wat ???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef becky27 het volgende:
ik heb weer alle tijd om bij iedereen te klussen, het is namelijk uit met mijn lief.............![]()
hoef dus niet meer naar Friesland, roept u maar!
Rond die tijd reden we net weg bij Marsepein vandaan, dus we hebben er een lange dag van gemaakt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:45 schreef truttebosje het volgende:
nou mannen.........
is het nog geen tijd voor een verslagje?
of zitten jullie ondertussen met een biertje op het terras nog een beetje na te genieten van een fijn dagje klussen?
FOTO`S willen we......
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:39 schreef Marsepein het volgende:
Een kleine sfeerimpressie van het aansteken van de bbq:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Jezus; wat verbrand jij daarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:39 schreef Marsepein het volgende:
Een kleine sfeerimpressie van het aansteken van de bbq:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Gymschoenenquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:02 schreef Marsepein het volgende:
Een erg geslaagde dag, waarbij ik Gurb en richie19 duizendmaal dank verschuldigd ben.
leuk verslag!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef Marsepein het volgende:
![]()
![]()
![]()
FOK!klussers helpen FOK!klussers: Gurb & richie @ Marsepein
![]()
![]()
![]()
Leuk verslag!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef Marsepein het volgende:
![]()
![]()
![]()
FOK!klussers helpen FOK!klussers: Gurb & richie @ Marsepein
![]()
![]()
![]()
Huhquote:Op maandag 21 mei 2007 13:18 schreef Marsepein het volgende:
Richie29, zijn de striemen van het touwtje al weer weggetrokken uit je schenen![]()
Ik zou even wachten tot Charisma er isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:16 schreef Marsepein het volgende:
Misschien is het wat om te proberen omdat vandaag nog concreet te krijgen. Dan kan er ook een topic worden gestart voor/over de eindmeet.
Maar ik kan wel volgende week 's avonds een keertje, hoe dacht jij daarover?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:37 schreef becky27 het volgende:
Gurb zou eerst bij mij komen zaterdag, hij heeft helaas andere dingen te doen.
Dat wordt voor mij lastig denk ik ivm examens de 11de, 12de en 13de juni. Ik moet even kijken hoe de voorbereiding gaat lopen. De week erna kan ik ook niet ivm bedrijfsuitje.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat wordt voor mij lastig denk ik ivm examens de 11de, 12de en 13de juni. Ik moet even kijken hoe de voorbereiding gaat lopen. De week erna kan ik ook niet ivm bedrijfsuitje.
ik hoop daat je dan niet in de knel komt je eigen vloer te leggenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:44 schreef truttebosje het volgende:
10 juni ga ik naar charisma...verder weet ik het ook niet.
okay...nou dan komt het goedquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:05 schreef truttebosje het volgende:
ze zijn toch nu al bezig![]()
en met de vloer bemoei ik mij niet hoor.
liet vriendje en vaders maar tobben.
En las ik in dit topic de aanbieding van Gurb:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:43 schreef becky27 het volgende:
volgens mij komen er geen medeklussers meer....voorlopig niet iig
en klussen is de beste remedie tegen luduvudu zeg ik dan maar.
Kan daar nog iets uitkomen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:48 schreef Gurb het volgende:
Maar ik kan wel volgende week 's avonds een keertje, hoe dacht jij daarover?
9 Juni is het spektakel nog niet afgelopen, dat gaat dus niet. Maar 16 juni zou een optie zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef Marsepein het volgende:
Ik roep maar eens een datum voor de meet van K&W als afsluiting van de FOK!klussers helpen FOK!klussers. Uiteraard is de meet ook open voor mensen die niet mee doen maar gewoon gezellig willen meeten.
Zaterdag 9 of zaterdag 16 Juni, locatie, ergens midden in het land, goed per OV en auto bereikbaar. (Dus niet in Drimmelen)
klopt ik heb mailcontact met Gurb gehad alleen wanneer hij kan, kan ik niet en vice versa.......quote:Op maandag 4 juni 2007 14:21 schreef Marsepein het volgende:
OK, we hebben dus op 10 juni een Truttebosje@Charisma.
Verder vond ik van becky27 dit:
[..]
En las ik in dit topic de aanbieding van Gurb:
[..]
Kan daar nog iets uitkomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |