Dat was het ook.quote:
Buiten GAM zitten hele enge rare gebruikers en modjes.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet je eens buiten GAM komen.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat ben ik uit nood ook maar aan het doen.
Op live ben ik aanwezig jah, terwijl ik stilletjes achter je staquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Heeeeele slechte zaak voor een ninja GD.. Valt me toch weer tegen van je..
Als ik buiten GAM kom wordt ik vaak terug gestuurd....quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Buiten GAM zitten hele enge rare gebruikers en modjes.
Het Keldertjequote:Op vrijdag 27 april 2007 18:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik buiten GAM kom wordt ik vaak terug gestuurd....
Ik heb er wel aan zitten denken om toegang te vragen voor KPD. Maar daar staan volgens mij geen topics in die ik op mijn stage kan kijken.quote:
Tis SM enzo manquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb er wel aan zitten denken om toegang te vragen voor KPD. Maar daar staan volgens mij geen topics in die ik op mijn stage kan kijken.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:24 schreef badlittlegirl het volgende:
Die van mij is nog ranziger dan een snowball.
Ik waarschuw maar alvast...
We waren klaar met neuken, toen ging hij me beffen. Hij zoog er wat uit en deponeerde het in mijn mond. Alle gezamelijke sliertjes en bonkjes.![]()
Ik heb het terug in z'n mond gespuugd en hem een harde klap voor z'n kop verkocht.
Hij heeft het nooit meer gedaan.
Veel te veel topics in SEX zijn onzin.quote:
Nee, mijn vriendin heeft wel een account op fok maar dat heeft ze volgens mij al twee jaar niet gebruikt. Post count van 5. En haar account is niet badlittlegirl.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
Heintje, is dit je vriendin soms? Dat zou een hoop verklaren
[..]
Niet per se. Maar en? Hij reageerde toch op het KPD gedeelte.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:58 schreef Heintje het volgende:
Het keldertje is toch SM?
Goedemorgenquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:45 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Wat zijn de plannen in het weekend?
Leuk en druk weekend dus.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Goedemorgen
Vanavond feestje van een collega in Utrecht van 21:00 tot wanneer niemand meer zin heeft
Morgen word ik om 9 uur 's ochtends op gehaald om onder andere bij mijn neefje op bezoek te gaan
Maandag koninginnedag vieren
ik ben vanavond rond 19:00 ook in utrechtquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Goedemorgen
Vanavond feestje van een collega in Utrecht van 21:00 tot wanneer niemand meer zin heeft
Morgen word ik om 9 uur 's ochtends op gehaald om onder andere bij mijn neefje op bezoek te gaan
Maandag koninginnedag vieren
Vandaag mijn huishouden en gamen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:45 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Wat zijn de plannen in het weekend?
Ik ook!! Vanavond Tivoli. Vitalicquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ben vanavond rond 19:00 ook in utrecht
Mwahahahahahahahahzhaha, net weer een kratje gehaald (:9 !!). Nu heeft dat (waarschijnlijk een nieuw) meisje per ongeluk ¤4.31 aangeslagenquote:
Dus jij ben diegene die er wel op zat te wachten.quote:
Wa?quote:Op zondag 29 april 2007 01:42 schreef BroesWillems het volgende:
ik ben mie net zo dikke... hahahahaaa
dronken, aangeschoten, te veel gezopen, alcohol vergiftiging....hahahaquote:
Ah klote man.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:45 schreef Ipho het volgende:
jullie geliefde fok usert ipho
komt net uit het ziekenhuis naardat die is aangereden door een auto en door de vooruit is geknald met ze brommer
Me nek was bijna gebroken geweest en me arm zit onder de glas sneeen.... En een hersenschuding.
[afbeelding]
kleine impressieLet op de dikke duim waarvan ik het topje bijna kwijt was...
Nou is geen feest hoor, zit er wel spectaculair uit enzo al dat kapote glas door die auto enzo.. Maar pijn is niet fijn...quote:Op zondag 29 april 2007 01:59 schreef ach het volgende:
[..]
Ah klote man.
Aangereden worden staat nog wel op mijn todo-list. Met zo'n dramatische klap op de voorruit, over de auto heen en dan op het asfalt gesmeten worden.
ja al me vingers hebben zulke sneeen + arm...quote:Op zondag 29 april 2007 10:33 schreef Tain het volgende:
Dat ziet er best naar uit, Ipho :S
Ik baal aan de ene kant, gunde het AZ enorm, maar met het oog op Europees voetbal is dit wel het beste. AZ zou nooit ver komen in de CL denk ik zo. Probleem is, PSV zal ook een leegloop hebben, kunnen ze dat volgend seizoen wel opgangen?quote:Op zondag 29 april 2007 16:58 schreef Roi het volgende:
Ja aan de eene kant baal ik echt ENORM! Maar aan de andere kant, dit is waarschijnlijk een van de spannendste voetbal momenten die ik ooit heb meegemaakt! (Samen met de Champions Leuage finale Bayern-Arsenal.)
Dus PSV is kampioen geworden?quote:Op zondag 29 april 2007 17:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik baal aan de ene kant, gunde het AZ enorm, maar met het oog op Europees voetbal is dit wel het beste. AZ zou nooit ver komen in de CL denk ik zo. Probleem is, PSV zal ook een leegloop hebben, kunnen ze dat volgend seizoen wel opgangen?
Dat is waar!quote:Op maandag 30 april 2007 09:13 schreef RaymanNL het volgende:
Maar het was gister wel gezellig, en daar gaat het om Douwe!
smorgus laniquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:50 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes.
Ik heb een hele dag op school voor de boeg. Heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |