Wat is datquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:33 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia heeft in de Time-Share gewerkt als OPC, één van de kuttigste baantjes die je kunt doen in buitenland (no cure no pay).
Ze werd dan ook opgelicht, zoals zo velen die in de Time Share werken.
Klinkt allemaal intressant, maar stelt echt geen reet voor.
En ze heeft de managers opgelicht voor 10.000 Gld.![]()
Met dank aan ons Lief Liekje!quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:31 schreef kybe het volgende:
vrijdag 27 april 2007 23:19[/url] schreef Katewalker het volgende:[/b]
[-]
Ik vond Sylvia top,tot een paar vreemde reacties van haar een paar weken geleden
toen ben ik haar met andere ogen gaan bekijken.
Er vallen me nu steeds meer kleine dingen op waardoor ik haar helemaal niet zo'n prettig mens meer vind.
Ruggengraad van een naaktslakquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef Gigageil het volgende:
Heksje Sil zit zich gewoon in te likken bij Brian.....![]()
laat me radenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef product het volgende:
Nu is ze blij dat Brian gehuild heeft terwijl het gesprek begon omdat ze pissig was dat Brian huilde. Ze lult en lult en lult en weet zelf niet meer wat voor en achter is...
Sap setrifugequote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
laat me raden
"want het zegt meer over brian dan over de reden waarom hij huilde, en het moest zo zijn dat hij huilde, want voor alles is een reden. En als iemand weet wat huilen is, dan ben ik dat"
Heb ik gewonnen?
Yeahhhhhhhhhh de vaatwasser gaat naar Avonnequote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
laat me raden
"want het zegt meer over brian dan over de reden waarom hij huilde, en het moest zo zijn dat hij huilde, want voor alles is een reden. En als iemand weet wat huilen is, dan ben ik dat"
Heb ik gewonnen?
Bijna...je bent Barcelona vergetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
laat me raden
Heb ik gewonnen?
magnetronquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
laat me raden
Heb ik gewonnen?
Ja toen liet ze zichzelf goed kennen,wat me ook nogal opviel toen Lieke verhaal bij Palma ging halen,quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Met dank aan ons Lief Liekje!
Haar stralende echtheid deed Sylvia op een zeer pijnlijke manier beseffen hoe nep, vals en namaak Madam Tarot zelve is. Typerend dat Liekje eenzelfde uitwerking had op andere erkende bitches als Palma en Herma.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
laat me raden
Heb ik gewonnen?
OPC = Outdoor Personal Contactquote:
erg!!!!!! het lijkt wel een oude tante van mij, die is ook zo irritant praatziekquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:45 schreef avonne het volgende:
Sylvia "ik ga even plassen. Blijf zitten!"
Vreemd dat Brian gisteren zelfmoord wilde plegen en vanavond niet...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:45 schreef avonne het volgende:
Zelf geen geduld om dit te lezen sorryquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:46 schreef Gigageil het volgende:
[..]
OPC = O = Outdoor P = Personal C = Contact
Mensen op straat aanspreken met een soort kraslot. Je laat ze winnen, meestal een verblijf in een 5-sterren appartementencomplex ,en stuurt ze met een taxi naar een groot appartementencomplex. Daar moeten ze meedoen aan een verkoop-tour door het complex, meestal van zo'n 90 minuten.
Aan het einde proberen ze je zo'n appartement in je maag te splitsen.
De OPC ontvangt dan een bedrag, Sylvia zei 250 gld, ik kreeg 180 gld in 1994.
Was ook niet voor jou bedoeld, dat scheelt....quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelf geen geduld om dit te lezen sorry
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
erg!!!!!! het lijkt wel een oude tante van mij, die is ook zo irritant praatziek![]()
streams 3 en 4 bufferen de hele avond al, dus ik kan er geen touw aan vastknopen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:45 schreef Soury het volgende:
Nou Avonne uitset is compleet.
Nu nog het luisteren naar die andere troela over levenslessen. Kan je nog wat van leren![]()
Kater van Budweiserquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hupert heeft treurigheid om zich heen hangen. Sadder but wiser?
[afbeelding]
Eindelijk beseft ie dat ie net zo'n loser alsquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Hmmm da's vreemd, bij mij lopen de streams prima en ik kan er ook geen touw aan vastknopen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
streams 3 en 4 bufferen de hele avond al, dus ik kan er geen touw aan vastknopen.
hahaquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:45 schreef avonne het volgende:
Ze vond het nou ineens zo sterk van hem dat ie zijn emoties durfde te tonen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
laat me raden
Heb ik gewonnen?
zijn egootje is doorgeprikt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij ben je de enigequote:Op vrijdag 27 april 2007 23:52 schreef Ace1 het volgende:
Ik kan niet echt duidelijk terugvinden (filmpje ofzo) wat voor "ernstigs" er nu gisteren is gebeurd... iemand?
Oh, dat hij Amanda een 'vieze kuthoer' vond en dat hij in zijn 'motherfocking kutgezicht' was geslagen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:52 schreef product het volgende:
[..]
Ze vond het nou ineens zo sterk van hem dat ie zijn emoties durfde te tonen...![]()
![]()
![]()
![]()
Kan nooit lang meer duren...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hmmm da's vreemd, bij mij lopen de streams prima en ik kan er ook geen touw aan vastknopen.
Ik ving iets op een een energie die ervoor gaat zorgen dat we telepathisch kunnen gaan communiceren over een aantal jaar.
Ja ik volg de streams enzo niet zo, en dit forum. Ik heb het nu gelezen.. iemand een filmpje van de uitbarsting van brian? Als ie hun ziet liggen?quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:52 schreef Ace1 het volgende:
Ik kan niet echt duidelijk terugvinden (filmpje ofzo) wat voor "ernstigs" er nu gisteren is gebeurd... iemand?
donequote:Op vrijdag 27 april 2007 23:52 schreef Marelle het volgende:
[..]
haha![]()
off topic
avonne ik was ook een COS gestart maar was net te laat, zou jij die COS willen weghalen; alvast dank![]()
Ik geloof dat je dan control en shift tegelijk moet indrukken.quote:weet ik maar m´n pc doet een beetje raar als ik een een hekje intik krijg ik dit ¨ en als ik een vraagteken wil krijg ik dit = heel vreemd
Oké, thxxxquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:56 schreef avonne het volgende:
[..]
done
[..]
Ik geloof dat je dan control en shift tegelijk moet indrukken.
Of Alt, weet ik veel, druk maar wat rond op je keyboard.
http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsIquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:54 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja ik volg de streams enzo niet zo, en dit forum. Ik heb het nu gelezen.. iemand een filmpje van de uitbarsting van brian? Als ie hun ziet liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |