ja dats waar ook! wat zullen de buren dan blij met ons zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:46 schreef becky27 het volgende:
hee Charisma, als we met meerdere zijn kunnen we een schuurfeest bij jou in de tuin houden! Onder het mom: "neem allemaal je schuurmachine mee, koek en cola aanwezig!"
Open dan ook een topicquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:49 schreef Charisma het volgende:
in het echie is mijn hele woning niet zo erg hoor ...![]()
Dat is verplichtquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:21 schreef sanger het volgende:
Foto's tijdens het klussen is altijd wel leuk inderdaad.
moet ik dit kunnen visualiseren???quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:39 schreef Marsepein het volgende:
Nee, dat niet, maar ik stond wel regelmatig te slijpen![]()
OK, de 19e is goed, dan plan ik mijn overige (kleine) klussen de dagen ervoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:24 schreef Marsepein het volgende:
Zaterdag de 19e is heel erg OK Gurb, dan kunnen we het terras met 3 man maken, dan is het klaar 's avonds en kan het in gebruik genomen worden.
Donderdag de 17e ga ik ws het zand wat er nu ligt wegkruien en misschien al beginnen met de piketten.
Dat gaat wel goed komen met die verslagenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:29 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat is verplichtInclusief verslagen en eten en drinken en lol. Kortom de hele meuk.
Maar het idee van een schuurfeest vind ik wel watVroeger veel op schuurfeesten geweest, of is dat toch iets anders?
Kom ik zondag even controleren of ie het goed gedaan heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef truttebosje het volgende:
nou marsepein, het hout is net gehaald,
en het vriendje zet ze nu in de grondverf.
jeumig de pemig, we zijn nog nooit zo goed voorbereid aan een klus begonnen.
dusss dat gaat helemaal goedkomen zaterdag...
en het verslag komt ook wel goed hoor.
u is welkom hoor!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:02 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Kom ik zondag even controleren of ie het goed gedaan heeft.![]()
mmh dat is een mooie uitdaging voor mij, tuinieren , ontwerpen .....quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:21 schreef richie29 het volgende:
[..]
Fotootje van de plek waar het terras moet komen?![]()
Gevonden!
Is het nog steeds in deze staat?
[afbeelding]
Ja, en nee. Waar het zand ligt komt het terras, maar verder ziet het er wel iets beter uit. Het tegel pad is vrij, de boot ligt in het water, de houten rotzooi is weg. Het zand ga ik volgend weekend, of as zondag omkruien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:21 schreef richie29 het volgende:
[..]
Fotootje van de plek waar het terras moet komen?![]()
Gevonden!
Is het nog steeds in deze staat?
[afbeelding]
Kun je dat, een knappe tuin ontwerpen? Dan moet je misschien de 19e maar eens komen voor een bak koffiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:33 schreef Charisma het volgende:
mmh dat is een mooie uitdaging voor mij, tuinieren , ontwerpen .....
![]()
Dacht ik ook! Klussen in huis kan ik al aardig, een beetje ervaring met tuinieren is ook niet weg:)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:51 schreef Marsepein het volgende:
Kun je dat, een knappe tuin ontwerpen? Dan moet je misschien de 19e maar eens komen voor een bak koffie![]()
Richie heb je alle nodige materialen in huis ? ivm het feit dat het morgen bevrijdingsdag is en de winkels gesloten zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:36 schreef richie29 het volgende:
[..]
Dacht ik ook! Klussen in huis kan ik al aardig, een beetje ervaring met tuinieren is ook niet weg:)
Gaat gezellig worden daar!![]()
Wat zou ik kunnen vergeten dan?quote:Zaterdag 5 mei
Alle vestigingen zijn geopend tot 17.00 uur.
Jup ik ga morgen Richard helpenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:49 schreef Marsepein het volgende:
Gaat Vonk nu morgen helpen bij Richie? Dus morgen zijn er 2 'projecten' aan de gang?
Ja, ik ga zo maar eens naar bedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:55 schreef AnneX het volgende:
Gaan de hulp klussers wel op tijd naar bed?
Kheb geen trek in deel IV van klus blunders.
Alle gekheid op een stokje/latje/balkje: Heel veel plezier en succes met elkaar.
Bijna onderwegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:02 schreef richie29 het volgende:
Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor![]()
Nou ja, eerst ontbijten![]()
helaas kan ik 19mei niet, dan moet ik werkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:51 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ja, en nee. Waar het zand ligt komt het terras, maar verder ziet het er wel iets beter uit. Het tegel pad is vrij, de boot ligt in het water, de houten rotzooi is weg. Het zand ga ik volgend weekend, of as zondag omkruien.
Verder heb ik becky27 aan de tabelletjes toegevoegd.![]()
[..]
Kun je dat, een knappe tuin ontwerpen? Dan moet je misschien de 19e maar eens komen voor een bak koffie![]()
Ik heb alleen het tweede mailtje binnen, mail die eerste nog eens? Die staat ook niet in mijn spambox.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:46 schreef truttebosje het volgende:
oh marsepein.... ik heb je 2 mailtjes gestuurd, omdat mn foto`s niet in 1 mail pasten.
maar ik kreeg bij de eerste mail een bericht terug dat het niet bezorgd kon worden.
dus als je die nu niet hebt laat het dan effe weten.
Was uitstekend verzorgd en genoeg werkzaamheden in en om het huis verrichtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:07 schreef richie29 het volgende:
En ook Vonk en Richie29 + hulp wat in de loop van de dag een beetje aan kwam waaien is hard aan de slag geweest.
Nu douchen en feesten in de stad (waarschijnlijk) en morgen eens een uitgebreid verslagje maken![]()
Ik zit de hele dag al te F5-enquote:Op zondag 6 mei 2007 12:39 schreef richie29 het volgende:
FOK!klussers helpen FOK!klussers: Vonkenboer @ Richie29 is in de maak
![]()
Topquote:Op zondag 6 mei 2007 19:15 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb de linkjes van de verslagen in de OP van dit topic gezet![]()
truttebosje woont redelijk in de buurt van eindhoven maaaaaaaaaar ik denk dat de tuin het probleem wordt. Daar is geen doorkomen of beginnen aan ....quote:Op zondag 6 mei 2007 21:43 schreef densmee het volgende:
den smee wil nog wel een klusje doen in de buurt van eindhoven
mits het in de tuin is
Whehequote:Op zondag 6 mei 2007 22:05 schreef Marsepein het volgende:
[..]
truttebosje woont redelijk in de buurt van eindhoven maaaaaaaaaar ik denk dat de tuin het probleem wordt. Daar is geen doorkomen of beginnen aan ....![]()
nou ja...dit dus.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef richie29 het volgende:
[..]
Whehe![]()
Is het echt zo erg??
Dat vraagt echt om een foto truttebosje!!
Van mij hoeft dat niet, maar het is natuurlijk wel leuk als we er een soort einddatum aan verbinden en dan afsluiten met een meet en greetquote:Op maandag 7 mei 2007 08:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Moeten alle klushulpdagen eigenlijk in Mei plaats vinden??
De 19e bij Marsepein gaat door? (ben wat andere klusjes aan het afspreken voor dat lange weekend, dus vandaarquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef Gurb het volgende:
OK, de 19e is goed, dan plan ik mijn overige (kleine) klussen de dagen ervoor.
Ja die leverancier van jou heeft een (vet) probleem, en niet jij opzich.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:04 schreef Marsepein het volgende:
Ehh, ja de 19e gaat door, heb even een probleempje met de houtleverancier. Hij kan niet leveren wat ik besteld heb, terwijl ik wel een offerte heb gekregen. En een beetje korting geven op dikkere vlonderplanken zit er niet echt in. Iklaat het er iig niet op knallen dus besteld wordt er sowieso.
Merkwaardig is wel dat ik donderdag even na 17:00 uur de offerte in de mail heb ontvangen, en die op zondagavond heb goedgekeurd. Dat zijn 2 werkdagen (als je de zaterdag meerekent). Als je dan ondertussen het hout verkoopt wat je ook al in een offerte hebt aangeboden is dat niet heel handig. Zet dat dan tenminste in je offerte, of plak een briefje op je hout.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:32 schreef richie29 het volgende:
[..]
Ja die leverancier van jou heeft een (vet) probleem, en niet jij opzich.
Die getekende offerte is bindend, dus hij hoort best een goed alternatief te leveren.
Nou weet ik niet wat jij onder een beetje korting verstaat, maar een beetje hogerop spelen zou zeker het proberen waard zijn?
Beetje raar inderdaad dat ze wel kunnen offreren en niet leverenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Merkwaardig is wel dat ik donderdag even na 17:00 uur de offerte in de mail heb ontvangen, en die op zondagavond heb goedgekeurd. Dat zijn 2 werkdagen (als je de zaterdag meerekent). Als je dan ondertussen het hout verkoopt wat je ook al in een offerte hebt aangeboden is dat niet heel handig. Zet dat dan tenminste in je offerte, of plak een briefje op je hout.
Het verschil is niet zo groot, we praten over 30 euro, wat neer komt op zo'n 3%. Ik vraag zo'n 2% korting om op een mooi rond bedrag uit te komen. Dan ben ik iets duurder uit, maar heb ook betere spullen en de houtleverancier heeft dan alsnog hun omzet.
Maar overal kunnen fouten gemaakt worden, dus zo erg wil ik het niet noemen.
Maar omdat er weinig marge is, wordt er tegengesputterd. Kan ik ook begrijpen, en heb daarom toegezegd dat als de korting gegeven wordt ik in de toekomst mijn hout voor de schuur en het andere terras ook bij hen zal bestellen. Maar dat is een vertrouwen wat ze in mij moeten hebben, en de vraag is of ze daarin meegaan. Hogerop gaan lukt niet echt. Ik word ws vandaag nog gemaild met wat er gaat gebeuren. Morgen kan ik dan alsnog bestellen.
Dus hoe dan ook, het plaatsen van het terras wordt makkelijker, minder piketten, minder regels. Dus sneller bier klaar.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:46 schreef Marsepein het volgende:
Het is naar behoren opgelost, het verschil is gedeeld, levering is as zaterdag. Dus ruim op tijd. Dikker planken betekent minder regels, wat minder palen betekent. Dus ik ben er beter van geworden voor slechts weinig extra, en ook hij is beter van geworden, want omzet en ws in de toekomst een klant erbij.
halloquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:54 schreef becky27 het volgende:
Heeej ik ben het effies kwijt wie wat waar hoe met hemelvaart en de dag erna.
-Charisma: moest jij nou werken? Anders kom ik een ochtend/middag/dagje deuren schuren
- En anders kan ik best bij iemand anders helpen 1 van de 2 dagen (mot natuurlijk ook in mijn eigen huis klussen!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |