vergis ik mij dan zo?????quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:44 schreef Mokum020 het volgende:
[quote]Op zaterdag 28 april 2007 00:42 schreef Marelle het volgende:
Van het Kingjaap weblog gehaald:
(Knip)
Heeft er al op gestaan![]()
Follow the leadah leadah leadah, follow the leadah!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel leuk, Japio komt de slaapkamer binnen en meteen komt één van de
honden Amanda d'r bed uit en gaat meteen achter Japio aan .....
Wat is dat ?quote:
en? direct met de neusjes richting ongewassen poepgat en plassertje?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel leuk, Japio komt de slaapkamer binnen en meteen komt één van de
honden Amanda d'r bed uit en gaat meteen achter Japio aan .....
dat apparaat van amandaquote:
Als jij heel goed luistert dan hoor je je baasquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
U is als immer uiterst lieflijk!![]()
Maar dit genereuze aanbod moet ik toch afslaan, want ik hoor mijn bed roepen.![]()
![]()
ow ik heb het net weggehaaldquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik was er heel blij mee, ik had het nog niet gelezen.![]()
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:54 schreef nueffeniet het volgende:
effe een beerrun brb
Wel blijven opletten hè: Petraa was er blij mee.. beetje te moeilijk die groen-achtige avatars??quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welnee....Talitha was er blij mee....![]()
i am flattered lol NOT!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Het topic zou het toch eens zonder je scherpzinnige analyses en subtiele kwinkslagen moeten stellen![]()
ze waren er beide blij mee ECHT!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wel blijven opletten hè: Petraa was er blij mee.. beetje te moeilijk die groen-achtige avatars??![]()
Ahum, lees eens terug jij?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wel blijven opletten hè: Petraa was er blij mee.. beetje te moeilijk die groen-achtige avatars??![]()
Alles wat je tekort komtquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:58 schreef nueffeniet het volgende:
ik denk trouwens dat erik syl anaal gaat nemen terwijl ze nicolaas ligt te blazen
fantastisch nieuws!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:58 schreef haak2 het volgende:
ze fluisterde eric zondag ben ik weg
zegt meer over jouw als over sylquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:59 schreef Frosting het volgende:
Ik zou Nicolaas gewoon bespringen als ik Sylvia was
ik ook wowowowquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:59 schreef Frosting het volgende:
Heb ik al gedaan 43.0765 stukjesquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:59 schreef FuTilE het volgende:
Ik denk dat ik maar eens even het precieze aantal hele pinda's in mijn zojuist aangekochte pot pindakaas ga tellen. Dat wordt nog een stuk spannender dan deze streams!
ze deed hetquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:59 schreef Frosting het volgende:
nou dan doe ik mee ik zou hem ook op zn bek timmerenquote:
nou ik niet, ze moet gewoon gaan, haar gevoel volgen. haar tijd zit erop!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:00 schreef haak2 het volgende:
[..]
hoop dat ze er nog een nachtje over slaapt
Ik geloof toch dat ze jou hadden moeten laten blazen......quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan was het, net als altijd, gewoon de P van Perfect geweestquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik geloof toch dat ze jou hadden moeten laten blazen......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |