pure terror, net als hoe pappa dat deedquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:35 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
hallo dit duurt nu echt al 4 uur dat mentaal geweld
Dan speelt ze het spel dus beter dan Brian, Huub, Jaap en Natasia bij elkaarquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:35 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
hallo dit duurt nu echt al 4 uur dat mentaal geweld
Even 5 minuutjes naar Sylvia luisteren, dan val ik zo meteen snel in slaap.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:33 schreef Lipsch het volgende:
[..]
als je bestand bent tegen de terror van sylvisaai ,gewoon doen![]()
Ik heb het zelfdequote:Op zaterdag 28 april 2007 00:37 schreef Marelle het volgende:
Ik heb Syl nooit echt vervelend gevonden, maar nu![]()
![]()
ik ik ik ik ik ik
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel een zeer zware sanctie die Brian opgelegd heeft gekregen: Een hele avond verplicht luisteren naar Tarot-orakel en Horoscoop-zweefteef Sylvia.
Nee hoor, 3 normale glaasjes, alleen gedronken met een rietje.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:38 schreef Gigageil het volgende:
Ze is zo lam dat ik zeker weet dat ze de alcohol-restictie heeft overtreden......
Ze mochten 3 normale glaasjes alcohol ( 3 borrels). Sylvia heeft 3 limonadeglazen op.....![]()
Wat voor sterrenbeeld ben jij? Dan leg ik even een kaartje voor je.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel een zeer zware sanctie die Brian opgelegd heeft gekregen: Een hele avond verplicht luisteren naar Tarot-orakel en Horoscoop-zweefteef Sylvia.
ik denk opgetrokken in een naald en daarnaa meteen in dr aderen gespotenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee hoor, 3 normale glaasjes, alleen gedronken met een rietje.
Zekers.....gaat over planten enzo..quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Wat een slap gelul tussen Sil en Brian.
Misschien hoopt hij toch nog iets te bewerkstelligen vannacht?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
Dit gaat lollig worden . Brian zit domweg openlijk te gapen maar wil deze bewoner (Syl) blijkbaar tot vriend houden![]()
Ze gaf Melissa anders wel een instructie. Een goed glas Wodka. 3/4 Wodka de rest Jus, vroeg ze....quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee hoor, 3 normale glaasjes, alleen gedronken met een rietje.
heb je geen ander oud nieuws??quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:42 schreef Marelle het volgende:
Van het Kingjaap weblog gehaald:
Check deel 2 van de reeks spannende avonturen van ome Jaap!
In the end...
Hmzzzz dit is alleen nog maar de inleiding geweest tot nu toe. De echt climax is het web van intriges die zich nu afspeelt.
De versie van Amanda is namelijk compleet anders dan de andere versies:
Amanda: "Het leek alsof Huub iets bij me deed, maar hij lag alleen onder de dekens. Hij gaf me wat zoentjes en knuffels. Ik snap dat Brian denkt dat er wat aan de hand was, omdat het er vreemd uitzag. Natasia is alleen maar bang dat ze Brian kwijtraakt, omdat hij zoveel met mij omgaat. Anders vraagt ze maar aan Huub of hij haar ook gaat likken. Ze moet niet dingen willen zien, alleen maar om mij zwart te maken bij Brian. Ik voelde me zo ziek dat ik in bed ging liggen, Huub ging toch door ondanks dat ik "nee" zei. Maar Huub wilde seks en bleef maar proberen. Hoe kan Brian nu zo doen, als hij onze afspraak niet na komt door toch op het witte feest te gaan zoenen met een ander! Hij kleineert me door te zeggen dat hij wel alles mag, maar dat ik het niet mag. Er is niets gebeurd, echt niet, niet meer dan wat gezoen in een dronken bui. Ik was ziek en dronken, dus ik kan er niks aan doen. Dat moet Brian maar begrijpen."
Huub: "Ja, ik heb Amanda gebeft hahaha. Ik heb al zovaak gezegd dat het ervan zou komen! By the way, die tieten zijn inderdaad nep. Als het Brian niet bevalt, dan gaat ie toch naar huis!"
Natasia: "Ik sta er met mijn neus bovenop. Ik zie Huub Amandaatje likken en zijn pik staat stijf."
Brian: "Jaap, ik hoef er niet over te praten. Ik weet wat ik zag."
Jaap: "Ik ben blij dat jullie me als leider accepteren. Ik zal jullie met zoveel mogelijk terror blijven domineren. Ja, Sylvia je mag Amanda beffen."
Wat is waarheid?????
Tja....alleen de 'die hard' nachtterror streamers weten alles....
Ik ben zeer benieuwd hoe alle intriges zich verder gaan ontwikkelen. Ik houd je op de hoogte.
DUS BLIJVEN INLOGGEN
Guten Tag,
Der King Jaap.
Ja mmm Ja mmm Ja Gaapquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien hoopt hij toch nog iets te bewerkstelligen vannacht?![]()
IK heb geen flauw idee waar het over gaat het is bar slaapverwekkendquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zekers.....gaat over planten enzo..
en Barcelona natuurlijk!![]()
U is als immer uiterst lieflijk!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat voor sterrenbeeld ben jij? Dan leg ik even een kaartje voor je.![]()
Leuk linkje voor je, www.youreway.nl/tarotdagkaartquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
zou toch mooi zijn als de redactie juf Judith erop aanstuurt om Sylva als volgende liedje "pappa" ("ik lijk steeds meer op jou) te laten zingenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:41 schreef nueffeniet het volgende:
gelukkig is syl dr vader geen rode draad in haar gouden kooi
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
U is als immer uiterst lieflijk!![]()
Maar dit genereuze aanbod moet ik toch afslaan, want ik hoor mijn bed roepen.![]()
![]()
Ik was er heel blij mee, ik had het nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:44 schreef Mokum020 het volgende:
[quote]Op zaterdag 28 april 2007 00:42 schreef Marelle het volgende:
Van het Kingjaap weblog gehaald:
(Knip)
Heeft er al op gestaan![]()
Ik ook nog niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik was er heel blij mee, ik had het nog niet gelezen.![]()
Jij bent ook te lui om terug te lezen...dat is algemeen bekend..quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik was er heel blij mee, ik had het nog niet gelezen.![]()
is geen oud nieuws, dit heeft Jaap om 23.00 uur gepost en is de versie van Amanda!! Dit lijkt op de vorige maar is beslist niet dezelfde, ga maar kijken....... www.kingjaap.nlquote:
zo gaat het al 4 uur alleen was syl 4 uur geleden nog niet blauwquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:46 schreef petraa het volgende:
Braaisaai en Silvisaai passen wel bij elkaar heb nu klein uurtjede streams aan en ze snappen elkaar enzo gadverrrrrrrrrrrrrr
Ik lees altijd terug,quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij bent ook te lui om terug te lezen...dat is algemeen bekend..![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:44 schreef nueffeniet het volgende:
is die slet al van dr stoel geweest het laatste uur?/>> ik wil dr wel zien lopen en op dr bek zien vallen>> misschien gaat ze nog tegen de wijnkoeler pissen
met de nadruk op excusesquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik lees altijd terug,![]()
![]()
maar na het slap geouwehoer van alle excuses had ik geen zin meer.
Lieve schat...........la maarquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:46 schreef Marelle het volgende:
[..]
is geen oud nieuws, dit heeft Jaap om 23.00 uur gepost en is de versie van Amanda!! Dit lijkt op de vorige maar is beslist niet dezelfde, ga maar kijken....... www.kingjaap.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |