Kunnen we niet zoals we bij MMaRsu hebben gedaan een rekening openen, MMaRsu heeft een 360 gekocht van dat geld, als we nou allemaal wat euroknallers overmaken kan Heintje naar de hoerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ga binnenkort naar Leeuwarden. Moet ik je op de heenweg meenemen Heintje? Eindhoven zou wel op de route kunnen liggen. Kleine tikkeltje omrijden.
Heb ik mijn moeder al voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gezelligheid geven.
Iemand om mee te praten, koken voor je als je uit je werk komt.
Stofzuigen, de vaat doen, Je tv afstoffen en je drinken brengen als je aan het gamen bent
Ja, en dat weet ik nou ook. Dat is alleen niet iets dat ik op kan lossen. Dus als ze daar zelf niet heel erg aan mee gaat werken wordt dat niet opgelost.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En heb je al eens gevraagd wat er aan de hand is?
Tis niet alsof ik veel praat als ik aan het liven ben!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Heb ik mijn moeder al voor
Heb ik mijn moeder in mindere mate voor.
Heb ik mijn vriendin voor, en julie natuurlijk.
Moet ik zelf doen.
Is goed,quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ga binnenkort naar Leeuwarden. Moet ik je op de heenweg meenemen Heintje? Eindhoven zou wel op de route kunnen liggen. Kleine tikkeltje omrijden.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is goed,
Ik weet nog wel wat plekjes waar je ongestoort kan parkeren....
Ook al zeg je niet veel is het wel gezellig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis niet alsof ik veel praat als ik aan het liven ben!
Ah damn ik zeg niet veel?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ook al zeg je niet veel is het wel gezellig.
Dat zeg je zelf in de post die ik quotete.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah damn ik zeg niet veel?
Dan kan ik meer gaan ouwehoeren
Sommige mensen vinden me TE aanwezig soms
Vriendlief gaat ook mee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is goed,
Ik weet nog wel wat plekjes waar we ongestoort kunnen parkeren....
ja hoor, ik wacht wel op mijn beurt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vriendlief gaat ook mee.
Ga jij dan even de auto uit? Dan kunnen wij even.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
ja hoor, ik wacht wel op mijn beurt.
O ja, topic had al gezienquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alex geeft een housewarming party. En ik ben uitgenodigd:
Alex zijn huisje
Heeeeele slechte zaak voor een ninja GD.. Valt me toch weer tegen van je..quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah damn ik zeg niet veel?
Dan kan ik meer gaan ouwehoeren
Sommige mensen vinden me TE aanwezig soms
Dat ben ik uit nood ook maar aan het doen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet je eens buiten GAM komen.
Dat was het ook.quote:
Buiten GAM zitten hele enge rare gebruikers en modjes.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet je eens buiten GAM komen.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat ben ik uit nood ook maar aan het doen.
Op live ben ik aanwezig jah, terwijl ik stilletjes achter je staquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Heeeeele slechte zaak voor een ninja GD.. Valt me toch weer tegen van je..
Als ik buiten GAM kom wordt ik vaak terug gestuurd....quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Buiten GAM zitten hele enge rare gebruikers en modjes.
Het Keldertjequote:Op vrijdag 27 april 2007 18:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik buiten GAM kom wordt ik vaak terug gestuurd....
Ik heb er wel aan zitten denken om toegang te vragen voor KPD. Maar daar staan volgens mij geen topics in die ik op mijn stage kan kijken.quote:
Tis SM enzo manquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb er wel aan zitten denken om toegang te vragen voor KPD. Maar daar staan volgens mij geen topics in die ik op mijn stage kan kijken.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:24 schreef badlittlegirl het volgende:
Die van mij is nog ranziger dan een snowball.
Ik waarschuw maar alvast...
We waren klaar met neuken, toen ging hij me beffen. Hij zoog er wat uit en deponeerde het in mijn mond. Alle gezamelijke sliertjes en bonkjes.![]()
Ik heb het terug in z'n mond gespuugd en hem een harde klap voor z'n kop verkocht.
Hij heeft het nooit meer gedaan.
Veel te veel topics in SEX zijn onzin.quote:
Nee, mijn vriendin heeft wel een account op fok maar dat heeft ze volgens mij al twee jaar niet gebruikt. Post count van 5. En haar account is niet badlittlegirl.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
Heintje, is dit je vriendin soms? Dat zou een hoop verklaren
[..]
Niet per se. Maar en? Hij reageerde toch op het KPD gedeelte.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:58 schreef Heintje het volgende:
Het keldertje is toch SM?
Goedemorgenquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:45 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Wat zijn de plannen in het weekend?
Leuk en druk weekend dus.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Goedemorgen
Vanavond feestje van een collega in Utrecht van 21:00 tot wanneer niemand meer zin heeft
Morgen word ik om 9 uur 's ochtends op gehaald om onder andere bij mijn neefje op bezoek te gaan
Maandag koninginnedag vieren
ik ben vanavond rond 19:00 ook in utrechtquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Goedemorgen
Vanavond feestje van een collega in Utrecht van 21:00 tot wanneer niemand meer zin heeft
Morgen word ik om 9 uur 's ochtends op gehaald om onder andere bij mijn neefje op bezoek te gaan
Maandag koninginnedag vieren
Vandaag mijn huishouden en gamen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:45 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Wat zijn de plannen in het weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |