quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Amanda ligt gewoon in het Brianbed?
ja, principe kwestiequote:Op zaterdag 28 april 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
Pak van mn hartquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:23 schreef kybe het volgende:
[..]
maar Brian gaat naast Natasia slapen.
Brian gaat bij mama Natasja slapen. Amandel wilde graag de hondjes bij haar in bed en dat vindt Natasja niet goed, vandaar dat Brian, tot de hondjes weg zijn, bij Natasja slaapt....quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:
Wat een prachtige blik heeft Sylvia in haar ogen als ze gedronken heeft.
Alsof je jarenlang op de zware chemicaliënafdeling van DSM heeft gewerkt.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:22 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Genieën als Brian krijgen meestal na hun dood pas erkenning... ik stel voor dat hij die erkenning zo spoedig mogelijk gaat bewerkstelligen![]()
Principekwestie: Niet in een bed gaan liggen met iemand die in je gezicht spuugt en slaat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:24 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, principe kwestie
Amanda vind dat Brian zijn deemoed moet tonen door op te rotten (of stiekem toch, liefde door te blijven) en
Natasia wil dat Brian bij haar wil slapen
Dus... it's up to Brian
Wat zit ze slap te ouwehoerruh zeg..quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:
Wat een prachtige blik heeft Sylvia in haar ogen als ze gedronken heeft.
Alsof je jarenlang op de zware chemicaliënafdeling van DSM heeft gewerkt.
Vooral Bouviersquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:27 schreef kybe het volgende:
Sylvia begrijpt iedereen!
Dát wordt pas seks. Brian zingt onder de deken liedjes voor de vaginistische mutsch van Sylvia en zij bladert de I-Tsjing nog es door.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:29 schreef Desii het volgende:
brian doet zomaar 2 knopjes open.... het moet niet gekker worden
straks syl en brian het nwe love-duo![]()
Spiritus, ja.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef nueffeniet het volgende:
ze mochten toch maar 3 alcoholische drankies? syl lult alsof ze 3 flessen op heeft
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:31 schreef Talitha het volgende:
Even een kutnewbie vraag: Is het de moeite waard om de streams open te gooien?![]()
Als hij meer probeert te zeggen, barst 'ie in tranen uit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef Soury het volgende:
Al eerder door iemand gezegt. Maar als je er op gaat letten is het grappig Brain zegt allleen maar
JA
als je bestand bent tegen de terror van sylvisaai ,gewoon doenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:31 schreef Talitha het volgende:
Even een kutnewbie vraag: Is het de moeite waard om de streams open te gooien?![]()
JAquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef Frosting het volgende:
En dan moet ik straks 5 euro betalen voor die slap gelul
Hijj zegt JAquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zo grappig dat Brian soms iets probeert te zeggen en er gewoon niet tussen komt.
Je mag de mijne hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:31 schreef Talitha het volgende:
Ik denk dat er een adertje in haar hoofd is gesprongenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef nueffeniet het volgende:
ze mochten toch maar 3 alcoholische drankies? syl lult alsof ze 3 flessen op heeft
Ze drinkt niet alleen ranje met een rietje zeg maar.... jee wat is die teut. Hahahhaquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef nueffeniet het volgende:
Brian kan ook oeverloos lullen tegen mensen die het niet boeit, what goes around comes around!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:33 schreef nueffeniet het volgende:
briandead zal we bekaf zijn tering ik haat die gast maar heb nu wel medelij met m wat een gelul komt er uit die pratende kut
Nee hoor maar 3,95quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef Frosting het volgende:
En dan moet ik straks 5 euro betalen voor die slap gelul
ja maar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zo grappig dat Brian soms iets probeert te
nogmaals.quote:zeggen en er gewoon
quote:niet tussen komt.
Echt niet ... Zo weer es wat anderds dan JAquote:
hallo dit duurt nu echt al 4 uur dat mentaal geweldquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian kan ook oeverloos lullen tegen mensen die het niet boeit, what goes around comes around!
Dit is inderdaad wel een zeer zware sanctie die Brian opgelegd heeft gekregen: Een hele avond verplicht luisteren naar Tarot-orakel en Horoscoop-zweefteef Sylvia.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:33 schreef nueffeniet het volgende:
briandead zal we bekaf zijn tering ik haat die gast maar heb nu wel medelij met m wat een gelul komt er uit die pratende kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |