Ik wacht vol smart op excuses...dan kan ik lekker slapen....quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ships... jij ook?? Dat heb ik dan over t hoofd gezien![]()
ik heb het niet gehoord. het zou me niet verbazen. het verklaart waarom ze vandaag zo veel "losser" lijkt (en daarmee heel veel vervelender imo)quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:01 schreef Desii het volgende:
ik hoorde der ook zeggen zondag ben ik weg..... vreemd dat ze niet bij huub in bed kruipt... die heeft er nu harder nodig dan eric
cold duckey? Oké, is flauw. Sorry.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
Hoe kom ik nu deze nacht door.... cold turkey...
kon ze dan toch ook zeggen tegen Huub ipv zo te vertrekken.... weirdquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:03 schreef Bridale het volgende:
Een keer in de master bedroom voor ze vertrekt.
ik ga zo Jeeves en Wooster kijkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
Ik bedoel vertrekken! Voorgoedquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:06 schreef Desii het volgende:
[..]
kon ze dan toch ook zeggen tegen Huub ipv zo te vertrekken.... weird![]()
Nou als je nou 34.9876 pindakaas potten (calve he?) achter elkaar legt dan zit je in Barcelona.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
En wordt aan de deur afgeblaft door een poedelnaakte homofiel en Tante Sidonia...quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:07 schreef happyme28 het volgende:
het zit huub niet lekker. Hij staat weer op
een ouwe kook snuivertquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En wordt aan de deur afgeblaft door een poedelnaakte homofiel en Tante Sidonia...
Wie nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:09 schreef Marelle het volgende:
Volgens mij heeft Syl zin in Nicolaas.....
Mousetrapquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je nou 34.9876 pindakaas potten (calve he?) achter elkaar legt dan zit je in Barcelona.![]()
Als jij dat nou doet met rijstkorrels ben je ook ff zoet![]()
wel eens van een telefoon gehoord ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef FuTilE het volgende:
Sylvia is in een diepzinnig gesprek verwikkeld met een van die honden, zo te horen.
jij bent ook lief!! Zo goed???quote:
Die zit lekker aan de telefoon te babbelen met achter, requestje voor een joint.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef FuTilE het volgende:
Sylvia is in een diepzinnig gesprek verwikkeld met een van die honden, zo te horen.
Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ikke niet! Die enge, schijnheilige gluiperd.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
zolang ie maar niet teveel gedronken heeft vind ik hem lekker, maar met drank op niet.........quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ho, ho, he is also not mine cup of tea.. Geen van allen trouwens..quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja. Wel eens van Jacques Cousteau gehoord?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
wel eens van een telefoon gehoord ?
Die krijg je opgestuurd als je je abonneert op de Vereniging van Homofielen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:14 schreef nueffeniet het volgende:
tering wat een snikkel heb die erik kvoel me echt een kind meteen
Jij hebt hele goede oortjes....en dat voor een kikker..quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Syl biedt Achter orale bevrediging van Eric aan.
Wie is Menno?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:16 schreef nueffeniet het volgende:
erik wil je wel even oraal bevredigen menno>.oh ja hoor zegt erik blowjob >> men wat een zielig zooitje
Viespeuk! Trouwens, wat liggen ze allemaal vroeg in bed. Kennelijk werkt Natasia's 'aanwijzing van hogerhand' erg goed.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Syl biedt Achter orale bevrediging van Eric aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |