Ik ben daar ook een kei inquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef Poit het volgende:
Haha, mooie openingspost
Maaruuh, ijmeis moet jou vriendin leren neuken??
Ze heeft 12 uur in het vliegtuig kunnen slapen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat ze te moe is vanwege haar vakantie.
Ja, of mij.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef Poit het volgende:
Haha, mooie openingspost
Maaruuh, ijmeis moet jou vriendin leren neuken??
Nou, trap ik trap even een open doel in maaruuh, kan je mij ook leren neuken de liefde te bedrijven?quote:
Nah, in het vliegtuig kun je niet fatsoenlijk slapen, vind ik. Daar is het altijd rumoerig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ze heeft 12 uur in het vliegtuig kunnen slapen.
Dat smoesje accepteer ik dus niet.
Dat is voor mijn vriendin niet zo'n heel groot probleem.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, in het vliegtuig kun je niet fatsoenlijk slapen, vind ik. Daar is het altijd rumoerig.
Vind je het gek dat ze je sexueel niet kan bevredigen als jij GoW aan het spelen bentquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is voor mijn vriendin niet zo'n heel groot probleem.
Die kan ook heel goed slapen als ik Gears aan het spelen ben.
Op een bank is anders dan op een vliegtuigstoelquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is voor mijn vriendin niet zo'n heel groot probleem.
Die kan ook heel goed slapen als ik Gears aan het spelen ben.
Ja ik moet toch iets als ik niet mag neukenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze je sexueel niet kan bevredigen als jij GoW aan het spelen bent
Ik stel me ook wel eens voor hoe Heintje dat nou precies flikt. Zou ie gewoon opstaan en zeggen "Zo en nu gaan we neuken" waarna vriendin een smoesje opzegt. En dan gaan ze maar naar bed, om te slapen dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze je sexueel niet kan bevredigen als jij GoW aan het spelen bent
En slapen is slapen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op een bank is anders dan op een vliegtuigstoel.
Ongeveer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik stel me ook wel eens voor hoe Heintje dat nou precies flikt. Zou ie gewoon opstaan en zeggen "Zo en nu gaan we neuken" waarna vriendin een smoesje opzegt. En dan gaan ze maar naar bed, om te slapen dus.
Ofzo.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik stel me ook wel eens voor hoe Heintje dat nou precies flikt. Zou ie gewoon opstaan en zeggen "Zo en nu gaan we neuken" waarna vriendin een smoesje opzegt. En dan gaan ze maar naar bed, om te slapen dus.
Ofzo.
Beetje,quote:
Ja logischquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Beetje,
Soms doe ik het ook wel op die manier.
Weet je tenminste meteen waar je aan toe bent
Als ik eerst een half uur bezig ben om mijn vriendin op te geilen en dan nog geen sex krijg is het veel frustrerender.
Ik vind dat opgeilen meestal veel leuker dan het neuken zelf. Zo leuk om een vrouw te horen smekenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:30 schreef Heintje het volgende:
Beetje,
Soms doe ik het ook wel op die manier.
Weet je tenminste meteen waar je aan toe bent
Als ik eerst een half uur bezig ben om mijn vriendin op te geilen en dan nog geen sex krijg is het veel frustrerender.
Het is langzaam zo gegroeid.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja logisch. Als 't zo bij mij gebeurde dan zou ik ook geen zin hebben
. Of ik moet toevallig ook al opgewonden zijn ofzo.
Ik verwacht ngo wel meer van haar. En aan die verwachting voldoet ze ook wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef Tain het volgende:
Is het niet gewoon beter om het uit te maken? Zoals ik dit nu lees verwachten jullie allebei wat anders van elkaar tijdens een relatie...
Op geilen is leuk, maar dan moet het wel met enige regelmaat beloond worden. Anders gaat de lol eraf.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind dat opgeilen meestal veel leuker dan het neuken zelf. Zo leuk om een vrouw te horen smeken![]()
Nou, doe eens? Dan zien we je tenminste ook een keer iets positiefs over je vriendin zeggen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik verwacht ngo wel meer van haar. En aan die verwachting voldoet ze ook wel.
Maar dat is niet interesant voor julie om te melden.
Zoog ze maarquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, doe eens? Dan zien we je tenminste ook een keer iets positiefs over je vriendin zeggen.
Doet ze je was? Stofzuigt ze je huis elke dag? Vertel?!
Die dingen die jij noemt moet ik haar nog leren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, doe eens? Dan zien we je tenminste ook een keer iets positiefs over je vriendin zeggen.
Doet ze je was? Stofzuigt ze je huis elke dag? Vertel?!
The Way of the Ninja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
EN ALS ZE HET NIET WILT, DAN TREK DOE JE JE RITS OPEN, TREK JE JE PIK UIT JE BROEK, BEGIN JE ERAAN TE TREKKEN EN ZEG JE HEEL INTIMIDEREND :
"DAN DOE IK HET TOCH LEKKER ZELF!?!?!?!"
Dat is alles?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die dingen die jij noemt moet ik haar nog leren.
Maar ze zorgt er voor dat ik niet alleen naar de film hoef. (alleen horror moet ik alleen naar toe) En ook optredens van BZB hoef ik niet alleen naartoe dankzij haar. En soms zijn er ook wel leuke activiteiten binnen haar famlie. Waar ik zonder haar natuurlijk niks te zoeken heb.
Doe ik ook wel eens. Alleen dan niet zo lomp als jij het nou beschrijft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
EN ALS ZE HET NIET WILT, DAN TREK DOE JE JE RITS OPEN, TREK JE JE PIK UIT JE BROEK, BEGIN JE ERAAN TE TREKKEN EN ZEG JE HEEL INTIMIDEREND :
"DAN DOE IK HET TOCH LEKKER ZELF!?!?!?!"
Is dat niet genoeg dan?quote:
Haar benen wijdquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg dan?
Wat zou ze zoal nog meer moeten doen?
Ik had ander soort dingen verwachtquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg dan?
Wat zou ze zoal nog meer moeten doen?
Wat heeft die er mee te maken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh puh-lease. Ik krijg bijna medelijden met Laniboekje
.
Zoals...?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had ander soort dingen verwacht.
Cliché dingen die toch wel in een relatie horen:quote:
Ja ok, maar dat doet ze dus niet, en het ging er over wat ze dan nog wel doet.quote:
Maar dat kan ook ik ook wel met haar hoor. Ligt er alleen een beetje aan waarover.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Cliché dingen die toch wel in een relatie horen:
"ik kan goed met haar lachen en kletsen" bijvoorbeeld.
Ipv "ik hoef niet alleen naar de film dankzij haar" ().
Gezelligheid geven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat doet ze dus niet, en het ging er over wat ze dan nog wel doet.
En heb je al eens gevraagd wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar dat kan ook ik ook wel met haar hoor. Ligt er alleen een beetje aan waarover.
En als ze chaggie is valt er een stuk minder te lachen. Dat ik ook vaak het probleem de laatste tijd.
Leeuwarden is de andere kant van de wereld man!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:51 schreef mordradead het volgende:
Als je wilt neuken, moet je hier in Leeuwarden naar Rumours.... dan zit je gebakken.
Daar heb je ook wel van die tenten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leeuwarden is de andere kant van de wereld man!
Heintje woont in braband!
Kunnen we niet zoals we bij MMaRsu hebben gedaan een rekening openen, MMaRsu heeft een 360 gekocht van dat geld, als we nou allemaal wat euroknallers overmaken kan Heintje naar de hoerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ga binnenkort naar Leeuwarden. Moet ik je op de heenweg meenemen Heintje? Eindhoven zou wel op de route kunnen liggen. Kleine tikkeltje omrijden.
Heb ik mijn moeder al voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gezelligheid geven.
Iemand om mee te praten, koken voor je als je uit je werk komt.
Stofzuigen, de vaat doen, Je tv afstoffen en je drinken brengen als je aan het gamen bent
Ja, en dat weet ik nou ook. Dat is alleen niet iets dat ik op kan lossen. Dus als ze daar zelf niet heel erg aan mee gaat werken wordt dat niet opgelost.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En heb je al eens gevraagd wat er aan de hand is?
Tis niet alsof ik veel praat als ik aan het liven ben!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Heb ik mijn moeder al voor
Heb ik mijn moeder in mindere mate voor.
Heb ik mijn vriendin voor, en julie natuurlijk.
Moet ik zelf doen.
Is goed,quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ga binnenkort naar Leeuwarden. Moet ik je op de heenweg meenemen Heintje? Eindhoven zou wel op de route kunnen liggen. Kleine tikkeltje omrijden.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is goed,
Ik weet nog wel wat plekjes waar je ongestoort kan parkeren....
Ook al zeg je niet veel is het wel gezellig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis niet alsof ik veel praat als ik aan het liven ben!
Ah damn ik zeg niet veel?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ook al zeg je niet veel is het wel gezellig.
Dat zeg je zelf in de post die ik quotete.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah damn ik zeg niet veel?
Dan kan ik meer gaan ouwehoeren
Sommige mensen vinden me TE aanwezig soms
Vriendlief gaat ook mee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is goed,
Ik weet nog wel wat plekjes waar we ongestoort kunnen parkeren....
ja hoor, ik wacht wel op mijn beurt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vriendlief gaat ook mee.
Ga jij dan even de auto uit? Dan kunnen wij even.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
ja hoor, ik wacht wel op mijn beurt.
O ja, topic had al gezienquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alex geeft een housewarming party. En ik ben uitgenodigd:
Alex zijn huisje
Heeeeele slechte zaak voor een ninja GD.. Valt me toch weer tegen van je..quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah damn ik zeg niet veel?
Dan kan ik meer gaan ouwehoeren
Sommige mensen vinden me TE aanwezig soms
Dat ben ik uit nood ook maar aan het doen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet je eens buiten GAM komen.
Dat was het ook.quote:
Buiten GAM zitten hele enge rare gebruikers en modjes.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet je eens buiten GAM komen.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat ben ik uit nood ook maar aan het doen.
Op live ben ik aanwezig jah, terwijl ik stilletjes achter je staquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Heeeeele slechte zaak voor een ninja GD.. Valt me toch weer tegen van je..
Als ik buiten GAM kom wordt ik vaak terug gestuurd....quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Buiten GAM zitten hele enge rare gebruikers en modjes.
Het Keldertjequote:Op vrijdag 27 april 2007 18:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik buiten GAM kom wordt ik vaak terug gestuurd....
Ik heb er wel aan zitten denken om toegang te vragen voor KPD. Maar daar staan volgens mij geen topics in die ik op mijn stage kan kijken.quote:
Tis SM enzo manquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb er wel aan zitten denken om toegang te vragen voor KPD. Maar daar staan volgens mij geen topics in die ik op mijn stage kan kijken.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:24 schreef badlittlegirl het volgende:
Die van mij is nog ranziger dan een snowball.
Ik waarschuw maar alvast...
We waren klaar met neuken, toen ging hij me beffen. Hij zoog er wat uit en deponeerde het in mijn mond. Alle gezamelijke sliertjes en bonkjes.![]()
Ik heb het terug in z'n mond gespuugd en hem een harde klap voor z'n kop verkocht.
Hij heeft het nooit meer gedaan.
Veel te veel topics in SEX zijn onzin.quote:
Nee, mijn vriendin heeft wel een account op fok maar dat heeft ze volgens mij al twee jaar niet gebruikt. Post count van 5. En haar account is niet badlittlegirl.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
Heintje, is dit je vriendin soms? Dat zou een hoop verklaren
[..]
Niet per se. Maar en? Hij reageerde toch op het KPD gedeelte.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:58 schreef Heintje het volgende:
Het keldertje is toch SM?
Goedemorgenquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:45 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Wat zijn de plannen in het weekend?
Leuk en druk weekend dus.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Goedemorgen
Vanavond feestje van een collega in Utrecht van 21:00 tot wanneer niemand meer zin heeft
Morgen word ik om 9 uur 's ochtends op gehaald om onder andere bij mijn neefje op bezoek te gaan
Maandag koninginnedag vieren
ik ben vanavond rond 19:00 ook in utrechtquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Goedemorgen
Vanavond feestje van een collega in Utrecht van 21:00 tot wanneer niemand meer zin heeft
Morgen word ik om 9 uur 's ochtends op gehaald om onder andere bij mijn neefje op bezoek te gaan
Maandag koninginnedag vieren
Vandaag mijn huishouden en gamen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:45 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Wat zijn de plannen in het weekend?
Ik ook!! Vanavond Tivoli. Vitalicquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ben vanavond rond 19:00 ook in utrecht
Mwahahahahahahahahzhaha, net weer een kratje gehaald (:9 !!). Nu heeft dat (waarschijnlijk een nieuw) meisje per ongeluk ¤4.31 aangeslagenquote:
Dus jij ben diegene die er wel op zat te wachten.quote:
Wa?quote:Op zondag 29 april 2007 01:42 schreef BroesWillems het volgende:
ik ben mie net zo dikke... hahahahaaa
dronken, aangeschoten, te veel gezopen, alcohol vergiftiging....hahahaquote:
Ah klote man.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:45 schreef Ipho het volgende:
jullie geliefde fok usert ipho
komt net uit het ziekenhuis naardat die is aangereden door een auto en door de vooruit is geknald met ze brommer
Me nek was bijna gebroken geweest en me arm zit onder de glas sneeen.... En een hersenschuding.
[afbeelding]
kleine impressieLet op de dikke duim waarvan ik het topje bijna kwijt was...
Nou is geen feest hoor, zit er wel spectaculair uit enzo al dat kapote glas door die auto enzo.. Maar pijn is niet fijn...quote:Op zondag 29 april 2007 01:59 schreef ach het volgende:
[..]
Ah klote man.
Aangereden worden staat nog wel op mijn todo-list. Met zo'n dramatische klap op de voorruit, over de auto heen en dan op het asfalt gesmeten worden.
ja al me vingers hebben zulke sneeen + arm...quote:Op zondag 29 april 2007 10:33 schreef Tain het volgende:
Dat ziet er best naar uit, Ipho :S
Ik baal aan de ene kant, gunde het AZ enorm, maar met het oog op Europees voetbal is dit wel het beste. AZ zou nooit ver komen in de CL denk ik zo. Probleem is, PSV zal ook een leegloop hebben, kunnen ze dat volgend seizoen wel opgangen?quote:Op zondag 29 april 2007 16:58 schreef Roi het volgende:
Ja aan de eene kant baal ik echt ENORM! Maar aan de andere kant, dit is waarschijnlijk een van de spannendste voetbal momenten die ik ooit heb meegemaakt! (Samen met de Champions Leuage finale Bayern-Arsenal.)
Dus PSV is kampioen geworden?quote:Op zondag 29 april 2007 17:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik baal aan de ene kant, gunde het AZ enorm, maar met het oog op Europees voetbal is dit wel het beste. AZ zou nooit ver komen in de CL denk ik zo. Probleem is, PSV zal ook een leegloop hebben, kunnen ze dat volgend seizoen wel opgangen?
Dat is waar!quote:Op maandag 30 april 2007 09:13 schreef RaymanNL het volgende:
Maar het was gister wel gezellig, en daar gaat het om Douwe!
smorgus laniquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:50 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes.
Ik heb een hele dag op school voor de boeg. Heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |