je hebt toch zeker ook nog wel andere klusjes?
mwa...200km is mss wel wat overdreven voor wat electrawerk.quote:Op zondag 29 april 2007 10:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Is er iemand die nog specifiek elektrotechnische klussen heeft liggen![]()
Reisafstand is eigenlijk niet zo'n probleem want ik neem dan toch de auto (diesel) van mijn vader mee![]()
En Richie29 ik vrees dat ik net zo waardeloos kan stucadoren als jou![]()
Electra is ook tevens mijn bijna enigste sterke punt denk ikquote:Op zondag 29 april 2007 10:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Is er iemand die nog specifiek elektrotechnische klussen heeft liggen![]()
Reisafstand is eigenlijk niet zo'n probleem want ik neem dan toch de auto (diesel) van mijn vader mee![]()
En Richie29 ik vrees dat ik net zo waardeloos kan stucadoren als jou![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 18:05 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb nog een wandgoot liggen om te monteren, is dat wat voor je
ik snap ook wel dat het niet helemaal verdeeld kan worden,quote:Op maandag 30 april 2007 08:36 schreef Marsepein het volgende:
Daar kan wel wat worden geschoven ja. Ik denk zelf dat Gurb bij Gompy58 of bij mij () aan de slag kan. Doordat er meer 'helpers' als 'klussen' zijn voorkom je het niet dat sommige meer dan 1 keer hulp krijgen.
Dat is voor mij geen enkel probleem, maar 3 op 1 kan beter worden verdeeld.
Alles is mogelijkquote:Op zondag 29 april 2007 18:05 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb nog een wandgoot liggen om te monteren, is dat wat voor je
Het zou wel makkelijk zijn als je thuis bentquote:Op maandag 30 april 2007 07:24 schreef Charisma het volgende:
![]()
nou??? dan zou ik toch graag met de granitovloer beginnen
maar werk alleen bijna elk weekend en ook hemelvaart en 26mei ook![]()
Same goed herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:04 schreef Gurb het volgende:
Ik wacht nog wel ff af idd wanneer ik waar welkom ben, als Charisma niet thuis is in de weekenden wordt het wel lastig voor mij denk ik.
ooh dat had ik nog niet gezien, ik kan ook alleen maar in de weekenden, zondags maakt me ook niet uit.quote:
heb ik het weer met mijn wisseldiensten ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:18 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ooh dat had ik nog niet gezien, ik kan ook alleen maar in de weekenden, zondags maakt me ook niet uit.
of in overleg op donderdag.
dusss roept u maar charisma.
19 mei moet ik helaas aan me voorbij laten gaan dan. 20 mei zou wel kunnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:23 schreef Charisma het volgende:
[..]
heb ik het weer met mijn wisseldiensten ....
ik werk 19mei tot 1430uur en ben dan 1515 thuis , dus we hebben dan nog een halve dag
zou dat kunnen Truttebosje/Gurb of Sanger?
anders heb ik ook nog donderdag 24mei, we kunnen dan in ieder geval de tussendoor ( tochtdeur) doen, verf afhalen , schuren ed![]()
Deal!quote:
Is dat zo? Moeten het natuurlijk wel klussen zijn die je met meerdere tegelijk kunt doen. Het kan ook makkelijk zijn om twee keer hulp te krijgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef truttebosje het volgende:
ik kan 20 mei ook en de 24e zou ook kunnen.
voor jou mss net zo makkelijk als je het in 1x hebt?
We wachten de reactie van Charisma gewoon af inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:22 schreef truttebosje het volgende:
nou ja...daarom mag ze ook kiezen haha
maar lijkt me dat als je zo krap in je tijd zit, je het tegelijk wel makkelijk vindt.
ik hoor het wel....
en ze had meerdere klusjes, dat scheelt
Vraag dat eens aan BE, die heeft daar ook ervaring mee, met het schoonhalen van een granito vloer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:00 schreef Charisma het volgende:
twee personen op 20mei kan ook inderdaad, ik heb ook nog de tussendoor die afgekrapt moet worden , dus we hoeven niet allemaal op een plek te werken toch? de deur is vrij zwaar en kan je beter met twee personen loshalen
gezellig dat je ook wilt komen Truttebosje![]()
ik heb een fohn( om de verf af te halen) en een krabber ,wat ik voor de granitovloer nodig heb weet ik nog niet , maar mogelijk is de Gamma of praxis wel open op zondag![]()
ok dan houden we het op 20mei.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:00 schreef Charisma het volgende:
twee personen op 20mei kan ook inderdaad, ik heb ook nog de tussendoor die afgekrapt moet worden , dus we hoeven niet allemaal op een plek te werken toch? de deur is vrij zwaar en kan je beter met twee personen loshalen
gezellig dat je ook wilt komen Truttebosje![]()
ik heb een fohn( om de verf af te halen) en een krabber ,wat ik voor de granitovloer nodig heb weet ik nog niet , maar mogelijk is de Gamma of praxis wel open op zondag![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:58 schreef sanger het volgende:
[..]
19 mei moet ik helaas aan me voorbij laten gaan dan. 20 mei zou wel kunnen.
Ik ga even overleggen met mijn vriendin en dan geef ik je morgen door wanneer, hoe en watquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:04 schreef richie29 het volgende:
@ Marsepein; Prima, houden we het op de 19de mei.
Is het handig dat ik de hele zwik aan tools meeneem?
@ Vonkenboer; Ik heb opzich nog wel wat elektraklussen, maar echt veel stelt dat niet voor. Aarddraadjes door centraaldozen, blanke aarddraad wat anders/beter aansluiten in de meterkast, 7 WCD's vervangen door nieuwe serie, 2 schakeldraden, hhmm...misschien valt het nog mee, nu ik zo al denkend aan het typen ben
Wanneer kan je?
we houden even 20mei aan , en anders kunnen we alktijd nog een vervolgafspraak maken toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ok dan houden we het op 20mei.
maar als je het liever in 2 x hebt moet je het ook zeggen hoor, het maakt voor mij niet uit.
Eeeh, ja dat moet. There you say me what (Daar zeg je me watquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik ga even overleggen met mijn vriendin en dan geef ik je morgen door wanneer, hoe en wat![]()
Moet er in de schuur niet qua elektrisch gebeuren ?![]()
wat een lieve fokkertjes toch allemaal!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:48 schreef Marsepein het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik heel trots op jullie allemaal ben, dat het zo lekker loopt en iedereen bereid is iemand te helpen. Ik vind dat het super gaat![]()
zondag klus ik liever niet, dat is mijn rust / ontspan / ontkater dagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:13 schreef Charisma het volgende:
we houden even 20mei aan , en anders kunnen we alktijd nog een vervolgafspraak maken toch?![]()
kast-in-elkaar-zet-hulp wil ik wel bieden hoor, behang-hulp nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:37 schreef becky27 het volgende:
kan nog wel behang en kast-in-elkaar-zet-hulp gebruiken! Ik heb Marsepein gemaild voor ontvangen en te ontvangen hulp! lijkt me gezellig!
Aanstaande zaterdag is prima; hoe en wanneer ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:47 schreef richie29 het volgende:
[..]
Eeeh, ja dat moet. There you say me what (Daar zeg je me wat)
Je komt een dagje helpen he? Geloof dat je dan ook ongeveer een dag bezig bent om de schuur eerst leeg te ruimen![]()
Ik kan natuurlijk kijken of ik dat een dagje van tevoren grotendeels leeg kan hebben
Maar zou je aanstaande zaterdag al kunnen bijvoorbeeld?
Geweldigquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag is prima; hoe en wanneer ?![]()
![]()
Zonder vriendinquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:13 schreef richie29 het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Hoe? ..eeh..met of zonder vriendinMag allebei, maak er een gezellig dagje uit van
![]()
Ceesje is vast ook wel aanwezig toch?![]()
En wanneer? Laten we het niet al te gek maken...vanaf half 10 - 10 uur is prima, of is je dat te laat / te vroeg?
Ik mail je de adresgegevens wel even door
Edit: Oh...heb jij een RJ45 tang voor just-in-chase? Ik heb van die panduit RJ45 aansluitingen gehaald die je volgens de omschrijving zonder speciaal gereedschap aan kan sluiten, maar als je 'm hebt kun je die dan meenemen voor het geval het toch nodig is?
Ik ben niet zo erg veel op MSN, omdat ik iedere avond wel aan de klus ben...maar als het goed is heb je m'n adresgegevens toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:33 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zonder vriendin, zij is niet zo klusachtig en wou thuis nog enkele zaakjes regelen.
Half 10 vind ik opzich prima; mag ook wel iets eerder, of ik zeg gewoon dat ik tussen negen uur en half 10 wel verschijn
![]()
Ik heb wel een Rj45 connector tang; maar dan niet voor het gedeelte waarmee je de connector in elkaar drukt maar de andere zijde. Volgens mij hebben wij elkaar op msn dus kom daar maar even langswaaien![]()
Ik heb jou adresgegevensquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef richie29 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo erg veel op MSN, omdat ik iedere avond wel aan de klus ben...maar als het goed is heb je m'n adresgegevens toch?
Tussen 9 en half 10 is helemaal prima hoor
Het dichst in de buurt, nou wat een pis-afstandje..die 150kmquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:19 schreef Marsepein het volgende:
Ohh shit ... en van hier uit kan ik het niet doen. Diegene die het meest in de buurt van Friesland/Groningen zit is volgens mij richie29.
Fotootje van de plek waar het terras moet komen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:24 schreef Marsepein het volgende:
Zaterdag de 19e is heel erg OK Gurb, dan kunnen we het terras met 3 man maken, dan is het klaar 's avonds en kan het in gebruik genomen worden.
Donderdag de 17e ga ik ws het zand wat er nu ligt wegkruien en misschien al beginnen met de piketten.
ja dats waar ook! wat zullen de buren dan blij met ons zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:46 schreef becky27 het volgende:
hee Charisma, als we met meerdere zijn kunnen we een schuurfeest bij jou in de tuin houden! Onder het mom: "neem allemaal je schuurmachine mee, koek en cola aanwezig!"
Open dan ook een topicquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:49 schreef Charisma het volgende:
in het echie is mijn hele woning niet zo erg hoor ...![]()
Dat is verplichtquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:21 schreef sanger het volgende:
Foto's tijdens het klussen is altijd wel leuk inderdaad.
moet ik dit kunnen visualiseren???quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:39 schreef Marsepein het volgende:
Nee, dat niet, maar ik stond wel regelmatig te slijpen![]()
OK, de 19e is goed, dan plan ik mijn overige (kleine) klussen de dagen ervoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:24 schreef Marsepein het volgende:
Zaterdag de 19e is heel erg OK Gurb, dan kunnen we het terras met 3 man maken, dan is het klaar 's avonds en kan het in gebruik genomen worden.
Donderdag de 17e ga ik ws het zand wat er nu ligt wegkruien en misschien al beginnen met de piketten.
Dat gaat wel goed komen met die verslagenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:29 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat is verplichtInclusief verslagen en eten en drinken en lol. Kortom de hele meuk.
Maar het idee van een schuurfeest vind ik wel watVroeger veel op schuurfeesten geweest, of is dat toch iets anders?
Kom ik zondag even controleren of ie het goed gedaan heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef truttebosje het volgende:
nou marsepein, het hout is net gehaald,
en het vriendje zet ze nu in de grondverf.
jeumig de pemig, we zijn nog nooit zo goed voorbereid aan een klus begonnen.
dusss dat gaat helemaal goedkomen zaterdag...
en het verslag komt ook wel goed hoor.
u is welkom hoor!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:02 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Kom ik zondag even controleren of ie het goed gedaan heeft.![]()
mmh dat is een mooie uitdaging voor mij, tuinieren , ontwerpen .....quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:21 schreef richie29 het volgende:
[..]
Fotootje van de plek waar het terras moet komen?![]()
Gevonden!
Is het nog steeds in deze staat?
[afbeelding]
Ja, en nee. Waar het zand ligt komt het terras, maar verder ziet het er wel iets beter uit. Het tegel pad is vrij, de boot ligt in het water, de houten rotzooi is weg. Het zand ga ik volgend weekend, of as zondag omkruien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:21 schreef richie29 het volgende:
[..]
Fotootje van de plek waar het terras moet komen?![]()
Gevonden!
Is het nog steeds in deze staat?
[afbeelding]
Kun je dat, een knappe tuin ontwerpen? Dan moet je misschien de 19e maar eens komen voor een bak koffiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:33 schreef Charisma het volgende:
mmh dat is een mooie uitdaging voor mij, tuinieren , ontwerpen .....
![]()
Dacht ik ook! Klussen in huis kan ik al aardig, een beetje ervaring met tuinieren is ook niet weg:)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:51 schreef Marsepein het volgende:
Kun je dat, een knappe tuin ontwerpen? Dan moet je misschien de 19e maar eens komen voor een bak koffie![]()
Richie heb je alle nodige materialen in huis ? ivm het feit dat het morgen bevrijdingsdag is en de winkels gesloten zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:36 schreef richie29 het volgende:
[..]
Dacht ik ook! Klussen in huis kan ik al aardig, een beetje ervaring met tuinieren is ook niet weg:)
Gaat gezellig worden daar!![]()
Wat zou ik kunnen vergeten dan?quote:Zaterdag 5 mei
Alle vestigingen zijn geopend tot 17.00 uur.
Jup ik ga morgen Richard helpenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:49 schreef Marsepein het volgende:
Gaat Vonk nu morgen helpen bij Richie? Dus morgen zijn er 2 'projecten' aan de gang?
Ja, ik ga zo maar eens naar bedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:55 schreef AnneX het volgende:
Gaan de hulp klussers wel op tijd naar bed?
Kheb geen trek in deel IV van klus blunders.
Alle gekheid op een stokje/latje/balkje: Heel veel plezier en succes met elkaar.
Bijna onderwegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:02 schreef richie29 het volgende:
Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor![]()
Nou ja, eerst ontbijten![]()
helaas kan ik 19mei niet, dan moet ik werkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:51 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ja, en nee. Waar het zand ligt komt het terras, maar verder ziet het er wel iets beter uit. Het tegel pad is vrij, de boot ligt in het water, de houten rotzooi is weg. Het zand ga ik volgend weekend, of as zondag omkruien.
Verder heb ik becky27 aan de tabelletjes toegevoegd.![]()
[..]
Kun je dat, een knappe tuin ontwerpen? Dan moet je misschien de 19e maar eens komen voor een bak koffie![]()
Ik heb alleen het tweede mailtje binnen, mail die eerste nog eens? Die staat ook niet in mijn spambox.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:46 schreef truttebosje het volgende:
oh marsepein.... ik heb je 2 mailtjes gestuurd, omdat mn foto`s niet in 1 mail pasten.
maar ik kreeg bij de eerste mail een bericht terug dat het niet bezorgd kon worden.
dus als je die nu niet hebt laat het dan effe weten.
Was uitstekend verzorgd en genoeg werkzaamheden in en om het huis verrichtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:07 schreef richie29 het volgende:
En ook Vonk en Richie29 + hulp wat in de loop van de dag een beetje aan kwam waaien is hard aan de slag geweest.
Nu douchen en feesten in de stad (waarschijnlijk) en morgen eens een uitgebreid verslagje maken![]()
Ik zit de hele dag al te F5-enquote:Op zondag 6 mei 2007 12:39 schreef richie29 het volgende:
FOK!klussers helpen FOK!klussers: Vonkenboer @ Richie29 is in de maak
![]()
Topquote:Op zondag 6 mei 2007 19:15 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb de linkjes van de verslagen in de OP van dit topic gezet![]()
truttebosje woont redelijk in de buurt van eindhoven maaaaaaaaaar ik denk dat de tuin het probleem wordt. Daar is geen doorkomen of beginnen aan ....quote:Op zondag 6 mei 2007 21:43 schreef densmee het volgende:
den smee wil nog wel een klusje doen in de buurt van eindhoven
mits het in de tuin is
Whehequote:Op zondag 6 mei 2007 22:05 schreef Marsepein het volgende:
[..]
truttebosje woont redelijk in de buurt van eindhoven maaaaaaaaaar ik denk dat de tuin het probleem wordt. Daar is geen doorkomen of beginnen aan ....![]()
nou ja...dit dus.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef richie29 het volgende:
[..]
Whehe![]()
Is het echt zo erg??
Dat vraagt echt om een foto truttebosje!!
Van mij hoeft dat niet, maar het is natuurlijk wel leuk als we er een soort einddatum aan verbinden en dan afsluiten met een meet en greetquote:Op maandag 7 mei 2007 08:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Moeten alle klushulpdagen eigenlijk in Mei plaats vinden??
De 19e bij Marsepein gaat door? (ben wat andere klusjes aan het afspreken voor dat lange weekend, dus vandaarquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef Gurb het volgende:
OK, de 19e is goed, dan plan ik mijn overige (kleine) klussen de dagen ervoor.
Ja die leverancier van jou heeft een (vet) probleem, en niet jij opzich.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:04 schreef Marsepein het volgende:
Ehh, ja de 19e gaat door, heb even een probleempje met de houtleverancier. Hij kan niet leveren wat ik besteld heb, terwijl ik wel een offerte heb gekregen. En een beetje korting geven op dikkere vlonderplanken zit er niet echt in. Iklaat het er iig niet op knallen dus besteld wordt er sowieso.
Merkwaardig is wel dat ik donderdag even na 17:00 uur de offerte in de mail heb ontvangen, en die op zondagavond heb goedgekeurd. Dat zijn 2 werkdagen (als je de zaterdag meerekent). Als je dan ondertussen het hout verkoopt wat je ook al in een offerte hebt aangeboden is dat niet heel handig. Zet dat dan tenminste in je offerte, of plak een briefje op je hout.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:32 schreef richie29 het volgende:
[..]
Ja die leverancier van jou heeft een (vet) probleem, en niet jij opzich.
Die getekende offerte is bindend, dus hij hoort best een goed alternatief te leveren.
Nou weet ik niet wat jij onder een beetje korting verstaat, maar een beetje hogerop spelen zou zeker het proberen waard zijn?
Beetje raar inderdaad dat ze wel kunnen offreren en niet leverenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Merkwaardig is wel dat ik donderdag even na 17:00 uur de offerte in de mail heb ontvangen, en die op zondagavond heb goedgekeurd. Dat zijn 2 werkdagen (als je de zaterdag meerekent). Als je dan ondertussen het hout verkoopt wat je ook al in een offerte hebt aangeboden is dat niet heel handig. Zet dat dan tenminste in je offerte, of plak een briefje op je hout.
Het verschil is niet zo groot, we praten over 30 euro, wat neer komt op zo'n 3%. Ik vraag zo'n 2% korting om op een mooi rond bedrag uit te komen. Dan ben ik iets duurder uit, maar heb ook betere spullen en de houtleverancier heeft dan alsnog hun omzet.
Maar overal kunnen fouten gemaakt worden, dus zo erg wil ik het niet noemen.
Maar omdat er weinig marge is, wordt er tegengesputterd. Kan ik ook begrijpen, en heb daarom toegezegd dat als de korting gegeven wordt ik in de toekomst mijn hout voor de schuur en het andere terras ook bij hen zal bestellen. Maar dat is een vertrouwen wat ze in mij moeten hebben, en de vraag is of ze daarin meegaan. Hogerop gaan lukt niet echt. Ik word ws vandaag nog gemaild met wat er gaat gebeuren. Morgen kan ik dan alsnog bestellen.
Dus hoe dan ook, het plaatsen van het terras wordt makkelijker, minder piketten, minder regels. Dus sneller bier klaar.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:46 schreef Marsepein het volgende:
Het is naar behoren opgelost, het verschil is gedeeld, levering is as zaterdag. Dus ruim op tijd. Dikker planken betekent minder regels, wat minder palen betekent. Dus ik ben er beter van geworden voor slechts weinig extra, en ook hij is beter van geworden, want omzet en ws in de toekomst een klant erbij.
halloquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:54 schreef becky27 het volgende:
Heeej ik ben het effies kwijt wie wat waar hoe met hemelvaart en de dag erna.
-Charisma: moest jij nou werken? Anders kom ik een ochtend/middag/dagje deuren schuren
- En anders kan ik best bij iemand anders helpen 1 van de 2 dagen (mot natuurlijk ook in mijn eigen huis klussen!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (Het wordt wel een krap tijdschema, om 19:00 uur land ik op Schiphol, met een beetje geluk ben ik om 20:30 uur thuis, ongeveer 21:30 komt het tropisch regenwoud aan)
de 16e kan ik niet, dan zit ik in Le Mans, de 9e kan ik welquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef Marsepein het volgende:
En het is binnen, en ligt in de garage te wachten. Het was te donker voor foto's, maar zwaar is het iig.
Ik roep maar eens een datum voor de meet van K&W als afsluiting van de FOK!klussers helpen FOK!klussers. Uiteraard is de meet ook open voor mensen die niet mee doen maar gewoon gezellig willen meeten.
Zaterdag 9 of zaterdag 16 Juni, locatie, ergens midden in het land, goed per OV en auto bereikbaar. (Dus niet in Drimmelen)
Ik vind dit een heel goed initiatief van de genmeente. Daar kunnen ze hier in NL nog wat van leren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:26 schreef truttebosje het volgende:
ja goed issie he?
ik neem aan dat het door heel de gemeente is.
maar het initiatief op zich vind ik wel netjes, om je nieuwe inwoners zo overal wegwijs te maken.
of ik ga....weet ik nog niet haha.
je kan jezelf toch opgeven,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:28 schreef avotar het volgende:
Wat leuk dat het allemaal zo goed uitpakt.
Helaas ben ik zo handig als een duits geweer..
heb ook nog wel een klus liggen
u woont in het dorp bij frank galanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef truttebosje het volgende:
[..]
je kan jezelf toch opgeven,
er zijn vast wel genoeg klusjes te verzinnen voor mensen met 2 linkerhanden enzo.
schuren of behang afkrabben bijvoorbeeld kan toch iedereen? en zo zijn er nog wel meer dingen te verzinnen.
wat heb je zelf voor klus, en waar kom je dan vandaan ongeveer?
Kurhaus in Scheveningen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:36 schreef sanger het volgende:
Ik zal beide data niet bij de meet aanwezig kunnen zijn ben ik bang.
Examens en een bedrijfsweekendje Kurhaus staan al ingeroosterd.
Kurhaus in Scheveningenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:46 schreef Charisma het volgende:
[..]
Kurhaus in Scheveningen?
Ik kan mogelijk alleen 09juni
heb trouwens geinformeerd wat schuren van een granitovloer zal kosten
45euro per m2 ex btw en dan nog voorrijkosten en werkuren![]()
en mijn granitovloer is slechts ca 1 x 2,20 m
Ik plan er gewoon naarquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef Marsepein het volgende:
En het is binnen, en ligt in de garage te wachten. Het was te donker voor foto's, maar zwaar is het iig.
Ik roep maar eens een datum voor de meet van K&W als afsluiting van de FOK!klussers helpen FOK!klussers. Uiteraard is de meet ook open voor mensen die niet mee doen maar gewoon gezellig willen meeten.
Zaterdag 9 of zaterdag 16 Juni, locatie, ergens midden in het land, goed per OV en auto bereikbaar. (Dus niet in Drimmelen)
Dit had ik toen voorgesteld, dus vandaar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef Gurb het volgende:
Ik heb het volgende bedacht:
donderdag 17, vrijdag 18 of zaterdag 19 mei naar Marsepein toe
zaterdag 26 mei naar becky27
hoe komt dit uit bij jullie?
Ik weet nog niet zeker of ik zondag erbij kan zijn, en een andere alternatieve datum lijtk ook niet in beide planningen te passen. Ik ga mijn best doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:19 schreef truttebosje het volgende:
enneh...charisma, gaat een zondag nog door?
en weet je al wat we gaan doen?
toch het graniet, of iets anders?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker of ik zondag erbij kan zijn, en een andere alternatieve datum lijtk ook niet in beide planningen te passen. Ik ga mijn best doen.
Was al enige tijd bekend hoorquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:21 schreef becky27 het volgende:
oeps![]()
Als je nog zin hebt kan het hoor! Maar het is natuurlijk geen verplichting!
Ik ga ff andere klusje bij zusje (dat rijmtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:51 schreef becky27 het volgende:
Hoi Gurb, de 26e staat!
je hebt zo bericht!
Auw!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:39 schreef truttebosje het volgende:
wist ik wel, maar ik laat het je nog eens voelen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:19 schreef truttebosje het volgende:
enneh...charisma, gaat een zondag nog door?
en weet je al wat we gaan doen?
toch het graniet, of iets anders?
Als het dan na de 15de kan, dan ben ik ook van de partijquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:57 schreef Charisma het volgende:
[..]
![]()
ik heb net te horen gekregen dat ik moet gaan werken, ze hebben tekort aan mensen en zaterdag werk ik ook al
sniek![]()
Truttebosje , ik kan helaas niet
kon ook niet erder op depc,na hitman-pro geinstellerd te hebben sluit die bij opstarten nu automatisch af![]()
zit nu bij de vrienind aan de pc
en nu? kunnen we misschien in juni nog een afspraak maken? ik baal echt![]()
juni is goed hoor, maakt mij niet uit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:57 schreef Charisma het volgende:
[..]
![]()
ik heb net te horen gekregen dat ik moet gaan werken, ze hebben tekort aan mensen en zaterdag werk ik ook al
sniek![]()
Truttebosje , ik kan helaas niet
kon ook niet erder op depc,na hitman-pro geinstellerd te hebben sluit die bij opstarten nu automatisch af![]()
zit nu bij de vrienind aan de pc
en nu? kunnen we misschien in juni nog een afspraak maken? ik baal echt![]()
Veel plezier toegewenst; en natuurlijk wel een heel mooi topic posten hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:28 schreef Marsepein het volgende:
Is het voor richie29 en Gurb allemaal duidelijk voor morgen?
jazeker, kwart voor negen koffie?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:28 schreef Marsepein het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef becky27 het volgende:
ik heb weer alle tijd om bij iedereen te klussen, het is namelijk uit met mijn lief.............![]()
hoef dus niet meer naar Friesland, roept u maar!
Niet zo leuk. Sterkte iig. O ja ik moest nog roepen H A L L Oquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef becky27 het volgende:
ik heb weer alle tijd om bij iedereen te klussen, het is namelijk uit met mijn lief.............![]()
Volgens mij is het wel duidelijk, ik heb helaas alleen geen houten moker of lange waterpasquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:28 schreef Marsepein het volgende:
Huh?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:34 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb mijn eigen adres even weggedit uit je post Richie
En in 3 kwartier red je het niet hoor. Uur en een kwartier moet lukken.
wat ???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef becky27 het volgende:
Rond die tijd reden we net weg bij Marsepein vandaan, dus we hebben er een lange dag van gemaakt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:45 schreef truttebosje het volgende:
nou mannen.........
is het nog geen tijd voor een verslagje?
of zitten jullie ondertussen met een biertje op het terras nog een beetje na te genieten van een fijn dagje klussen?
FOTO`S willen we......
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:39 schreef Marsepein het volgende:
Een kleine sfeerimpressie van het aansteken van de bbq:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Jezus; wat verbrand jij daarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:39 schreef Marsepein het volgende:
Een kleine sfeerimpressie van het aansteken van de bbq:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Gymschoenenquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:02 schreef Marsepein het volgende:
Een erg geslaagde dag, waarbij ik Gurb en richie19 duizendmaal dank verschuldigd ben.
leuk verslag!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef Marsepein het volgende:
![]()
![]()
![]()
FOK!klussers helpen FOK!klussers: Gurb & richie @ Marsepein
![]()
![]()
![]()
Leuk verslag!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef Marsepein het volgende:
![]()
![]()
![]()
FOK!klussers helpen FOK!klussers: Gurb & richie @ Marsepein
![]()
![]()
![]()
Huhquote:Op maandag 21 mei 2007 13:18 schreef Marsepein het volgende:
Richie29, zijn de striemen van het touwtje al weer weggetrokken uit je schenen![]()
Ik zou even wachten tot Charisma er isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:16 schreef Marsepein het volgende:
Misschien is het wat om te proberen omdat vandaag nog concreet te krijgen. Dan kan er ook een topic worden gestart voor/over de eindmeet.
Maar ik kan wel volgende week 's avonds een keertje, hoe dacht jij daarover?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:37 schreef becky27 het volgende:
Gurb zou eerst bij mij komen zaterdag, hij heeft helaas andere dingen te doen.
Dat wordt voor mij lastig denk ik ivm examens de 11de, 12de en 13de juni. Ik moet even kijken hoe de voorbereiding gaat lopen. De week erna kan ik ook niet ivm bedrijfsuitje.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat wordt voor mij lastig denk ik ivm examens de 11de, 12de en 13de juni. Ik moet even kijken hoe de voorbereiding gaat lopen. De week erna kan ik ook niet ivm bedrijfsuitje.
ik hoop daat je dan niet in de knel komt je eigen vloer te leggenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:44 schreef truttebosje het volgende:
10 juni ga ik naar charisma...verder weet ik het ook niet.
okay...nou dan komt het goedquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:05 schreef truttebosje het volgende:
ze zijn toch nu al bezig![]()
en met de vloer bemoei ik mij niet hoor.
liet vriendje en vaders maar tobben.
En las ik in dit topic de aanbieding van Gurb:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:43 schreef becky27 het volgende:
volgens mij komen er geen medeklussers meer....voorlopig niet iig
en klussen is de beste remedie tegen luduvudu zeg ik dan maar.
Kan daar nog iets uitkomen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:48 schreef Gurb het volgende:
Maar ik kan wel volgende week 's avonds een keertje, hoe dacht jij daarover?
9 Juni is het spektakel nog niet afgelopen, dat gaat dus niet. Maar 16 juni zou een optie zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef Marsepein het volgende:
klopt ik heb mailcontact met Gurb gehad alleen wanneer hij kan, kan ik niet en vice versa.......quote:Op maandag 4 juni 2007 14:21 schreef Marsepein het volgende:
OK, we hebben dus op 10 juni een Truttebosje@Charisma.
Verder vond ik van becky27 dit:
[..]
En las ik in dit topic de aanbieding van Gurb:
[..]
Kan daar nog iets uitkomen?
ik/wij kunnen niet op 16 juni.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:25 schreef Marsepein het volgende:
Dan heb ik nog deze post:
[..]
9 Juni is het spektakel nog niet afgelopen, dat gaat dus niet. Maar 16 juni zou een optie zijn.
nou je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, echt niet, ik heb het toch ook een keer af moeten zeggen ? donderdag kan ik helaas niet , dus het wordt dan uitstellen, want ik ga over een kleine twee weken ook met vakantiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:48 schreef truttebosje het volgende:
![]()
ik...ehm....durf het bijna niet te zeggen, maar ik had 1 klein dingetje over het hoofd gezien.
nou ja er was mij nog geen duidelijke info verschaft, maar aanstaande zondag blijkt hier het schoolfeest te zijn.
en ehm....ik denk dat mijn kinderen me niet vergeven als ik niet naar hun spetterende optreden kom kijken....het begint om een uur of half 2, dus ik kan ook niet alleen s ochtends komen ofzo....e...en.
jeetje voel me beetje lullig nu.
charisma...kun je misschien anders aanstaande donderdag?
en/of becky of wie dan ook.
of zaterdag of....ander nog verder uitstellen?
misschien kunnen we het na de zomer weer oppakken? ik vond het ook jammer dat de data's niet lukten bij bij maar neemt niet weg dat er toch een vervolg kan komen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:40 schreef Marsepein het volgende:
Sticky verwijderd, topic bloedt langzaam dood. De actie is geslaagd geweest, jammer dat de laatste afspraken moeilijk te maken zijn.
Iedereen iig heel erg bedankt voor het meewerken en helpen bij elkaar!
Zijn er al datums bekend voor de mogelijk eindmeet ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:40 schreef Marsepein het volgende:
Sticky verwijderd, topic bloedt langzaam dood. De actie is geslaagd geweest, jammer dat de laatste afspraken moeilijk te maken zijn.
Iedereen iig heel erg bedankt voor het meewerken en helpen bij elkaar!
Ik zal er eerdaags een topic over startenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:18 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zijn er al datums bekend voor de mogelijk eindmeet ?![]()
ooh Truttebosje - zo bedoelde ik het toch helemaal niet, ik heb toch ook een keer af moeten zeggen, we halen het gewoon een andere keer in- echt waarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:16 schreef truttebosje het volgende:
jah, ik ben ook zeker van plan om ergens te gaan helpen,
voel me anders sowieso wel erg lullig gezien ik zelfs 2x hulp heb gehad.
en ik baalde ook vreselijk dat ik afgelopen weekend toch niet kon, maar ik had even niet begrepen dat het schoolfeest op zondag was.
ik had er ook vreselijke zin in....dus charisma moet maar een keer een seintje geven wanneer ze wel kan, en met solingjan spreek ik ook nog wel wat af om te gaan schuren/shoppen/zeilen.
en dan mag er toch zeker nog wel een verlaat :
FOK!klussers helpen FOK!klussers: truttebosje@charisma/solingjan topic geopend worden he?
nogmaals sorry dat het niet binnen de termijn is gelukt.
eerdaags is al geweest hoor!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:26 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik zal er eerdaags een topic over starten![]()
Ik ben erg druk op het moment .... veel in het buitenland en een paar projecten die af moeten. Maar het wordt zeker niet vergetenquote:
Soms komen topcs omhoog waarvan je het bestaan nietmeer afwist....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:14 schreef richie29 het volgende:
Hola...da's een rotschop!
![]()
Ik doe nog wel een keertje mee trouwens, misschien alleen nu iets minder ver weg
Da's waar ook! Met m'n aankomende tuinverbouwing is een beetje hulp wel hendig misschienquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:59 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Soms komen topcs omhoog waarvan je het bestaan nietmeer afwist....
Richie29, je hebt nog wat van me te goed, maar dat is dus nog wel ver weg
(In afstand he, wat mij betreft prikken we meteen een datum, PM maar als je het wat vind, kunnen we Gurb ook vragen)
Dit is ook niet de tijd van het jaar dat mensen hun hele tuin omgooien, je bent 5 maanden te laatquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:39 schreef richie29 het volgende:
Kon tot nu toe alleen geen 2de hands natuursteen vinden op marktplaats...heel raar
Jullie kunnen mij volgend voorjaar komen helpen, dan zal ik ongeveer aan de tuin toe zijn. Mijn huis is nog niet af, ik schat zo'n beetje ergens rond begin november.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:04 schreef richie29 het volgende:
[..]
Da's waar ook! Met m'n aankomende tuinverbouwing is een beetje hulp wel hendig misschienKun je romaanse verbanden leggen?
![]()
Al moeten we dan ook Gurb ff komen helpen.
Is z'n huis trouwens al af?![]()
Oh en vonkie...mocht jij nog ergens assistance nodig hebben, jij hebt ook nog wat tegoed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |