In je haar ofzo ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik had dus eerder na t douchen bijna geen knopen. Ik doe nu niets anders, maar ineens veel knopen elke keer
Ik ben over 5 min. weg...quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze komt zo weer terug hoor Cross...![]()
![]()
WAT SLECHT1!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben over 5 min. weg...
Kut ik heb een 5 voor een tentamenmaarja. boeiend.
quote:
Ik hd niet anders verwacht hoor...quote:
Ik heb het geprobeerd mamaquote:
en nietthuis komen met een cijfer onder de 7.......quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd mama
ik moet naar school, weer hard m'n best doen!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen Dio....![]()
![]()
![]()
![]()
..ja goed he zo in de vroege ochtend....
![]()
ooh okay.quote:
WTF..4 uur te vroeg......quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:12 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ooh okay.
Dus als de TT goed is gaat het posten snel![]()
Dan ben ik echt even 4uur te vroeg uitbed gestapt vanochtend, want ik snap het niet
jah heb maar 2uur geslapen afgelopen nacht.quote:
Dio'tjequote:
oehh..minder idd....quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:14 schreef Diovarus het volgende:
[..]
jah heb maar 2uur geslapen afgelopen nacht.
Ze hadden ruzie ofzo in de buurt
Correctie.. meningsverschil noem je dat tegenwoordig
quote:
Denk dat Koekie meer heeftquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:14 schreef Frutsel het volgende:
Mogguhhh JJ![]()
, Kuuuksssss
![]()
![]()
Eejj Diooo, lekker koekie!![]()
zoiets jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Nog 3 uur en 3 kwartier werken.
Ach we mochten horen dat hij een vriendin had, en zij niet goed presenteerde in bedquote:
ach ja de buurt mag weleens op de hoogte gehouden worden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:17 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ach we mochten horen dat hij een vriendin had, en zij niet goed presenteerde in bed![]()
1.93 boven het gemiddelde dus.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:19 schreef Diovarus het volgende:
[..]
1.93 boven het gemiddelde dus.
Of dacht jij ergens anders aan (vieze meid)
Idd. en ze zag er nog wel zo lekker uitquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja de buurt mag weleens op de hoogte gehouden worden...![]()
Ook daarover mag ik niet klagenquote:
WTF...een zoutzak....hoe kom erbij....quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:20 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Idd. en ze zag er nog wel zo lekker uitmaarjah.
Ze was een zoutzak in bed
geen idee. Maar ik mag die gozer na vanacht welquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
WTF...een zoutzak....hoe kom erbij....![]()
Heb je hem tussen de wringer gedaan ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Hond is weer leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |