Snap het ook niet idd, het is ook echt niet zo dat die winkels normaal niet open zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat krijg je als al die mongolen zo nodig open moeten gaan met koninginnedag.
Personeel krijgt 200% uitbetaald + een dag vrij dus feitelijk 300%
Als je dan niet veel omzet dan komt er niks in het laadje en betaal je alleen maar om open te zijn.
Mensen kunnen zich tegenwoordig echt niet meer vermaken zonder winkels, echt ziekelijk.
Met de kerst zijn bouwmarkten open, gelijk super druk.
Pasen zijn bouwmarkten open, wederom super druk.
Binnenkort Pinksterren, super druk.
Waarom kunnen mensen niet een dagje gewoon thuis zitten of zich bij familie of buiten vermaken?
Ik snap dat niet
TE LAAT ! NU HEB IK HET OOK GEZIEN EN EEN FIPO GEPLAATST!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
Sssssssst!
Ja en daarom gaan ze met de hele familie de ikea terroriserenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Snap het ook niet idd, het is ook echt niet zo dat die winkels normaal niet open zijn.
Mensen gebruiken hun vrije dagen misschien wel om te klussen, dat verklaart wel waarom de bouwmarkten druk zijn.
Nou is het bij mij iets anders. Ik werk op de kermis, daar ken je geen dingen als 200% of zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat krijg je als al die mongolen zo nodig open moeten gaan met koninginnedag.
Personeel krijgt 200% uitbetaald + een dag vrij dus feitelijk 300%
Als je dan niet veel omzet dan komt er niks in het laadje en betaal je alleen maar om open te zijn.
Mensen kunnen zich tegenwoordig echt niet meer vermaken zonder winkels, echt ziekelijk.
Met de kerst zijn bouwmarkten open, gelijk super druk.
Pasen zijn bouwmarkten open, wederom super druk.
Binnenkort Pinksterren, super druk.
Waarom kunnen mensen niet een dagje gewoon thuis zitten of zich bij familie of buiten vermaken?
Ik snap dat niet
Mooi foto hoor, IJsmeisquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
Sssssssst!
Ik hou ook niet van dat langzame winkelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja en daarom gaan ze met de hele familie de ikea terroriseren
Sowieso, als ik weet dat ik een vrije dag heb, en ik moet gaan klussen.
Dan haal ik me spullen de week ervoor wel, zonder die tyfus drukte.
Je kan er dan normaal lopen en je bent sneller klaar bij de kassa.
Ik heb er echt geen begrip voor
Dat mag niet, dat is onder het minimum jeugdloon..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou is het bij mij iets anders. Ik werk op de kermis, daar ken je geen dingen als 200% of zo.
Maar als alle mensen naar de bouwmakrt gaan dan gaan ze dus geen geld op de kermis uitgeven.
Maar het komt er nou op neer dat ik 9 uur heb gewerkt voor 15 euro.
Ik wil best een keer goedkoop werken maar dit is wel heel erg.
Zwartwerk kent geen minimum loon.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat mag niet, dat is onder het minimum jeugdloon..
Of ben je een pool? dan heb je 12 euro teveel gekregen
Laatst 9.5 uur gewerkt voor 25 euro. Wordt je ook niet gelukkig van.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zwartwerk kent geen minimum loon.
Als ik er nog 30 bij krijg zit ik op 5 per uur, daar wil ik het nog wel voordoen.
Heel raar geredeneerd heb ik heb ik die zelfde dag ook nog voor 4 uurtjes 50 euro gekregen. Dus dat maakt weer wat goed.
en ik danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef mordradead het volgende:
Ik heb in al jullie FB's gepost... LOLLEREINZ.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:18 schreef mordradead het volgende:
Je hebt een bericht man.
Mooi he, Amsterdam.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:24 schreef Tomasso het volgende:
Trouwens, gisteren. Heerlijk relaxed met vrienden naar een stukje grond gegaan van een vriend van me, in het zonnetje gezeten, gevaard, wat drinken hier en daar, barbequen, kampvuur en shit
. En we zaten dicht bij Schiphol
. Vliegtuigen
.
Denk dan aan de mensen die met dit weer moeten werkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik duik nu maar eens voor de verandering Nijmegen in.
Waarschijnlijk gaat ze er voor zorgen dat de mensen die met dit weer in een winkel in Nijmegen werken wat te werken hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:19 schreef ach het volgende:
[..]
Denk dan aan de mensen die met dit weer moeten werken![]()
Ik zat niet in die grafstad, sorry.quote:
Enjoy! Cause I'm sure you will.quote:
Er was een koopjestopic maar die was moeilijk en te onoverzichtelijk om het actueel te houden. Budgetgaming.nl speelt mooi hierin met hun site, waardoor het topic niet meer gebruikt wordt. Verder wordt er wel eens een aanbieding gepost in de centrale topics.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:26 schreef JimmyJames het volgende:
Hoi,
Is er geen topic meer met aanbiedingen en zo?
Ik zoek namelijk nog een psp of ds lite in de aanbieding voor de zomervakantie![]()
Ja was een tijd (of paar dagen) op de gamesites. Zit er over te twijfelen, heb mezelf beloofd dat ik een PSP zal kopen wanneer die 150,- grens komt. Maar goed wil ook een nieuwe PS2 kopen voor 100,- en een HD-DVD speler, welke nu 150 is (bij de goedkoopste winkel).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:00 schreef Poit het volgende:
PSP overal nu 169? dacht ik net gelezen te hebben.
HD DVD zou ik niet doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ja was een tijd (of paar dagen) op de gamesites. Zit er over te twijfelen, heb mezelf beloofd dat ik een PSP zal kopen wanneer die 150,- grens komt. Maar goed wil ook een nieuwe PS2 kopen voor 100,- en een HD-DVD speler, welke nu 150 is (bij de goedkoopste winkel).
Ik denk ook dat Blu Ray uiteindelijk gaat winnen, maar de strijd is nog lang niet beslist. Bijna iedere week zijn er wel berichten dat ze elkaar aftroeven qua verkoop. Punt is gewoon dat ik geen zin heb om nog 2 a 3 jaar te wachten totdat er een duidelijke winner uitkomt terwijl ik nu een HD tv heb. Veel films worden uitgebracht op beide formaten en voor mij is een HD addon de goedkoopste oplossing. Later komen toch wel hybride spelers.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HD DVD zou ik niet doenHet ziet er naar uit dat de Blue Ray speler het gaat winnen
![]()
Ik heb niks gekochtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ze er voor zorgen dat de mensen die met dit weer in een winkel in Nijmegen werken wat te werken hebben.
LOLLEREINZ!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef mordradead het volgende:
Blanke nerdsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:43 schreef Roi het volgende:
Man, ik ben echt erg aan mijn benen verbrand!
Ik dacht, die benen zijn zo harig die hoef ik niet in te smeren!! WEL DUS
!
Niet zo heel erg negertquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blanke nerdsIk hoef me dan weer niet in te smeren, ik ben immers neger.
Liegert!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef mordradead het volgende:
Aan m'n rechterkant zijn ze een tijdje geleden verwijderd... deze maand de linkerkantquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet zo heel erg negert
1 van mijn verstandskiezen vind het leuk om door te komen, heb al zulke leuke ervaringen met de vorige 2 die chirurgisch verwijderd moesten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |