quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:58 schreef sanger het volgende:
[..]
19 mei moet ik helaas aan me voorbij laten gaan dan. 20 mei zou wel kunnen.
Ik ga even overleggen met mijn vriendin en dan geef ik je morgen door wanneer, hoe en watquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:04 schreef richie29 het volgende:
@ Marsepein; Prima, houden we het op de 19de mei.
Is het handig dat ik de hele zwik aan tools meeneem?
@ Vonkenboer; Ik heb opzich nog wel wat elektraklussen, maar echt veel stelt dat niet voor. Aarddraadjes door centraaldozen, blanke aarddraad wat anders/beter aansluiten in de meterkast, 7 WCD's vervangen door nieuwe serie, 2 schakeldraden, hhmm...misschien valt het nog mee, nu ik zo al denkend aan het typen ben
Wanneer kan je?
we houden even 20mei aan , en anders kunnen we alktijd nog een vervolgafspraak maken toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ok dan houden we het op 20mei.
maar als je het liever in 2 x hebt moet je het ook zeggen hoor, het maakt voor mij niet uit.
Eeeh, ja dat moet. There you say me what (Daar zeg je me watquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik ga even overleggen met mijn vriendin en dan geef ik je morgen door wanneer, hoe en wat![]()
Moet er in de schuur niet qua elektrisch gebeuren ?![]()
wat een lieve fokkertjes toch allemaal!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:48 schreef Marsepein het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik heel trots op jullie allemaal ben, dat het zo lekker loopt en iedereen bereid is iemand te helpen. Ik vind dat het super gaat![]()
zondag klus ik liever niet, dat is mijn rust / ontspan / ontkater dagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:13 schreef Charisma het volgende:
we houden even 20mei aan , en anders kunnen we alktijd nog een vervolgafspraak maken toch?![]()
kast-in-elkaar-zet-hulp wil ik wel bieden hoor, behang-hulp nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:37 schreef becky27 het volgende:
kan nog wel behang en kast-in-elkaar-zet-hulp gebruiken! Ik heb Marsepein gemaild voor ontvangen en te ontvangen hulp! lijkt me gezellig!
Aanstaande zaterdag is prima; hoe en wanneer ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:47 schreef richie29 het volgende:
[..]
Eeeh, ja dat moet. There you say me what (Daar zeg je me wat)
Je komt een dagje helpen he? Geloof dat je dan ook ongeveer een dag bezig bent om de schuur eerst leeg te ruimen![]()
Ik kan natuurlijk kijken of ik dat een dagje van tevoren grotendeels leeg kan hebben
Maar zou je aanstaande zaterdag al kunnen bijvoorbeeld?
Geweldigquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag is prima; hoe en wanneer ?![]()
![]()
Zonder vriendinquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:13 schreef richie29 het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Hoe? ..eeh..met of zonder vriendinMag allebei, maak er een gezellig dagje uit van
![]()
Ceesje is vast ook wel aanwezig toch?![]()
En wanneer? Laten we het niet al te gek maken...vanaf half 10 - 10 uur is prima, of is je dat te laat / te vroeg?
Ik mail je de adresgegevens wel even door
Edit: Oh...heb jij een RJ45 tang voor just-in-chase? Ik heb van die panduit RJ45 aansluitingen gehaald die je volgens de omschrijving zonder speciaal gereedschap aan kan sluiten, maar als je 'm hebt kun je die dan meenemen voor het geval het toch nodig is?
Ik ben niet zo erg veel op MSN, omdat ik iedere avond wel aan de klus ben...maar als het goed is heb je m'n adresgegevens toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:33 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zonder vriendin, zij is niet zo klusachtig en wou thuis nog enkele zaakjes regelen.
Half 10 vind ik opzich prima; mag ook wel iets eerder, of ik zeg gewoon dat ik tussen negen uur en half 10 wel verschijn
![]()
Ik heb wel een Rj45 connector tang; maar dan niet voor het gedeelte waarmee je de connector in elkaar drukt maar de andere zijde. Volgens mij hebben wij elkaar op msn dus kom daar maar even langswaaien![]()
Ik heb jou adresgegevensquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef richie29 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo erg veel op MSN, omdat ik iedere avond wel aan de klus ben...maar als het goed is heb je m'n adresgegevens toch?
Tussen 9 en half 10 is helemaal prima hoor
Het dichst in de buurt, nou wat een pis-afstandje..die 150kmquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:19 schreef Marsepein het volgende:
Ohh shit ... en van hier uit kan ik het niet doen. Diegene die het meest in de buurt van Friesland/Groningen zit is volgens mij richie29.
Fotootje van de plek waar het terras moet komen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:24 schreef Marsepein het volgende:
Zaterdag de 19e is heel erg OK Gurb, dan kunnen we het terras met 3 man maken, dan is het klaar 's avonds en kan het in gebruik genomen worden.
Donderdag de 17e ga ik ws het zand wat er nu ligt wegkruien en misschien al beginnen met de piketten.
ja dats waar ook! wat zullen de buren dan blij met ons zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:46 schreef becky27 het volgende:
hee Charisma, als we met meerdere zijn kunnen we een schuurfeest bij jou in de tuin houden! Onder het mom: "neem allemaal je schuurmachine mee, koek en cola aanwezig!"
Open dan ook een topicquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:49 schreef Charisma het volgende:
in het echie is mijn hele woning niet zo erg hoor ...![]()
Dat is verplichtquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:21 schreef sanger het volgende:
Foto's tijdens het klussen is altijd wel leuk inderdaad.
moet ik dit kunnen visualiseren???quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:39 schreef Marsepein het volgende:
Nee, dat niet, maar ik stond wel regelmatig te slijpen![]()
OK, de 19e is goed, dan plan ik mijn overige (kleine) klussen de dagen ervoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:24 schreef Marsepein het volgende:
Zaterdag de 19e is heel erg OK Gurb, dan kunnen we het terras met 3 man maken, dan is het klaar 's avonds en kan het in gebruik genomen worden.
Donderdag de 17e ga ik ws het zand wat er nu ligt wegkruien en misschien al beginnen met de piketten.
Dat gaat wel goed komen met die verslagenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:29 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat is verplichtInclusief verslagen en eten en drinken en lol. Kortom de hele meuk.
Maar het idee van een schuurfeest vind ik wel watVroeger veel op schuurfeesten geweest, of is dat toch iets anders?
Kom ik zondag even controleren of ie het goed gedaan heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef truttebosje het volgende:
nou marsepein, het hout is net gehaald,
en het vriendje zet ze nu in de grondverf.
jeumig de pemig, we zijn nog nooit zo goed voorbereid aan een klus begonnen.
dusss dat gaat helemaal goedkomen zaterdag...
en het verslag komt ook wel goed hoor.
u is welkom hoor!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:02 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Kom ik zondag even controleren of ie het goed gedaan heeft.![]()
mmh dat is een mooie uitdaging voor mij, tuinieren , ontwerpen .....quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:21 schreef richie29 het volgende:
[..]
Fotootje van de plek waar het terras moet komen?![]()
Gevonden!
Is het nog steeds in deze staat?
[afbeelding]
Ja, en nee. Waar het zand ligt komt het terras, maar verder ziet het er wel iets beter uit. Het tegel pad is vrij, de boot ligt in het water, de houten rotzooi is weg. Het zand ga ik volgend weekend, of as zondag omkruien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:21 schreef richie29 het volgende:
[..]
Fotootje van de plek waar het terras moet komen?![]()
Gevonden!
Is het nog steeds in deze staat?
[afbeelding]
Kun je dat, een knappe tuin ontwerpen? Dan moet je misschien de 19e maar eens komen voor een bak koffiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:33 schreef Charisma het volgende:
mmh dat is een mooie uitdaging voor mij, tuinieren , ontwerpen .....
![]()
Dacht ik ook! Klussen in huis kan ik al aardig, een beetje ervaring met tuinieren is ook niet weg:)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:51 schreef Marsepein het volgende:
Kun je dat, een knappe tuin ontwerpen? Dan moet je misschien de 19e maar eens komen voor een bak koffie![]()
Richie heb je alle nodige materialen in huis ? ivm het feit dat het morgen bevrijdingsdag is en de winkels gesloten zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:36 schreef richie29 het volgende:
[..]
Dacht ik ook! Klussen in huis kan ik al aardig, een beetje ervaring met tuinieren is ook niet weg:)
Gaat gezellig worden daar!![]()
Wat zou ik kunnen vergeten dan?quote:Zaterdag 5 mei
Alle vestigingen zijn geopend tot 17.00 uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |