hmmm .... waar zou je moeten zoeken als je een update wilt van de gebeurtenissenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:54 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja ik volg de streams enzo niet zo, en dit forum. Ik heb het nu gelezen.. iemand een filmpje van de uitbarsting van brian? Als ie hun ziet liggen?
Er is een film topic daar staat allesquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:59 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon een filmpje van zien...
yessssssssss gelukt!!! Top Tip!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:56 schreef avonne het volgende:
Ik geloof dat je dan control en shift tegelijk moet indrukken.
Of Alt, weet ik veel, druk maar wat rond op je keyboard.
Ah nee he? weer die teaser troelaasquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:59 schreef kybe het volgende:
Begrijp ik het nu goed zondagavond komen die 11 hoeren?
11 hoeren?? vertel....quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:59 schreef kybe het volgende:
Heb helemaal niet meegekregen door de buffers heen, voor Wie? en door Wie? besteld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:59 schreef kybe het volgende:
Laat me radenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
Heeft iemand gezien in wat voor boek Syl en Brian bezig zijn?
Een boek met een soort horoscopen aan de hand van een geboortedatumquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
Een verjaardagenboek, waarin staat hoe iemand is die op een bepaalde dag geboren is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
misschien 'de Bloemetjes en de Bijtjes' ???quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
Nooit van gehoord maar klinkt interessant... 'k ga het bestellen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Laat me raden
"Alles heeft een reden"
antecedenten of ascendantenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:05 schreef Soury het volgende:
Het grote horoscopen antecedante boek ... Doe een gok![]()
Ze is blij omdat ze iemand inzicht mag verschaffen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een verjaardagenboek, waarin staat hoe iemand is die op een bepaalde dag geboren is.
Elke keer als Brian zegt dat iets klopt kijkt Sylvia met een trotse blik alsof ze het boek zelf geschreven heeft.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar klinkt interessant... 'k ga het bestellen.
Ja zorry ikke find het nyt zo boejent. Sterker nog ik haat dat soort gedoe...(gevaarlijk)quote:
geweldigquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:10 schreef kybe het volgende:
Huub had om 11 hoeren gevraagd.Uit het gesprek met melissa begreep ik dat het zondag,
zou zijn.Zij zei: is zondag het gemaskerde bal.Dus meerdere vrouwen met een masker op.
hahahahaquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:11 schreef avonne het volgende:
Sylvia "zie je hoe groen het geworden is in 3 dagen?"
Brian "AIAIAIAAIIIIIII"
Ja,dat begrijp ik dus ook niet.We hebben het feteblanche en de soca boys al gehad plus Gaby en die andere drie hoeren.Natasia bestelde gisteravond gaby en nog een hoer voor Huub en Jaap.En dan moeten er weer zoquote:
Ontdek Barcelona?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
OMG wat groeit er dan preciesquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:13 schreef Borga het volgende:
SylviSAAI ziet iets groeien bij Breenless
LULquote:
Ik probeer me voor te stellen hoe dat wordt, maar ... nee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:10 schreef kybe het volgende:
Huub had om 11 hoeren gevraagd.Uit het gesprek met melissa begreep ik dat het zondag,
zou zijn.Zij zei: is zondag het gemaskerde bal.Dus meerdere vrouwen met een masker op.
2012 volgens de Maja's...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hmmm da's vreemd, bij mij lopen de streams prima en ik kan er ook geen touw aan vastknopen.
Ik ving iets op een een energie die ervoor gaat zorgen dat we telepathisch kunnen gaan communiceren over een aantal jaar.
Dan kunnen de streamverslaafden er ook nog een social life op nahoudenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:16 schreef Soury het volgende:
Is het vrijdagavond en gaan ze allemaal naar bed![]()
Nou dan klim ik maar in de fietsquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Bar celona was volgens Youp van t Hek ook wel een leuke tent![]()
Dat ziet alleen Sillebilquote:
hij is nog gekker dan ik al dachtquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:20 schreef Lipsch het volgende:
mwuhaha, rat verwacht kaartjes te krijgen waarin kijkers hem zullen aanmoedigen meer met sylvisaai te praten, omdat ze dat zo fantastisch vinden. para brodda werkt aan z'n populariteitspoll
Genieën als Brian krijgen meestal na hun dood pas erkenning... ik stel voor dat hij die erkenning zo spoedig mogelijk gaat bewerkstelligenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:20 schreef Lipsch het volgende:
mwuhaha, rat verwacht kaartjes te krijgen waarin kijkers hem zullen aanmoedigen meer met sylvisaai te praten, omdat ze dat zo fantastisch vinden. para brodda werkt aan z'n populariteitspoll
tot dat de hondjes weg zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Amanda ligt gewoon in het Brianbed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |