Wat is datquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:33 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia heeft in de Time-Share gewerkt als OPC, één van de kuttigste baantjes die je kunt doen in buitenland (no cure no pay).
Ze werd dan ook opgelicht, zoals zo velen die in de Time Share werken.
Klinkt allemaal intressant, maar stelt echt geen reet voor.
En ze heeft de managers opgelicht voor 10.000 Gld.![]()
Met dank aan ons Lief Liekje!quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:31 schreef kybe het volgende:
vrijdag 27 april 2007 23:19[/url] schreef Katewalker het volgende:[/b]
[-]
Ik vond Sylvia top,tot een paar vreemde reacties van haar een paar weken geleden
toen ben ik haar met andere ogen gaan bekijken.
Er vallen me nu steeds meer kleine dingen op waardoor ik haar helemaal niet zo'n prettig mens meer vind.
Ruggengraad van een naaktslakquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef Gigageil het volgende:
Heksje Sil zit zich gewoon in te likken bij Brian.....![]()
laat me radenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef product het volgende:
Nu is ze blij dat Brian gehuild heeft terwijl het gesprek begon omdat ze pissig was dat Brian huilde. Ze lult en lult en lult en weet zelf niet meer wat voor en achter is...
Sap setrifugequote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
laat me raden
"want het zegt meer over brian dan over de reden waarom hij huilde, en het moest zo zijn dat hij huilde, want voor alles is een reden. En als iemand weet wat huilen is, dan ben ik dat"
Heb ik gewonnen?
Yeahhhhhhhhhh de vaatwasser gaat naar Avonnequote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
laat me raden
"want het zegt meer over brian dan over de reden waarom hij huilde, en het moest zo zijn dat hij huilde, want voor alles is een reden. En als iemand weet wat huilen is, dan ben ik dat"
Heb ik gewonnen?
Bijna...je bent Barcelona vergetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
laat me raden
Heb ik gewonnen?
magnetronquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
laat me raden
Heb ik gewonnen?
Ja toen liet ze zichzelf goed kennen,wat me ook nogal opviel toen Lieke verhaal bij Palma ging halen,quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Met dank aan ons Lief Liekje!
Haar stralende echtheid deed Sylvia op een zeer pijnlijke manier beseffen hoe nep, vals en namaak Madam Tarot zelve is. Typerend dat Liekje eenzelfde uitwerking had op andere erkende bitches als Palma en Herma.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
laat me raden
Heb ik gewonnen?
OPC = Outdoor Personal Contactquote:
erg!!!!!! het lijkt wel een oude tante van mij, die is ook zo irritant praatziekquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:45 schreef avonne het volgende:
Sylvia "ik ga even plassen. Blijf zitten!"
Vreemd dat Brian gisteren zelfmoord wilde plegen en vanavond niet...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:45 schreef avonne het volgende:
Zelf geen geduld om dit te lezen sorryquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:46 schreef Gigageil het volgende:
[..]
OPC = O = Outdoor P = Personal C = Contact
Mensen op straat aanspreken met een soort kraslot. Je laat ze winnen, meestal een verblijf in een 5-sterren appartementencomplex ,en stuurt ze met een taxi naar een groot appartementencomplex. Daar moeten ze meedoen aan een verkoop-tour door het complex, meestal van zo'n 90 minuten.
Aan het einde proberen ze je zo'n appartement in je maag te splitsen.
De OPC ontvangt dan een bedrag, Sylvia zei 250 gld, ik kreeg 180 gld in 1994.
Was ook niet voor jou bedoeld, dat scheelt....quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelf geen geduld om dit te lezen sorry
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
erg!!!!!! het lijkt wel een oude tante van mij, die is ook zo irritant praatziek![]()
streams 3 en 4 bufferen de hele avond al, dus ik kan er geen touw aan vastknopen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:45 schreef Soury het volgende:
Nou Avonne uitset is compleet.
Nu nog het luisteren naar die andere troela over levenslessen. Kan je nog wat van leren![]()
Kater van Budweiserquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hupert heeft treurigheid om zich heen hangen. Sadder but wiser?
[afbeelding]
Eindelijk beseft ie dat ie net zo'n loser alsquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Hmmm da's vreemd, bij mij lopen de streams prima en ik kan er ook geen touw aan vastknopen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
streams 3 en 4 bufferen de hele avond al, dus ik kan er geen touw aan vastknopen.
hahaquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:45 schreef avonne het volgende:
Ze vond het nou ineens zo sterk van hem dat ie zijn emoties durfde te tonen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
laat me raden
Heb ik gewonnen?
zijn egootje is doorgeprikt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij ben je de enigequote:Op vrijdag 27 april 2007 23:52 schreef Ace1 het volgende:
Ik kan niet echt duidelijk terugvinden (filmpje ofzo) wat voor "ernstigs" er nu gisteren is gebeurd... iemand?
Oh, dat hij Amanda een 'vieze kuthoer' vond en dat hij in zijn 'motherfocking kutgezicht' was geslagen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:52 schreef product het volgende:
[..]
Ze vond het nou ineens zo sterk van hem dat ie zijn emoties durfde te tonen...![]()
![]()
![]()
![]()
Kan nooit lang meer duren...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hmmm da's vreemd, bij mij lopen de streams prima en ik kan er ook geen touw aan vastknopen.
Ik ving iets op een een energie die ervoor gaat zorgen dat we telepathisch kunnen gaan communiceren over een aantal jaar.
Ja ik volg de streams enzo niet zo, en dit forum. Ik heb het nu gelezen.. iemand een filmpje van de uitbarsting van brian? Als ie hun ziet liggen?quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:52 schreef Ace1 het volgende:
Ik kan niet echt duidelijk terugvinden (filmpje ofzo) wat voor "ernstigs" er nu gisteren is gebeurd... iemand?
donequote:Op vrijdag 27 april 2007 23:52 schreef Marelle het volgende:
[..]
haha![]()
off topic
avonne ik was ook een COS gestart maar was net te laat, zou jij die COS willen weghalen; alvast dank![]()
Ik geloof dat je dan control en shift tegelijk moet indrukken.quote:weet ik maar m´n pc doet een beetje raar als ik een een hekje intik krijg ik dit ¨ en als ik een vraagteken wil krijg ik dit = heel vreemd
Oké, thxxxquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:56 schreef avonne het volgende:
[..]
done
[..]
Ik geloof dat je dan control en shift tegelijk moet indrukken.
Of Alt, weet ik veel, druk maar wat rond op je keyboard.
http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsIquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:54 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja ik volg de streams enzo niet zo, en dit forum. Ik heb het nu gelezen.. iemand een filmpje van de uitbarsting van brian? Als ie hun ziet liggen?
hmmm .... waar zou je moeten zoeken als je een update wilt van de gebeurtenissenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:54 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja ik volg de streams enzo niet zo, en dit forum. Ik heb het nu gelezen.. iemand een filmpje van de uitbarsting van brian? Als ie hun ziet liggen?
Er is een film topic daar staat allesquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:59 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon een filmpje van zien...
yessssssssss gelukt!!! Top Tip!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:56 schreef avonne het volgende:
Ik geloof dat je dan control en shift tegelijk moet indrukken.
Of Alt, weet ik veel, druk maar wat rond op je keyboard.
Ah nee he? weer die teaser troelaasquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:59 schreef kybe het volgende:
Begrijp ik het nu goed zondagavond komen die 11 hoeren?
11 hoeren?? vertel....quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:59 schreef kybe het volgende:
Heb helemaal niet meegekregen door de buffers heen, voor Wie? en door Wie? besteld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:59 schreef kybe het volgende:
Laat me radenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
Heeft iemand gezien in wat voor boek Syl en Brian bezig zijn?
Een boek met een soort horoscopen aan de hand van een geboortedatumquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
Een verjaardagenboek, waarin staat hoe iemand is die op een bepaalde dag geboren is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
misschien 'de Bloemetjes en de Bijtjes' ???quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
Nooit van gehoord maar klinkt interessant... 'k ga het bestellen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Laat me raden
"Alles heeft een reden"
antecedenten of ascendantenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:05 schreef Soury het volgende:
Het grote horoscopen antecedante boek ... Doe een gok![]()
Ze is blij omdat ze iemand inzicht mag verschaffen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een verjaardagenboek, waarin staat hoe iemand is die op een bepaalde dag geboren is.
Elke keer als Brian zegt dat iets klopt kijkt Sylvia met een trotse blik alsof ze het boek zelf geschreven heeft.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar klinkt interessant... 'k ga het bestellen.
Ja zorry ikke find het nyt zo boejent. Sterker nog ik haat dat soort gedoe...(gevaarlijk)quote:
geweldigquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:10 schreef kybe het volgende:
Huub had om 11 hoeren gevraagd.Uit het gesprek met melissa begreep ik dat het zondag,
zou zijn.Zij zei: is zondag het gemaskerde bal.Dus meerdere vrouwen met een masker op.
hahahahaquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:11 schreef avonne het volgende:
Sylvia "zie je hoe groen het geworden is in 3 dagen?"
Brian "AIAIAIAAIIIIIII"
Ja,dat begrijp ik dus ook niet.We hebben het feteblanche en de soca boys al gehad plus Gaby en die andere drie hoeren.Natasia bestelde gisteravond gaby en nog een hoer voor Huub en Jaap.En dan moeten er weer zoquote:
Ontdek Barcelona?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
OMG wat groeit er dan preciesquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:13 schreef Borga het volgende:
SylviSAAI ziet iets groeien bij Breenless
LULquote:
Ik probeer me voor te stellen hoe dat wordt, maar ... nee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:10 schreef kybe het volgende:
Huub had om 11 hoeren gevraagd.Uit het gesprek met melissa begreep ik dat het zondag,
zou zijn.Zij zei: is zondag het gemaskerde bal.Dus meerdere vrouwen met een masker op.
2012 volgens de Maja's...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hmmm da's vreemd, bij mij lopen de streams prima en ik kan er ook geen touw aan vastknopen.
Ik ving iets op een een energie die ervoor gaat zorgen dat we telepathisch kunnen gaan communiceren over een aantal jaar.
Dan kunnen de streamverslaafden er ook nog een social life op nahoudenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:16 schreef Soury het volgende:
Is het vrijdagavond en gaan ze allemaal naar bed![]()
Nou dan klim ik maar in de fietsquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Bar celona was volgens Youp van t Hek ook wel een leuke tent![]()
Dat ziet alleen Sillebilquote:
hij is nog gekker dan ik al dachtquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:20 schreef Lipsch het volgende:
mwuhaha, rat verwacht kaartjes te krijgen waarin kijkers hem zullen aanmoedigen meer met sylvisaai te praten, omdat ze dat zo fantastisch vinden. para brodda werkt aan z'n populariteitspoll
Genieën als Brian krijgen meestal na hun dood pas erkenning... ik stel voor dat hij die erkenning zo spoedig mogelijk gaat bewerkstelligenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:20 schreef Lipsch het volgende:
mwuhaha, rat verwacht kaartjes te krijgen waarin kijkers hem zullen aanmoedigen meer met sylvisaai te praten, omdat ze dat zo fantastisch vinden. para brodda werkt aan z'n populariteitspoll
tot dat de hondjes weg zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Amanda ligt gewoon in het Brianbed?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
ja, principe kwestiequote:Op zaterdag 28 april 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
Pak van mn hartquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:23 schreef kybe het volgende:
[..]
maar Brian gaat naast Natasia slapen.
Brian gaat bij mama Natasja slapen. Amandel wilde graag de hondjes bij haar in bed en dat vindt Natasja niet goed, vandaar dat Brian, tot de hondjes weg zijn, bij Natasja slaapt....quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:
Wat een prachtige blik heeft Sylvia in haar ogen als ze gedronken heeft.
Alsof je jarenlang op de zware chemicaliënafdeling van DSM heeft gewerkt.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:22 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Genieën als Brian krijgen meestal na hun dood pas erkenning... ik stel voor dat hij die erkenning zo spoedig mogelijk gaat bewerkstelligen![]()
Principekwestie: Niet in een bed gaan liggen met iemand die in je gezicht spuugt en slaat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:24 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, principe kwestie
Amanda vind dat Brian zijn deemoed moet tonen door op te rotten (of stiekem toch, liefde door te blijven) en
Natasia wil dat Brian bij haar wil slapen
Dus... it's up to Brian
Wat zit ze slap te ouwehoerruh zeg..quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:
Wat een prachtige blik heeft Sylvia in haar ogen als ze gedronken heeft.
Alsof je jarenlang op de zware chemicaliënafdeling van DSM heeft gewerkt.
Vooral Bouviersquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:27 schreef kybe het volgende:
Sylvia begrijpt iedereen!
Dát wordt pas seks. Brian zingt onder de deken liedjes voor de vaginistische mutsch van Sylvia en zij bladert de I-Tsjing nog es door.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:29 schreef Desii het volgende:
brian doet zomaar 2 knopjes open.... het moet niet gekker worden
straks syl en brian het nwe love-duo![]()
Spiritus, ja.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef nueffeniet het volgende:
ze mochten toch maar 3 alcoholische drankies? syl lult alsof ze 3 flessen op heeft
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:31 schreef Talitha het volgende:
Even een kutnewbie vraag: Is het de moeite waard om de streams open te gooien?![]()
Als hij meer probeert te zeggen, barst 'ie in tranen uit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef Soury het volgende:
Al eerder door iemand gezegt. Maar als je er op gaat letten is het grappig Brain zegt allleen maar
JA
als je bestand bent tegen de terror van sylvisaai ,gewoon doenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:31 schreef Talitha het volgende:
Even een kutnewbie vraag: Is het de moeite waard om de streams open te gooien?![]()
JAquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef Frosting het volgende:
En dan moet ik straks 5 euro betalen voor die slap gelul
Hijj zegt JAquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zo grappig dat Brian soms iets probeert te zeggen en er gewoon niet tussen komt.
Je mag de mijne hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:31 schreef Talitha het volgende:
Ik denk dat er een adertje in haar hoofd is gesprongenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef nueffeniet het volgende:
ze mochten toch maar 3 alcoholische drankies? syl lult alsof ze 3 flessen op heeft
Ze drinkt niet alleen ranje met een rietje zeg maar.... jee wat is die teut. Hahahhaquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef nueffeniet het volgende:
Brian kan ook oeverloos lullen tegen mensen die het niet boeit, what goes around comes around!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:33 schreef nueffeniet het volgende:
briandead zal we bekaf zijn tering ik haat die gast maar heb nu wel medelij met m wat een gelul komt er uit die pratende kut
Nee hoor maar 3,95quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef Frosting het volgende:
En dan moet ik straks 5 euro betalen voor die slap gelul
ja maar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zo grappig dat Brian soms iets probeert te
nogmaals.quote:zeggen en er gewoon
quote:niet tussen komt.
Echt niet ... Zo weer es wat anderds dan JAquote:
hallo dit duurt nu echt al 4 uur dat mentaal geweldquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian kan ook oeverloos lullen tegen mensen die het niet boeit, what goes around comes around!
Dit is inderdaad wel een zeer zware sanctie die Brian opgelegd heeft gekregen: Een hele avond verplicht luisteren naar Tarot-orakel en Horoscoop-zweefteef Sylvia.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:33 schreef nueffeniet het volgende:
briandead zal we bekaf zijn tering ik haat die gast maar heb nu wel medelij met m wat een gelul komt er uit die pratende kut
pure terror, net als hoe pappa dat deedquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:35 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
hallo dit duurt nu echt al 4 uur dat mentaal geweld
Dan speelt ze het spel dus beter dan Brian, Huub, Jaap en Natasia bij elkaarquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:35 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
hallo dit duurt nu echt al 4 uur dat mentaal geweld
Even 5 minuutjes naar Sylvia luisteren, dan val ik zo meteen snel in slaap.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:33 schreef Lipsch het volgende:
[..]
als je bestand bent tegen de terror van sylvisaai ,gewoon doen![]()
Ik heb het zelfdequote:Op zaterdag 28 april 2007 00:37 schreef Marelle het volgende:
Ik heb Syl nooit echt vervelend gevonden, maar nu![]()
![]()
ik ik ik ik ik ik
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel een zeer zware sanctie die Brian opgelegd heeft gekregen: Een hele avond verplicht luisteren naar Tarot-orakel en Horoscoop-zweefteef Sylvia.
Nee hoor, 3 normale glaasjes, alleen gedronken met een rietje.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:38 schreef Gigageil het volgende:
Ze is zo lam dat ik zeker weet dat ze de alcohol-restictie heeft overtreden......
Ze mochten 3 normale glaasjes alcohol ( 3 borrels). Sylvia heeft 3 limonadeglazen op.....![]()
Wat voor sterrenbeeld ben jij? Dan leg ik even een kaartje voor je.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel een zeer zware sanctie die Brian opgelegd heeft gekregen: Een hele avond verplicht luisteren naar Tarot-orakel en Horoscoop-zweefteef Sylvia.
ik denk opgetrokken in een naald en daarnaa meteen in dr aderen gespotenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee hoor, 3 normale glaasjes, alleen gedronken met een rietje.
Zekers.....gaat over planten enzo..quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Wat een slap gelul tussen Sil en Brian.
Misschien hoopt hij toch nog iets te bewerkstelligen vannacht?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
Dit gaat lollig worden . Brian zit domweg openlijk te gapen maar wil deze bewoner (Syl) blijkbaar tot vriend houden![]()
Ze gaf Melissa anders wel een instructie. Een goed glas Wodka. 3/4 Wodka de rest Jus, vroeg ze....quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee hoor, 3 normale glaasjes, alleen gedronken met een rietje.
heb je geen ander oud nieuws??quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:42 schreef Marelle het volgende:
Van het Kingjaap weblog gehaald:
Check deel 2 van de reeks spannende avonturen van ome Jaap!
In the end...
Hmzzzz dit is alleen nog maar de inleiding geweest tot nu toe. De echt climax is het web van intriges die zich nu afspeelt.
De versie van Amanda is namelijk compleet anders dan de andere versies:
Amanda: "Het leek alsof Huub iets bij me deed, maar hij lag alleen onder de dekens. Hij gaf me wat zoentjes en knuffels. Ik snap dat Brian denkt dat er wat aan de hand was, omdat het er vreemd uitzag. Natasia is alleen maar bang dat ze Brian kwijtraakt, omdat hij zoveel met mij omgaat. Anders vraagt ze maar aan Huub of hij haar ook gaat likken. Ze moet niet dingen willen zien, alleen maar om mij zwart te maken bij Brian. Ik voelde me zo ziek dat ik in bed ging liggen, Huub ging toch door ondanks dat ik "nee" zei. Maar Huub wilde seks en bleef maar proberen. Hoe kan Brian nu zo doen, als hij onze afspraak niet na komt door toch op het witte feest te gaan zoenen met een ander! Hij kleineert me door te zeggen dat hij wel alles mag, maar dat ik het niet mag. Er is niets gebeurd, echt niet, niet meer dan wat gezoen in een dronken bui. Ik was ziek en dronken, dus ik kan er niks aan doen. Dat moet Brian maar begrijpen."
Huub: "Ja, ik heb Amanda gebeft hahaha. Ik heb al zovaak gezegd dat het ervan zou komen! By the way, die tieten zijn inderdaad nep. Als het Brian niet bevalt, dan gaat ie toch naar huis!"
Natasia: "Ik sta er met mijn neus bovenop. Ik zie Huub Amandaatje likken en zijn pik staat stijf."
Brian: "Jaap, ik hoef er niet over te praten. Ik weet wat ik zag."
Jaap: "Ik ben blij dat jullie me als leider accepteren. Ik zal jullie met zoveel mogelijk terror blijven domineren. Ja, Sylvia je mag Amanda beffen."
Wat is waarheid?????
Tja....alleen de 'die hard' nachtterror streamers weten alles....
Ik ben zeer benieuwd hoe alle intriges zich verder gaan ontwikkelen. Ik houd je op de hoogte.
DUS BLIJVEN INLOGGEN
Guten Tag,
Der King Jaap.
Ja mmm Ja mmm Ja Gaapquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien hoopt hij toch nog iets te bewerkstelligen vannacht?![]()
IK heb geen flauw idee waar het over gaat het is bar slaapverwekkendquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zekers.....gaat over planten enzo..
en Barcelona natuurlijk!![]()
U is als immer uiterst lieflijk!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat voor sterrenbeeld ben jij? Dan leg ik even een kaartje voor je.![]()
Leuk linkje voor je, www.youreway.nl/tarotdagkaartquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
zou toch mooi zijn als de redactie juf Judith erop aanstuurt om Sylva als volgende liedje "pappa" ("ik lijk steeds meer op jou) te laten zingenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:41 schreef nueffeniet het volgende:
gelukkig is syl dr vader geen rode draad in haar gouden kooi
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
U is als immer uiterst lieflijk!![]()
Maar dit genereuze aanbod moet ik toch afslaan, want ik hoor mijn bed roepen.![]()
![]()
Ik was er heel blij mee, ik had het nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:44 schreef Mokum020 het volgende:
[quote]Op zaterdag 28 april 2007 00:42 schreef Marelle het volgende:
(Knip)
Heeft er al op gestaan![]()
Ik ook nog niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik was er heel blij mee, ik had het nog niet gelezen.![]()
Jij bent ook te lui om terug te lezen...dat is algemeen bekend..quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
[..]
is geen oud nieuws, dit heeft Jaap om 23.00 uur gepost en is de versie van Amanda!! Dit lijkt op de vorige maar is beslist niet dezelfde, ga maar kijken....... www.kingjaap.nlquote:
zo gaat het al 4 uur alleen was syl 4 uur geleden nog niet blauwquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:46 schreef petraa het volgende:
Braaisaai en Silvisaai passen wel bij elkaar heb nu klein uurtjede streams aan en ze snappen elkaar enzo gadverrrrrrrrrrrrrr
Ik lees altijd terug,quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij bent ook te lui om terug te lezen...dat is algemeen bekend..![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:44 schreef nueffeniet het volgende:
is die slet al van dr stoel geweest het laatste uur?/>> ik wil dr wel zien lopen en op dr bek zien vallen>> misschien gaat ze nog tegen de wijnkoeler pissen
met de nadruk op excusesquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik lees altijd terug,![]()
![]()
maar na het slap geouwehoer van alle excuses had ik geen zin meer.
Lieve schat...........la maarquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:46 schreef Marelle het volgende:
[..]
is geen oud nieuws, dit heeft Jaap om 23.00 uur gepost en is de versie van Amanda!! Dit lijkt op de vorige maar is beslist niet dezelfde, ga maar kijken....... www.kingjaap.nl
vergis ik mij dan zo?????quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:44 schreef Mokum020 het volgende:
[quote]Op zaterdag 28 april 2007 00:42 schreef Marelle het volgende:
(Knip)
Heeft er al op gestaan![]()
Follow the leadah leadah leadah, follow the leadah!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel leuk, Japio komt de slaapkamer binnen en meteen komt één van de
honden Amanda d'r bed uit en gaat meteen achter Japio aan .....
Wat is dat ?quote:
en? direct met de neusjes richting ongewassen poepgat en plassertje?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel leuk, Japio komt de slaapkamer binnen en meteen komt één van de
honden Amanda d'r bed uit en gaat meteen achter Japio aan .....
dat apparaat van amandaquote:
Als jij heel goed luistert dan hoor je je baasquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
U is als immer uiterst lieflijk!![]()
Maar dit genereuze aanbod moet ik toch afslaan, want ik hoor mijn bed roepen.![]()
![]()
ow ik heb het net weggehaaldquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:54 schreef nueffeniet het volgende:
effe een beerrun brb
Wel blijven opletten hè: Petraa was er blij mee.. beetje te moeilijk die groen-achtige avatars??quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welnee....Talitha was er blij mee....![]()
i am flattered lol NOT!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Het topic zou het toch eens zonder je scherpzinnige analyses en subtiele kwinkslagen moeten stellen![]()
ze waren er beide blij mee ECHT!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wel blijven opletten hè: Petraa was er blij mee.. beetje te moeilijk die groen-achtige avatars??![]()
Ahum, lees eens terug jij?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wel blijven opletten hè: Petraa was er blij mee.. beetje te moeilijk die groen-achtige avatars??![]()
Alles wat je tekort komtquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:58 schreef nueffeniet het volgende:
ik denk trouwens dat erik syl anaal gaat nemen terwijl ze nicolaas ligt te blazen
fantastisch nieuws!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:58 schreef haak2 het volgende:
ze fluisterde eric zondag ben ik weg
zegt meer over jouw als over sylquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:59 schreef Frosting het volgende:
Ik zou Nicolaas gewoon bespringen als ik Sylvia was
ik ook wowowowquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:59 schreef Frosting het volgende:
Heb ik al gedaan 43.0765 stukjesquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:59 schreef FuTilE het volgende:
Ik denk dat ik maar eens even het precieze aantal hele pinda's in mijn zojuist aangekochte pot pindakaas ga tellen. Dat wordt nog een stuk spannender dan deze streams!
ze deed hetquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:59 schreef Frosting het volgende:
nou dan doe ik mee ik zou hem ook op zn bek timmerenquote:
nou ik niet, ze moet gewoon gaan, haar gevoel volgen. haar tijd zit erop!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:00 schreef haak2 het volgende:
[..]
hoop dat ze er nog een nachtje over slaapt
Ik geloof toch dat ze jou hadden moeten laten blazen......quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan was het, net als altijd, gewoon de P van Perfect geweestquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik geloof toch dat ze jou hadden moeten laten blazen......![]()
Ik wacht vol smart op excuses...dan kan ik lekker slapen....quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ships... jij ook?? Dat heb ik dan over t hoofd gezien![]()
ik heb het niet gehoord. het zou me niet verbazen. het verklaart waarom ze vandaag zo veel "losser" lijkt (en daarmee heel veel vervelender imo)quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:01 schreef Desii het volgende:
ik hoorde der ook zeggen zondag ben ik weg..... vreemd dat ze niet bij huub in bed kruipt... die heeft er nu harder nodig dan eric
cold duckey? Oké, is flauw. Sorry.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
Hoe kom ik nu deze nacht door.... cold turkey...
kon ze dan toch ook zeggen tegen Huub ipv zo te vertrekken.... weirdquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:03 schreef Bridale het volgende:
Een keer in de master bedroom voor ze vertrekt.
ik ga zo Jeeves en Wooster kijkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
Ik bedoel vertrekken! Voorgoedquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:06 schreef Desii het volgende:
[..]
kon ze dan toch ook zeggen tegen Huub ipv zo te vertrekken.... weird![]()
Nou als je nou 34.9876 pindakaas potten (calve he?) achter elkaar legt dan zit je in Barcelona.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
En wordt aan de deur afgeblaft door een poedelnaakte homofiel en Tante Sidonia...quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:07 schreef happyme28 het volgende:
het zit huub niet lekker. Hij staat weer op
een ouwe kook snuivertquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En wordt aan de deur afgeblaft door een poedelnaakte homofiel en Tante Sidonia...
Wie nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:09 schreef Marelle het volgende:
Volgens mij heeft Syl zin in Nicolaas.....
Mousetrapquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je nou 34.9876 pindakaas potten (calve he?) achter elkaar legt dan zit je in Barcelona.![]()
Als jij dat nou doet met rijstkorrels ben je ook ff zoet![]()
wel eens van een telefoon gehoord ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef FuTilE het volgende:
Sylvia is in een diepzinnig gesprek verwikkeld met een van die honden, zo te horen.
jij bent ook lief!! Zo goed???quote:
Die zit lekker aan de telefoon te babbelen met achter, requestje voor een joint.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef FuTilE het volgende:
Sylvia is in een diepzinnig gesprek verwikkeld met een van die honden, zo te horen.
Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ikke niet! Die enge, schijnheilige gluiperd.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
zolang ie maar niet teveel gedronken heeft vind ik hem lekker, maar met drank op niet.........quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ho, ho, he is also not mine cup of tea.. Geen van allen trouwens..quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja. Wel eens van Jacques Cousteau gehoord?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
wel eens van een telefoon gehoord ?
Die krijg je opgestuurd als je je abonneert op de Vereniging van Homofielen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:14 schreef nueffeniet het volgende:
tering wat een snikkel heb die erik kvoel me echt een kind meteen
Jij hebt hele goede oortjes....en dat voor een kikker..quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Syl biedt Achter orale bevrediging van Eric aan.
Wie is Menno?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:16 schreef nueffeniet het volgende:
erik wil je wel even oraal bevredigen menno>.oh ja hoor zegt erik blowjob >> men wat een zielig zooitje
Viespeuk! Trouwens, wat liggen ze allemaal vroeg in bed. Kennelijk werkt Natasia's 'aanwijzing van hogerhand' erg goed.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Syl biedt Achter orale bevrediging van Eric aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |