OMG!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:24 schreef badlittlegirl het volgende:
Die van mij is nog ranziger dan een snowball.
Ik waarschuw maar alvast...
We waren klaar met neuken, toen ging hij me beffen. Hij zoog er wat uit en deponeerde het in mijn mond. Alle gezamelijke sliertjes en bonkjes.![]()
Ik heb het terug in z'n mond gespuugd en hem een harde klap voor z'n kop verkocht.
Hij heeft het nooit meer gedaan.
Er komen bonkjes uit jouw kut?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:24 schreef badlittlegirl het volgende:
We waren klaar met neuken, toen ging hij me beffen. Hij zoog er wat uit en deponeerde het in mijn mond. Alle gezamelijke sliertjes en bonkjes.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:24 schreef badlittlegirl het volgende:
Die van mij is nog ranziger dan een snowball.
Ik waarschuw maar alvast...
Ik heb het terug in z'n mond gespuugd en hem een harde klap voor z'n kop verkocht.
Hij heeft het nooit meer gedaan.
In vergelijking met mijn vocht leek dat van hem op bonkjes...quote:
Een klein groot stuk zacht materiaal dusquote:bonk (de ~ (m.), ~en)
1 groot stuk vrij zacht materiaal
2 grote en massieve persoon
Op de camping door een boze vader van zijn 15 jarige dochter afgeschopt en de tent uitgeschopt worden.... (voor de volledigheid: zelf 16, long time ago dus...).quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:53 schreef soylent het volgende:
Welke dingen heb je een keer meegemaakt en wil je echt NIET meer doen?
Nee. En bemoei je er niet mee.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:08 schreef Enil het volgende:
Wellicht beter daar verder gaan?
Welnee, niet alle blunders zijn ranzig en niet alles wat ranzig is, is een blunder. Geef het een kans.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:08 schreef Enil het volgende:
Dit topic krijgt een hoog "seks en geslachtsdeelblunders"-gehalte. Wellicht beter daar verder gaan?
beer-goggles...quote:Op maandag 10 juli 2006 09:55 schreef Gripper het volgende:
Ik laat me nooit meer met heel veel drank op meeslepen door een verschrikkelijk lelijk gedrocht dat de avond ervoor nog miss-stamkroeg-2004 leek.
Ik werd wakker met dat mens in m'n armen en was de volgende ochtend echt in staat om m'n arm af te knagen om er maar ongemerkt vandoor te kunnen gaan.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
op vakantie een keer met een vriend van me een meisje aan het pakken. ineens merkte ik dat ik gepijpt werd terwijl ik toch echt met dat meisje aan het tongen was.![]()
![]()
Als je niet vantevoren even bespreekt of jullie je als mannen ook met elkaar gaan bezighouden, omdat je toch wel verwacht dat die vriend geen bisexuele gevoelens heeft, kan ik me best voorstellen dat dat als een verrassing komt ja....quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
op vakantie een keer met een vriend van me een meisje aan het pakken. ineens merkte ik dat ik gepijpt werd terwijl ik toch echt met dat meisje aan het tongen was.![]()
![]()
zie het als een vriendendienstquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
![]()
Mooi beschrevenquote:Op maandag 10 juli 2006 09:55 schreef Gripper het volgende:
echt in staat om m'n arm af te knagen om er maar ongemerkt vandoor te kunnen gaan.
Had ze een vriendin meequote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
![]()
Echte vriendenquote:
![]()
![]()
Das juist geilquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:53 schreef soylent het volgende:
Genoeg geblaat over dingen die je misschien wel zou willen doen...
Welke dingen heb je een keer meegemaakt en wil je echt NIET meer doen?
Ik begin...
Een vriendinnetje vond het een leuk idee om na het pijpen een keer te snowballen, d.w.z. m'n kwakje in haar wangzak te bewaren en daarna te gaan tongzoenen... Nou moet ik bekennen dat we 't wel eens over lichaamssappen gehad hadden, en dat ik toen meldde dat ik 't ws geen ramp zou vinden als het eens zou gebeuren, maar zij had dat blijkbaar geinterpreteerd als een aanmoediging om de volgende keer gelijk een hele lauwe meuksliert in z'n totaliteit in me bek te deponeren... Aaarrghhhh!![]()
Ik was vooral geschokt eigenlijk, maar het was ook best wel ranzig... Niet dat ik echt vies van mezelf ben, zoenen na het pijpen en beffen doe ik gewoon, dus in het zoenspel is het prima, maar zo'n hele klodder onverwacht in je bek krijgen is niet mijn feestjeZeker nadat je gepijpt bent en de (nog wel experimentele) geilheid een beetje omgeslagen is in een rustig naspel...
Ik reageerde er ook vrij kinderachtig op helaas, ahahah, daarna heeft ze 't nooit meer geprobeerd. Al is het alweer een aantal jaren terug, dit staat me nog vers in m'n geheugen...
Nou kom maar door of laat dit topic sterven als je zonder zonden bent....
Met vriendelijke groet,
soylent
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:52 schreef longinus het volgende:
Wees blij, het is minder als ze je snowbald voordat ze je gepijpt heeft.
wojooquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Sailmaker het volgende:
bij ons deed dit verhaal de ronde:
jongen doet t met meisje in de huiskamer, meisje zegt tegen hem dat ze had gehoord dat t voor de jongen lekker is als je een knoop in een zakdoek legt, die in zn kont doet en zodra ie klaarkomt eruit trekt.... Dit klinkt al nasty, t wordt erger. Dus die deden dat in de huiskamer, op de witte leren bank. Wat ze niet wist is dat t voor kan komen dat als je dat ding eruit trekt op t momènt suprème dat er dan soms méér dan alleen de zakdoek eruit kan komen.... Dus die kerel scheet heel de bank vol. Dat krijg je dus niet uit die witte bank, dus die ouders kwamen erachter. Hadden ze de hond de schuld gegeven, hond werd afgemaakt.
een hond afmaken omdat ie over de bank schijtquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Sailmaker het volgende:
jongen doet t met meisje in de huiskamer, meisje zegt tegen hem dat ze had gehoord dat t voor de jongen lekker is als je een knoop in een zakdoek legt, die in zn kont doet en zodra ie klaarkomt eruit trekt.... Dit klinkt al nasty, t wordt erger. Dus die deden dat in de huiskamer, op de witte leren bank. Wat ze niet wist is dat t voor kan komen dat als je dat ding eruit trekt op t momènt suprème dat er dan soms méér dan alleen de zakdoek eruit kan komen.... Dus die kerel scheet heel de bank vol. Dat krijg je dus niet uit die witte bank, dus die ouders kwamen erachter. Hadden ze de hond de schuld gegeven, hond werd afgemaakt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Sailmaker het volgende:
Hadden ze de hond de schuld gegeven, hond werd afgemaakt.
Dat verhaal heb ik ook wel eens gehoord, zegt wel weer wat over het waarheidsgehaltequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Sailmaker het volgende:
Raap me opquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Sailmaker het volgende:
Dus die kerel scheet heel de bank vol. Dat krijg je dus niet uit die witte bank, dus die ouders kwamen erachter. Hadden ze de hond de schuld gegeven, hond werd afgemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |