Wel op je hoofdquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wij hebben geen haar op ons gezicht
Vrouwenpraat...quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij is echt fijnMn eerste en enige creme, bevalt goed
You got that right.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wij hebben geen haar op ons gezicht
Over een kwartiertje lukt het me wel. Ik ben al te laat, maar er is toch niemand rond die tijdquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kom op Pheno....je kunt het....![]()
![]()
![]()
Je moet je ook voor niets en niemand gaan haasten op zo'n dag.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja nog wel ja......eind van de dag wss niet meer....
![]()
Reken maarquote:
Heeequote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef eer-ik het volgende:
moge![]()
TVPtje voor de vorm dan maar weer, k ben werken![]()
Mannen van tegenwoordig gebruiken meer troep dan ikquote:
Ik vermoed dat ie binnen een kwartier volzitquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef eer-ik het volgende:
moge![]()
goedemorgen eer-ik....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef eer-ik het volgende:
moge![]()
eerquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef eer-ik het volgende:
moge![]()
Succes, met dit warme weer ;')quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef BrandX het volgende:
ik ga me maar eens klaar maken om naar kantoor te gaan luitjes, dus ik groet u!![]()
![]()
wellicht dat ik later nog even langsfiets![]()
ciao! en werkze, leerze, examenze, bruiloftze en andere (on)nuttige bezigheden van vandaag![]()
![]()
Waarom zou iemand elastisch haar in het gezicht willen hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dagcreme smeer je dan ook niet echt op je hoofd![]()
HAar huid, HAAR HUID:'(quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou iemand elastisch haar in het gezicht willen hebben
quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dagcreme smeer je dan ook niet echt op je hoofd![]()
Lijkt me ook erg leuk!quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
klinkt cool! Oja, en natuurlijk ook succes met je examen
zag dat ik dat daarstraks vergeten was in mijn post te zetten
![]()
wijventaalquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef eer-ik het volgende:
moge![]()
cheersquote:
Dan ben ik geen man van tegenwoordig zekerquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mannen van tegenwoordig gebruiken meer troep dan ik
gaat hard iddquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie binnen een kwartier volzit
mogequote:
Mogge Kuuk!quote:
doedoei BrandX....tot strakjes....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef BrandX het volgende:
ik ga me maar eens klaar maken om naar kantoor te gaan luitjes, dus ik groet u!![]()
![]()
wellicht dat ik later nog even langsfiets![]()
ciao! en werkze, leerze, examenze, bruiloftze en andere (on)nuttige bezigheden van vandaag![]()
![]()
Hier niet hoor...quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mannen van tegenwoordig gebruiken meer troep dan ik
Zou je dat nou wel doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga vandaag met de fiets naar het werk.
nou hup schiet op dan....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:29 schreef Pheno het volgende:
maar goed, ik ga toch maar eens optieven.
Linkerrijbaan
Ja. Ik moet welquote:
Mooi, die metros ben ik wel beuquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:30 schreef OA het volgende:
[..]
Hier niet hoor...
Ik ben nog een echte onbehouwen vlegel....![]()
yeah right...quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:30 schreef OA het volgende:
[..]
Hier niet hoor...
Ik ben nog een echte onbehouwen vlegel....![]()
zie je wel....je kan het ook niet laten....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:31 schreef OA het volgende:
Ik zie dat er nauwelijks files staan, in elk geval niet waar ik moet rijden!
Nog maar heel even wat langer hier rondhangen dan!
Ik stap eens op het fietsje. Tot later mensenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:31 schreef OA het volgende:
Ik zie dat er nauwelijks files staan, in elk geval niet waar ik moet rijden!
Nog maar heel even wat langer hier rondhangen dan!
Ga nu wel ff mn haar in fatsoen brengen en tanden poetsen!quote:
merciquote:
graciasquote:
ga dan...ga dan...!!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
merci
Veel plezier vanmiddag
[..]
gracias
veel plezier @ die bruiloft
Nou ben ik echt weg
veel pelzier.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga me maar even aankleden en met de hond uit![]()
Hee kuuk!!quote:
In je haar ofzo ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik had dus eerder na t douchen bijna geen knopen. Ik doe nu niets anders, maar ineens veel knopen elke keer
Ik ben over 5 min. weg...quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze komt zo weer terug hoor Cross...![]()
![]()
WAT SLECHT1!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben over 5 min. weg...
Kut ik heb een 5 voor een tentamenmaarja. boeiend.
quote:
Ik hd niet anders verwacht hoor...quote:
Ik heb het geprobeerd mamaquote:
en nietthuis komen met een cijfer onder de 7.......quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd mama
ik moet naar school, weer hard m'n best doen!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen Dio....![]()
![]()
![]()
![]()
..ja goed he zo in de vroege ochtend....
![]()
ooh okay.quote:
WTF..4 uur te vroeg......quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:12 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ooh okay.
Dus als de TT goed is gaat het posten snel![]()
Dan ben ik echt even 4uur te vroeg uitbed gestapt vanochtend, want ik snap het niet
jah heb maar 2uur geslapen afgelopen nacht.quote:
Dio'tjequote:
oehh..minder idd....quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:14 schreef Diovarus het volgende:
[..]
jah heb maar 2uur geslapen afgelopen nacht.
Ze hadden ruzie ofzo in de buurt
Correctie.. meningsverschil noem je dat tegenwoordig
quote:
Denk dat Koekie meer heeftquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:14 schreef Frutsel het volgende:
Mogguhhh JJ![]()
, Kuuuksssss
![]()
![]()
Eejj Diooo, lekker koekie!![]()
zoiets jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Nog 3 uur en 3 kwartier werken.
Ach we mochten horen dat hij een vriendin had, en zij niet goed presenteerde in bedquote:
ach ja de buurt mag weleens op de hoogte gehouden worden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:17 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ach we mochten horen dat hij een vriendin had, en zij niet goed presenteerde in bed![]()
1.93 boven het gemiddelde dus.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:19 schreef Diovarus het volgende:
[..]
1.93 boven het gemiddelde dus.
Of dacht jij ergens anders aan (vieze meid)
Idd. en ze zag er nog wel zo lekker uitquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja de buurt mag weleens op de hoogte gehouden worden...![]()
Ook daarover mag ik niet klagenquote:
WTF...een zoutzak....hoe kom erbij....quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:20 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Idd. en ze zag er nog wel zo lekker uitmaarjah.
Ze was een zoutzak in bed
geen idee. Maar ik mag die gozer na vanacht welquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
WTF...een zoutzak....hoe kom erbij....![]()
Heb je hem tussen de wringer gedaan ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Hond is weer leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |