quote:*** U heeft nog 4 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen Q_B....![]()
![]()
....fipo it is....
![]()
![]()
huh...? ...oeps....? wat nou OEPS...!!????...goedemorgen wil je zeggen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:46 schreef onderjas het volgende:
oeps
Dat was ik met het account van m'n broertjequote:Op vrijdag 27 april 2007 06:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh...? ...oeps....? wat nou OEPS...!!????...goedemorgen wil je zeggen.......met koffie natuurlijk..
![]()
![]()
![]()
![]()
crosssie.........quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:46 schreef crossover het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen!!!![]()
![]()
Ja, zegt u het maar?quote:
nou ja zeg...FOEI!!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat was ik met het account van m'n broertje![]()
Heb de post maar ff weggegooid.
Haiquote:
Nou dat dacht ik ook!quote:
Ik sliep de hele avond dus s nachts wakkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 06:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Hai
Jij bent er ook lekker vroeg bij
ja...heul vroeg...quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Hai
Jij bent er ook lekker vroeg bij
quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik sliep de hele avond dus s nachts wakker
Niet zo apart, ik sliep tegen half 9 ofzo door migraine, dan slaap ik niet door tot de volgende dagquote:
tis tenminste iets....quote:
Ja, ik ga zo ook t water in Nederland op makenquote:Op vrijdag 27 april 2007 06:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Apart. Why?
Mijn excuus? Ik moet om 9 uur in eindhoven zijn en ik wil nog ff douchen.
Ja men, dit is ook een van de weinige dagen dat ik echt wat moet doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 06:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis tenminste iets.......de hele nacht niet geslapen dus.....
..dat wordt wat vandaag dus...
![]()
![]()
![]()
Fucked upquote:Op vrijdag 27 april 2007 06:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Niet zo apart, ik sliep tegen half 9 ofzo door migraine, dan slaap ik niet door tot de volgende dag
Ik zag je kijken trouwens![]()
Na een nacht wakker te zijn zelfsquote:
Douchen in de morgen is chillquote:Op vrijdag 27 april 2007 06:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo ook t water in Nederland op maken![]()
alles komt uiteindelijk altijd wel goed.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja men, dit is ook een van de weinige dagen dat ik echt wat moet doen! Komt niet goed
nee.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Na een nacht wakker te zijn zelfs
JJ gaat werken?
Ik doe t meestal s avondsquote:
Moeite is so not donequote:Op vrijdag 27 april 2007 06:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alles komt uiteindelijk altijd wel goed........alleen kost het soms wat meer moeite....
..moet je werken vandaag.....????
![]()
vind ik ook.......quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:54 schreef crossover het volgende:
Dit tempo bevalt me wel trouwens
Jij mag vaker langskomen Q_B![]()
Dit tempo houd ik alleen vol als ik slaapgebrek heb, jullie gaan me te snelquote:Op vrijdag 27 april 2007 06:54 schreef crossover het volgende:
Dit tempo bevalt me wel trouwens
Jij mag vaker langskomen Q_B![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Moeite is so not done
Ik doe tijdelijk, eh, niets
Dinsdag pas weerwat doe je dan/
Bollocks, ik zie het nu pas, jullie mogen wél avas in de OPquote:Op vrijdag 27 april 2007 06:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vind ik ook.......![]()
![]()
![]()
...moet Q_B niet in de OP, of tsaat ze er al in...???
![]()
![]()
Ze staat er nog niet, straks even naar kijken dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vind ik ook.......![]()
![]()
![]()
...moet Q_B niet in de OP, of tsaat ze er al in...???
![]()
![]()
Te snelquote:Op vrijdag 27 april 2007 06:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dit tempo houd ik alleen vol als ik slaapgebrek heb, jullie gaan me te snel
het went Q_B....het went.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dit tempo houd ik alleen vol als ik slaapgebrek heb, jullie gaan me te snel
Duurde dat tijdje van jou ook te lang?quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...no probs...
...ik heb ook een tjdje "tijdelijk nix gedaan" ....
..disndag begin ik met mijn nieuwe baan....
![]()
Sinds ik hier kom weet ik dat het wel degelijk bestaatquote:Op vrijdag 27 april 2007 06:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze staat er nog niet, straks even naar kijken dus.
[..]
Te snelPfff
Dat bestaat niet
veul te lang......quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Duurde dat tijdje van jou ook te lang?
Ik bijna letterlijk, dus ik ga nu ook maar naar de douchequote:Op vrijdag 27 april 2007 06:57 schreef crossover het volgende:
Ik ga ff douchen trouwens, ik blijf maar hier plakken (figuurlijk that is)
Vanaf eind 2006 deze keerquote:Op vrijdag 27 april 2007 06:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
veul te lang......![]()
...hoe lag is het voor jou dan.....?
tja...dat probleem ken ik maar al te goed.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:57 schreef crossover het volgende:
Ik ga ff douchen trouwens, ik blijf maar hier plakken (figuurlijk that is)
OA.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:11 schreef OA het volgende:
zulks een drukte hier zo vroeg in de morgen!![]()
GOEDEMORGEN ALLEMAAL![]()
![]()
Thank U.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:13 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!!!![]()
JJ, gefeliciteerd met je OPen puike TT!
![]()
oh ja!!!...GOEDEMORGEN BRANDX.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:13 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!!!![]()
JJ, gefeliciteerd met je OPen puike TT!
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Thank U....._O_:*:*...ik word nog een pro van de TT's...._O-
afwassen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:14 schreef OA het volgende:
Dames!
Wat staat er op het programma voor vandaag?
precies....ik leer elke dag wel wat....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
![]()
ffpakken hoor!
Ik ben nu 4 keer aan een opleiding begonnnen, en t was 4 keer niksquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oehh..idd lang...bewuste keus of niet.....(stomme vraag he????)...voor mij 5 maanden....![]()
Zo naar Utrech... examen maken..quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
afwassen.......naar uitzendbureau.....
...ff langs mijn oude werkgever...
..en jij????
![]()
oh ja! de bruiloft! Alvast heeeeel veel plezier en fun enzo! Kan ik dat niet meer vergetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:16 schreef OA het volgende:
[..]
Zo naar Utrech... examen maken..:D
vanmiddag naar een bruiloft^)
OMFG.....wat super BrandX....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:16 schreef BrandX het volgende:OA:
werken, besprekingen, trainen en daarna studeren
En wat gaan jullie doen?
ik heb trouwens misschien in mei een tegenstander, en dus een partij!ik ben zo fucking blij!
Als het meezit gelijk naar het NK
![]()
Ik moest even nadenken over je laatste zin...quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:16 schreef BrandX het volgende:OA:
En wat gaan jullie doen?
ik heb trouwens misschien in mei een tegenstander, en dus een partij!ik ben zo fucking blij!
![]()
Ehm, wat doe jij dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:16 schreef BrandX het volgende:OA:
En wat gaan jullie doen?
![]()
Dank je!quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh ja! de bruiloft! Alvast heeeeel veel plezier en fun enzo! Kan ik dat niet meer vergeten
slakkencreme?quote:
nou succes dan maar met je examen.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:16 schreef OA het volgende:
[..]
Zo naar Utrech... examen maken..![]()
vanmiddag naar een bruiloft![]()
Hoor wie het zegt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:18 schreef Pheno het volgende:
Hallo postopkrikkers
hoop doet leven Q_B.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben nu 4 keer aan een opleiding begonnnen, en t was 4 keer niks
Nee man, ik heb geen vlekken, plekke, puisten, rimpels waar k van af moetquote:
Jij ook bedankt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou succes dan maar met je examen.....![]()
![]()
...en veel plezier op het bruiloft...
![]()
..zo, kan ik het niet vergeten....
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:19 schreef OA het volgende:
[..]
Dank je!:)
Jij uiteraard ook veelplzier met al het bureaucratisch geneuzel.....:P
echt wel zin....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:20 schreef BrandX het volgende:Pheno
@ OA & JJ: Ja gaaf hè! ben helemaal happy. Heeft mijn blauw oog tenminste nog zijn nut
heb je al zin in dinsdag, JJ?
Ja nieuwe plan is baantje zoeken en op mn 21e toelatingstest voor HBO te doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoop doet leven Q_B.....![]()
...wtf....
..hoe raak je je creme kwijt....
![]()
ja ken ik....mijn bril zoeken terwijl ik em al op heb....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja nieuwe plan is baantje zoeken en op mn 21e toelatingstest voor HBO te doen
Hij stond recht voor mn neus
En dan moet ik me nog scheren en m'n haar nog doenquote:
Je weet maar nooit wat er achter elke hoek verscholen ligt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb een hele leuke baan! Gelukkig geen bureaucratie hier
![]()
![]()
Zulke dingen iddquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ken ik....mijn bril zoeken terwijl ik em al op heb....![]()
![]()
I know nothingquote:
*googled evenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Aqua SensationB-)Vooral handig met dit weer:N
Klinkt iig errug lekker ja!quote:Aqua Sensation Dagcreme verschaft een onmiddellijk gevoel van frisheid en een langdurige hydratatie. Deze dagcrème vult de huideigen vochtreserves aan en zorgt ervoor dat haar elasticiteit 24 uur lang behouden blijft. Het frisse en lichte parfum geeft een opwekkend effect.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:22 schreef crossover het volgende:
[..]
En dan moet ik me nog scheren en m'n haar nog doen
Ja, dat ben ik!quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik dacht al iets lekker fris te ruiken....![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is echt fijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
*googled even
[..]
Klinkt iig errug lekker ja!Deze ga ik onthouden!
![]()
Haar? Oh ja, vroegah had ik dat nogquote:Aqua Sensation Dagcreme verschaft een onmiddellijk gevoel van frisheid en een langdurige hydratatie. Deze dagcrème vult de huideigen vochtreserves aan en zorgt ervoor dat haar elasticiteit 24 uur lang behouden blijft. Het frisse en lichte parfum geeft een opwekkend effect.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:23 schreef OA het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat er achter elke hoek verscholen ligt...
Maar goed, beter dat het er normaal aan toe gaat.:)
Ik ga trouwens van juni nieuwe werkzaamheden verrichten....
Tenminste, als ik straks slaag, dan moet ik veiligheidstrainingen gaan geven:D
Maar die moeten we eerst zelf ontwikkelen....:P
Naaananananaquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
! Ik heb alles geschoren wat geschoren moest worden. Ik ga dan nog wel een uur in mn handdoek zitten dus al met al ben jij sneller klaar
![]()
kom op Pheno....je kunt het....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:23 schreef Pheno het volgende:
Maar ik heb geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |