SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (Het wordt wel een krap tijdschema, om 19:00 uur land ik op Schiphol, met een beetje geluk ben ik om 20:30 uur thuis, ongeveer 21:30 komt het tropisch regenwoud aan)
de 16e kan ik niet, dan zit ik in Le Mans, de 9e kan ik welquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef Marsepein het volgende:
En het is binnen, en ligt in de garage te wachten. Het was te donker voor foto's, maar zwaar is het iig.
Ik roep maar eens een datum voor de meet van K&W als afsluiting van de FOK!klussers helpen FOK!klussers. Uiteraard is de meet ook open voor mensen die niet mee doen maar gewoon gezellig willen meeten.
Zaterdag 9 of zaterdag 16 Juni, locatie, ergens midden in het land, goed per OV en auto bereikbaar. (Dus niet in Drimmelen)
Ik vind dit een heel goed initiatief van de genmeente. Daar kunnen ze hier in NL nog wat van leren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:26 schreef truttebosje het volgende:
ja goed issie he?
ik neem aan dat het door heel de gemeente is.
maar het initiatief op zich vind ik wel netjes, om je nieuwe inwoners zo overal wegwijs te maken.
of ik ga....weet ik nog niet haha.
je kan jezelf toch opgeven,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:28 schreef avotar het volgende:
Wat leuk dat het allemaal zo goed uitpakt.
Helaas ben ik zo handig als een duits geweer..
heb ook nog wel een klus liggen
u woont in het dorp bij frank galanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef truttebosje het volgende:
[..]
je kan jezelf toch opgeven,
er zijn vast wel genoeg klusjes te verzinnen voor mensen met 2 linkerhanden enzo.
schuren of behang afkrabben bijvoorbeeld kan toch iedereen? en zo zijn er nog wel meer dingen te verzinnen.
wat heb je zelf voor klus, en waar kom je dan vandaan ongeveer?
Kurhaus in Scheveningen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:36 schreef sanger het volgende:
Ik zal beide data niet bij de meet aanwezig kunnen zijn ben ik bang.
Examens en een bedrijfsweekendje Kurhaus staan al ingeroosterd.
Kurhaus in Scheveningenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:46 schreef Charisma het volgende:
[..]
Kurhaus in Scheveningen?
Ik kan mogelijk alleen 09juni
heb trouwens geinformeerd wat schuren van een granitovloer zal kosten
45euro per m2 ex btw en dan nog voorrijkosten en werkuren![]()
en mijn granitovloer is slechts ca 1 x 2,20 m
Ik plan er gewoon naarquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef Marsepein het volgende:
En het is binnen, en ligt in de garage te wachten. Het was te donker voor foto's, maar zwaar is het iig.
Ik roep maar eens een datum voor de meet van K&W als afsluiting van de FOK!klussers helpen FOK!klussers. Uiteraard is de meet ook open voor mensen die niet mee doen maar gewoon gezellig willen meeten.
Zaterdag 9 of zaterdag 16 Juni, locatie, ergens midden in het land, goed per OV en auto bereikbaar. (Dus niet in Drimmelen)
Dit had ik toen voorgesteld, dus vandaar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef Gurb het volgende:
Ik heb het volgende bedacht:
donderdag 17, vrijdag 18 of zaterdag 19 mei naar Marsepein toe
zaterdag 26 mei naar becky27
hoe komt dit uit bij jullie?
Ik weet nog niet zeker of ik zondag erbij kan zijn, en een andere alternatieve datum lijtk ook niet in beide planningen te passen. Ik ga mijn best doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:19 schreef truttebosje het volgende:
enneh...charisma, gaat een zondag nog door?
en weet je al wat we gaan doen?
toch het graniet, of iets anders?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker of ik zondag erbij kan zijn, en een andere alternatieve datum lijtk ook niet in beide planningen te passen. Ik ga mijn best doen.
Was al enige tijd bekend hoorquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:21 schreef becky27 het volgende:
oeps![]()
Als je nog zin hebt kan het hoor! Maar het is natuurlijk geen verplichting!
Ik ga ff andere klusje bij zusje (dat rijmtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:51 schreef becky27 het volgende:
Hoi Gurb, de 26e staat!
je hebt zo bericht!
Auw!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:39 schreef truttebosje het volgende:
wist ik wel, maar ik laat het je nog eens voelen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:19 schreef truttebosje het volgende:
enneh...charisma, gaat een zondag nog door?
en weet je al wat we gaan doen?
toch het graniet, of iets anders?
Als het dan na de 15de kan, dan ben ik ook van de partijquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:57 schreef Charisma het volgende:
[..]
![]()
ik heb net te horen gekregen dat ik moet gaan werken, ze hebben tekort aan mensen en zaterdag werk ik ook al
sniek![]()
Truttebosje , ik kan helaas niet
kon ook niet erder op depc,na hitman-pro geinstellerd te hebben sluit die bij opstarten nu automatisch af![]()
zit nu bij de vrienind aan de pc
en nu? kunnen we misschien in juni nog een afspraak maken? ik baal echt![]()
juni is goed hoor, maakt mij niet uit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:57 schreef Charisma het volgende:
[..]
![]()
ik heb net te horen gekregen dat ik moet gaan werken, ze hebben tekort aan mensen en zaterdag werk ik ook al
sniek![]()
Truttebosje , ik kan helaas niet
kon ook niet erder op depc,na hitman-pro geinstellerd te hebben sluit die bij opstarten nu automatisch af![]()
zit nu bij de vrienind aan de pc
en nu? kunnen we misschien in juni nog een afspraak maken? ik baal echt![]()
Veel plezier toegewenst; en natuurlijk wel een heel mooi topic posten hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:28 schreef Marsepein het volgende:
Is het voor richie29 en Gurb allemaal duidelijk voor morgen?
jazeker, kwart voor negen koffie?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:28 schreef Marsepein het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef becky27 het volgende:
ik heb weer alle tijd om bij iedereen te klussen, het is namelijk uit met mijn lief.............![]()
hoef dus niet meer naar Friesland, roept u maar!
Niet zo leuk. Sterkte iig. O ja ik moest nog roepen H A L L Oquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef becky27 het volgende:
ik heb weer alle tijd om bij iedereen te klussen, het is namelijk uit met mijn lief.............![]()
Volgens mij is het wel duidelijk, ik heb helaas alleen geen houten moker of lange waterpasquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:28 schreef Marsepein het volgende:
Huh?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:34 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb mijn eigen adres even weggedit uit je post Richie
En in 3 kwartier red je het niet hoor. Uur en een kwartier moet lukken.
wat ???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef becky27 het volgende:
Rond die tijd reden we net weg bij Marsepein vandaan, dus we hebben er een lange dag van gemaakt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:45 schreef truttebosje het volgende:
nou mannen.........
is het nog geen tijd voor een verslagje?
of zitten jullie ondertussen met een biertje op het terras nog een beetje na te genieten van een fijn dagje klussen?
FOTO`S willen we......
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:39 schreef Marsepein het volgende:
Een kleine sfeerimpressie van het aansteken van de bbq:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Jezus; wat verbrand jij daarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:39 schreef Marsepein het volgende:
Een kleine sfeerimpressie van het aansteken van de bbq:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Gymschoenenquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:02 schreef Marsepein het volgende:
Een erg geslaagde dag, waarbij ik Gurb en richie19 duizendmaal dank verschuldigd ben.
leuk verslag!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef Marsepein het volgende:
![]()
![]()
![]()
FOK!klussers helpen FOK!klussers: Gurb & richie @ Marsepein
![]()
![]()
![]()
Leuk verslag!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef Marsepein het volgende:
![]()
![]()
![]()