Ik ben daar ook een kei inquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef Poit het volgende:
Haha, mooie openingspost
Maaruuh, ijmeis moet jou vriendin leren neuken??
Ze heeft 12 uur in het vliegtuig kunnen slapen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat ze te moe is vanwege haar vakantie.
Ja, of mij.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef Poit het volgende:
Haha, mooie openingspost
Maaruuh, ijmeis moet jou vriendin leren neuken??
Nou, trap ik trap even een open doel in maaruuh, kan je mij ook leren neuken de liefde te bedrijven?quote:
Nah, in het vliegtuig kun je niet fatsoenlijk slapen, vind ik. Daar is het altijd rumoerig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ze heeft 12 uur in het vliegtuig kunnen slapen.
Dat smoesje accepteer ik dus niet.
Dat is voor mijn vriendin niet zo'n heel groot probleem.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, in het vliegtuig kun je niet fatsoenlijk slapen, vind ik. Daar is het altijd rumoerig.
Vind je het gek dat ze je sexueel niet kan bevredigen als jij GoW aan het spelen bentquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is voor mijn vriendin niet zo'n heel groot probleem.
Die kan ook heel goed slapen als ik Gears aan het spelen ben.
Op een bank is anders dan op een vliegtuigstoelquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is voor mijn vriendin niet zo'n heel groot probleem.
Die kan ook heel goed slapen als ik Gears aan het spelen ben.
Ja ik moet toch iets als ik niet mag neukenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze je sexueel niet kan bevredigen als jij GoW aan het spelen bent
Ik stel me ook wel eens voor hoe Heintje dat nou precies flikt. Zou ie gewoon opstaan en zeggen "Zo en nu gaan we neuken" waarna vriendin een smoesje opzegt. En dan gaan ze maar naar bed, om te slapen dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze je sexueel niet kan bevredigen als jij GoW aan het spelen bent
En slapen is slapen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op een bank is anders dan op een vliegtuigstoel.
Ongeveer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik stel me ook wel eens voor hoe Heintje dat nou precies flikt. Zou ie gewoon opstaan en zeggen "Zo en nu gaan we neuken" waarna vriendin een smoesje opzegt. En dan gaan ze maar naar bed, om te slapen dus.
Ofzo.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik stel me ook wel eens voor hoe Heintje dat nou precies flikt. Zou ie gewoon opstaan en zeggen "Zo en nu gaan we neuken" waarna vriendin een smoesje opzegt. En dan gaan ze maar naar bed, om te slapen dus.
Ofzo.
Beetje,quote:
Ja logischquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Beetje,
Soms doe ik het ook wel op die manier.
Weet je tenminste meteen waar je aan toe bent
Als ik eerst een half uur bezig ben om mijn vriendin op te geilen en dan nog geen sex krijg is het veel frustrerender.
Ik vind dat opgeilen meestal veel leuker dan het neuken zelf. Zo leuk om een vrouw te horen smekenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:30 schreef Heintje het volgende:
Beetje,
Soms doe ik het ook wel op die manier.
Weet je tenminste meteen waar je aan toe bent
Als ik eerst een half uur bezig ben om mijn vriendin op te geilen en dan nog geen sex krijg is het veel frustrerender.
Het is langzaam zo gegroeid.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja logisch. Als 't zo bij mij gebeurde dan zou ik ook geen zin hebben
. Of ik moet toevallig ook al opgewonden zijn ofzo.
Ik verwacht ngo wel meer van haar. En aan die verwachting voldoet ze ook wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef Tain het volgende:
Is het niet gewoon beter om het uit te maken? Zoals ik dit nu lees verwachten jullie allebei wat anders van elkaar tijdens een relatie...
Op geilen is leuk, maar dan moet het wel met enige regelmaat beloond worden. Anders gaat de lol eraf.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind dat opgeilen meestal veel leuker dan het neuken zelf. Zo leuk om een vrouw te horen smeken![]()
Nou, doe eens? Dan zien we je tenminste ook een keer iets positiefs over je vriendin zeggen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik verwacht ngo wel meer van haar. En aan die verwachting voldoet ze ook wel.
Maar dat is niet interesant voor julie om te melden.
Zoog ze maarquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, doe eens? Dan zien we je tenminste ook een keer iets positiefs over je vriendin zeggen.
Doet ze je was? Stofzuigt ze je huis elke dag? Vertel?!
Die dingen die jij noemt moet ik haar nog leren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, doe eens? Dan zien we je tenminste ook een keer iets positiefs over je vriendin zeggen.
Doet ze je was? Stofzuigt ze je huis elke dag? Vertel?!
The Way of the Ninja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
EN ALS ZE HET NIET WILT, DAN TREK DOE JE JE RITS OPEN, TREK JE JE PIK UIT JE BROEK, BEGIN JE ERAAN TE TREKKEN EN ZEG JE HEEL INTIMIDEREND :
"DAN DOE IK HET TOCH LEKKER ZELF!?!?!?!"
Dat is alles?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die dingen die jij noemt moet ik haar nog leren.
Maar ze zorgt er voor dat ik niet alleen naar de film hoef. (alleen horror moet ik alleen naar toe) En ook optredens van BZB hoef ik niet alleen naartoe dankzij haar. En soms zijn er ook wel leuke activiteiten binnen haar famlie. Waar ik zonder haar natuurlijk niks te zoeken heb.
Doe ik ook wel eens. Alleen dan niet zo lomp als jij het nou beschrijft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
EN ALS ZE HET NIET WILT, DAN TREK DOE JE JE RITS OPEN, TREK JE JE PIK UIT JE BROEK, BEGIN JE ERAAN TE TREKKEN EN ZEG JE HEEL INTIMIDEREND :
"DAN DOE IK HET TOCH LEKKER ZELF!?!?!?!"
Is dat niet genoeg dan?quote:
Haar benen wijdquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg dan?
Wat zou ze zoal nog meer moeten doen?
Ik had ander soort dingen verwachtquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg dan?
Wat zou ze zoal nog meer moeten doen?
Wat heeft die er mee te maken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh puh-lease. Ik krijg bijna medelijden met Laniboekje
.
Zoals...?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had ander soort dingen verwacht.
Cliché dingen die toch wel in een relatie horen:quote:
Ja ok, maar dat doet ze dus niet, en het ging er over wat ze dan nog wel doet.quote:
Maar dat kan ook ik ook wel met haar hoor. Ligt er alleen een beetje aan waarover.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Cliché dingen die toch wel in een relatie horen:
"ik kan goed met haar lachen en kletsen" bijvoorbeeld.
Ipv "ik hoef niet alleen naar de film dankzij haar" ().
Gezelligheid geven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat doet ze dus niet, en het ging er over wat ze dan nog wel doet.
En heb je al eens gevraagd wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar dat kan ook ik ook wel met haar hoor. Ligt er alleen een beetje aan waarover.
En als ze chaggie is valt er een stuk minder te lachen. Dat ik ook vaak het probleem de laatste tijd.
Leeuwarden is de andere kant van de wereld man!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:51 schreef mordradead het volgende:
Als je wilt neuken, moet je hier in Leeuwarden naar Rumours.... dan zit je gebakken.
Daar heb je ook wel van die tenten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leeuwarden is de andere kant van de wereld man!
Heintje woont in braband!
Kunnen we niet zoals we bij MMaRsu hebben gedaan een rekening openen, MMaRsu heeft een 360 gekocht van dat geld, als we nou allemaal wat euroknallers overmaken kan Heintje naar de hoerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ga binnenkort naar Leeuwarden. Moet ik je op de heenweg meenemen Heintje? Eindhoven zou wel op de route kunnen liggen. Kleine tikkeltje omrijden.
Heb ik mijn moeder al voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gezelligheid geven.
Iemand om mee te praten, koken voor je als je uit je werk komt.
Stofzuigen, de vaat doen, Je tv afstoffen en je drinken brengen als je aan het gamen bent
Ja, en dat weet ik nou ook. Dat is alleen niet iets dat ik op kan lossen. Dus als ze daar zelf niet heel erg aan mee gaat werken wordt dat niet opgelost.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En heb je al eens gevraagd wat er aan de hand is?
Tis niet alsof ik veel praat als ik aan het liven ben!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Heb ik mijn moeder al voor
Heb ik mijn moeder in mindere mate voor.
Heb ik mijn vriendin voor, en julie natuurlijk.
Moet ik zelf doen.
Is goed,quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ga binnenkort naar Leeuwarden. Moet ik je op de heenweg meenemen Heintje? Eindhoven zou wel op de route kunnen liggen. Kleine tikkeltje omrijden.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is goed,
Ik weet nog wel wat plekjes waar je ongestoort kan parkeren....
Ook al zeg je niet veel is het wel gezellig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis niet alsof ik veel praat als ik aan het liven ben!
Ah damn ik zeg niet veel?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ook al zeg je niet veel is het wel gezellig.
Dat zeg je zelf in de post die ik quotete.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah damn ik zeg niet veel?
Dan kan ik meer gaan ouwehoeren
Sommige mensen vinden me TE aanwezig soms
Vriendlief gaat ook mee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is goed,
Ik weet nog wel wat plekjes waar we ongestoort kunnen parkeren....
ja hoor, ik wacht wel op mijn beurt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vriendlief gaat ook mee.
Ga jij dan even de auto uit? Dan kunnen wij even.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
ja hoor, ik wacht wel op mijn beurt.
O ja, topic had al gezienquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alex geeft een housewarming party. En ik ben uitgenodigd:
Alex zijn huisje
Heeeeele slechte zaak voor een ninja GD.. Valt me toch weer tegen van je..quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah damn ik zeg niet veel?
Dan kan ik meer gaan ouwehoeren
Sommige mensen vinden me TE aanwezig soms
Dat ben ik uit nood ook maar aan het doen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet je eens buiten GAM komen.
Dat was het ook.quote:
Buiten GAM zitten hele enge rare gebruikers en modjes.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet je eens buiten GAM komen.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat ben ik uit nood ook maar aan het doen.
Op live ben ik aanwezig jah, terwijl ik stilletjes achter je staquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Heeeeele slechte zaak voor een ninja GD.. Valt me toch weer tegen van je..
Als ik buiten GAM kom wordt ik vaak terug gestuurd....quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Buiten GAM zitten hele enge rare gebruikers en modjes.
Het Keldertjequote:Op vrijdag 27 april 2007 18:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik buiten GAM kom wordt ik vaak terug gestuurd....
Ik heb er wel aan zitten denken om toegang te vragen voor KPD. Maar daar staan volgens mij geen topics in die ik op mijn stage kan kijken.quote:
Tis SM enzo manquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb er wel aan zitten denken om toegang te vragen voor KPD. Maar daar staan volgens mij geen topics in die ik op mijn stage kan kijken.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:24 schreef badlittlegirl het volgende:
Die van mij is nog ranziger dan een snowball.
Ik waarschuw maar alvast...
We waren klaar met neuken, toen ging hij me beffen. Hij zoog er wat uit en deponeerde het in mijn mond. Alle gezamelijke sliertjes en bonkjes.![]()
Ik heb het terug in z'n mond gespuugd en hem een harde klap voor z'n kop verkocht.
Hij heeft het nooit meer gedaan.
Veel te veel topics in SEX zijn onzin.quote:
Nee, mijn vriendin heeft wel een account op fok maar dat heeft ze volgens mij al twee jaar niet gebruikt. Post count van 5. En haar account is niet badlittlegirl.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
Heintje, is dit je vriendin soms? Dat zou een hoop verklaren
[..]
Niet per se. Maar en? Hij reageerde toch op het KPD gedeelte.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:58 schreef Heintje het volgende:
Het keldertje is toch SM?
Goedemorgenquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:45 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Wat zijn de plannen in het weekend?
Leuk en druk weekend dus.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Goedemorgen
Vanavond feestje van een collega in Utrecht van 21:00 tot wanneer niemand meer zin heeft
Morgen word ik om 9 uur 's ochtends op gehaald om onder andere bij mijn neefje op bezoek te gaan
Maandag koninginnedag vieren
ik ben vanavond rond 19:00 ook in utrechtquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Goedemorgen
Vanavond feestje van een collega in Utrecht van 21:00 tot wanneer niemand meer zin heeft
Morgen word ik om 9 uur 's ochtends op gehaald om onder andere bij mijn neefje op bezoek te gaan
Maandag koninginnedag vieren
Vandaag mijn huishouden en gamen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:45 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Wat zijn de plannen in het weekend?
Ik ook!! Vanavond Tivoli. Vitalicquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ben vanavond rond 19:00 ook in utrecht
Mwahahahahahahahahzhaha, net weer een kratje gehaald (:9 !!). Nu heeft dat (waarschijnlijk een nieuw) meisje per ongeluk ¤4.31 aangeslagenquote:
Dus jij ben diegene die er wel op zat te wachten.quote:
Wa?quote:Op zondag 29 april 2007 01:42 schreef BroesWillems het volgende:
ik ben mie net zo dikke... hahahahaaa
dronken, aangeschoten, te veel gezopen, alcohol vergiftiging....hahahaquote:
Ah klote man.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:45 schreef Ipho het volgende:
jullie geliefde fok usert ipho
komt net uit het ziekenhuis naardat die is aangereden door een auto en door de vooruit is geknald met ze brommer
Me nek was bijna gebroken geweest en me arm zit onder de glas sneeen.... En een hersenschuding.
[afbeelding]
kleine impressieLet op de dikke duim waarvan ik het topje bijna kwijt was...
Nou is geen feest hoor, zit er wel spectaculair uit enzo al dat kapote glas door die auto enzo.. Maar pijn is niet fijn...quote:Op zondag 29 april 2007 01:59 schreef ach het volgende:
[..]
Ah klote man.
Aangereden worden staat nog wel op mijn todo-list. Met zo'n dramatische klap op de voorruit, over de auto heen en dan op het asfalt gesmeten worden.
ja al me vingers hebben zulke sneeen + arm...quote:Op zondag 29 april 2007 10:33 schreef Tain het volgende:
Dat ziet er best naar uit, Ipho :S
Ik baal aan de ene kant, gunde het AZ enorm, maar met het oog op Europees voetbal is dit wel het beste. AZ zou nooit ver komen in de CL denk ik zo. Probleem is, PSV zal ook een leegloop hebben, kunnen ze dat volgend seizoen wel opgangen?quote:Op zondag 29 april 2007 16:58 schreef Roi het volgende:
Ja aan de eene kant baal ik echt ENORM! Maar aan de andere kant, dit is waarschijnlijk een van de spannendste voetbal momenten die ik ooit heb meegemaakt! (Samen met de Champions Leuage finale Bayern-Arsenal.)
Dus PSV is kampioen geworden?quote:Op zondag 29 april 2007 17:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik baal aan de ene kant, gunde het AZ enorm, maar met het oog op Europees voetbal is dit wel het beste. AZ zou nooit ver komen in de CL denk ik zo. Probleem is, PSV zal ook een leegloop hebben, kunnen ze dat volgend seizoen wel opgangen?
Dat is waar!quote:Op maandag 30 april 2007 09:13 schreef RaymanNL het volgende:
Maar het was gister wel gezellig, en daar gaat het om Douwe!
smorgus laniquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:50 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes.
Ik heb een hele dag op school voor de boeg. Heerlijk!
Werken is zoveel beter dan school. Studerenquote:
Ik mag de rest van de week nog, nooit problemen mee maar zit me gewoon echt te vervelen. Ga maar eens kijken welke TV ik binnekort ga kopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, ik moet wel zeggen dat ik nu vrijdag moet werken, terwijl ik daar normaal vrij heb.
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Moest ik gewoon ff kwijt.
quote:
Daar ben ik weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:34 schreef Poit het volgende:
Waar is Hein trouwens? Zal die jongen ze opgespaarde mannenpap al hebben kunnen lozen?
(Net fucking GTST met zo'n enorme cliffhanger tijdens het weekend)
Gratz m'n jong!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar ben ik weer.
Behoorlijk moe. Heb vannacht nog geen 2 uur geslapen.
Maar ja vanmorgen was ik dus om half 6 op schiphol om vervolgens een uur te wachten totdat mijn vriendin uit die schuifdeur kwam.
Daarna eerst naar haar huis gereden. Zodat ze alle verhalen aan haar ouders kon vertellen.
En vervolgens naar mijn huis.
Beetje liggen knuffelen en zoenen op de bank. Wat al snel neuken werdt. Dus ja, ik heb weer geneukt.
En doordat ik vannacht zo weinig geslapen heb ben ik nou helemaal kapot.
Moet alleen nog wat dingen doen vandaag. Waaronder een familie verjaardag. Jippie.
Nou lullo, wat hartstikke mooi voor jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar ben ik weer.
Maar ja vanmorgen was ik dus om half 6 op schiphol om vervolgens een uur te wachten totdat mijn vriendin uit die schuifdeur kwam.
Daarna eerst naar haar huis gereden. Zodat ze alle verhalen aan haar ouders kon vertellen.
Beetje liggen knuffelen en zoenen op de bank. Wat al snel neuken werdt. Dus ja, ik heb weer geneukt.
Moet alleen nog wat dingen doen vandaag. Waaronder een familie verjaardag. Jippie.
Het zou toch in januari beslist worden?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Tain het volgende:
En ik wil dat het gezeik met T-A en advocaten eindelijk is een keer afgelopen zou zijn
Dat kan ook niet door je hoofdpijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:06 schreef peristilius het volgende:
Ik heb zo'n beetje de hele nacht wakker gelegen van pijn in mijn nek, buikpijn en hoofdpijn. Ik heb via sms kunnen volgen hoe mijn broer en zijn vriendin naar een feestje gingen, lekker gefeest hebben, weggingen en thuis gingen afteren. En ik zou eigenlijk ook naar dat feestje gaan.
En ik heb ook nog niet eens geneukt.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:31 schreef mordradead het volgende:
Ik slaap de laatste tijd kut, dat is kutNu ben ik altijd chagrijnig Bernie
Moet je daar bovenop nog een BBQ doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef mordradead het volgende:
Als je 6 hamburgers op een stapel op de bbq legt dan worden de bovensten niet gaar.
* RaymanNL F5't in fotoboek van IJsmeisquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan weer foto's van mijn telefoon afhalen.
Goede tip bedankt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Moet je daar bovenop nog een BBQ doen.
Nog niks te zienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
* RaymanNL F5't in fotoboek van IJsmeis
Wil helemaal geen foto's meer van mijn gsm afhalen, na gister.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan weer foto's van mijn telefoon afhalen.
Ik ben eerst de 373 updates aan het downloadenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
* RaymanNL F5't in fotoboek van IJsmeis
Agh, goede opvoeding hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:25 schreef mordradead het volgende:
Een vriend van me woont in de enige probleemwijk van Leeuwarden... daar heb je die van die schattige jongetjes van 8 die de hele tijd zeggen: "ga godverdomme neuken vuile kankerklootzak" en dan zegt het andere jongetje: "hij is niet normaal hoor en daarna naar die vent roepen... GA JE MOEDER NEUKEN KLOJO"
Dus we kwamen die lui gisteren tegen... zei een vriend van me tegen hen, ga je moeder neuken man..... wie komt er om de hoek lopen, de moeder van een van die ventjes en die begon toen ook te schelden
Heintje aan de sexquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar ben ik weer.
Ik hoop eigenlijk op vandaag nog een keer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Heintje aan de sex
Het zou tijd worden ook!
Nu mag je over 3 maanden weer
Dat krijg je als al die mongolen zo nodig open moeten gaan met koninginnedag.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:32 schreef Heintje het volgende:
MIjn koninginnedag was trouwens niet zo super. De hele dag gewerkt. En het was niet druk. Zeker niet zo druk als het had moeten zijn. Dus mijn baas en basin de heletijd schelden dat ze niks verdiende.
En dan heb ik ook nog bijna niks betaald gekregen. Dus moet binnenkort ook nog maar eens om geld gaan zeuren.
Ik gok op foto's van haar telefoon halenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:41 schreef mordradead het volgende:
Wat niet.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik gok op foto's van haar telefoon halen
Snap het ook niet idd, het is ook echt niet zo dat die winkels normaal niet open zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat krijg je als al die mongolen zo nodig open moeten gaan met koninginnedag.
Personeel krijgt 200% uitbetaald + een dag vrij dus feitelijk 300%
Als je dan niet veel omzet dan komt er niks in het laadje en betaal je alleen maar om open te zijn.
Mensen kunnen zich tegenwoordig echt niet meer vermaken zonder winkels, echt ziekelijk.
Met de kerst zijn bouwmarkten open, gelijk super druk.
Pasen zijn bouwmarkten open, wederom super druk.
Binnenkort Pinksterren, super druk.
Waarom kunnen mensen niet een dagje gewoon thuis zitten of zich bij familie of buiten vermaken?
Ik snap dat niet
TE LAAT ! NU HEB IK HET OOK GEZIEN EN EEN FIPO GEPLAATST!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
Sssssssst!
Ja en daarom gaan ze met de hele familie de ikea terroriserenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Snap het ook niet idd, het is ook echt niet zo dat die winkels normaal niet open zijn.
Mensen gebruiken hun vrije dagen misschien wel om te klussen, dat verklaart wel waarom de bouwmarkten druk zijn.
Nou is het bij mij iets anders. Ik werk op de kermis, daar ken je geen dingen als 200% of zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat krijg je als al die mongolen zo nodig open moeten gaan met koninginnedag.
Personeel krijgt 200% uitbetaald + een dag vrij dus feitelijk 300%
Als je dan niet veel omzet dan komt er niks in het laadje en betaal je alleen maar om open te zijn.
Mensen kunnen zich tegenwoordig echt niet meer vermaken zonder winkels, echt ziekelijk.
Met de kerst zijn bouwmarkten open, gelijk super druk.
Pasen zijn bouwmarkten open, wederom super druk.
Binnenkort Pinksterren, super druk.
Waarom kunnen mensen niet een dagje gewoon thuis zitten of zich bij familie of buiten vermaken?
Ik snap dat niet
Mooi foto hoor, IJsmeisquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
Sssssssst!
Ik hou ook niet van dat langzame winkelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja en daarom gaan ze met de hele familie de ikea terroriseren
Sowieso, als ik weet dat ik een vrije dag heb, en ik moet gaan klussen.
Dan haal ik me spullen de week ervoor wel, zonder die tyfus drukte.
Je kan er dan normaal lopen en je bent sneller klaar bij de kassa.
Ik heb er echt geen begrip voor
Dat mag niet, dat is onder het minimum jeugdloon..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou is het bij mij iets anders. Ik werk op de kermis, daar ken je geen dingen als 200% of zo.
Maar als alle mensen naar de bouwmakrt gaan dan gaan ze dus geen geld op de kermis uitgeven.
Maar het komt er nou op neer dat ik 9 uur heb gewerkt voor 15 euro.
Ik wil best een keer goedkoop werken maar dit is wel heel erg.
Zwartwerk kent geen minimum loon.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat mag niet, dat is onder het minimum jeugdloon..
Of ben je een pool? dan heb je 12 euro teveel gekregen
Laatst 9.5 uur gewerkt voor 25 euro. Wordt je ook niet gelukkig van.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zwartwerk kent geen minimum loon.
Als ik er nog 30 bij krijg zit ik op 5 per uur, daar wil ik het nog wel voordoen.
Heel raar geredeneerd heb ik heb ik die zelfde dag ook nog voor 4 uurtjes 50 euro gekregen. Dus dat maakt weer wat goed.
en ik danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef mordradead het volgende:
Ik heb in al jullie FB's gepost... LOLLEREINZ.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:18 schreef mordradead het volgende:
Je hebt een bericht man.
Mooi he, Amsterdam.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:24 schreef Tomasso het volgende:
Trouwens, gisteren. Heerlijk relaxed met vrienden naar een stukje grond gegaan van een vriend van me, in het zonnetje gezeten, gevaard, wat drinken hier en daar, barbequen, kampvuur en shit
. En we zaten dicht bij Schiphol
. Vliegtuigen
.
Denk dan aan de mensen die met dit weer moeten werkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik duik nu maar eens voor de verandering Nijmegen in.
Waarschijnlijk gaat ze er voor zorgen dat de mensen die met dit weer in een winkel in Nijmegen werken wat te werken hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:19 schreef ach het volgende:
[..]
Denk dan aan de mensen die met dit weer moeten werken![]()
Ik zat niet in die grafstad, sorry.quote:
Enjoy! Cause I'm sure you will.quote:
Er was een koopjestopic maar die was moeilijk en te onoverzichtelijk om het actueel te houden. Budgetgaming.nl speelt mooi hierin met hun site, waardoor het topic niet meer gebruikt wordt. Verder wordt er wel eens een aanbieding gepost in de centrale topics.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:26 schreef JimmyJames het volgende:
Hoi,
Is er geen topic meer met aanbiedingen en zo?
Ik zoek namelijk nog een psp of ds lite in de aanbieding voor de zomervakantie![]()
Ja was een tijd (of paar dagen) op de gamesites. Zit er over te twijfelen, heb mezelf beloofd dat ik een PSP zal kopen wanneer die 150,- grens komt. Maar goed wil ook een nieuwe PS2 kopen voor 100,- en een HD-DVD speler, welke nu 150 is (bij de goedkoopste winkel).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:00 schreef Poit het volgende:
PSP overal nu 169? dacht ik net gelezen te hebben.
HD DVD zou ik niet doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ja was een tijd (of paar dagen) op de gamesites. Zit er over te twijfelen, heb mezelf beloofd dat ik een PSP zal kopen wanneer die 150,- grens komt. Maar goed wil ook een nieuwe PS2 kopen voor 100,- en een HD-DVD speler, welke nu 150 is (bij de goedkoopste winkel).
Ik denk ook dat Blu Ray uiteindelijk gaat winnen, maar de strijd is nog lang niet beslist. Bijna iedere week zijn er wel berichten dat ze elkaar aftroeven qua verkoop. Punt is gewoon dat ik geen zin heb om nog 2 a 3 jaar te wachten totdat er een duidelijke winner uitkomt terwijl ik nu een HD tv heb. Veel films worden uitgebracht op beide formaten en voor mij is een HD addon de goedkoopste oplossing. Later komen toch wel hybride spelers.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HD DVD zou ik niet doenHet ziet er naar uit dat de Blue Ray speler het gaat winnen
![]()
Ik heb niks gekochtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ze er voor zorgen dat de mensen die met dit weer in een winkel in Nijmegen werken wat te werken hebben.
LOLLEREINZ!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef mordradead het volgende:
Blanke nerdsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:43 schreef Roi het volgende:
Man, ik ben echt erg aan mijn benen verbrand!
Ik dacht, die benen zijn zo harig die hoef ik niet in te smeren!! WEL DUS
!
Niet zo heel erg negertquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blanke nerdsIk hoef me dan weer niet in te smeren, ik ben immers neger.
Liegert!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef mordradead het volgende:
Aan m'n rechterkant zijn ze een tijdje geleden verwijderd... deze maand de linkerkantquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet zo heel erg negert
1 van mijn verstandskiezen vind het leuk om door te komen, heb al zulke leuke ervaringen met de vorige 2 die chirurgisch verwijderd moesten worden
Ach, ik heb wel goed geslapen en ben ook nog moe.quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:10 schreef ach het volgende:
Goedemorgen! Ik heb kut geslapen en ik ben nu dus nog steeds moeLekker nutteloze nacht was dit dus
![]()
Heb je nog geneukt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel goed geslapen en ben ook nog moe.
Maar ik wil niet weten hoe het was als ik niet geslapen had vannacht.
Nope.quote:
Nou je melde het iedere keer dat je het niet had, dus ik verwachte het eigenlijk ook andersom!quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik moet zou dus iedere keer als ik geneukt heb dat hier melden?
Niet iedere keer hoor. Dan zou ik elke minuut moeten posten dat ik geen sex heb.quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nou je melde het iedere keer dat je het niet had, dus ik verwachte het eigenlijk ook andersom!
Doe dan gelijk maar een fotosessiequote:Op woensdag 2 mei 2007 08:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Niet iedere keer hoor. Dan zou ik elke minuut moeten posten dat ik geen sex heb.
En als ik het dan wel een keer heb moet ik zeker steeds even stoppen om verslag te doen.
Ik ga het er hier wat minder over hebben.
Volgens mij wil je echt geen foto's van dat ik op mijn vriendin lig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe dan gelijk maar een fotosessie
Anyway, heb me toch een partij last van, tsja, eigenlijk alles! Wordt een zware dag ben ik bang![]()
Heb zelfs moeite met typen...
Idem dito jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:10 schreef ach het volgende:
Goedemorgen! Ik heb kut geslapen en ik ben nu dus nog steeds moeLekker nutteloze nacht was dit dus
![]()
Welke vind je nou beter? GH2 of BBR?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Idem dito ja![]()
!
Ik had de deuntjes van GHII in mijn hoofd. Dat werkt echt niet goed voor de slaap![]()
.
En als jij er niet was waren die andere 3 er zeker ook niet...?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Van de gehele Hogeschool ben ik een van de vier studenten die op school te vinden is (de andere drie zijn mijn studiegenoten). Mooi he, vakantie?![]()
Klopt. Als ik er niet was, waren die anderen er ook niet. Maar wij moeten aanstaande maandag ons onderzoeksverslag inleveren en willen dat nu helemaal picobello maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
En als jij er niet was waren die andere 3 er zeker ook niet...?
Of is het niet jouw idee geweest om in de vakantie toch naar school te gaan?
I know.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
Naar school gaan met dit weer en tijdens de vakantie is best wel een slecht idee.
Troost je, je bent echt niet de enige die in de vakantie aan school aan het werk isquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klopt. Als ik er niet was, waren die anderen er ook niet. Maar wij moeten aanstaande maandag ons onderzoeksverslag inleveren en willen dat nu helemaal picobello maken.
[..]
I know.
![]()
Ik heb echt geen vakantie. Alleen maandag de 30ste vrij vanwege Koninginnedag. Gisteren en vandaag van 09.00u tot 17.00u op school. Morgen van 09.00u tot 13.00u op school en vanaf 13.00u tot 17.00u naar mijn afstudeerplek in Dongen. Alleen vrijdag 4 mei zou ik als 'vrij' kunnen noemen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:35 schreef Heintje het volgende:
Ze mag blij zijn dat ze vakantie heeft.
Ik heb helemaal geen vakantie. Alleen de verplichte feestdagen dan. Terwijl ik ook gewoon op school zit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen vakantie. Alleen maandag de 30ste vrij vanwege Koninginnedag. Gisteren en vandaag van 09.00u tot 17.00u op school. Morgen van 09.00u tot 13.00u op school en vanaf 13.00u tot 17.00u naar mijn afstudeerplek in Dongen. Alleen vrijdag 4 mei zou ik als 'vrij' kunnen noemen.
Welkom in de grote mensen wereld. Maar wel verneukeratief trouwens. Weet nog dat ik tijdens m'n stage gewoon de vakanties aan mocht houden (van m'n stageplek dan, niet van m'n schoolquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vakantie. Alleen de verplichte feestdagen dan. Terwijl ik ook gewoon op school zit.
Maar als ik wel vakantie zou nemen kom ik weer dagen stage te kort waardoor ik weer langer bezig ben.
Voor een dag vrij moet ik gewoon extra uren maken. (wat gelukkig kan)
Je mocht van je stage de vakanties die op school waren aanhouden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen wereld. Maar wel verneukeratief trouwens. Weet nog dat ik tijdens m'n stage gewoon de vakanties aan mocht houden (van m'n stageplek dan, niet van m'n school)
Dat had ik ook in mijn stagejaar vorig jaar. Is eigenlijk ook heel gewoon. Toen heb ik ook tussen de twee kerstdagen en oud & nieuw gewerkt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vakantie. Alleen de verplichte feestdagen dan. Terwijl ik ook gewoon op school zit.
Maar als ik wel vakantie zou nemen kom ik weer dagen stage te kort waardoor ik weer langer bezig ben.
Voor een dag vrij moet ik gewoon extra uren maken. (wat gelukkig kan)
Ik moest stage lopen tijdens mijn zomervakantie en de regeling was dat je dus 6 weken vrij mocht nemen. Ik heb dus in totaal 2 weken vrij genomen en dacht lekker 4 weken eerder te kunnen stoppen, maar daar was mijn stagebegeleider het niet helemaal mee eens. Mocht fijn van die vent mijn complete stage overdoenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:58 schreef Poit het volgende:
M'n stagebegeleider deed niet zo moeilijk met het aftekenen van m'n dagen. Kwam ook wat dagen tekort officieel maar ach. Heb genoeg gedaan voor die gasten daar.
Tweede stage was in Zuid Afrika, nou ja, stage... "Stage" kon je dat beter noemen
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik moest stage lopen tijdens mijn zomervakantie en de regeling was dat je dus 6 weken vrij mocht nemen. Ik heb dus in totaal 2 weken vrij genomen en dacht lekker 4 weken eerder te kunnen stoppen, maar daar was mijn stagebegeleider het niet helemaal mee eens. Mocht fijn van die vent mijn complete stage overdoen
Het sloeg ook totaal nergens op, maar misschien vinden ze het niet leuk als je nooit naar lessen komt en toch goede cijfers kan halenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Als je het toch met het bedrijf heb kunnen regelen zou het toch goed zijn?
Zoiets kan toch geen reden zijn om een stage opnieuw te moeten doen?
Ibuprofen werkt beter.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:23 schreef peristilius het volgende:
Ik heb vannacht heerlijk geslapen op 1500 mg paracetamol.
Nu maar hopen dat mijn stijve nek vandaag wegblijft.
Rebels valt best mee, maar waarom zou ik lessen moeten volgen als mijn cijfers gewoon goed zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:22 schreef Poit het volgende:
Wat ben je ook een rebelse boef he![]()
Leuk plaatje trouwens
Tja, ik vroeg me altijd waarom ik huiswerk over zou schrijven als je er toch niks van leert. Dan kun je het net zo goed niet doen toch.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Het sloeg ook totaal nergens op, maar misschien vinden ze het niet leuk als je nooit naar lessen komt en toch goede cijfers kan halen
Had ik niet, en aangezien de aangeraden dosis voor paracetamol 1-2 tabletten was dacht ik dat 3 tabletten ook wel moest helpen.quote:
Als jij ze niet hoeft te volgen hoeft iemand die slechte cijfers haald dat ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Rebels valt best mee, maar waarom zou ik lessen moeten volgen als mijn cijfers gewoon goed zijn
Lang leve de universiteit, ik hoef de meeste colleges niet te volgen, ook al zijn mijn cijfers niet zo goed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Rebels valt best mee, maar waarom zou ik lessen moeten volgen als mijn cijfers gewoon goed zijn
Warm houden, zoveel mogelijk ontspannen, pijnstillers slikken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:34 schreef Poit het volgende:
Iemand tips tegen spierpijn? Nooit geweten dat op je bepaalde plekker spierpijn kon hebben. Bijvoorbeeld tussen je schouderbladen en ruggenmerg in. Bizarre plek.
Als het vanuit het niets komt en veroorzaakt wordt door griep voel ik me er niet zo lekker bij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:38 schreef Heintje het volgende:
Spierpijn is toch niet erg. Geeft je het gevoel dat je iets gedaan hebt.
Moet je dus juist lekker vinden.
De lieve NS laat minder treinen rijden door die klotevakantie en de treinen zitten nu overvol waardoor er mensen moeten wachten op de volgende. Ik dus ook vanmorgenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:35 schreef Heintje het volgende:
Ze mag blij zijn dat ze vakantie heeft.
Klopt, maar neemt niet weg dat ik niet zo soepel beweeg op het moment zoals ik zou willen. Vanmorgen was het helemaal erg. Kwam amper m'n bed uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:38 schreef Heintje het volgende:
Spierpijn is toch niet erg. Geeft je het gevoel dat je iets gedaan hebt.
Moet je dus juist lekker vinden.
Gaat trouwens vanzelf wel weer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |