veul te lang......quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Duurde dat tijdje van jou ook te lang?
Ik bijna letterlijk, dus ik ga nu ook maar naar de douchequote:Op vrijdag 27 april 2007 06:57 schreef crossover het volgende:
Ik ga ff douchen trouwens, ik blijf maar hier plakken (figuurlijk that is)
Vanaf eind 2006 deze keerquote:Op vrijdag 27 april 2007 06:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
veul te lang......![]()
...hoe lag is het voor jou dan.....?
tja...dat probleem ken ik maar al te goed.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:57 schreef crossover het volgende:
Ik ga ff douchen trouwens, ik blijf maar hier plakken (figuurlijk that is)
OA.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:11 schreef OA het volgende:
zulks een drukte hier zo vroeg in de morgen!![]()
GOEDEMORGEN ALLEMAAL![]()
![]()
Thank U.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:13 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!!!![]()
JJ, gefeliciteerd met je OPen puike TT!
![]()
oh ja!!!...GOEDEMORGEN BRANDX.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:13 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!!!![]()
JJ, gefeliciteerd met je OPen puike TT!
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Thank U....._O_:*:*...ik word nog een pro van de TT's...._O-
afwassen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:14 schreef OA het volgende:
Dames!
Wat staat er op het programma voor vandaag?
precies....ik leer elke dag wel wat....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
![]()
ffpakken hoor!
Ik ben nu 4 keer aan een opleiding begonnnen, en t was 4 keer niksquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oehh..idd lang...bewuste keus of niet.....(stomme vraag he????)...voor mij 5 maanden....![]()
Zo naar Utrech... examen maken..quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
afwassen.......naar uitzendbureau.....
...ff langs mijn oude werkgever...
..en jij????
![]()
oh ja! de bruiloft! Alvast heeeeel veel plezier en fun enzo! Kan ik dat niet meer vergetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:16 schreef OA het volgende:
[..]
Zo naar Utrech... examen maken..:D
vanmiddag naar een bruiloft^)
OMFG.....wat super BrandX....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:16 schreef BrandX het volgende:OA:
werken, besprekingen, trainen en daarna studeren
En wat gaan jullie doen?
ik heb trouwens misschien in mei een tegenstander, en dus een partij!ik ben zo fucking blij!
Als het meezit gelijk naar het NK
![]()
Ik moest even nadenken over je laatste zin...quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:16 schreef BrandX het volgende:OA:
En wat gaan jullie doen?
ik heb trouwens misschien in mei een tegenstander, en dus een partij!ik ben zo fucking blij!
![]()
Ehm, wat doe jij dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:16 schreef BrandX het volgende:OA:
En wat gaan jullie doen?
![]()
Dank je!quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh ja! de bruiloft! Alvast heeeeel veel plezier en fun enzo! Kan ik dat niet meer vergeten
slakkencreme?quote:
nou succes dan maar met je examen.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:16 schreef OA het volgende:
[..]
Zo naar Utrech... examen maken..![]()
vanmiddag naar een bruiloft![]()
Hoor wie het zegt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:18 schreef Pheno het volgende:
Hallo postopkrikkers
hoop doet leven Q_B.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben nu 4 keer aan een opleiding begonnnen, en t was 4 keer niks
Nee man, ik heb geen vlekken, plekke, puisten, rimpels waar k van af moetquote:
Jij ook bedankt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou succes dan maar met je examen.....![]()
![]()
...en veel plezier op het bruiloft...
![]()
..zo, kan ik het niet vergeten....
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:19 schreef OA het volgende:
[..]
Dank je!:)
Jij uiteraard ook veelplzier met al het bureaucratisch geneuzel.....:P
echt wel zin....quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:20 schreef BrandX het volgende:Pheno
@ OA & JJ: Ja gaaf hè! ben helemaal happy. Heeft mijn blauw oog tenminste nog zijn nut
heb je al zin in dinsdag, JJ?
Ja nieuwe plan is baantje zoeken en op mn 21e toelatingstest voor HBO te doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoop doet leven Q_B.....![]()
...wtf....
..hoe raak je je creme kwijt....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |