ja ken ik....mijn bril zoeken terwijl ik em al op heb....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja nieuwe plan is baantje zoeken en op mn 21e toelatingstest voor HBO te doen
Hij stond recht voor mn neus
En dan moet ik me nog scheren en m'n haar nog doenquote:
Je weet maar nooit wat er achter elke hoek verscholen ligt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb een hele leuke baan! Gelukkig geen bureaucratie hier
![]()
![]()
Zulke dingen iddquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ken ik....mijn bril zoeken terwijl ik em al op heb....![]()
![]()
I know nothingquote:
*googled evenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Aqua SensationB-)Vooral handig met dit weer:N
Klinkt iig errug lekker ja!quote:Aqua Sensation Dagcreme verschaft een onmiddellijk gevoel van frisheid en een langdurige hydratatie. Deze dagcrème vult de huideigen vochtreserves aan en zorgt ervoor dat haar elasticiteit 24 uur lang behouden blijft. Het frisse en lichte parfum geeft een opwekkend effect.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:22 schreef crossover het volgende:
[..]
En dan moet ik me nog scheren en m'n haar nog doen
Ja, dat ben ik!quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik dacht al iets lekker fris te ruiken....![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is echt fijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
*googled even
[..]
Klinkt iig errug lekker ja!Deze ga ik onthouden!
![]()
Haar? Oh ja, vroegah had ik dat nogquote:Aqua Sensation Dagcreme verschaft een onmiddellijk gevoel van frisheid en een langdurige hydratatie. Deze dagcrème vult de huideigen vochtreserves aan en zorgt ervoor dat haar elasticiteit 24 uur lang behouden blijft. Het frisse en lichte parfum geeft een opwekkend effect.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:23 schreef OA het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat er achter elke hoek verscholen ligt...
Maar goed, beter dat het er normaal aan toe gaat.:)
Ik ga trouwens van juni nieuwe werkzaamheden verrichten....
Tenminste, als ik straks slaag, dan moet ik veiligheidstrainingen gaan geven:D
Maar die moeten we eerst zelf ontwikkelen....:P
Naaananananaquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
! Ik heb alles geschoren wat geschoren moest worden. Ik ga dan nog wel een uur in mn handdoek zitten dus al met al ben jij sneller klaar
![]()
kom op Pheno....je kunt het....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:23 schreef Pheno het volgende:
Maar ik heb geen zin
Wel op je hoofdquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wij hebben geen haar op ons gezicht
Vrouwenpraat...quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij is echt fijnMn eerste en enige creme, bevalt goed
You got that right.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wij hebben geen haar op ons gezicht
Over een kwartiertje lukt het me wel. Ik ben al te laat, maar er is toch niemand rond die tijdquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kom op Pheno....je kunt het....![]()
![]()
![]()
Je moet je ook voor niets en niemand gaan haasten op zo'n dag.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja nog wel ja......eind van de dag wss niet meer....
![]()
Reken maarquote:
Heeequote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef eer-ik het volgende:
moge![]()
TVPtje voor de vorm dan maar weer, k ben werken![]()
Mannen van tegenwoordig gebruiken meer troep dan ikquote:
Ik vermoed dat ie binnen een kwartier volzitquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef eer-ik het volgende:
moge![]()
goedemorgen eer-ik....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef eer-ik het volgende:
moge![]()
eerquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef eer-ik het volgende:
moge![]()
Succes, met dit warme weer ;')quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef BrandX het volgende:
ik ga me maar eens klaar maken om naar kantoor te gaan luitjes, dus ik groet u!![]()
![]()
wellicht dat ik later nog even langsfiets![]()
ciao! en werkze, leerze, examenze, bruiloftze en andere (on)nuttige bezigheden van vandaag![]()
![]()
Waarom zou iemand elastisch haar in het gezicht willen hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dagcreme smeer je dan ook niet echt op je hoofd![]()
HAar huid, HAAR HUID:'(quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou iemand elastisch haar in het gezicht willen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |