Genoeg geblaat over dingen die je misschien wel zou willen doen...
Welke dingen heb je een keer meegemaakt en wil je echt NIET meer doen?
Ik begin...
Een vriendinnetje vond het een leuk idee om na het pijpen een keer te snowballen, d.w.z. m'n kwakje in haar wangzak te bewaren en daarna te gaan tongzoenen... Nou moet ik bekennen dat we 't wel eens over lichaamssappen gehad hadden, en dat ik toen meldde dat ik 't ws geen ramp zou vinden als het eens zou gebeuren, maar zij had dat blijkbaar geinterpreteerd als een aanmoediging om de volgende keer gelijk een hele lauwe meuksliert in z'n totaliteit in me bek te deponeren... Aaarrghhhh!
Ik was vooral geschokt eigenlijk, maar het was ook best wel ranzig... Niet dat ik echt vies van mezelf ben, zoenen na het pijpen en beffen doe ik gewoon, dus in het zoenspel is het prima, maar zo'n hele klodder onverwacht in je bek krijgen is niet mijn feestje
![]()
Zeker nadat je gepijpt bent en de (nog wel experimentele) geilheid een beetje omgeslagen is in een rustig naspel...
Ik reageerde er ook vrij kinderachtig op helaas, ahahah, daarna heeft ze 't nooit meer geprobeerd. Al is het alweer een aantal jaren terug, dit staat me nog vers in m'n geheugen...
Nou kom maar door of laat dit topic sterven als je zonder zonden bent....
Met vriendelijke groet,
soylent
[ Bericht 3% gewijzigd door eleusis op 07-07-2006 16:58:56 (Meer grafische beschrijving) ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel